Linda zaadjes kunnen het ook wel een paar dagen volhouden hoor dus als het niet lukt dan heb je alitjd nog wel wat zwemmers in je zitten Ik hoop maandag van me ongie af te zijn en Do me ovutestjes weer te voorschijn te kunnen halen .
haha ja ik weet het, maar het gevoel dat het dan net een van de belangrijke dagen niet lukt, dat overheerst dan ff en dan baal ik dr zo van.. Was wel beetje zielig want ik baalde heel erg en mn vriend probeerde maar vanalles liefs te doen.. Gelukkig kon ik voor ik weg moest tegen mezelf zeggen dat ik me niet zo moet aan stellen en dat vandaag ook nog gewoon een dag is, de vruchtbaarste dag zelfs. Dus komt goed Hoop voor je dat je snel weer kunt beginnen aan een nieuwe ronde!
Welkom candy en gefeliciteerd met je zus! Toevallig is mijn schoonzus ook zwanger van een tweeling, best spannend dus Ik ken het gvoel hoor Linda, soms dan lukt het gewoon even niet..
Hallo dames! Hoe is het allemaal bij jullie? Het weekend zit er weer op... en het is voorbij gevlogen: was dat bij jullie ook zo? Hier heb ik de duiveltjes weggejaagd zodat we weer lekker aan de klus kunnen. Vol goede moed: deze keer gaan we weer flink ons best doen!
Ben ondertussen wel érg benieuwd naar lkg! Het weekend hier, tsjaa moeten werken, dus heel leuk was het niet! hahah Maar goed, dat hoort dr ook bij.. Verder; weer afwachten nu....pfoee dat gaat weer lang duren!
@lindavnr: hmm balen werken in het weekend! Tja dat wachten: je bent eigenlijk gewoon alleen maar aan het wachten: wachten tot je ongi weg is, wachten op je ei, wachten op je positieve zwangerschapstest en zo is het klokje dan weer rond! Ja lkg: nog 2 daagjes; ga je dan ook testen of wacht je langer?
Heeej allemaal, Ik heb een heerlijk weekend bij m'n ouders gehad Manlief moest het hele weekend werken dus ik ben lekker op het platteland gaan logeren hihi Weekend ging erg snel! Gisteravond was ik weer thuis en ging het een beetje mis.. Vorige week hoorde ik dus dat de vriendin van een collega van m'n vriend zwanger is, zaterdag is mijn nicht bevallen van een gezonde dochter, zondag hoorde ik dat een andere nicht zwanger is en toen ik thuis kwam belde de neef van m'n vriend om te vertellen dat z'n vriendin zwanger is. Mijn nichten ga ik niet zoveel mee om, maar we gaan wel veel om met de neef van m'n vriend.. en toen ik het hoorde heb ik echt onwijs hard gehuild. Ik was echt onwijs blij voor ze! dat staat er helemaal los van! maar ze was nu 7 weken zwanger.. en zo lang zou ik anders ook zwanger zijn geweest.. en.. naja.. was gewoon allemaal even teveel. Dikkkke ruzie met m'n vriend daarna om dat ik vond dat hij mij niet begreep en hij boos was omdat ik boos was en ik weer boos was omdat hij boos was.. Nou goed, uiteindelijk allemaal uitgepraat en wel met een gerust gevoel gaan slapen, maar wel een heftige avond.. (hormonen zullen ongetwijfeld meegespeeld hebben). Vanochtend opgestaan met hoofdpijn.. maar goed, kan door alles komen.. verder niet echt nieuwe symptonen ofzo Maar in ieder geval ook geen ongi symtonen! De vorige keer had ik als ik mij goed kan herinneren een paar dagen voor m'n NOD wel wat roze afscheiding.. dat heb ik nu niet.. maar ik weet niet echt of ik dat nu als positief moet zien of niet haha. Ik ga woensdag nog niet testen (probeer ik), omdat ik gewoon de hele week moet werken.. en ik het niet leuk vind om na een test (positief of negatief) direct naar m'n werk te moeten. Heb besloten zaterdagochtend te testen als dat dan nog nodig is @ Linda: was het klussen uiteindelijk nog goed gekomen dit weekend? Nou, nu moet ik weer snel verder werken..
hee lkg, Jee dat is vervelend, zo'n ruzie. Fijn dat alles is uitgepraat. Ik herken volgens mij zulke ruzies wel, als is het nooit echt mega heftig. Maar vaak zijn het inderdaad vanuit mij frustraties ergens om, waarop ik misschien wle en beetje onredleijk ben (haha) waarop mijn vriend boos wordt, en ik weer boos wordt omdat hij boos wordt op mij. hahah ik herken 't.. Wel fijn dat het gewoon nu goed is uitgepraat. Spannend hoor, wachten tot zaterdag, knap! Nu hopen dat de ongi weg blijft.... Het klussen bij ons is nog wel gelukt op zich hahah. We hebben op de dag van de eisprong 's avonds geklust, en 2 dagen ervoor. en een dag erna. hahah We zien wel!
Hallo! Hier ook een heerlijk weekend gehad, lekker geschaatst enz.... maar ook een zelfde soort verhaal; ik hoorde zaterdag dat het schoonzusje van mijn vriendin zwanger is, per ongeluk, zo door de pil heen en raad wat?precies op dezelfde dag uitgerekend als ik zou zijn, nou dat doet idd wel even pijn, en dat terwijl ze er niet eens mee bezig zijn! ik heb wel een goed gevoel over komende maand, heel stom want het klussen moet nog beginnen maar toch.....of het is gewoon hoop, ik weet het ook niet, we zien het wel weer. Maar wat duurt een maand dan lang! lkg; je bent de eerste die mag testen, ik hoop het zo voor je!heel veel succes deze week Voor de anderen: veel klusplezier!
Mijn weekend was voor de verandering eens lekker lang Vrijdag vrij genomen om naar Groningen te kunnen voor een dierenshow, meteen even bij mijn schoonzus op bezoek geweest.. Ben heel blij voor haar, maar stiekem ben ik ook wel een beetje jaloers als ik haar zwangere buik zie. Vrijdag wezen slapen bij een kennis van ons daar in de buurt en zaterdag naar huis gegaan. Zondag hier het huishouden gedaan en tussendoor even wezen schaatsen. Heb sinds gister af en toe een gevoel wat tussen misselijkheid en duizeligheid in zit, maargoed dat kan te maken hebben met een grote zak drop waar ik niet vanaf kon blijven..
Oke... dit is echt echt echt ongelovelijk! Ik krijg net precies een sms van een van m'n vriendinnen dat ze in augustus papa en mama worden.. dit is gewoon geen toeval meer! Ik hoor in 4 dagen van 4 mensen die redelijk dicht bij me staan dat ze zwanger zijn! Ik heb haar direct gebeld en was echt zooo super blij voor ze (oke oke.. ook een beetje jaloers, maar minder dan gisteren.. soort van 'I dealt with this before' gevoel ofzo hahaha..) Nou goed.. ik ging vanavond sporten en m'n hoofdpijn was al snel weg, dus dat is heel fijn.. verder bedacht ik me wel dat ik dit weekend vreselijk rommelende darmen had! Had zaterdagmiddag vis gegeten en m'n pa zei zelfs.. zijn de vissen aan het zwemmen ofzo! hahaha weer zo'n 'dit zegt helemaal niks' symptoon Door al die zwangerschappen vind ik het wel extra extra moeilijk om te wachten met testen.. maar ik wil het toch echt proberen
Ach.. en dit kan er ook allemaal nog wel bij.. Vanochtend bruinverlies.. precies hetzelfde als altijd wanneer ik ongesteld wordt.. op naar ronde 3 dus.. (kan me trouwens bijna niet voorstellen dat mensen die maanden/jaren lang kunnen trekken.. ik voel me nu al een wrak terwijl ik nog maar in ronde 3 zit :S)
Update: Nu toch echt helderrood.. dus ongi Banner maar direct aanpassen.. maar op dag 11 t/m 14 van de cyclus ga ik natuurlijk weer een weekend naar het buitenland.. ongunstiger kan het gewoon niet.... ik zit hier op m'n werk bijna te janken nu ik dit uitgerekend heb. Ongi oke.. niets aan te doen.. op naar de volgende ronde.. maar als er die ronde ook nog eens maar heel weinig kans is Ik ga dat weekend met een vriendin weg, dus ik kan ook echt geen ovu-testen gaan doen zonder dat ze het doorheeft.. k*t k*t k*t.. ik overweeg gewoon om het af te zeggen.. heb er ook helemaal geen zin meer in.. Sorry dat jullie mijn geklaag nu weer moeten aanhoren
@lkg: hier mag je klagen hoor: daar zijn we voor! En het is natuurlijk heel erg balen als je en ongesteld bent geworden terwijl je goed hoop had en er achter komt dat je volgende maand minder kans hebt... Maar... koppie omhoog: je weet het nooit; misschien komt je eitje vroeg of laat en weet je hem precies te vangen! Maar nu is het heel normaal dat je flink baalt Doe vanavond lekker kroelen met je mannetje; hij zal ook teleurgesteld zijn.
Jeetje wat een teleurstelling lkg Ik had het zo voor je gehoopt! Pff dan heb je 't er wel ff mee gehad ja, dat geloof ik helemaal. en zeker nu je dan met je vruchtbare dagen niet thuis zou zijn. Heb het dr met je mannetje over, wie weet kan hij je meer troosten/geruststellen.. Sterkte!
He dames, Ik val zo midden in jullie forum. Maar ook mijn man en ik gaan voor onze eerste. Eindelijk..na al die jaren dat ik van mezelf nog niet mocht Inmiddels zitten we in de 2e ronde. En ik heb mezelf voorgehouden 'we zien het wel', maar dat lukt me toch niet echt. Eigenlijk wil ik zooo graag. En ondanks dat het niet meer dan normaal is, baalde ik toch dat de eerste ronde niet was gelukt. Ik durf niks te zeggen over deze 2e. Maar ik heb zo iets.. we hebben in mijn huidige cyclus va. dag 5 om de dag geklust tot ver na mijn ei. Als het nu niet lukt, waarom dan komende maanden wel? Hoe kan dat dan.. Lkg: Dat is ECHT balen. Moet je voor je werk naar 't buitenland? Ach wie weet, misschien is het dan juist onverwachts WEL raak, daar hoor je toch zo vaak..
hey Tirz, welkom! Het is niet raar dat je al baalde bij de 1e ronde die niet gelukt was! Dat heeft iedereen. Ook al weet je dat de kans heel klein is, je hoopt toch altijd op dat kleine wonder! De kans is elke maand gewoon klein dat je zwanger bent, en het is niet zo dat wanneer het in ronde 2 niet lukt, het dan ook niet meer gaat lukken. Het is gewoon een kwestie van het juiste zaadje op de juiste tijd, en daarbij dus en goed eitje, ook op de juiste tijd! Er zijn verder nog zóveel dingen die goed moeten gaan, dat het gewoon niet altijd heel snel raak kan zijn! In ieder geval heel veel succes! weet je al wanneer je gaat testen? Groetjes!
Hallo Meiden, Zo effe een lang weekend vrij geweest. 4 hele dagen samen met het mannetje Doordat hij ploegendienst loopt komt dit maar heeeeeeel weinig voor. We hebben er dan ook heerlijk van genoten. Vandaag een beetje voorpret gehad, we hebben een kamertje alvast babykamer proof gemaakt Wel met het resultaat dat dus een kamer nu helemaal leeg is maar het moest wel gebeuren. Maar helaas nu moeten we weer werken. @lkg: wat jammer zeg dat je ongi geworden bent! echt balen! Ik kan me voorstellen met al die berichtjes om je heen dat iedereen zwanger is dat het dan even te veel wordt. Gelukkig hebben we dan een leuk cluppie hier en kun je lekker even je ei kwijt. @ Tirz: gezellig dat je er bij bent! Welkom! Hopen dat je snel goed nieuws hebt! Liefs Tamara