Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Alvast succes met de bevalling en geniet lekker van jullie nieuwe spruit Annelies! Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!

2. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai Ladies,

Ik kwam nog ffies kijken want ik vond het gister zo beregezellig! En tot mijn vreugde is er weer veel gekletst.

@ Tante Mars: wijffie, toch! Kan me je schrik zo goed voorstellen! Gelukkig is het meegevallen en heb je een goede echo gehad. En je jankbui is logisch hoor. Heb ook de ogen uit mn kop zitten janken op die plee in Amerika toen ik zag dat ik bloedde. (en dan maar hopen dat er niemand binnen komt)
    Dikke knuf voor jou en die VK mag je nog weleens flink de waarheid zeggen, wat een tuthola! :x

@Tamaar, mooie oplossing hoor! Kan me je verdriet ook goed voorstellen. Wij willen ook ooit een ander huis en ons huidige huis is ook ons eerste huis samen. Helemaal opgeknapt. Nou, het idee dat er een ander aan MIJN keuken zit en in MIJN bad ligt.... :$:$
    Maar denk maar aan je gave helemaal nieuwe huisje! Nieuwbouw is ook superspannend! Wanneer wordt het huis opgeleverd en hoe ver zijn ze nu?

@ Lkg, ik heb wel stoere praatjes over de paraatheid van mijn kerel maar bij ons was het ook niet altijd even gezellig hoor. Juul heeft ook een drukke verantwoordelijke baan en als ie dan ook nog MOET presteren.... Wij hebben een tijdje om de dag geklust want dat zou DE oplossing zijn. Nou, na een krappe week hadden we er allebei schoon genoeg van! :D
    Maar super dat je kerel het zo heeft opgelost, lijkt me ook een lieverd!

@Iloon, heb jij nou al wat meer zekerheid??? Ben errug benieuwd!

@Saskia: dat je baas die trienen er niet uitgooit! Bleeeegh! Bij ons op stal hadden we ook zo'n troela die heel stiekem de hele boel op zat te naaien. Zij is er toen ook uitgegooid en sindsdien is het weer ouderwets gezellig tussen de paardjes! Maar onze pensionhoudster is dan ook niet voor de poes!
    Overigens noem ik mijn bazen ook gewoon bij de voornaam hoor. Tot de CEO aan toe. Maar daar zeg ik wel u tegen, voelt toch beter. Niet dat ik m dagelijks spreek hoor, hooguit 1x per jaar.... :D

@Annelies, kan me voorstellen dat je aan de slag wilt! Spreek je spruit maar eens ernstig toe! Gelukkig is het niet meer zo heet, dat scheelt wel! Succes meis!

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Djuke, nee helaas nog niet....
    Maar ook nog niet ongi..

4. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden:

@ annelies: wow, je behoort nog steeds tot de zwangeren. Dacht echt dat het er al was hahaha. Nou meis, heel veel succes tijdens de bevalling. Lijkt me toch ook wel heel appart. Je weet gewoon zeker dat je zoiezo over een paar dagen mama bent :) spannend. Hou ons wel op de hoogte hoor!!!;)

@ Djuke: Zijn begonnen met onze mooie houte schuurtjes Dus de eerste paal zal ook niet lang meer duren denk ik. Ze verwachten september 2010 te kunnen opleveren. Maar ik hoor overal dat het vaak eerder is met nieuwbouw dus we wachten af.

@ Ilona: Wat balen dat je nog in onzekerheid zit. Was je test vanochten weer vaag????

Liefs Tamaar

5. Pinguïns

Nee hij was niet vaag...
    Ik heb een testje gedaan en die bleef wit!
    En die kv 2 voor 5 euro daar is iedereen zo lyrisch over?
    Nou ze geven ook vaak indrooglijntjes hoor!!!

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat spannend Annelies, kan me wel voorstellen datr je het nu zat bent hoor ;)

Tja ik blijf ook fan van de 2 voor 5 euro kv testjes hoor, echt nooit een indrooglijntje ofzo gezien..
    Zelfs ver na de 10 minuten bleven ze bij mij netjes spierwit, behalfe toen het dus echt raak was ;)

7. Pinguïns

Nou ik ben dr vanaf gestapt hahaha.
    Voorlopig heb ik geen vertrouwen meer in die testjes...

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Saskia en Ilona: yep, ik ook.. hebben altijd geklopt en nooit een vals lijntje of wat dan ook..
    hoor ook echt vrijwel nooit dat ze vals posi gaven of een indrooglijntje.. mgoed..wel vervelend dat dat dus bij jou wel waarschijnlijk was?

@ Annelies: Wowww je bent al ovr de 40 weken heen! jeetje, ik geloof idd dat jullie er klaar voor zijn!
    Alvast heel veel succes met de bevalling!! We horen graag van je daarna! :)

9. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Ilona: Jeetje.. wat vervelend voor je zeg :( Kheb zelf nog nooit een indrooglijntje gehad (veel sensitest testen gedaan, en één kruidvat) maar kan me voorstellen dat dat echt onwijs vervelend is..
    Blijf voor je duimen hoor! Ga je morgen weer een test doen ofzo? Of wacht je eerst nog even?

@ Annelies: Whowwww spannend zeg :) Heel veel succes met de bevalling! Ben erg benieuwd wat het is, en hoe hij/zij gaat heten! Zet um op nog even!

@ Djuke: Jaaa gezellig is het hier weer he! En iets in mij zegt dat het de komende twee weken ook wel druk blijft hahaha.. vaak zo als er een paar in de wachtweken zitten hihihihi..

Nou, ik heb in ieder geval een onwijs gezellig dagje gehad met m'n broertje :) We hebben net lekker gegourmet en gaan nu heerlijk onderuit op de bank zitten een filmpje kijken hihi..

10. Pinguïns

Hoi meiden!
    Hier nog geen ongi te bekennen, maar ook nog geen 2e streepje, dus ik wacht het maar weer af, dr zit niks anders op helaas..

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Annelies, veel succes met de bevalling!

Ilona, afwachten is erg lastig. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

12. Pinguïns

Dankjewel Timon!

Annelies, heel veel succes met de bevalling en geniet lekker van je ukkie!

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Ilona: Jeetje, nog steeds spannend dus.. blijf duimen hier voor je!!

@ NOD-lijst: Zou iemand mijn NOD willen wijzigen in 24 oktober? Anders ga ik mezelf alleen maar gek maken als ik de 22ste nog niet ongi bent ;) Heb m'n banner ook aangepast naar aanleiding van m'n late ei.

Hebben jullie verder een leuk weekend gehad meiden??

14. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden:

@ Ilona: Je houdt het wel spannend! We blijven duimen!!!

Hier een k*t weekend!!! Vanmorgen nog al confronterende gesprekken gehad (over kindjes) en dat heeft alle sluizen bij me opengezet. Een watersnoodramp is er niets bij. Wordt echt gek van me zelf. Had nooit gedacht dat ik zo verdrietig was om iets wat er nog helemaal niet is. Maar goed ik heb dus echt een rot dag achter de rug. Hele dag alleen maar janken en dan is het ook nog eens jankweer buiten. Dus gaat weer geweldig hier. De emotionele doos is weer omhoog gekropen, ze was een tijdje weg maar helaas terug van vakantie.

Liefs

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Och meisss.. hele hele dikke knuffel!!

Heb je gesprekken met je mannetje gehad, of in het algemeen?? Ohhh.. ik weet dat je er helemaal niets aan hebt, maar ik kan me je gevoel zo goed voorstellen.. Ik wou dat ik iets voor je kon doen :( Het leven is soms zo oneerlijk.. En ik kan wel zeggen dat het allemaal goed komt, maar als mensen dat tegen mij zouden zeggen zou ik er niets van geloven.. Het enige wat ik kan doen is aangeven dat ik aan je denk.. en dat ik onwijs hoop dat het deze ronde raak is voor je..

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #4816 jedalin, 12 okt 2009
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
    Bekijk bijlage 21116

NOD
    * Ilona2802: 11 oktober, 7e ronde
    * Tamaradb: 18 oktober, 13e ronde
    * Lkg: 24 oktober, 11e ronde
    * Timon: 26 oktober, 19e ronde - 6 maanden wachten op icsi

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 7 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010

Bevallen
    naam - datum - aantal weken - naam kindje (roze of blauw)

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Tamara: hè toch meid, wat klote dat je je zo verdrietig voelt :( Ik geloof het helemaal dat het er af en toe allemaal ff uit moet, zeker na een emotioneel of confronterend gesprek.
    Gaat ie nu wel weer een beetje, hebben jullie een beetje kunnen slapen?
    dikke knuffel!

@ hier: bleh, belt net dat gastouderbureau op; ze willen pas in januari 2010 een afspraak maken ipv a.s. donderdag, omdat er zoveel gaat veranderen met de wetgeving (dat alle gastouders een diploma moeten hebben)
    Nu moet het merendeel van hun opvangmoeders dus blijkbaar dat diploma gaan halen en ze gaf aan dat ze nog niet eerder dus met mij een moeder kan 'uitzoeken', omdat de kans er dan in zit dat ik over een paar maanden hoor dat ze geen diploma gaat halen en dan zit ik weer zonder opvang.
    Wel erg balen dus, want ik kan dus nu niets regelen voor mn werk.. terwijl mijn leidinggevende z.s.m. wil weten hoe ik het ga doen, hoe veel uur, enz.
    pff..ik zou toch denken dat als ik via een gastouderbureau een gastouder wil, hij/zij wel een diploma heeft ofzo??
    Nja.. baal er nu wel van, want ik zou dus tot minder dan een maand voor mijn verlof helemaal niets kunnen regelen qua opvang. :(

18. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden:

@LKG en Linda: Thanks! Hier gaat het gelukkig weer wat beter. zit wel met van die lekkere dikke ogen nog maar goed als dat alles is ;) heb gister lekker kunnen uithuilen bij mijn man. En heerlijk in zijn armen geslapen. Dat is een wonder want normaal kan hij niet goed slapen zo. :) Maar goed, dit hebben we ook weer gehad.

@ Linda: mmm dat is wel ontzettend balen zeg. Hoop dat ze in de kamer weten wat ze doen als ze willen dat iedereen een opleiding doet. Veel opa's en oma's worden namelijk ook via gastouder buraeus betaald en ik heb ook een keer via een gastouder bureau gewerkt. dat zou echt een strop zijn voor veel mensen zeg. als ik hoorde dat ik eerst een opleiding zou moeten doen dan had ik het ook nooit gedaan. dus hoop gewoon voor je dat ze donderdag iets anders beslissen!

Liefs

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Donderdag gaat helaas niet meer door, ze wil pas in januari 2010 een afspraak maken om te kijken wat mogelijk is.
    Mja, dat is harstikke laat :( mgoed..

inderdaad veel mensen hebben denk ik een probleem met gastouders zonder diploma. Ouders moeten dan ook nog eens met terugwerkende kracht alles aan de belastingdienst terug betalen!

Fijn dat je lekker bij je mannetje hebt kunnen liggen!! :)
    Hihi ik herken het 'niet kunnen slapen op die manier'.. ik kan dat ook niet hhaha.
    Arno wel, die vindt dat heerlijk als ik in zn armen lig, maar ik kom dan echt gewoon niet in slaap.

Hoe voel je je verder deze ronde? heb je een idee erover?

20. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Mnnee niet echt. Ik heb het gevoel dat ik gewoon ongi wordt. maar ja misschien een beetje vroeg om dat al te zeggen! We "proberen" het maar weer eens rustig af te wachten. hahaha.

liefs

Deel Deze Pagina