Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

Hihihi, Iloon. Misschien moet je eens een mailtje sturen naar Kruidvat of je eens wat kado mag.

Dan doe ik een mail naar CB, want aan die ovu-testen heb ik ook vrachten met geld uitgegeven. En voelde me iedere keer weer zo'n oen als ik die dingen ging kopen. Van daaaaaaaar gaan we weer!

2. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Ilona: We'll.. laten we het maar laten rusten ;) We zullen elkaar vast niet kunnen overtuigen hahaha..

@ Djuke: Whoww.. die dingen van CB zijn ook nog eens vet duur! Ik heb altijd die van sensitest.. stuk goedkoper.. maar inmiddels toch ook wel heel wat centjes aan uitgegeven (zie album :$) haha..
    Maaruhh.. ik heb eigenlijk een beetje een brutale vraag.. ga je nog buikfoto's online zetten?? :) Ik ben verslaafd aan zwangere buikjes :D

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Djuke: Haha hup mailen!
    Ik denk dat ik ook maar een winkeltje in zwangerschapstesten ga openen, daar zit geld in hihihi.

@ Lkg, ik snap jou ook heel goed hoor.
    Het geeft ook niet dat we ergens niet hetzelfde over denken, dat maakt ieder mens uniek.
    We laten het maar rusten, we hebben er wel genoeg over gezegd!

@ Djuke: Jaaaaaaaaaaaaaa buikfoto please? hihihihihihihi

4. Djuke

Djuke Bekend lid

We hebben nog amper buikfoto's gemaakt! Maar dat ligt aan mij hoor. Mijn buik is mijn gevoelige punt...
    Maar we moeten inderdaad nodig eens leuke foto's maken. Maar die gaan niet online, misschien hier op ZP. Maar niet op hyves ofzo.
    Ik ben toch slecht bezig, moet nl. ook echt mn dagboek beter bij gaan houden. Want het is zo bijzonder en zo leuk! Gelukkig kan ik mn berichtjes van hier ook goed daarvoor gebruiken. Van de week toevallig terug zitten kijken, zo grappig! Maar jammer genoeg ging toen net de site over naar een andere server ofzo. Dus precies het berichtje dat ik zwanger bleek te zijn is foetsie! Baaaaaaaaaalen!

5. Pinguïns

:( Dat is wel jammer Djuke...

@ Lkg, ik heb nog wat berichtjes uitgewisseld met dat meisje op dat andere topic en uitgelegd hoe ik het bedoelde..

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik wil graag nog een echo, en deze doen vanaf 14 weken geslachtsbepaling. Ik zou het graag voor kerst willen weten wat het word ;) Snappiee

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Djuke: Jaaa.. ik zat laatst ook iets terug te zoeken wat weg bleek te zijn.. echt jammer he! Maaruhhh.. als je je niet prettig voelt bij een buikfoto moet je het ook niet doen hoor ;) Maar kvind het altijd zo leuk om te zien, vandaar dat ik het vroeg.

@ Ilona: Ahhh top ;)

@ Testen kopen: Heb net ff geteld en heb nu precies 80 ovu-testen gedaan, waar ik 105 euro voor heb betaald in totaal. Vreselijk zonde van het geld eigenlijk. Kheb ook nog twee van die dure clear blue zw-testen in de kast liggen (die heb ik nog van de allereerste maand) maar die vind ik gewoon te duur om te doen whahaha.. Maar goed, nu liggen ze ongebruikt in de kast.. das helemaal duur. Hebben die dingen een houdbaarheidsdatum eigenlijk? Maar eens ff checken thuis.

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede

Ja die hebben een houdbaarheids datum. Ik heb namelijk ook nog testen in huis liggen en keek laatst of ze een houdbaarheidsdatum hebben. En ze zijn tot mei volgend jaar goed geloof ik.
    Denk alleen niet dat ik dat red....

9. Pinguïns

Hey you never know he meid!!!!

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Beide mannen hebben aangegeven er nu nog niet voor te willen gaan.
    Mr. Arnhem heeft dan wel al een zoontje van 9 jaar. Maar als hij weer voor kids wil gaan dan wil hij toch wel eerst ruime tijd samenwonen...

Mr. Utrecht heeft aangegeven voorlopig nog niet aan kids te willen denken....

En daarbij heeft een medium aangegeven dat het pas over 3 jaar zo het geval zal zijn... (maar ja, een medium kan er altijd nog langs zitten)

11. Pinguïns

Okee nouja, eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat met die mannen hihi.
    Misschien kun je die testen anders wel via het forum aan iemand verkopen ofzo?

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    heb ik al geprobeerd...
    Ach ja, mss heeft er iemand bij het volgende NOD-forum-uitje wel interesse in...

13. Pinguïns

Welke testjes heb je en hoeveel heb je er nog?

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede

Ik heb er 2 van de Trekpleister. Zijn eigenlijk dezelfde als die van het Kruidvat van 2 voor 5 euro.

15. Djuke

Djuke Bekend lid

Oeiiiiii, ik ga niet eens tellen! Nou ja, mn hoofd heeft uiteraard al een rekensom zitten maken maar ik ga m niet uitwerken. Ben in augustus begonnen met ovu-testen en het was in mei raak. Reken maar uit! :)
    Tja, vond die dingen nou eenmaal fijn werken. Heb ook een keer predictor gebruikt, wat een ondingen!

16. Pinguïns

Zethu, ik dacht dat het ovulatietestjes waren
    Zwangerschapstesten heb ik nog genoeg!
    Hbe pas een bestelling gedaan
    Maar ik denk dat er wel animo voor zal zijn hoor :)

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hihi.. ik wil wel zw-testen kopen voor volgende week.. maar in de winkel koop je twee testen voor 5 euro.. dus volgens mij met verzendkosten enzo zou je er weinig rijker van worden Zethu, en het zou mij maar weinig besparen denk ik. ;)

Dan kan je ze beter een keer voor iemand van de NOD clubje meenemen.

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: dat doe ik dan ook hoor...

19. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    gadverdamme!!!!!!!:(:(:(:(:(
    het wordt dus toch de dokter:(

20. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Neeeeeeeee.. echt???? Twee dagen te vroeg!!

Jeetje.. ik weet niet wat ik moet zeggen.. :(

Ik wou zo zo graag dat ik iets voor je kon doen.. je gevoel de hele week zat al niet zo lekker.. ik zit hier met tranen in m'n ogen.. als ik niet op het werk was waren ze over m'n wangen gestroomd..

Hele hele hele dikke knuffel meis..

Deel Deze Pagina