Waaaaaaaaaah, nee, Tamara! Wat balen zeg! En vroeg ook! Nou, kop op! Die dokter gaat eerst gewoon onderzoekjes doen. Eerst is je man aan de beurt, mogen jullie ook samen giechelen in een ziekenhuistoilet (wij wisten niet dat je het ook gewoon thuis mocht produceren...) En wie weet, ik en een vriendin van mij hebben het beiden gepresteerd om voor het echte onderzoek alsnog bezwangerd te worden. Wendy had haar HSG al gepland staan! Voor nu, dikke dikke knuffel en paardenkus van Djoek!
Nou zeg, dat is k*t Tamara... Ik hoop dat de dokter jullie een beetje op weg kan helpen.... Wat is je nieuwe NOD? Liefs en een dikke knuffel voor jou!
View attachment 21753 NOD * Lkg: 24 oktober, 11e ronde * Timon: 26 oktober, 19e ronde - 6 maanden wachten op icsi * Tamaradb: 12 november, 14e ronde * Ilona2802: 14 november, 8e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 7 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010
Je zoek ze ook niet een beetje in jouw buurt. Je komt zo wel dichter bij ons te zitten, hoor. Mr. Wijk is ook niet ver van mij vandaan.
View attachment 21765 NOD * Lkg: 24 oktober, 11e ronde * Timon: 26 oktober, 19e ronde - 6 maanden wachten op icsi * Tamaradb: 12 november, 14e ronde * Ilona2802: 14 november, 8e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 7 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen naam - datum - aantal weken - naam kindje (roze of blauw) @ ilona: je had een oude lijst... @ rest: ga zo reageren, moet over 7 minuten bij de dierenarts zijn met ons hondje, dus moet gaan hollen! (Was een hoop bijlezen!!! ) Oke, kleine ps: Wij krijgen zéker weten 2 jongens!!!! 8)8)
Tamaar, wat balen! Linda, super dat je een kleine heb gevoeld. Je man ondertussen ook al? Nieuwe meiden, welkom. Had ik MB al gefeliciteerd? Zo niet... GEFELICITEERD! Iemand vroeg me om een banner. Dat doe ik niet ivm steeds wat wisselende cyclus. Heb al genoeg tekst in mijn onderschrift. Ik vergeet een heleboel... sorry!
@ Linda: Cooool 2 stoere jochies.. echt gaaf Was alles goed bij de dierenarts? @ Timon: Hmm.. ik mis denk ik iets.. Wie is MB?
Hmm nu maar niet nog eens 4 pagina's doorlezen, hihi, dus reactie op wat ik nog weet: @ Tamara: godver de godver Wat ontzettend balen, klote, rot, en nog veel meer van dat.... Hele dikke knuffel meis en verwen jezelf maar lekker vanavond, en je mannetje natuurlijk. @ kindjes voelen: hihi, weet niet meer wie het vroeg; nee ik heb ze niet meer gevoeld. Ondertussen weet ik ook dat mijn placenta rechtsvoor ligt, dus voor het rechter kindje. Die zal ik dus pas later gaan voelen. Links ligt er niet achter, dus dat ik die bobbel had bij mn buik, was inderdaad ons kindje Verder was de echo weer helemaal goed. Alles ziet er goed uit, ze groeien goed, tussenschotje prima. Heb foto's gekregen, maar die doe ik later vanavond ff op de laptop zetten; moeten nu nog eten (arno is aan het koken ) en straks moet ie weg, dus dan ga ik gewoon laptoppen als hij weg is. @ Schoonouders: haha vroeg ok nog iemand: jaaa tis gelukt! Mijn schoonouders willen de woensdag middag opvangen, en ik heb gezegd op mijn werk dat ik de woensdagochtend vrij wil. Was prima, dus nu hebben we alleen opvang voor maandag, dinsdag en vrijdag nodig. Nu dus op gastouderjacht Verder, weet ik het even niet meer......
@ Linda, sorry, ik was dat laatste stukje van de lijst vergeten mee te kopieren, de lijst staat hier op mijn laptop en ik was het gewoon vergeten, ik zal er volgende keer erg in houden!
@Djuke, fijn dat Djuke zich weer zo goed voelt zeg Heel rot dat het met jou zelf nu minder gaat zeg, wou dat ik wat ijzer met je kon delen want bij mij is hij zelfs uitstekend voor niet-zwangere vrouwen.. Ze denken bij de VK ook dat ik heel gezond eet, maargoed denk eerder dat de ultievitaminen gewoon erg goed zijn @Lkg: Financieel is hier idd wel een onderwerp (geweest).. Wij hebben de luxe dat we op dit moment nog aardig wat over zouden kunnen houden, we kopen nu eigenlijk wat we willen en doen wat we willen. Als we dat inperken zou het ons al aardig wat besparen, daarnaast blijf ik 3 dagen per week werken zodat we wel iets extra overhouden. Dan nog het geluk dat opa en oma gaan oppassen, dat scheelt gewoon zo ontzettend veel.. @Tamaar: Jeeeeee wat erg meid Wou dat ik wat kon doen, hopen dat je er wel snel wat aan heb.. @Linda: Gaaf zeg, twee jongens Wat is er met je hondje? Wat zei de dierenarts? Werksoap: Vanmorgen was er een aardige spanning te voelen op het werk, rond half 1 kwam Wijnand aan (contactpersoon van arbeidsbureau) en zaten we met hem, de baas en alle collega's in de kantine. Wijnand en baas deden wat opmerkingen over de sfeer en even leek het rustig te blijven, noujah tot de baas en zn zoon naar binnen gingen om thuis wat te eten, toen barste de bom. Over en weer werden mensen voor leugenaar uitgemaakt, er werden nog mensen hielenlikkers en kontkruipers genoemt, eindigde in een hoop geratel met beschuldigingen over en weer.. Waarbij nog bijna iedereen het begon op te nemen voor de rotte appel, want owee als je niet bij "het groepje" hoort Ondertussen was het dus 40 minuten later toen de baas en zn zoon weer het oorlogsfront betraden.. Toen gebeurde er dus iets wat nog niemand ooit had gezien, de baas ontplofte en gooie alle frustraties eruit die hem al jaren dwars zaten. Rotte appel 1 is op staande voet ontslagen, appel 2 was al tijdelijk ergens anders en die zien we ook niet meer terug. Alle meelopers waren ondertussen muisstil geworden en de baas was boos de kas in gegaan. Al met al was het erg heftig gegaan, de rest van de middag hing er een akelige stilte, iedereen was denk ik bezig om alles te verwerken.. De zogenaamde hielenlikkers (Mijn vent en Leo) zijn later toen iedereen weg was nog even teruggekomen om even na te praten met Andre (de baas dus) en natuurlijk zat ik er ook gezellig bij. Nog even afwachten hoe de rest nu verder gaat, maar ik hoop dat de problemen nu wel zijn opgelost..
Ik heb er rooie oortjes van gekregen. Wat een verhaal!!!! Het is toch bar met je gesteld als je op staande voet wordt ontslagen. Hoelang werkte deze rotte appel er eigenlijk? Heftig dagje hebben jullie achter de kiezen. Pffff..... Ik hoop met jou dat de rust nu zal wederkeren.
Pff nou, eindelijk ontslagen dus!! nu gaat het vast een stuk beter worden!! Onze hond..ja..smakelijk verhaal hihi: hij was aan het bijten en likken op zn billen, staart en kontgat (haha) Dus ik dacht hmm, misschien is dr iets. Naar de dierenarts geweest; bleek dat zn anaalklieren ontstoken waren. Dus die moeten dan uitgeknepen worden wat (ieuw) inhoud dat de dierenarts zn anaalklieren naar buiten knijpt en vervolgens dus uitknijpt. Erg pijnlijk en óntzettend ranzig; die lucht... daar ga je spontaan van over je nek! Nja..hij zei toen al: er is een kans dat het terug komt want er is niets tegen te doen.. en nu moesten we toevallig voor de jaarlijkse spuit langskomen en we dachten al dat het weer zo ver was aangezien is weer aan het bijten was. en nja, nu weer dus. arm beestje. @ lkg: dat was ik nog vergeten; financiën. Volgens het reken tooltje op de belasting site krijgen wij op 100 euro na ofzo alles terug. Daarbij had ik maar ff gegokt op 20 uur opvang. Ook 24 kregen we alles terug en ook 16 uur. Ook maakte het met mijn salaris niet veel uit, als ik het verlaagde bleef het hetzelfde en als ik hem verhoogde ook. Dus gelukkig valt het voor ons erg mee met de kosten voor opvang. (als het allemaal klopt zoals we het berekend hebben ) Je krijgt trouwens op kinderopvangtoeslag na ook combinatiekorting en kindgebonden budget. (http://www.fnv.nl/helpjezelf/belastingservice/informatie/wijzigingen_combinatiekorting_kindgebonden_budget_2009.asp en http://www.toeslagen.nl/particulier/kindgebondenbudget2009/kindgebondenbudget_wie_wat_wanneer/kindgebondenbudget_wie_wat_wanneer.html#P3_0 en http://www.belastingdienst.nl/particulier/voorlopige_aanslag/voorlopige_aanslag-07.html#P118_8397 ) Bij een van deze twee krijg je juist wel weer meer terug als je meer werkt. Tis niet heel veel, maar tzijn wel weer extra's. En dan natuurlijk nog de kinderbijslag.
Financiën. Daar hebben we wel wat aan gedacht, maar laten het eigenlijk ook deels over ons heen komen. We kunnen zo een complete kinderkamer, wandelwagen met maxi cosi, babykleertjes en nog meer overnemen. Dat scheelt natuurlijk erg in de eerste kosten. Verder kun je toch niet in de toekomst kijken en dus laat ik dat ook los.