Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heb je er trouwens bij gestaan toen de dierenarts die 2e keer dat deed? Je lijkt me toch over je nek te gaan. :$

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    tsja, helaas moeten we met zn tweeën de hond vasthouden... Ik om te zorgen dat ie niet gaat zitten en arno om te zorgen dat ie niet van de tafel waar ie op staat schiet omdat het best pijn doet...
    En vervolgens laat meneer dierenarts nog even zien hoe het pus wat eruit komt eruit ziet, waardoor wij nog even lekker kunnen genieten van de ontzettend ránzige lucht die eraf komt.. pfff.

Mgoed, even iets leuks... hihi, echo fotos staan in mijn album; hier een voorproefje ;) :

Bekijk bijlage 21795

Dit is 1 van onze 2 baby's, vond deze wel grappig :)
    Heeft ie zn handje op zn oren en hij ligt gezellig op zn kop!

3. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Saskia: Whow.. wat een verhaal. Ik hoop echt dat het helpt!

@ Linda: Oh thanks voor de sites! Ik denk dat we gewoon teveel verdienen ofzo om veel geld terug te krijgen :)
    Kindgebondenbudget daar verdienen we in ieder geval teveel voor.. maar voor die combinatiekorting lijkt dat niet uit te maken als ik het zo lees!! Dat zou wel super zijn!! Dankje!
    En.. zielig voor je hondje zeg :( Hoop dat ie zich nu snel beter voelt!

Ohhhhhh en die echo :$ coooooooooooooool.. echt superrrrleuk!!!!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jassie Linda. Fijne dierenarts. :p

Leuk om de echo te zien. Kijk, dat wil ik dus ook!!! ;)

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ze werkte er al 5 jaar, waarvan dit eigenlijk een proces is geweest van zo'n 3 jaar.
    Steeds was er wel iets, werd erover gepraat, was het even minder, begon het opnieuw maar dan net een schepje erbovenop..
    Dat het bar was dat mag wel duidelijk zijn als zelfs de baas toegeeft dat hij er gewoon bang voor was omdat ze altijd een weerwoord heeft, ze kan mensen gewoon zo enorm goed tegen elkaar uitspelen en ze kan zo enorm overtuigend zijn..
    Was zelfs zo erg dat de baas gewoon appart pauze ging houden om het gezeik te ontvluchten.
    Maargoed als het goed is is dat nu afgesloten.

Uhm lekker verhaal Linda, gelukkig dat ik een sterke maag heb ;)
    Wat een mooie echo zeg!

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Je kan straks met een gerust hart met verlof.;)

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ja we hebben er nog even een biertje op gedronken, noujah ik een sapje :p
    Vind het vooral voor Andre erg, hij is eigenlijk gewoon te goed om een baas te zijn.
    Ben in elk geval heel blij dat het nu zo goed als afgerond is nog voor mijn verlof, al zal ik zeker zorgen dat ik tussendoor ook een beetje op de hoogte blijf ;)

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ tamara: ah nee, dus toch naar de HA. Balen meid. Ik had het je zo gegund!

@ Timon: haha, ja ik zoek ze op het moment idd niet echt dichtbij. Is niet erg, kan ik het lekker rustig aan doen. Die uit Wijk die blijf ik trouwens wel Mr. Utrecht noemen, hij is daar geboren en getogen, en we hebben ook in Utrecht afgesproken...

@ linda: wat super dat je nu zekerheid hebt dat je 2 boys krijgt en dat je 1 van je kleintjes ook echt gevoelt hebt. En die 2de laat zicht heus ook wel een keer voelen!
    en geweldig dat je schoonouders willen oppassen.

@ saskia: hehe, eindelijk is het hoge woord eruit! Maar goed dat de rotte appel eruit is. En de andere niet meer terugkomt. Eindelijk rust in de tent!

@ linda: ieh, vies verhaal over de hond. Gelukkig dat alles weer goed is dan met het beessie. En een superleuke echo!

@ saskia: ik denk dat je door hubbie ook wel op de hoogte gehouden blijft...

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat wilde ik ook zeggen, Zethu. Saskia's man zal haar heus op de hoogte houden.

Zethu, heb je nog geen afspraak met Mr. Arnhem? Ook een mooie stad.;)

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Nee heb geen afspraak staan met hem.
    Ik zit wel toevallig komende dinsdag bij hem in de buurt. Maar ik ga dan naar het benefiet-concert van marco Borsato. Hij zal voor het concert wel aan het werken zijn, en daarna is het gewoon te laat om nog af te spreken.

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jee, dan ben je letterlijk vlakbij hem. Zeker omdat hij ook in het Gelderdome aan het werk is.;)

12. Djuke

Djuke Bekend lid

Timon: wat weet jij over Mr. Arnhem wat wij nog niet weten???? :D
    Enne, waar woon jij dan als Wijk vlakbij is en je in Gelderland woont? Mijn ouders komen uit Maurik. Zou wel grappig zijn als je uit de buurt komt!

Linda: lekker dan! Ken de procedure, gelukkig nog niet zelf mee hoeven maken. Gister ben ik medicijnen voor mn paard wezen afrekenen op de kliniek. € 230 euries en dan moet de visite nog in rekening gebracht worden. :$:$ Kinderen zijn duur maar paarden kunnen er ook wat van! Gelukkig was ie gister heel lief en braaf, maakt weer een hoop goed.
    Enne, wat gaaaaaaf dat het nu zeker is dat je 2 jochies krijgt! Tip, bij V&D hebben ze hele leuke boerderijrompers. Met stoere trekkers erop enzo! Die heb ik ook al ingeslagen!

Sas: fijn dat de kogel door de kerk is! De sfeer wordt vast snel beter nu. Denk dat het goed is dat je baas een keer echt uit zn slof is geschoten.

Tamaar: gaat ie weer een beetje, wijffie? Dikke knuffel weer!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Niet meer dan jullie. Maar Zethu schreef dat hij bij Marco aan he werk is, dusse... in het Gelderdome.

Ik woon in een stadje redelijk op het randje van Gelderland, aan de overkant van Wijk (pontje werkt goed) en rij woon ook aan de weg met al die rotondes.;) Ik denk dat Maurik ongeveer een half uurtje van mij vandaan is. Oplossing graag pb. :D

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Gerem, ons hondje heeft het toch allemaal niet zo leuk gevonden; vanmorgen kwamen we beneden en bleek dat ie flink overgegeven had :(
    Ik gok erop dat dat komt door 2 pillen die die gehad heeft voor een ontwormkuurtje.. (heeft geen wormen, maar blijkbaar moet je die 2-4 keer per jaar geven..hebben wij nog nooit gedaan.. woops. haha.)

Nja, hij was wel helemaal speels en blij toen we beneden kwamen en ad daarna een volle bak brokken op en dronk goed.. dus gok dat het eenmalig was.

Die dierenarts kosten ja.. pff.. Nu is het bij een paard wel iets meer, maar ik sta er ook elke keer van te kijken dat al dat gedoe zo duur is.. pfff.

@ Zethu: gaaf, naar het concert toe! Lijkt me erg leuk :)

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ Timon: hij is niet aan het werk bij Marco, maar hij is dan aan het werk. Hij werkt in Ede, maar moet ook nogal eens naar Amsterdam voor zijn werk.

@ djuke: zo, dan weet je ook wat je kwijt bent voor je paard zeg!

@ linda: Ja, heb heel veel zin in het concert. Ben jaren terug eens naar een concert van hem in Rotterdam geweest. Was echt geweldig! Ik heb me dit nu gekocht van mijn verjaardagsgeld...

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ben ook een jaar of euhh...3? geleden bij symphonica in rosso geweest. :)

ga je samen met iemand naar het concert?

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik ben naar zien geweest.
    En nee, ik ga helemaal alleen daar heen.
    D'r zijn daar toch genoeg mensen, dus vervelen doe ik me niet...

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wat goed van je, knap hoor!
    Zoiets vind ik echt stoer, ik zou nooit alleen ergens zo naar toe gaan! :D

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    heb ik al vaker gedaan.
    Ik ging vroeger ook vaker alleen weg als ik uitging.
    Kwam toch altijd wel bekenden tegen.

En in mijn eentje hoef ik nergens rekening mee te houden, en kan ik doen wat ik wil

20. Djuke

Djuke Bekend lid

Zethu: geniet ervan! Heb je mooie plaatsen?

Duur paardebeest: jep, ik moet de niet de kosten op gaan tellen die ik gezondheidstecnnisch voor hem gemaakt heb. En dan heb ik een kerngezond paard hoor. Maar ze hebben allemaal een keer wat. Zo had Djuke een keer een dikke infectie gekregen na een inenting. Was ie er bijna geweest. Maar toen heb ik wel korting gekregen omdat de veearts kennelijk een vuiltje in de spuit had.
    Maarre, ik krijg wel een hoop terug hoor. Want meneer is verzekerd! Hihihi, dat kan bij paarden dus ook. 8)

Lin: arme Bernerbeest. Kennelijk net even teveel spanning. Heeft Gerem ook van die typisch Bernerstreken? Die van ons gingen altijd pontificaal op je voeten zitten en vonden het leuk om hun snuit onder je arm te stoppen op het moment dat je hete thee in je handen had.

Deel Deze Pagina