Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah of ik begrijp jou nu helemaal verkeerd, of jij mij.

gerem... was bedoeld als: ochhh gèrum, arm beestje... snappie? hahaha.
    Zn naam is gewoon Kai :D

hahah maar inderdaad; Op de voeten gaan zitten en liggen vind ie heerlijk, maar ook als ie ligt met zn voorste pootjes over elkaar gekruisd (beetje als een homo hondje ;)) hahah.

2. Djuke

Djuke Bekend lid

Oooooooow, vond het al een aparte naam! :D
    Kai is beter! hihihi

Wat is trouwens die jonge gezinnen beurs?

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi, een beurs voor jonge gezinnen? hahaha.
    Sorry, flauw.

euhh een beurs voor zwangeren of gezinnetjes met jonge kinderen :)

Beurs - Beurs

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Zethu heel veel plezier bij het concert!

Linda geef je hondje maar een lekkere knuffel van mij!

Dierenarts: Wij hebben erg veel beestjes, dus ook regelmatig sponsor van de dierenarts ;)

Werk:
    Vandaag was het erg rustig, denk dat iedereen nog onder de indruk was..
    Heb er wel af en toe nog iets over gehoord, maar meer verwondering dat er zoveel meespeelde en toch wel een vorm van respect voor de baas.
    Verder is mijn laatste dag heerlijk rustig verlopen, was lekker in de schuur samen met Andre en we hebben het er zelf ook nog wel even over gehad..
    Blijkt zelfs dat de baas gister precies 33 jaar getrouwd is, nou lekker zo'n trouwdag.
    Maargoed het is afgesloten en het lijkt erop dat iedereen er zo over denkt.
    Verder hebben we beloofd contact te houden tijdens mijn verlof :)

5. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

@ Hier: Weer een beetje back at earth. Was gister echt een schok dat ik ongi was geworden. Had het nog totaal niet verwacht. Maar goed. Een potje lekker janken doet af en toe wonderen.
    Vandaag ook wat eerder weggegaan van mijn werk en heerlijk mijn bed in gekropen! En wat denken jullie, worden we gebeld. ONS HUISSIE IS VERKOCHT!:$:$:$ AAAAAAAAAAAAAh. Zo zie in elke donkere wolk zijn toch wel wat zonnestraaltjes.

@ marco: ik ben nu al naar zo'n 10 concerten geweest en ga dus aanstaande woensdag met mijn mannetje heen. Heb er echt zin in, lang geleden dat we een avondje uit zijn geweest.

@ Dieren: in het begin dat we onze eerste poes net hadden zaten we continu bij de dierenarts. Nu nooit meer. We hebben twee poesjes. 1 rood witte genaamd Happy en zwarte / witte genaamd Lucky. Echt twee schatjes! Gelukkig hebben we dus niet veel dierenarts bezoeken.

liefs Tamaar

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jeuuuuuujjj super nieuws Tamara!!! Wat een opluchting; suuuuuper!!
    En nu dus gauw het huurhuis regelen!! :D

Proficiat!!

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat een geweldig nieuws zeg :D
    Tegenwoordig mag je echt blij zijn als je huis verkocht is.

Ik ga zo eens wat kleding opzoeken, wij gaan lekker een weekendje naar Limburg :D

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Saskia, veel plezier dit weekend. Fijn dat het nu op het werk rustig is.

Zethu, oeps... ik dacht dat Mr. Arnhem bij Marco werkte. Ach, maakt het uit! Jij gaat je gewoon enorm vermaken in die meute. Wel vertellen hoe het is geweest, hoor. Trouwens, je kunt ook hier leuke mannen tegen komen.;)

Tamaar, jij ook lekker genieten van Marco! Heb je wel verdient na de schok van ongi. Trouwens, gefeliciteerd met de verkoop van jullie woning!!! Helemaal gaaf!:D

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ TImon: hier op het forum??
    De enkele man die hier zit, is toch bezig met zijn vrouw om zwanger te worden, neem ik aan?

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ djuke: gewoon in het veld. Voor iets anders had ik geen geld. Moet ook nog daar komen en eten en drinken en zo. Anders wordt het me te duur.

@ saskia: gelukkig dat het allemaal rustig is bij je op het werk. Kan je met gerust hart op verlof gaan!

@ Tamara: super dat het huis verkocht is zeg!
    heb jij trouwens veld of zit kaarten voor Marco?

@ Timon: ik kom woensdag wel vertellen hoe het is geweest. Zal waarschijnlijk wel tussen de middag zijn. Denk dat ik een beetje uit slaap daarna. Moet naderhand nog 1,5 uur naar huis rijden...
    En vermaken doe ik me zeker!

11. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @ Linda: Hahahha die vind ik goed, inderdaad de mannen die hier komen zijn als het goed is bezet.

@ Zethu: wij staan ook op het veld.ik heb er echt zin in!

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hoe laat ga jij daar dan heen? Ik heb echt geen flauw idee of je dan erg vroeg daar moet zijn als je in het veld staat.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi wij waren er toen een 45 minuutjes van te voren..bij in rosso.
    Dus wij wachten bij een ingang, ergens bijna vooraan..gaan die deuren open; zien we dat het veld nog helemaal leeg is...
    Kijken we om ons heen; allemaal mensen die naar voren rennen.
    Kijken we elkaar ff aan.. uhhh..okee....rennnuuhhh!
    hahah en toen stonden we gewoon helemaal vooraan, 1 meter van zo'n loopbaan af. Dus Marco aantal keer recht voor onze neus; was erg gaaf :)
    Mgoed, niet dat je dr echt iets aan hebt want hoe laat je er nu moet zijn; geen idee :p

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Tja, ik moet ook niet te zeer in de verdrukking komen, want ik heb nog enorm veel last van mijn rug.
    Lijkt niet echt minder te willen worden :(
    Ben bang dat het fysio gaat worden...

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee girls,

@ Zethu en Tamara: Leuk hoor Marco!! Ik ben één keer geweest een paar jaar terug, maar vond het ook superleuk!

@ Tamara: Whaaaa coool.. Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Vanaf wanneer gaan ze erin? En is het nu ook rond met dat jullie dat huis kunnen huren? Super man!

@ Djuke: Hihihi, ik dacht ook ff dat de hond van Linda Gerem heette hahahaha.. Ik ken die uitspraak niet, jij vast ook niet dan hahaha.

@ Linda: Hoe is het nu met Gere.. uhmm.. Kai?? :D Heeft ie er nog weer last van gehad of valt het mee?

@ Hier: Weinig nieuws.. lekker rustig weekend.. alleen barstende koppijn vandaag (en ik heb niet eens gedronken gisteravond :S). Heb ook behoorlijk het gevoel dat ik ongi ga worden volgende week. Ik voel helemaal niets aan m'n borsten enzo.. dus weinig hoop.. maar goed.. we wachten maar af.
    Hebben jullie een leuk weekend dames???

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: vervelend van je hoofdpijn meid.
    Ik heb het vrij druk, maar moet veel pauzes nemen ivm mijn rug. Dus zit erg veel aan de pc te pauzeren. Hoop maar dat ik alles af heb als mijn bezoek morgen komt. Heb geen zin om dan midden in de troep te zitten...

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nee joh! Ze kan bij Marco nog leuke mannen treffen. ;)

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zethu, hou wel rekening met file. Gisteren was het om 18.00 rustig in Arnhem. Het begon toch om 20.00? Maar vrijdag moet het een dikke file van alle kanten zijn geweest. Met Marco zal dat niet minder zijn. Weet je dat bij het Gelderdome ook een Mac zit?

Trouwens, hoe is het nu met je rug?

19. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    Hallo Dames!!

Ik ben dinsdag bevallen van een prachtige zoon, hij heet kelvin weegt 3300 gram en doet het prima, het is echt een heerlijk ventje....ik ben 's ochtends om 8 uur ingeleid en om 14:01 bevallen, het was een zware bevalling omdat ik de ene weeenstorm na de andere kreeg en kelvin ook nog zijn hoofdje gedraaid had (sterrenkijkertje) maar echt waar, het is het dubbel en dwars waard!!!!!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    WOWWWWWW!!!!! Annelies is mama!!! Hartelijk gefeliciteerd met Kelvin!!!!!

Deel Deze Pagina