Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai Ladies,

Fijn te lezen dat alles goed met jullie gaat! Ik was even een dagje onder de wol. Alleen maar slaaaaaaaapen! IJzerpilletjes werken kennelijk nog niet. Tenminste niet zoals het hoort, krijg er nu alleen nog maar pijn in mn buik van. Kennelijk vindt beeb ijzer maar vies! :D

Enniewee:

Tamaar: ik zou me niet te druk maken om die curves. Gewoon eentje bijhouden nu en die andere 2 'fantaseren' als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn gyn heeft er amper naar gekeken. Heb je een normale cyclus? Ja. Hoeveel dagen? 28. Duidelijke eisprong? Ja. En dat was het.
    Als je een mooie cyclus hebt beginnen ze met gewoon met plannen van de onderzoeken. Eerst manlief want das het simpelste. En niet schrikken als dat tegenvalt. Zowel bij mij als bij een goede vriendin van mij vielen de zwemmers niet mee. We zijn allebei op de normale manier zwanger geworden!
    De gyn zal ook een echo maken en een uitstrijkje. En dan wordt er een baarmoederfoto gepland. En misschien een samenlevingstest. Hoefden wij niet, maar die vriendin wel. (daar is ze dus zwanger van geworden :D)
    Als er nix geks wordt gevonden wordt het algauw IUI. Tenminste dat was zowel bij mij als bij mn vriendin het traject.
    Misschien dat Timon aanvullingen heeft?

@Sas: buik bewegen. Jep, hier ook volop! Ik vind het zo'n gaaf gezicht! Kan nog niet billetjes onderscheiden ofzo maar gewoon die buik die heen en weer gaat.... zo bizar! (Alien!!! :D)

@Iloon: ik vind je taartjes er ook erg mooi uitzien! Ga je ook nog andere vullingen doen? Want nu is het toch gewoon telkens een andere versiering?

@Tirz: Gefeliciteeeeeeeerd!

@Zethu: ik wacht op het verslag!!! :D

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Sorry dames, ben nu pas op zp, ben zo traag vanmorgen. zit hier nog in mijn badjas om 12 uur 's middags!
    Ik was ook pas om 2 uur thuis

Maar het was in 1 woord GEWELDIG!!!! WOW. Ik zou willen dat ik vanavond nog een keer kon gaan man.

Parkeren is trouwens wel absurd duur! 10 euries :$.

Om 18.10 ongeveer kon ik naar binnen. Eerst ff naar de wc gerend, want mijn darmen waren weer eens opstandig! En toen een plekkie gezocht. Ik zal waarschijnlijk op zo'n 4-5 m afstand van de uitloper van het podium hebben gestaan. En WOW wat is dat geweldig!
    We werden tot 8 uur vermaakt door 2 538-dj's (ik ben helemaal kwijt wie het waren). Toen hebben we zo'n 10 minuten moeten wachten tot eerst Paul de Leeuw op kwam. Die heeft 3 liedjes gezongen.
    En toen Marco. Het barstte echt los!
    Ik heb een filmpje op youtube gevonden, maar is heel slecht geluid: YouTube - Marco Borsato & friends, (Wit Licht) Opening Gelredome 20-10-2009
    Daarna is Jan Smit opgekomen (onder de pijnstillers vw zijn oorontsteking) Die heeft 2 liedjes gezongen.
    Nadat marco weer liedjes gezongen had , ook nog wat zou je doen met Yes-R, kwamen John Ewbank en Roel VanVelzen (jee wat is die klein zeg!) op. Samen 1 liedje gedaan, en VanVelzen heeft daarna nog 2 liedjes alleen gedaan.
    En vervolgens Alain Clark 2 liedjes. Uiteraard ook nog het liedje met zijn vader. Marco tussendoor en daarna natuurlijk ook weer wat liedjes gedaan.
    En toen samen met Guus Meeuwis Dochters. Lieten ze op de achtergrond hun spelende dochters zien. Zo mooi!
    Trijntje Oosterhuis zong nog 2 liedjes, en toen Edwin Evers. Jee, ik wist niet dat die zo mooi kan zingen. D'r staat ook een filmpje van op youtube! Zoek daar maar op marco Borsato & friends, daar staan al een paar filmpjes van op.

Het was een chaos om buiten te komen. Gelukkig kon ik geld terugkrijgen voor de teveel gekochte consumptiemunten. En toen was het wachten tot ik met de pendelbus naar de parkeerplaats gebracht kon worden.
    het was 12 uur geweest voor ik aan kon rijden. Het stond op de parkeerplaats helemaal vast. Verder alleen een beetje moeite gehad om Arnhem uit te komen, maar het viel best mee.

Uiteindelijk was ik om 2 uur thuis!

3. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Meiden hoe gaat het hier?

Jullie staan aangevinkt maar ik krijg geen mail.. dus was jullie weer n week of drie vergeten hahaha... nu wilde ik weten waar ik in mn cyclus zat... dus ff mn ticker bekijken hahaha... en voila daar ben ik dan.

Hier... goed. Mannetje en ik hebben gisteren geklust.. met succes... en kijk mn banner ;) volgens mij voelde ik gister ook wat voor mij op een ei lijkt.
    Hij deed het heel bewust dus ik heb stiekeme hoop dat 1x genoeg is!!
    :$

Ben verder voor 3 maanden terug bij mn oude baan... nu hadden ze het ineens druk.... achja het is toch 3 maanden extra zekerheid!!

En vertel vertel alles over jullie? :)

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    foto's van gisteravond op mijn hyves!!!

5. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Zethu: Ik zag op rtlnieuws wat beelden van de zaal, het zag er echt kicken uit!
    Ik kan me voorstellen dat je ervan hebt genoten!

@ Djuke: Vullingen kunnen naar eigen smaak ingevuld worden!
    Ik ben ook bezig om wat nieuwe dingetjes te verzinnen!

6. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden,

Effe snel, want ik mag zometeen naar marco!!!!!!!!. Ik heb je verhaal ook niet gelezen, zethu, ik wil het gewoon nog niet weten. dus morgen kijk ik wel op je hyves.

@ Djuke: Thanks, stelt me een beetje gerust! Ik laat het maar op me af komen en dan zien we het wel.

Liefs Tamaar

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Tamara: Snap ik, hihi, moet wel een verrassing zijn wat je te wachten staat! :D
    Heel veel plezier, het klinkt erg leuk allemaal!

@ Zethu: Wat super dat je het zo leuk gehad hebt! :D
    Gaaf zeg! :)

@ nensi: Oehh spannend! Dus geklut rond je eisprong..zal voor je duimen!
    Wel fijn idd dat je even terug kan bij je oude baantje..
    Nog steeds geen succes met iets nieuws vinden?
    Krijg je nu een uitkering of iets?
    Want dan moetje wel iets van 3x per week solliciteren toch?

@ hier: Waaaaaaahhh ik heb mijn hobbelschaap!!! Oh, ik ben verlieffdddd!!!!!! :D
    Hij is in het echt nog veeeeeeeeeeeeeel vetter!! :D:D:D

8. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Lin, hobbelschaap?? Ik krijg er meteen een beeld bij, maarrem.. foto? hahaha.
    Ik krijg nu dan geen uitkering meer omdat ik weer bij m'n oude werk zit... maar voor die tijd kreeg ik ww inderdaad. En na die 3 maanden werken heb ik nog een paar maanden recht op ww gelukkig.
    Qua sollicitaties schiet het niet op inderdaad! Maar je hoeft maar eens per week te solliciteren als je in de ww zit, maar ja je moet maar net wat zien! Ene week solliciteer je elke dag, andere week zie je niets, maar moet er toch echt iets de deur uit!
    (Niet dat ze me ooit gecontroleerd hebben hoor...).

Hhhh..... 't lijkt me zo leuk :D zo lief dat mannetje het ineens weer ziet zitten (ja er is geen peil op hem te trekken... ADHD? hahaha).

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Tadaaaaa :D

haha heb zelf ook een foto gemaakt maar ff geen tijd om m op de laptop te zetten.
    Mgoed; tis deze dus, hihi.

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    OOOOOOOOO Lin wat leuk :D ..

Ik heb niet bij gelezen was een enerverende dag, ze weten niet dat ik zwanger ben. Maar moest dus allemaal zware dingen tillen IEKSS!! .. normaal geen probleem maar ik durf het gewoon niet na die 2 keer bloed verlies. Me vriend zei ga maar om de tafel, want ik wil niet dat er ongemakken gebeuren.. Dus ja denk dat ik morgen of overmorgen maar ff om de tafel moet.

Verder was het erg leuk, werken zoveel mensen bleef maar handje schudden. Ik kom van hetweekend zowiezo ff op iedereen reageren.. Maar duik nu op de bnk..

Knuff

11. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh Lin! Wat een superding!! Das nou ook echt wat voor mij hahahah
    Heb ook jaren bij de Expo gewerkt.. dus dan weet je het wel! hahaha.

Doe lekker rustig aan Mars!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tijdens dit tikken zit ik naar de youtube-geluiden van gisteren te luisteren. O, hier had ik wel bij willen zijn.
    Zethu, wat fijn dat je zo dichtbij heb gestaan. Ik zal mijn broertje eens vragen waar hij heeft gestaan. Ik kwam er te laat achter dat zij vlot aan kaartjes konden kopen. :(

13. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    hey meiden,

zucht, het is weer voorbij. stonden vrij vooraan. Zijn alleen wel een kwartier eerder weggegaan. Vanmorgen allebei al om 5.15 op omdat we nog werken, en ik moet morgen om 9.00 uur in vianen zijn en ja dat is natuurlijk tijdens file, dus ik zeg tegen tim, we gaan gewoon al lekker naar huis, met het resultaat dat ik nu alweer thuis ben. Heerlijk, ik ga lekker naar bed.

@ Linda: Wat een ontzettend leuk schaap!!!!!!

@ Tante mars: Ja nu wordt het dan toch wel tijd om het te zeggen. Je kleine gaat voor he! ;)

Liefs

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Was het gaaf? Ik heb net wat op youtube gezien en dat zag er toch wel geweldig uit.

Waar kom je vandaan dat je in de file naar Vianen kom te staan?

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tamara: ik heb al gelezen dat je het gisteren ook zo super hebt gehad. Wat goed dat je zonder files bent thuisgekomen! Ik vond het op zich niet zo erg om in de file te staan om Arnhem uit te komen. Kon ik langer de cd's van Marco luisteren ;)

@ linda: wat een gaaf hobbelschaap!!!

@ nensi: ik heb dat ook met solliciteren hoor, de ene week zie ik niets, en de andere week enorm veel. Maar ik heb het geluk dat ik nog niet hoef te solliciteren omdat ik in de zw zit. Als ik daar uit ben dan gaat mijn ww periode pas in.
    Wel fijn dat je nu tijdelijk bij je oude baas terecht kan. Ik zou wel in de tussentijd gewoon blijven rondsolliciteren. Voor hetzelfde geld vind je wat!

@ tante: ik zou zeker om de tafel gaan met hun. Is helemaal niet goed voor je om nu zware dingen te tillen.

@ tamara: heb jij ook foto's gemaakt? En ga je ze ook op hyves zetten? Op mijn hyvesfoto's zie je best goed hoe dichtbij ik stond!

16. Djuke

Djuke Bekend lid

Pffffff, praat me niet van UWV en WW.

Paar jaar terug ging ik terug in uren en kwam ik in aanmerking voor aanvullende WW. Want het was een beslissing van de school waar ik werkte.
    Nou, mooi dacht ik. Maar wat een drama zeg, dat UWV. Wat een bureaucratische logge instantie. Man, man, doodmoe werd ik ervan. Je werd behandeld als de grootste fraudeur.
    Ik had dus ook sollicitatieplicht maar ik had allang een andere baan gevonden. Moest alleen mn opzegtermijn uitdienen. Iedere week kwamen die dreigbrieven dat ik wel moest solliciteren. Terwijl ik al een baan had. Maakte niet uit hoe vaak ik belde of terugschreef...
    Pffffff, blij dat ik dat gezeik niet meer heb zeg. Achteraf was het die paar rotcenten niet waard.

Enniewee, fijn dat jullie (Tamara en Zethu) het zo gaaf hebben gehad bij Marco!

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ djuke: ja wat dat betreft ben ik blij dat ik nog in de ZW mag blijven. Want dan krijg ik ook die sollicitatieplicht. En in mijn vakgebied is gewoon niet veel te vinden (op dit moment toevallig wel)

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Djuke: Ik hoop voor je dat de ijzer snel gaat werken, dan heb je weer wat meer energie :)

@Zethu: Echt super dat je zo genoten heb zeg :D

@Nensi: Heel veel succes deze ronde!

@Tante Mars: Ik heb ook veel getild de eerste maanden, maar kan me voorstellen dat dat na bloedverlies echt niet meer goed kan voelen.
    Hier heb ik dus meteen na de eerste echo met nog geen 10 weken het nieuws op het werk verteld, dan is het toch makkelijker om er rekening mee te houden ;)

@Tamaar: Fijn dat het zo leuk was en dat je nog een beetje op tijd thuis kon komen :)

Uitkeringen.. Pffff..
    Ben ooit eens mijn baan verloren en alleen vanwege rompslomp en gezeik daar duurde het een half jaar voor ik eindelijk geld kreeg..
    Kon in de tussentijd geen pakje kauwgom meer pinnen, stond gewoon al zover rood dat ik niets meer kon.
    Ja hele fijne instantie..

Hier: Alweer 34 weken zwanger!!

19. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

34 weken, wow :)

Je ticker geeft trouwens ook aan dat een vrouw rond jouw aantal weken gemiddeld een kilo of 13 is aangekomen al. Hoe zit dat bij jou? :p hihi

20. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee girls,

Heb net even bijgelezen.. maar ben bang dat het wat veel is om overal op te reageren.. maar:

@ Zethu en Tamara: Superrrrr dat Marco zo leuk was!! Gaaf!!

@ Linda: Coooool dat je je schaap hebt!! Ben benieuwd naar de foto 'in het echt'!!

@ Tirz: Van harte!!! Is alles goed met moeder en dochter?

@ Saskia: Whowww 34 weken alweer! Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen :( Hoop dat het vannacht beter gaat!

@ Nensi: Hihi, spannend zeg! Ik hoop gewoon dat het voor jullie gelukt is!

@ Hier: Heeerlijke tijd gehad in Duitsland. Gisteren superlang gewandeld in het bos.. en lekker gezwommen en gegeten enzo.. Even quality time samen, en we hebben er echt van genoten :) En, *shock* dan is het ook zo alweer m'n NOD! Nog maar twee nachtjes! Ik dacht eerst nog, misschien ga ik vrijdag wel testen.. maar heb nu het gevoel dat ik best kan wachten, dus dat doe ik dan ook maar ;)
    Verder geen enkel voorgevoel. Heb absoluut geen pijn in m'n boobs.. wat anders is dan anders.. maar verder weinig verschil.. we wachten het maar af :)

Nou, slaap lekker vast allemaal!

Deel Deze Pagina