Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    verdikkeme, het lukt gewoon niet om de foto te uploaden. hij zegt elke keer mislukt!

2. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whaaaaaaat???:$
    Whowwww, dat is echt raar! Was je ongi net als anders?
    Ik zou echt keihard naar de winkel rennen voor nog een stapel tests! Musschien zo een waar op staat hoe lang je zwanger bent! Het zou in principe natuurlijk niet kunnen, maar je hoort zo vaak rare dingen dat het ook maar zo wel zou kunnen zijn.. Wat een schrik zeg!!

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Verkleinen Tamaar ;)

4. Pinguïns

Ja idd, digitale doen!

5. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    oke gelukt! Maar ze zijn vet onduidelijk. Volgens mij zie je nog niets. Ik krijg mijn camera niet scherper

6. Pinguïns

Nou ik zie hem ook hoor!
    Welke test is het?
    Ik zou voor de zekerheid toch een digitale van cb doen!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tamaar, het is wel een vage streep! Het zou zomaar kunnen ondanks je ongi. Ik heb het meer gehoord. Dusse.... hop naar de ha! :D

Lkg, wat een tegenvaller! Ik zou naar de ha gaan nu je ronde 12 heb gehad. Heb je het je mannetje al verteld?

Djuke, ik heb ook eens zoiets gelezen en kon het me niet voorstellen. Ik schrijf bij meerder topics en daar nog het altijd zoals hier. Niet dat geouweneuzel en gestook. Ik ben erg blij met jullie!:D

8. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    predictor. Ik doe morgen vroeg nog maar een. Ik heb vandaag al heel veel water op. Stom ook dat ik die test deed. maar goed. ik zit effe rond te googlen. En het gebeurt dus schijnbaar wel bij meer mensen. alleen ik kan geen antwoordt vinden of dit nou een miskraam is of niet. Overal staat streep is streep. maar ja goed die bloeding heb je toch niet voor niets

9. Pinguïns

Het schijnt alleen met die predictor wel zo te zijn dat ie vaak vals posi test...
    Waarom haal je vanavond niet een andere test, kv 2 voor 5 of de digi?

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Heb ff gekeken maar ik zie duidelijk een streep hoor! Wel wat aan de lichte kantmischien voor als je al 10 dagen overtijd zou zijn, maar als je veel water op hebt kan dat het weer verklaren.. pff spannend zeg!

11. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    nou ja goed, we zien het morgen wel. Ik heb effe rond gekeken. De vroege testen van predictor geven vaak vals positief de gewone testen niet. En ik heb een gewone. Morgen vroeg maar nog een keer testen. Zit gewoon te veel water bij. Ben in iedergeval blij dat ik niet gek ben en dat jullie hem ook zien. En het rge is......... Tim is pas om half 11 thuis:( en ik moet zo nog weg. aaaaaaaaaaah wat een spanning hahahahahahahaha

12. Pinguïns

Okeeee dan is het wel heeeel spannend!
    Dat je nog kan wachten dan joh.
    Hihi ik had al in de kruidvat gelegen hahahahahaha.
    Weet Tim al dat je getest hebt?

13. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    haha nee die weet nog helemaal niets. dus dat wordt vanavond surprise!!!! en het mooie van alles is..... we zijn vandaag 7 jaar bij elkaar.

14. Pinguïns

Hihi wat cool!
    Gefeliciteerd!!!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat is nog eens een mooi cadeau! :D

16. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh Tamaar dat zou een supercadeau zijn!!!

Ik duim voor je!!!!!!!!!! :D

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    mens!!!! Ren naar de winkel en haal een digitale!!

hihi, dat klinkt wel heel erg, maar tamaar, je wil toch duidelijkheid?! Spring dan ff in je auto/op de fiets en haal een digitale test....
    Misschien zit je je nu blij te maken met een valse test..en dan weet je het zeker`
    10 dagen overtijd moet die test zeker weten zwanger aan moeten geven...boeie dan voor die paar euro die die kost!!

Proficiat met jullie 7 jaar samen trouwens!!!! :)

18. Pinguïns

Ik kan niks anders doen dan me hierbij aansluiten, dusse hoppa in de auto hahahahahahaha.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi ik denk dat tamara al weg is, ze ging nog ergens heen vanavond...
    Nou, ik duim zo haaard dat ik kan voor je meis!!

20. Pinguïns

Ik duim met je mee Lin!
    Misschien is Tamara well via de kruidvat gereden hihihihihi.
    Ik ben er vanaf half 9 ook vandoor, als ik vanavond thuis kom check ik mn mail nog wel ff!

Deel Deze Pagina