Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ben nog op mn werk, ga nu ok afsluiten!
    oehh morgen een heeeeerlijke dag samen met Arno.
    eerst sochtends gaan we wat garages langs op zoek naar een gezinsauto ;) hihi.
    Daarna lekker shoppen voor zwangerschapskleding voor mij (help, mn buik is ineens wel echt gegroeid!! Tijd voor een foto morgen ;)) en daarna lekker samen uit eten en savonds naar de bios!!
    Heb er zo'n zin in, is alweer een hele poos geleden dat we samen een dagje hadden!

En zondag komen mn schoonouders mee de tuin doen en dan ga ik mooi de kinderkamer verder leegruimen :)
    Hopelijk is ie dan na dit weekend een heel eind klaar zodat we er aan kunnen beginnen! :D

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Denk dat ik vanavond ook aan het forum geplakt zit, jee wat spannend zeg!
    Ik hoop het zo dat ze echt zwanger is!

Lkg: Ahhhh wat erg zeg, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit na zoveel rondes..
    Ik zou idd ook gewoon de huisarts gaan bellen hoor, als je wel meteen terecht kan is het alleen maar fijn en anders vraag je of het over een paar weekjes kan.
    Een hele dikke knuffel van mij!

Wat klinkt dat fijn Linda, lekker samen met je ventje leuke dingen doen! :D
    Tja nieuwe auto is toch wel fijn hoor, wij moesten er ook aan geloven haha
    Veel succes morgen!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Heeeele dikke knuffel nogmaals!!!!
    Fijn dat je er ff uit bent vanavond. :)

Liefs!

4. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Nou volgens mij kan ik langzaam zeggen dat ik zwanger ben:$.
    De tweede test was lichter maar was ook met veel minder urine en na weer veel drinken.
    Morgen vroeg nog een test. En als die positief is dan geloof ik het pas echt.
    Sigaretten en aansteker zijn gelijk weggegooid. Dat kan nu echt niet meer. Helaas ook voor mijn mannetje, die moet er nu ook gewoon aangeloven.
    Het is net of er een knop omging. Ik weet 100 % zeker dat ik het dit keer ga volhouden. Ik doe het nu niet alleen voor mezelf :p.
    Maar goed ik ben nog wel heel voorzichtig met mijn blijdschap. Durf nog niet echt. Heb mijn moeder even gebeld Ze zegt dat het inderdaad vaker voorkomt dat iemand ongi is en daarna toch zwanger blijkt te zijn. Dus zo bijzonder ben ik niet hahahaha.
    nou iedereen van de stoel gevallen? Tamara heeft na haar ongi gewoon twee weliswaar lichte maar positieve testen gehad. Jahoe!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hee tamaar,

jeetje je houdt het wel spannend; had nou ff een andere test gekocht! :p
    heb je wederom met predictor getest nu??
    En waar test je morgenvroeg mee?
    ik zou eeecht aanraden om een digitale te kopen, of een van de kruidvat ofzo die 2 voor 5...
    Dadelijk blijken het toch geen super betrouwbare testen ofzo te zijn, weet ik veel...
    En nja....je zou denken dat met 10 dagen overtijd het streepje duidelijk zou moeten zijn; veel gedronken of niet..
    Maar ik weet het ook nieet.
    Wil je ntuurlijk helemaaal niet uit je blijdschap halen, maar wil alleen maar zeggen dat je nog ff voorzichtig moet zijn en nja.. ik zou dus een ander merk test doen morgen :)

Ik duim nog altijd voor je!!!!!!!!

6. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    heb net bij de c1000 nog twee testen gehaald dus we zien het morgen wel.

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi okee :)
    welk merk zijn die van?

Spannend man!!!! hihi, succes met in slaap komen vannacht! :p

8. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh spannend!!!!!!!!!!!!!! :D

9. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Jeetje Tamara, dat zou toch wel helemaal geweldig zijn!
    Als ik morgenochtend wakker ben kom ik gelijk ff hier spieken!

10. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    helaas, de c1000 test is negatief. snap het niet maar goed maakt verder niet uit. ben toch niet zo raar als ik dacht. ik had gewoon twee valse testen. tis niet anders, toch maar naar de dokter dinsdag.

liefs

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Huhhhhhh... hoe kan dat nou???!!! :(

Nou, ik vind het wel heel raar hoor, en ik zou het zeker melden bij de dokter!! Had je nou voor je NOD ook een lichte positieve test?? Die was van de trekpleister toch?? Of herinner ik me dat helemaal verkeerd?? Ik vind 2 (of 3) vals positieve testen van verschillende merken (!) echt vreemd!!

@ Hier: Gisteren toch maar om 9 uur naar huis gegaan :( Was doodop en kreeg een vette migraine aanval.. echt balen want daar ging m'n leuke avondje.. maar nu gaat het wel weer redelijk. Vannacht nog wel een uur wakker gelegen omdat ik vreselijke buikpijn had.. maar nadat ik er een hittepit (soort kruik) op had gelegd ging het wel weer.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee meis :(
    oh nee... godver de godver, stomme rottesten...
    Pfff...dan heb je nog zo'n hoop op het laatste moment.. en dan blijken die klote testen gewoon niet goed te werken.
    Een hele dikke knuffel voor je!!!

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    c1000 heeft heel veel hcg nodig.
    HOu moet hoor, net wat LKG zegt. 3 van een verschillend merk kan gewoon niet vals positief zijn!

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zit misschien eerder aan een vmk te denken.. Als je echt 10 dagen overtijd zou zijn dan zou de test denk ik duidelijker moeten zijn.. maar als je een vmk hebt gehad dan zou het misschien wel kunnen dat je na 10 dagen nog wat hsg in je lichaam hebt of niet?
    Pff.. nou, wat het ook is geweest.. het was raar..

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: balen dat je je meidenavond misgelopen hebt vw migraine.

@ tamara: huh? een streep? Hoe kan dat da?
    proficiat met jullie 7 jaar!
    Ik heb het zelf ook niet zo op die testen van de C1000 trouwens...

En ik zat trouwens ook aan een vmk te denken....

16. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    hoi meiden,

heel lief allemaal dat jullie zoveel lieve berichtjes sturen.
    Een duidelijke streep hoeft niet he, een vriendin van mij zag pas 8 weken zwanger een dikke vette streep.Dat is bij iedereen verschillend.
    Die c1000 testen zijn raar. Je moet over een soort wattenstokje piesen en die moet je in de test zetten. Duurt een uur voor dat je urine over allebei de vensters is gelopen.
    Maar goed, weet je ik heb ook geen zin om er over na te denken. Gister avond werd ik giga beroerd. En nu zit ik gewoon met de griep. Koorts, hoofpijn, pijn aan mijn spieren. En vooral mijn keel het lijkt wel of die in de fik staat. Dus ik kruip lekker mijn dekentje weer in. Ach het is ergens goed voor zo kom ik toch nog makkelijk van het roken af want dat kan ik gewoon niet nu hahaha.dus overal maar positieve van inzien.

liefs

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Tamaar: Jeetje zeg, wat een onduidelijkheid weer :(
    Ik zou het zeker even melden bij de dokter..
    Gefeliciteerd met jullie 7 jaar samenzijn!!

@Lkg: Balen zeg van je leuke avond, ik hoop dat je snel weer opknapt.

@Tamaar: Ook nog ziek nu, het zit je niet mee zeg.. :(
    Beterschap!!

Hier: Net het ledikantje vast opgemaakt, echt zoo schattig!
    Kan het niet laten er steeds even naartoe te lopen..
    Maargoed dat Peter er nu niet is, die slijt me vast voor gek dat ik elke keer bij een leeg bedje sta weg te dromen :p

18. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Tamara: Wat ik nu veel heel vaak lees, is dat de predictor heel vaak positief test, terwijl je niet zwanger bent...
    Dat is niet alleen bij de vroege test, maar ook bij de noormale.
    Ik heb testjes online gekocht en die zijn goed en goedkoop.
    Predictor is geld weggooien...
    Maarja, evengoed jammer dat het toch niet raak was, want als iemand het verdient om zwanger te zijn dan ben jij het wel...
    Liefs

19. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Nou moe :( pffff balen tamaar.... knuf! En beterschap!

LKG weer fit?

Uitgekauwd onderwerp misschien: maar hebben jullie je weleens laten pendelen? :)

Fijne avond!! Niet vergeten Ushi en Dushi te kijken om 8u...hahaha lijkt me zooo geweldig :D

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    pff echt vervelend inderdaad, die onduidelijkheid... :(
    Misschien dan toch maar voor de echte duidelijkheid de kruidvat 2 voor 5 kopen.. die zijn harstikke betrouwbaar en dan weet je het ook zeker zonder teveel geld uit te geven..toch?
    Beterschap meis!!!

@ Saskia: ahhh wat leuk! hihi, zie het helemaal voor me; denk dat ik met dat aantal weken ook wel 2 opgemaakte bedjes zou hebben hoor! :D

@ hier: woehhhh vandaag een auto gekocht!!! :D
    Zaterdag mogen we hem ophalen, onze auto voor een mooie prijs kunnen inruilen :)
    Echt super, past allemaal mooi erin...
    ben helemaal blij!!! :D

fotootje :D:D : Bekijk bijlage 23486

Verder ook een heeele leuke broek gekocht en een jurkje, vest en shirt. :D

Deel Deze Pagina