Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Pendelen: Nee nooit laten doen, aan de ene kant ben ik wel iemand die bv trouw elke week me horoscoopje leest maar aan de andere kant ben ik er veel te nuchter voor ;)

Gave auto Linda, echt een gezinsbak ;)
    Wij hebben toen ook meteen een lekker ruime wagen gekozen, toch fijn als je zonder na te denken heel veel spullen mee kan nemen..
    Bij jullie helemaal aangezien jullie een tweeling verwachten.

Hier: Als me ventje zin heeft gaan we vanavond de schilderijtjes en het lampje ophangen en dan is de kamer gewoon helemaal af!
    Dan word het weleens tijd voor een paar plaatjes haha.
    We hebben gekozen voor een lekker zachte maar warme uitstraling en dan Winnie the pooh accenten.
    Nu nog even kijken hoe de schilderijtjes uitkomen, wil het ook niet te druk maken.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #5142 jedalin, 24 okt 2009
    Laatst bewerkt: 24 okt 2009
    Ben heeeel benieuwd naar de foto's!!

Hihi wij hebben vandaag nog 2 hele leuke knuffel-schapen erbij gekocht..
    dus nu maar ff stoppen met grote knuffels kopen :p

Ohja.. speciaal voor lkg deze keer... ;)
    Bekijk bijlage 23489
    Ben flink aan het groeien zoals jullie kunnen zien!

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Knuffels hoeven wij niet te kopen, geloof dat we er al een stuk of 10 hebben gekregen haha :p

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hih ja zullen wij ook nog wel allerlei krijgen... maar willen juist schaapjes voor de kamer.. aangezien dat het thema wordt...
    en nja, dat weet nog niemand zo ongeveer!

5. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Wow Linda!!! Mooi!!!!!!

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, mooie buik! En die auto... wel erg echt gezinsauto. Hmmm, zoiets hebben wij al jaren onder het mom voor het konijn.;)

Tamaar, snel beter worden van de griep, meisje. Wel erg veel onduidelijkheid met die testen.

Nensi, ik wel. Zie mijn onderschrift. Nu hopen dat er wat positiefs bij zit, want ik ben 2 jaar bezig zijn eigenlijk (stiekem) een beetje zat aan het worden. Ik wil gewoon zwanger zijn en een hummel bij ons in huis.

Lkg, is de migraine snel verdwenen? Wel vervelend dat je leuke avond zo in het water is gevallen.

Gisteren ongi geworden. Een rare maand geweest met nu duidelijkheid. Pffff....

7. Djuke

Djuke Bekend lid

Woooooooooooooowie! Ik dacht, ffies kijken bij de meiden. Doe ik bijna nooit in het weekend maar had ineens een behoefte. :D
    En dan zijn er allemaal spannende dingen gebeurd!

Tamara: ooooooooooow, ik hoop zo dat je gewoon zwanger bent. Ik zeg: de gewone Clearblue test halen. Die heeft mij nog nooit in de steek gelaten en ik had dus ook zo'n vaag streepje bij predictor. Bijna precies eender!
    Ondertussen duim ik gewoon verder! In ieder geval gefeliciteerd met je jubileum! Wel heel toevallig... enne ik geloof niet in het toeval!

Linda: gefeliciteerd met de gezinsauto! Lekker ruime wagen! Enne, wowie, wat een mooi buikje! Maar het mag onderhand ook wel he!

Timon: ik heb vorig jaar een keer laten pendelen. Kwamen geen van allen uit dus nee, ik geloof er niet in. Vind het wel grappig.

Hierzo: vrijdagavond van de trap gevallen. Tja, op kousenvoeten van een gelakte trap afrennen gaat ook niet goed. Dus even dikke schrik want de beeb bewoog helemaal niet. Vk is nog langs geweest maar gelukkig was de hartslag volop aanwezig. Het schijnt dat de baby zich stil houdt als de moeder heel bang/gespannen is.
    Enniewee, ik heb een mooie dieppaarse beurse plek op mn billen nu.
    Gister druk aan de babyshop geweest. Kraampakketdingen, aankleedkussen, kruiken. You name it. Gisteravond samen met Julian alle schatten zitten uitpakken en opruimen. Genieten! :D:D

Maar goed, ik ga weer verder met mn was. (= heeeeeeeel veeeeeeeel) blegh!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Volgende keer graag rustig de trap af! Je heb toch een lekker smak gemaakt. Niet slim!!!!!

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ tamara: beterschap!

@ saskia: ik zou denk ik ook iedere keer gaan kijken hoor.

@ nensi: ja ik heb wel eens laten pendelen. Maar ja, ze hebben het allemaal mis gehad....

@ linda: een echte gezinsauto! En dat buikje begint ook al wat groter te worden zeg!

@ djuke: ik ben ook zo'n eigenwijze die altijd op sokken van de trap af rende. Heb ik eens moeten bekopen met een gebroken stuitbeentje (auw)
    Gelukkig is de beeb in orde.

10. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden

@ Linda: Wat een ontzettend mooie buik. Je begint al echt lekker te groeien.

@ Djuke: Auw, das beroerd als je er helemaal een blauwe plek aan over houdt dan is het een harde val geweest. Kan me voorstellen dat je echt even geschrokken bent. Gelukkig dat alles goed is met de beeb!

@ Ilona: Ik kijk er niet op, het zal best zijn dat er mensen zijn die vervelende ervaring hebben met predictor. Maar tot nu toe zijn het toch een van de beste testen. Wat het probleem bij mij is dat ik de griep er achter aan gekregen heb. Dit kan invloed hebben op een test. Hierdoor kan een test negatief geven terwijl het wel positief is. Heb de dokter namelijk gebeld wat ik nu moet doen. Eigenlijk mag ik niets..... Ik kan niet eens naar de huisarts omdat mijn verschijnselen op de mex. griep lijken. Zij zei dat als de test positief was ik nog even moet wachten tot ik weer beter ben en dan weer een test doen. Waarschijnlijk zal deze ook positief zijn. Na 10 dagen moet het hcg hormoon uit je lichaam zijn met een vmk dus dat kan het niet zijn. Vals positief leek haar bijna onmogelijk. Dit gebeurt vaak bij mensen die te vroeg testen. Maar goed, wel heel lief dat je mee denkt hoor. Ik ga over een paar dagen nog een keer testen met clear blue. Eerst maar eens uitzieken. Kl*te griep!

liefs

11. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Tamara: Okee testen met CB is zowiezo beter.
    Doe je dan de digitale?
    Ik denk toch dat die predictor vals was, ik lees er echt veel over de laatste tijd.
    Ik hoop natuurlijk dat het voor jou niet geldt en dat je gewoon hartstikke zwanger bent!
    Hoe kwam je er eigenlijk bij om een test te gaan doen terwijl je net ongi was geweest?
    Was dat een soort van intuitie?
    Enne mexicaanse griep, dat klinkt niet zo best zeg... :(
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt..

12. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Ja ik weet het eigenlijk niet. Ik had de laatste dagen ontzettend veel afscheiding en ontzettend moe. Nu kan dat laatste ook komen doordat ik al de griep in mijn lijf had maar goed. Daardoor had ik zoiets van doe toch nog maar effe een test.
    Tim heeft gister helemaal de ha post gebeld. Hij had zoiets van wat moeten we nu doen. Maar goed in princiepe kunnen we niet zoveel. Ja ik moet uitzieken.
    Dus nou lig ik lekker met laptopje en dekentje op de bank.
    Hoop dat het snel weer voorbij is. want ik ben niet zo iemand die lang kan stilliggen hahaha

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oh tamara wat hoop ik het toch voor je!!
    Hopelijk ben je snel van die griep af zodat je kan testen!!
    Ik zou op gaan van de zenuwen nu! hihi.

Ik hoop het zo meis!
    je bent er wel nuchter onder hoor!! knap van je!
    Zeker als de ha zegt dat je waarschijnlijk wel positief test na je griep...!!!
    Ik zou echt doooood gaan van de zenuwen!
    Er wordt hard geduimd!!

Wat lkg ook al vroeg trouwens; heb je deze ronde wel getest voor je ongi werd? en was die licht posi of iets...of helemaal niets te zien?

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi mijn schoonouders + arno zijn hard bezig met in de tuin werken.. zit ik hier met de laptop :p
    heb net de babykamer een heel eind leeggeruimd, pff ben kapot nu!
    Maar wel fijn dat hij weer een stuk leger is :)
    Nu nog wat laatste grote dingen eruit (2 kasten o.a.) en dan is ie zo goed als leeg!

Schoonmama heeft net de slaapkamer grondig gepoetst; ook fijn, want dat was hard nodig...

15. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Lin,

Ik blijf zo nuchter omdat ik me gewoon te beroerd voel hahaha.
    Dus als ik me wat beterder voel zal ik ook wel zenuwachtiger zijn.

Nee heb niet eerder getest! werd twee dagen te vroeg ongi! vandaar dacht dat het niet hoefde.

Wat lekker zeg, jullie zijn productief bezig. Kamertje opruimen, leegruimen en schoonmaken. kan het eindelijk beginnen he.
    Spannend hoor,.

Hier net mijn man naar de huis artsen post gestuurt. Heeft hij zich in zijn vinger gesneden. Werd helemaal bleek en slecht. Dus maar mijn schoonbroer gebeld want ja ik mag dus ook niet naar de ha post. Dus maar even afwachten met hoeveel hechtingen hij nu weer thuis komt.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohw :( ieuw... hopelijk valt het allemaal mee! :(

Hmm oke, was je ongi wel gewoon als anders.. of merkte je er misschien wat aan? Minder ofzo? of korter..of iets?

17. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    minder en korter. maar goed dat wil nog niet veel zeggen natuurlijk. het enige wat we nu kunnen doen is afwachten. ik heb de posi test bewaard en neem die dinsdag mee naar de dokter.

weten jullie al welke kleur het kamertje wordt???

liefs

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oehhhh dat wil misschien nu dan toch wel al een klein beetje iets zeggen hoor!! Maakt het nog spannender!! :$

kleuren.. hahah jaa lastig, we hebben elke keer andere ideeën met hele leuke kleuren.
    Maar nja...we zijn er dus eigenlijk nog niet uit :p

Wordt in ieder geval niet iets fels.. gewoon rustige kleuren.
    Maar nu vond ik laatst een foto van een zilver met lichtblauw kamertje... en dat was ook wel weer erg mooi! hihi.
    Maar kweet 't niet! moeiiilijk!

We denken ook al aan een blauw plafond...en dan witte wolkjes erop maken.. mja, ben zo bang dat dat weer te veel wordt..een blauw plafond..

Zuchtttt! hihi

19. Djuke

Djuke Bekend lid

Jaaaaaaaaa, Lin! Zilver en blauw is echt heel mooi hoor! :D:D Hebben wij ook! Niet dat we de kamer opnieuw geverfd/ behangen hebben. Het is onze oude slaapkamer en we vonden m eigenlijk nog wel mooi. Nu er een echte babykamerlamp hangt is het ook ineens een babykamer.
    Zelfs met de schilderijen van koeien (kleintje) en Friese paarden (groooooooot) van Wiebe van der Zee die er nog hangen. Juul wil ze niet eens weghalen. "Welke baby heeft er nou een echte Wiebe hangen, zegt ie?' hihihihi
    Over manlief gesproken, die is lekker aan de klus met de ornamentjes voor op de commode. Hij heeft nl. een oude kast uit mijn familie opgeknapt waar ornamenten op zitten die door mijn over-overgrootvader zijn gemaakt. Mooi idee dat hij nu dezelfde maakt voor de zelfgemaakte bijpassende commode. Heerlijk zo'n klusman!

Zo, ik zit weer lekker ego over mezelf te blaten maar ik wilde Tamara even een virtuele beterschapsknuffel geven. Mexicaanse griep, het zal toch niet! Enne, oeeeeeeeeee, ik ben zoooo benieuwd naar de test als je beter bent. Gewoon de CB pakken hoor, de ouderwetse, die digitale zijn krengen! Hebben mij nog nooit in de steek gelaten. Geen rare onduidelijke streepjes oid.
    Maarre, jouw uitspraak 'ben benieuwd met hoeveel hechtingen hij nu weer thuiskomt,' heeft nadere uitleg nodig! :D

Goed, ga nu even paardlief entertainen en kom daarna weer ff loeren.

Deel Deze Pagina