Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tirz

Tirz Lid

15 dec 2008
    84
    0
    0
    Apothekersassistente
    Arnhem
    Heleu,

Zethu; vervelend is dat he die klachten die je hoop geven. Had ik vorige maand ook. Nam mezelf voor deze cyclus niks van aan te trekken. Maar onbewust gebeurd het toch. Heb nu zere boobs, steken in m'n buik, en zojuist een dikke vette(onzinnige) huilbui omdat ik niet met de bus naar een afspraak kon omdat ik geen geld in m'n portomonaie had! Haha. Ik kan er nu wel om lachen. Stomme mormonen;)

Hemeltje; Officeel hoeven we niet veel te doen. Maar we gaan het naar smaak veranderen. Muur aansmeren en massief houten vloer erin leggen. En natuurlijk een likje verf..

Groetjes..

2. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Tirz: hihi hormonen.. kan me voorstellen dat je er voorheen niet om kon lachen maar achteraf gelukkig wel! Lekker trouwens dat je niet superveel hoeft te doen! Hopen dat jullie huisje snel echt jullie thuis wordt! Enne pin je niet teveel vast op je klachten he! (kan zo tegenvallen :( )

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah al die dingen voelen ja, ik heb het nog niet gehad maar ik denk dat wanneer ik ook maar iets voel, me daar helemaal op ga richten! dan valt ht uiteindelijk waarschijnlijk best erg tegen... maar ja, dat doe je onbewust en probeer dat maar eens tegen te houden :(

@ Tirz; Veel succes dan met klussen in huis! hahah en dan bedoel ik dus ook echt werken aan het huis ;)
    Natuurlijk ok veel succes met klussen, waar dan ook ;)

Wij zijn thuis ook dingen aan het vernieuwen, beetje 1 voor 1.
    Mn vriend woonde hier al dus alles wat dr stond was van hem (en zn ex..)
    Dus nu zijn we langzamerhand alles samen aan het veranderen enzo zodat het echt helemaal van ons samen is hier. Is wel erg fijn!
    We hebben gisteravond de bank verkocht, dus ik zit nu op een of andere onhandige stoel waar ik rugpijn van krijg hahah maar gelukkig komt dr vanavond tijdelijk een bedbankje te staan, tot onze nieuwe bank dr is :D
    In de zomer gaan we het huis ander kleurtje verven en de gordijnen vervangen. Dan nog de tuin...
    Ondertussen willen we ook nog een nieuw kastje en pff.. enzovoorts?! :confused:

@ djuke: idd goed van jullie dat jullie er zo mee om gaan, even gewoon rustig aan en genieten van de dingen, en als het echt nodig is stappen ondernemen. Ik hoop voor jullie dat het gauw raak is!

4. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @lindavnr: hmmm grappig: de eerste ronde voelde ik ook vanalles en had ik echt last van m'n buik, tweede ronde minder en nu voel ik niks! Of je nu iets voelt of niet het blijft verwarrend. Pfff de eerste keer wil ik zwanger worden maar de tweede mag m'n man doen! ;) grapje natuurlijk!

Haha m'n man zei van de week ook nou dan ik klussen he: moestie lachen natuurlijk omdat hij in de gaten had dat ik het altijd zo noem ;) ach ja forummisvorming of zo!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha ik noem het eigenlijk nooit klussen hahaha vind het eigenlijk niet zon geweldig goed woord :D hahaha maar voor op het forum is het prima ;)
    Maar ik zal neit tegen mn vriend zeggen kom, we gaan eens ff klussen. whahaha :)

maar kheb eigenlijk alle rondes niet echt iets gevoeld. Deze ronde heb ik in ieder geval wel een idee wanneer mn ei was, aangezien ik echt een slijmprop had (sorry!) en dat had ik de 1e ronde niet.
    Maar heb verdr geen pijn of wat dan ook aan iets.
    We zien ht wel! :)

6. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Ja bij ons is het ook niet van kom we gaan ff lekker klussen maar af en toe tja slip of the tongue... :D (als ik aan het uitleggen ben over m'n cyclus enz)

Lekker dat je weet wanneer je eitje was! Nu goed broeden hihi!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha nja dat denk ik he, dat mn eitje toen was ;)
    Lkg gaf aan dat ze dat ook had voor dr ei.. hahah dus laten we er maar even van uit gaan dat dat bij mij ook zo is :p hahah

Pff.. nog 10 dagen.

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Zo daar ben ik ook weer..
    Afgelopen dagen ziek geweest en nog steeds niet helemaal lekker, maar wou toch even snel op het forum gluren ;)
    Hoe is het hier met iedereen?

Welkom aan de nieuwe dames! :)

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Tirz. Die hoopgevende klachten zijn idd enorm lastig ja. Het vervelende is ook nog dat die misselijkheid ook kan komen door de maagklachten. Alleen met mijn maag had ik ze eerst altijd 's morgens. Nu voornamelijk 's avonds.
    Ik ben ook enorm moe en emotioneel. Maar dat kan door mijn burnout komen. Zit nu 3 maanden ziek thuis en daardoor heb ik te veel denktijd
    Dus je weet niet of het nu door het ene of het andere komt.

@hemeltje dank je, ik hoop ook dat ik snel zwanger wordt.

Het zou wel handig zijn dat ik nu aantel. Mijn vriend heeft 3-ploegendienst en dan is het best moeilijk te plannen allemaal. Vooral als ik weer aan het werk moet. De afgelopen tijd heeft hij vrij gehad ivm de feestdagen en de vorst. Dan kun je het gemakkelijk plannen.

Vandaag wel een rare dag hoor. Vanmorgen schreeuwde mijn lichaam: ongi ongi. Veegde ook 3 druppeltjes bruin weg. Maar heb verder niets gehad. Ben sinds vanavond ook weer misselijk, heb meer hoofdpijn en ben moe, erger als afgelopen dagen. We wachten maar rustig af.

10. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    Zo he, even niet gekeken en allemaal nieuwe meiden, leuk!
    Voor jullie ook een heel vruchtbaar 2009!

Hier gaat het goed, heb als het goed is mijn ei 1 dezer dagen, ben benieuwd, meestal voel ik het heel goed, krijg dan echt onderbuikpijn, dan weet ik weer dat ik klussen moet,haha, ik noem het dus ook klussen!
    Maar niet altijd hoor, anders word het ook zo niet romantisch.....

Ik heb eens terug gekeken maar we zijn al een aantal maanden op dit forum en daar is niemand nog zwanger van!op de miskraam van lkg en mij na dan, maar vind het best vreemd!

Nu maar hopen dat we straks allemaal tegelijk zijn......
    de tijd zal het leren zegt mijn vriend dan altijd, grr, daar heb je wat aan als je zit te wachten op je NOD, haha.

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Vanmorgen weer een paar puntjes. Ben erger misselijk nu. Maar dat kan ook komen doordat ik weinig geslapen heb. Kon gisteravond niet in slaap komen: de hele tijd liggen denken wat er anders was als bij de vorige ronde.

Met mijn vriend afgesproken dat we maandag gaan testen als ik dan nog niets heb. Spannend

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oef Zethu, dat is inderdaad spannend! Laten we hopen dat het misselijk zijn op een zwangerschap wijst! :)
    Hoop het voor je, en het zou wel echt tijd worden hier in het forum! hihi.
    Succes met wachten....

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Spannend zeg Zethu, geef ons maar even het goede voorbeeld ;)
    Ik ben ook misselijk en heb last van hoofdpijn, beetje een migraineweek dus ik verwacht er verder niets van..

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oehh nog meer misselijk! ;) hahah
    Wie weeet, wie weet! :D:D

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ja is echt spannend. Kan me ook bijna niet inhouden om toch niet al eerder een test te gaan doen. Erg moeilijk nu hij nachtdienst heeft en morgenvroeg dus licht te slapen.
    Maar ja, morgenavond en zondag verjaardagsbezoek voor hem en ik weet zeker dat ik mijn mond dan nog niet kan houden. Zou leuker zijn als we het zijn moeder volgende week zaterdag kunnen vertellen, zij is dan jarig.
    De oudste van mijn zus is donderdag jarig, dus beide oma's weten het dan ongeveer tegelijk. Als het tenminste zo is.

16. Tirz

Tirz Lid

15 dec 2008
    84
    0
    0
    Apothekersassistente
    Arnhem
    @zethu; dat is inderdaad moeilijk te beoordelen waar de 'symptomen' van zijn. Gaat het al weer wat beter sinds 3mnd geleden? Stress is natuurlijk niet goed voor :baby:. Maarja, ik ken dat gemaal. Ik hoop natuurlijk voor je dat het nu wel raak is!

@annelies; ik hoop dat je niet gelijk heb. In dat geval ga ik hier maar weer gauw weg :) . GRAPJE! Nee, ik denk idd. dat er hier gewoon een babyboom gaat plaatsvinden!

Officieel mag ik vanaf vandaag een test doen. Ga er straks even eentje kopen. En die dan maar morgen bij de ochtendurine doen.
    Nu eerst maar weer wat inpakken. En dan gaan we zo weer naar ons nieuwe huis, verder met muren aansmerenm plafond verven, etc!

Groetjes!

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Zal maandag voor jullie duimen Tirz en Zethu :)
    Zelf ga ik donderdag testen omdat ik dan naar Engeland ga en ik niet wil wachten tot ik terug ben..
    Hopen dat ik deze keer wel mag testen ;)

18. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Hoi allemaal,

ik kom maar weer eens kijken hier.
    Wij zitten inmiddels in de zesde ronde voor onze eerste. Ik heb ook al heeeeel veel ideeën voor het kamertje, in mijn hoofd heb ik het al helemaal af!
    Maar we wachten af, ik koop nog niets.
    Maar zodra ik een positieve test in handen heb... dan ga ik los :)
    Gisteren zijn de kozijnen vervangen van het kamertje, die waren door en door verrot. Maar dat was dus tóch nodig geweest, dus geen overbodige luxe.

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ja gaat gelukkig een stuk beter nu. Hoef gelukkig ook pas 12 feb terug naar de arbo. Waarschijnlijk moet ik dan langzaam aan gaan beginnen als ik me daar goed genoeg voor voel.
    Gelukkig laten ze het me nu rustig aan zelf bepalen waar ik aan toe ben. Als ik zeg dat ik me er nog niet toe in staat voel dan gaan ze niet verder dwingen.

20. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    hee meiden,

hier alles een beetje vaag....vlg mijn banner zou ik mijn eisprong al gehad moeten hebben (en ik heb het nog ruim aangehouden) maar ik heb niets gevoeld!normaal voel ik de eisprong "altijd" nu ben ik sinds donderdag wel steeds met vlagen misselijk, ook als ik wakker word maar dat kan toch niet zo snel?stel dat het zo mag zijn?

Nou heb ik even op internet gezocht maar sommigen hadden idd de dag na de eisprong al klachten....dus wie weet, nog niet teveel hopen maar toch.....

Zethu; spannend hoor!heel veel succes morgen!hoop het voor je.

Sakia1982: ik had toen ik de vorige keer zwanger raakte ook gewoon migraine, zegt dus nog niets!

en Tirz; ik wou je niet bang maken hoor,haha, ik hoop dat we allemaal zsm zwanger mogen raken!

Deel Deze Pagina