Aah oke, dan snap ik m Wat saai, heel de week snachts!! bah bah! Moet ie dat ook nog als jullie kindje er is?
Hai meiden, @ Nensi: leuk he dat je je huis zo ziet "opgroeien" Tim en ik hebben laatst ook al heerlijk liggen dromen en dan moeten de eerste palen nog in grond. Is de tijd snel gegaan voor je gevoel of niet? Ik vind het nu namelijk al zo lang duren. @ Saskia: Ik heb een keer een harde buik bij mijn nichtje gezien. Ze liep toen op haar eind en haar buik werd helemaal een ei en knoeperd hard; vandaag waarschijnlijk harde buik hhahahaha. Lijkt me inderdaad wel een vervelend gevoel. het grappige vond ik dat een paar minuten later die buik zo in ene zacht en soepel werd. Kun je het bij jou ook al zo goed zien? of is het alleen een gevoel. Geen idee of dat per persoon verschillend is. @ Lkg: Wat ontzettend fijn dat je mannetje er zo voor open staat om naar de dokter te gaan. Echt heel anders als een paar maanden geleden he hoop dat het je wat rust kan geven als iemand anders het overneemt. tenminste zo vind ik het voelen hoor. Ik moet morgen heen, maar moet morgen effe bellen of ze het goed vinden dat ik al kom, hoopp het wel, heb me nu over die stap heen gezet en dan zou ik toch wel weer balen als de afspraak niet door kan gaan dooor die schijt griep @ Zethu: bijgekomen van Marco??? haha ik nog niet, ben daarna ziek geworden dus het was iets te veel voor mij denk ik, kan niet zo goed tegen al dat spectaculairs Hoe is het trouwens met de mannen? @ Nienke: wat super dat je solli allemaal zo goed en enthousiast verlopen is. Hoop dat ze je schuld en lease contract over kunnen nemen. Blijf duimen dat het goed komt, maar dat zal toch wel neem ik aan! @ Lkg: Is je vergeven hoor, dat je ook met andere meiden kletst Op de een of andere mannier ben ik gewoon helemaal verknocht aan dit forum en heb nooit zin om bij andere clubs te kijken. Maar jij mag dat natuurlijk wel gewoon doen hoor, hoef je je niet voor te verontschuldigen, volgens mij doen wel meer meiden het, en je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt! Als je maar belooft hier niet weg te gaan vind ik alles goed @ Linda: Hier gaat het redelijk. de koorts is in iedergeval tot nu toe weg gebleven vandaag. maar voor de rest voel ik me nog knap beroerd. @hier: morgen komen als het goed is die zw. testen binnen. Ik moet eerlijk zeggen en misschien klinkt het wel ontzettend stom dat ik een beetje bang ben en niet zo goed durf te testen. ben zo bang dat het toch allemaal niet juist was en dat het vals positief was. En ja ik weet dat die kans heel groot is maar ik wil dan liever dit onzekere gevoel even vast houden want dan is het tenminste nog niet gelijk definitief nee. Ik wil gewoon ook een keer stiekem weg dromen met het idee dat ik zwanger ben. En als die test morgen negatief zijn is die droom gelijk weer weg. Nou ja goed, misschien een raar berichtje, vind het ook moeilijk uit leggen, en misschien een beetje mezelf voor de gek houden en stom zjin. Maar nu is het bij elke borrel of scheet die je laat dat je denkt oe zou het dan toch. Het slaat natuurlijk nergens op maar toch. Dat gevoel is zo fijn. Nou ja goed we zien het morgen wel. Moet het toch een keer doen! Liefs Tamaar
@Nensi: Nee, ik ben het nog helemaal niet zat om zwanger te zijn.. Zelfs niet als ik smorgens al vroeg naast me bed sta omdat me heupen pijn doen en ik niet meer kan liggen, even hand op de buik en ik voel me weer gelukkig. Ik vind het gewoon heerlijk om met mijn handen de bobbels in mijn buik te kunnen voelen bewegen. Natuurlijk heb ik ook wel regelmatig in mijn hoofd dat ik binnen 3 weken al moeder zou kunnen zijn, ben wel heel benieuwd hoe dat zal zijn.. @Lkg: Ik doe nu wel wat rustiger aan hoor, zo leer je vanzelf wel wat beter naar je lichaam te luisteren en gelukkig ben ik een snelle leerling Wat fijn dat je zo goed heb kunnen praten met je ventje zeg! Vind het heel knap dat je woensdag dan toch gaat bellen, je heb helemaal gelijk dat als het toch moet dan maar liever meteen @Zethu: Harde buiken beginnen er nu langzaam bij te horen, is ook een stuk voorbereiding van je lichaam. Pas als je ze te vaak krijgt dan word het echt tijd om rustig aan te doen.. Dus zo af en toe een pijnloze harde buik is volgens de vk gewoon normaal Gister alleen iets teveel gedaan, maargoed daar leer je dan weer van. @Nienke: Spannend zeg, hoop echt dat die nieuwe baan doorgaat zeg! Bij jou begint het trouwens ook op te schieten zeg, ruim 27 weken alweer, kan me nog herinneren dat ik het nieuws op het forum las @Lkg: Ik zit ook bij andere clubjes hoor, moet gewoon kunnen! Blijf idd dit toch wel de leukste club vinden @Nienke: En hoe was de pufclub?? Hier: Vandaag wakker geworden met een lichte opkomende migraine, hele ochtend dus rustig aangedaan en nog een paar uurtjes op bed gelegen. Gelukkig heeft het niet doorgezet dus kon ik vanmiddag nog wel iets in huis doen. Buik is verder heel rustig, op de bewegende bobbels na haha Morgen weer naar de VK voor controle
@Tamaar, kvind je gedachte zo gek nog niet. Kzou misschien ook wel zo denken ja Heb je enig voorgevoel? Neig je meer naar ja dan nee, of andersom? En dat je nadenkt bij elke borrel die je voelt, herken ik ook erg goed haha. Ik voel ook vanalles.. hoop dat het een innesteling is en geen fantasie! Wat het huis betreft: voor mij gevoel is het snel gegaan ja! Maar we zijn er nog niet... oplevering zal op zn laatst in juni zijn, maar ik hoop maart/april. Wanneer gaan ze voor jullie huis beginnen met de bouw dan? Hoort er trouwens ook ontzettende keelpijn bij de mexicaanse griep? Diep in je keel. Ik ben ruim een week geleden ook een beetje ziek geweest, maar ik blijf dus hoest en m'n keel gaat niet over, vandaag werd het zelfs erger ipv minder erg! Kon gewoon niet slikken... dus vroeg me ineens af of het bij de mexicaanse griep hoort. Las daar namelijk iets over n hoestje dat lang duurt en geïrriteerde luchtwegen etc.... @Saskia, heerlijk he! Ja over 3 weken zou het allemaal al kunnen... onwerkelijk lijkt me dat! @Lkg, wat goed dat jullie naar de huisarts gaan! Lijkt me een moeilijke eerste stap. Fijn dat je mannetje er net zo over denkt.. hij zal als eerste de pineut zijn namelijk. Verder komt 't eventueel veel op jou aan. Ze moeten ook maar thuistesten voor zaad ontwikkelen.. @Nienke, fijn als ze die schuld over zouden nemen! Hier geen nieuws verder! Fijne avond!
Af en toe is het ook heel onwerkelijk hoor, maar onbewust ga je er toch vanzelf steeds meer naartoe leven. Ben al een paar keer bevallen in me dromen haha Morgen worden de gordijnen nog op maat gemaakt en dan is echt alles klaar voor als de kleine komt
@Nensi: Ik heb echt geen gevoel. Ik hoop gigantisch van ja, maar durf gewoon bijna niet te hopen! Ben veel misselijk de laatste dagen maar goed ik heb dan ook wel de griep, dus waarschijnlijk hoort dat erbij! Wanneer ze met ons huis beginnen geen idee, ze zouden half oktober beginnen maar bij mij is het nu toch al over half oktober en er is nog niets gebeurt. Dus we wachten af. Hebben wel sinds vandaag de stickers verkocht op de borden dus dat is alweer een stapje dichterbij! Ja helaas hoort de keelpijn er ook bij. maar de zeik is dat de gewone griep ook een gemene keelpijn heeft dus eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer. Het doet allebei verrekte pijn. Liefs Tamaar
@ Tamaar : Ik kijk morgenochtend op het werk zeeeker even hier!! ben heel benieuwd... ik duim zo hard voor je meis! Als die testen nu mooi sochtends binnen komen...ochtendurine is het beste hè...? hmmm.. had je nu helemaal geen testen meer thuis?
Oh wat irritant he!!! Nou ik hoop dat de misselijkheid ergens anders vandaan komt Als je morgen de testen binnenkrijgt, ga je gelijk testen? Of wil je eerst nog verder opknappen van de griep?
nee ik heb er zes besteld dus daar kom ik morgen en over morgen mee door. Ik hoop gewoon zo dat het toch zo mag zijn. Eigenlijk ook stom, zit ik bijna rond mijn ei en weet ik nog niet of zw. ben of niet. wordt gek van mezelf. maar dit weekend zie ik me ouders weer eens dus zou toch leuk zijn..... zucht. worden jullie nog niet moe van me.....??? ik wel namelijk, was ik maar aan het werk dan dacht ik er ook niet zoveel aan. De post komt hier meestal rond 13.00 uur, maar hoop dat ze eerder zijn. ik doe er gelijk een. is morgen negatief dan stop ik met hopen!
Nee wij worden niet moe van jou!!! Wij worden wel heeeel nieuwsgierig door jou!! haha Oh het zou zo ontzettend mooi zijn..!! Mgoed... maar even beide beentjes op de grond, en er maar even vanuit gaan dat de kans net zo groot is dat het niet raak is. Ging je vandaag nog naar de dokter toe? En voel je je al weer wat beter nu?
@linda: Helaas kan het wel eens voorkomen dat hij als de kleine er dadelijk is ook 's nachts moet werken. Maar we hebben er duidelijke afspraken over gemaakt. We zitten toch met opvang ed en ik kan niet alles alleen doen. @saskia: De pufclub was goed, doe mensendieck. Dat is gelijk goed voor mijn houding. We hebben gisteren de houding voor tijdens het zitten gekregen. Komt goed van pas, aangezien ik bijna 8 uur op een dag achter mijn computer zit. @tamaar: Wij worden echt niet moe van je. Iedereen heeft in dit schuitje gezeten. Ik duim voor je dat het eindelijk een keer zover mag zijn. Ik gun het je echt heel erg.
Wat zijn de zit-tips? hihi. Gister wist ik van gekkigheid niet meer hoe ik moest gaan zitten; m'n rug was d'r klaar mee! Fijn dat je goede afspraken erover hebt, over de diensten enzo.
Je mag niet overdreven hol met je rug zitten en niet overdreven vooorover gebogen. Benen in 90 graden en altijd je bekken ondersteunen, want die zorgen ervoor dat je rechtop zit. Niet je rug. Even een vraagje aan jullie, hoe denken jullie over de vaccinatie voor de mexicaanse griep?
hmm, hihi ik zit heel slecht dus. Altijd wat onderuit, benen over elkaar of als ik thuis ben het liefste benen op de bank in kleermakerszit... hihi. vaccinatie, jaa daar gaat het bij de maart mama's nu ook al voor de 3e keer over. Ondertussen heb ik van de 60 meiden 3 of 4 gehoord die 'm gaan nemen. Maar ik niet in ieder geval. Zolang er geen duidelijk onderzoek is wat uitwijst dat het niet gevaarlijk is voor ongeboren kinderen, laat ik me niet inenten. Daarnaast ben ik in mn leven nog maar 1 keer ofzo ziek geweest van de griep...dus komt vast wel goed.
@ lkg: met mijn rug gaat het nog niet goed. Heb vandaag de eerste afspraak met de fysio. Hoop dat het vanaf nu wat beter zal gaan. Heb geen zin om zaterdag met mijn date veel pijn te hebben Heel goed dat je naar de HA gaat trouwens. Als je vragen hebt kan je ze mij natuurlijk ook altijd stellen. Ik heb wat dat betreft (ondanks mijn relatiebreuk) het een en ander meegemaakt op het mmm-gebied... Enne, ik schrijf toch ook bij meerdere topics? Bij de andere topics ben ik overigens sneller teruggekeert dan hier. Maar dat wil niet zeggen dat ik jullie vergeten was of zo... Ik heb nog wel heel af en toe eens iets gelezen hier. Zodat ik wel op de hoogte bleef. @ nienke: alleen thuiszitten is idd niet zo gezellig. @ tamara: ik ben ook nog niet helemaal bij van marco. Ik ben sinds ik daar binnen was enorm aan het hoesten. En sinds een paar dagen is dat erger aan het worden. Hoop dat het zaterdag wel minder is. Met de mannen gaat het de goede kant uit. Ik heb zelf besloten Mr Arnhem te laten voor wat het is. Hij laat ook al iets van 1,5 week niets meer van zich horen. Met Mr. Utrecht heb ik komende zaterdag een date. En afgelopen zaterdag heeft hij aangegeven te weten wat ik voor hem voel en dat dat wederzijds is! Enige minpunt is, hij is nog niet toe aan een nieuwe relatie. Heeft nog steeds veel problemen met de breuk. Vooral omdat zijn ex afgelopen zaterdag doodleuk haar nieuwe vriend kwam voorstellen Voel je je al weer een beetje beter worden? @ saskia: tja ik weet niet zozeer wanneer welke kwalen kunnen beginnen. Maar rustig aan doen is nooit verkeerd @ mex-griep-prik: ik kom er zowiezo voor in aanmerking vw mijn astma. Ik moet donderdag voor de seizoensprik en krijg dan gelijk de afspraak voor de mex-griep-prik mee.
@ Tamara: Ohhh, ik begrijp je gevoel zo goed! Onzekerheid is vreselijk, maar nog altijd beter dan keihard van je roze wolk vallen door een nega test.. Zolang je in onzekerheid zit kan je nog wel lekker dromen van als het wél raak is! Na een nega test is dat dromen vaak snel over.. Ik ben keihard voor je aan het duimen! Hoop zo dat het gewoon goed zit.. zit op het puntje van m'n stoel zo rond 13 uur @ Zethu: He, balen van je rug zeg!! Hoop dat de fysio je pijn wat verzacht! @ Mex-griep prik: Nu ik niet zwanger ben wil ik hem wel erg graag hebben, maar ik ben niet ziek/zwak/oud genoeg en ik werk niet in de zorg dus hij gaat aan mij voorbij.. als ik zwanger was en ik mocht hem zou ik wel erg gaan twijfelen denk ik..
Huhhhh.. de post kwam toch altijd om 13 uur zei je??? Weet je nu al dat ie te laat komt dan??? Of bedoel je gewoon dat je wil dat het er nu al is Maaruhh.. niet naar de dokter dus?
hahahah lekker he, als ie net wat later komt op een slecht moment!! hahah Maar je hebt geen andere testen meer in huis begrijp ik? Enne: deze keer niet veel gedronken enzo? (kan me niet voorstellen dat je je ochtendplasje nog in aan het houden bent?! )
Hai Meiden, Ik kan het bijna niet geloven er staat echt een tweede streepje! Weer vaag maar goed te zien, gelijk de dokter maar gebeld. Het kan, het kan het kan het kan het kan, hahaha. het kan dat iemand minder hcg hormoon aanmaakt en dat ze niet goed te zien zijn in de test. O mensen, durf het nog niet te geloven. het kan toch bijna niet dat twee verschillende testen vals positief aan geven?>?? Nou ja goed, ik mag niet naar buiten dus nu maar ik moet effe wachten tot tim wakker is (hij heeft nacht dienst gehad) Hij moet effe zo'n digitale halen, want durf nog steeds niet blij te zijn. Stom he!