WOW . Kan je Huisarts geen bloedtest doen?? Dan weet je meteen hoe hoog en of het goed is .. Maar eerst maar ff de digitale afwachten dan wel met indicator he die is gevoeliger als die andere... wel alvast een voorzichtige gefeliciteerd
QWaahhhhhhh tamaraaaa!!!! Godsamme je maakt het VEEL te spannend jij!!!!! Ik snap dat je nog ff niet blij durft te zijn; dat zou ik ook nog even niet durven... Het duurt zo lang, en dan toch na een ongi misschien zwanger? Tis zo ongelovig, maar ja, tlijkt er wel steeds meer op. Oh oh ohhh maak die vent van je eens wakker joh!!! Die wil toch ook een digitale laten doen door je en weten iof het nu wel of niet is?! Waahhh, jeeeeeeetje!!!!
hahaha jullie maken me nog gekker hahahahaha. Het heeft toch geen zin om mijn man wakker te maken. Ik hoef toch niet te plassen hahaha. dus ja dan heb ik weinig aan een test op het moment! ik shake helemaal!!!!!!!!
@ tamaar: Alvast een voorzichtige gefeliciteerd meid. Helemaal super, maak er anders een foto van. Dan kunnen wij ook even kijken. Zou echt helemaal super zijn.
Whaaaaa.. dit is zo zo zo megaspannend!! Het is zo ongelovelijk allemaal.. het lijkt wel een soap!!! Ik zou ook zo onzeker zijn nu.. maar aan de andere kant.. een streep is een streep!! Op een rijtje de mogelijkheden: - 3 vals positieve testen --> lijkt me uitgesloten.. 1 oke, 2 kan al bijna niet.. maar 3 kan écht niet!! - vmk --> kan na zo'n lange tijd ook écht geen posi test meer geven.. - hoog hsg-gehalte van jezelf in je lichaam --> kan ook niet, want je hebt ook vaak genoeg negatief getest.. - ZWANGER --> echt, als ik nu moest kiezen zou ik hier al m'n geld op zetten!!! Hoe laat gaat je mannetje normaal uit bed?? Grrrrr.. als ik thuis was zou ik persoonlijk in de auto stappen en je mijn twee digitale testen brengen.. maar nog maar even geduld hebben tot Tim z'n slaap uit heeft
haha, moet effe foto toestel even opladen, hij is helemaal leeg. Kijk over een half uurtje en dan probeer ik hem er op te zetten als ik niet de griep had zou ik allang naar de dokter zijn gegaan.
hahah zucht tamara, je meot je voor ons wel beter voorbereiden hoor!! hahah. Ohja, je mag ntuurlijk niet naar de huisarts nu voor een bloedtest haha, stomme griep. Zei de huisarts er nog iets van dat dat mogelijk een test kan beinvloeden? de griep?
Johhhh.. je had de plas moeten bewaren! Beetje ranzig verhaal, maar volgens mij kan je gewoon ochtendurine in een bekertje piesen en dan bewaren die dag totdat je een test hebt.. Niet dat ik dat ooit heb gedaan ofzo, en niet dat het nu nog zin heeft.. maar goed.. ik ben zo zenuwachtig voor je dat ik maar vanalles ga uitkramen hihihihi.. Ik ga maar even lunchen
hahahahahaha, ben zo blij met jullie. ik zou niet weten hoe ik hier gezeten had en ik had het met nog niemand kunnen delen! Thanks
haha je kan urine inderdaad een paar uur bewaren in de koelkast... mgoed.. dan zou ik weer gaan twijfelen of het nog wel betrouwbaar is, blablabla haha
Heb toen voor moeders voor moeders ook mijn ochtendurine moeten bewaren. Ze hebben toen 's avonds getest en dat was nog steeds betrouwbaar.
nou sorry dames, duurt wat langer. ik krijg hem niet op de foto. kl*te apparaat. haha, maar goed tim is een beetje wakker aan het worden. Heb gezegd dat hij waarschijnlijk wel papa wordt. Kijkt ie me met zo'n wazige kop aan. Zit me 4 minuten aan te kijken en sluit ie zijn ogen weer. Weer mij aankijken. zegt slaperig. Huh??? is het waar???? Ik snap er niets meer van zegt ie. En is weer gaan slapen. Hij was nog iets te ver weg hahahahahahaha
Hoi Meiden, Het is lang geleden dat ik hier wat van me heb laten horen. Ik ben sinds een paar weken weer terug op zp, maar had eerlijk gezegd het idee dat jullie geen behoefte meer hadden aan mij omdat ik uit de lijst was gehaald.... Ik ben toen op zoek gegaan naar een ander clubje.... Maar eigenlijk ben ik reuze benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat... en als jullie het leuk vinden kom ik graag weer hier schrijven, maar ik wacht eerst effe jullie reacties af voor ik mijn verhaal hier neerzet.... Hopelijk gaat het goed met jullie.... Liefs, Charpi
Dag dames, Wat een spanning en sensatie hier! Ik ga helemaal met Lkg mee en durf stiekem blij te zijn voor Tamara! Maar zal pas echt opgelucht zijn als de digi ook positief aangeeft. Duimen dus weer!
Hey Charpi!!!! Tuurlijk ben je welkom hier, je hoort hier vanaf het begin gewoon bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs
@Nienke: Kreeg vandaag te horen dat ik de vaccinatie tegen de mex. griep ook mag halen, maar ik ga hem dus niet halen.. Ik kan er gewoon niet achter staan dat ze iets in me spuiten wat nog niet uitvoerig getest is op bijwerkingen voor de ongeboren vrucht, daarnaast is ook nog steeds niet duidelijk of de paniek wel terecht is. Voor mijn gevoel ben ik zelf ook sterk genoeg om die griep aan te kunnen, het risico van zwangere vrouwen zit hem voornamelijk in het feit dat de longen wat meer in de verdrukking zitten waardoor je vatbaarder bent voor longontsteking. Ben zelf totaal niet benouwd dus dat is voor mij ook geen rede van zorgen, kleine is hier al aan het indalen dus voor mij word dat risico zelfs al steeds kleiner. Verloskundigen geven hier trouwens geen algemeen advies, tenzij je in een risico groep zit zouden ze het in elk geval niet aanraden. @Zethu: Hoop dat ze je bij de fysio goed kunnen helpen met je rug. @Zethu: Hoorde vanmiddag dat de krampen ook kunnen horen bij indalingsweeën, kleine is bij mij al langzaam aan het zakken @Tamara: Jeetje wat spannend zeg! Ik durf gewoon haast niets te denken, maar alweer een posi test is wel heel opvallend hoor! Zou idd ook lekker een digitale laten halen, woorden zijn vaak toch duidelijker als streepjes @Charpi: Natuurlijk ben je hier nog hardstikke welkom! Het is alleen dat meiden waarvan we lange tijd niets horen van de lijst afgaan omdat we dan niet meer weten waar ze op de lijst horen te staan.. Hier: Net weer terug van de VK, ben weer goedgekeurt voor de komende 2 weken Bloeddruk was netjes en gewicht was goed. Baarmoeder en kleine liggen mooi op schema wat groei en ligging betreft. Kleine ligt nog steeds met zijn/haar hoofdje naar beneden en is zelfs al iets aan het indalen, volgens de vk kan het zelfs dat ik zondag daar zoveel krampen van had. Verder even gezellig langs me werk geweest, even roddelen met de baas en gezellig een bakkie gedaan met de collega's
@ Charpi: ohhh leuk dat je er weer bent!! Natuuuurlijk ben je harstikke welkom!!! Heb nog een keertje naar je gezocht en toen zag ik dat je met een ander clubje mee kletste, maar had wel kort gelezen dat je bij de h.a. was geweest enzo.. Maar vertel, ben heel benieuwd naar hoe het nu gaat! @ Tamara: haha maak dat fototoestel!! En ga tim lastig vallen!!