Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ah nee hoe kan dat nu, zoveel posi testen en dan nog vals blijkbaar :( pfff, moedeloze bedoeling...
    gods wat balen zeg, ik kreeg er langzaam toch wel een goed gevoel over!
    sterkte meissie, dikke knuffel..

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #5242 jedalin, 27 okt 2009
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
    @ charpi: Misschien achter zetten: ,1e ronde met clomid?
    denk maar ff over, dan zet ik morgen de lijst ff opnieuw erop :)

En dankje voor de felicitatie! :D
    We zijn super blij met onze tweeling op komst!!! :D:D

3. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb toch het gevoel dat het niet klopt.. als de dokter zegt dat het kan dat je heel langzaam hcg aanmaakt dan kan het alsnog wel kloppen dat je digitale negatief is, want die is gewoon meer hcg nodig dan de meeste andere testen..

Echt balen dat je nu ziek bent.. zodra je beter bent zou ik toch alsnog bij de huisarts aandringen op een bloedtest.. écht dit is gewoon té raar..

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm maar die digitale met indicator is wel heel erg gevoelig..
    Heb je die gedaan? of zonder week indicator?

5. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    zonder week indicator.

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  7. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    oke thanks! Ik heb effe gelezen en nu weet ik nog niets hahaha.
    Ik doe morgen vroeg voor de laatste keer een test. is deze ook negatief dan accepteer ik het! Ik vind het gewoon wel heel erg raar. Ik had nooit gedacht dat testen zo;n drama zou worden haha.
    Maar goed bij mij gaat nooit iets normaal. ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik tussentijds getest heb. Had ik gewoon noooooi moeten doen. stom stom stom stom stom.
    Maar goed nu genoeg gezanik van mij.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ze geven aan dat de digitale zonder indicator vrij veel hcg nodig heeft om posi te worden.
    En met indicator een stuk minder...

Dus als je heel sloom hcg aanmaakt, dan.. nja...
    ik wil je ook geen hoop meer gaan geven....
    Kan me voorstellen hoe rot je je voelt nu na al die testen en hoop..
    Dikke knuffel.

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Had ik vanmorgen ook al gezegd ;) dat die met indicator gevoeliger is..

Vind het wel ontzetttend balen voor jullie

Maar des al niet te min, als je nogmaals met een normale test positest en die daarna is nega en de CB indicator ook. Dan zou ik toch even een afspraak maken bij de HA...

Helemaal nergens om maar het zelfde had in in december januarie, posi nega posi nega maar werd maar niet ongi.. Dus uiteindelijk de dokter gebeld, wat ik moest doen. aangemeld bij VK en spoed echo aangevraagd. En er groeide alleen een lege vruchtzak die schijt een beetje HCG af. Die was ter grootte van 12.6 week

Ik wil je helemaal niet bang praten. Maar er klopt werkelijk geen snars van.

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Tamara, wat vervelend dat je toch echt negatief test nu.... dikke knuffel....

@Linda, doe idd maar 1ste ronde met clomid, vind ik wel een goede...

Ohwwwww meiden, ik vind het zooooooooo spannend.....

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    #5251 Zethu, 27 okt 2009
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
    @ tamara: weer een tweede streep? GEFELICITEERD!!!
    En nee, je kan niet met 2 verschillende testen een vals posi uitslag hebben.

@ lkg: ik heb dus wel eens van mensen gehoord dat je ochtendplas niet kan bewaren voor zwangerschapstesten. Het schijnt dat Hcg vervliegd...

@ charpi: welkom terug en natuurlijk vind ik het leuk om je weer terug te hebben hier. Ook al kom ik je ook bij andere topics tegen!
    En heel spannend hoe het verder met je gaat. Ik heb je natuurlijk ook al via msn gevolgd. Maar ik wacht in spanning met je af!

@ saskia: op dit moment heb ik alleen nog maar meer pijn in mijn rug door de fysio. Maar het zou binnen 2 dagen minder pijnlijk moeten zijn. Maar ik moet wel oefeningen doen en die doen waanzinnig veel pijn nu :(

@ tamara: jee wat een gedoe dat niet alle testen posi uitvallen.
    die digi's hebben trouwens meer hcg nodig dan de streepjestesten...

@ tante: ja dat weet ik nog van januari dat je steeds van die wisselende uitslagen had. Echt balen was dat zeg!

@ hier: tussen de middag niet op zp geweest omdat ik naar fysio moest. Blijk ik dus gekneusde ribben van de rare beweging te hebben toen ik schrok. Nou lekker dan. Ben ik dus nog wel ff zoet mee :(

12. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

*zit alweer met smart te wachten ;)*

13. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @zethu: das niet zo mooi, hoop dat het snel beter gaat. Ik weet uit ervaring dat je heel lang blijft lopen met gekneusde ribben. Niet om gelijk negatief te doen hoor, veel sterkte.

@tamaar: Ik zou 's ochtends nog één keer testen, je hebt toch nog een reserve? Als die positief is kan het bijna niet anders dan dat je zwanger bent. Je kan als je beter bent altijd een afspraak maken bij de HA, dia kan dan nog even bloed prikken. Ik heb van degene die langskwam van moeders voor moeders gehoord dat sommige mensen niet veel HCG aanmaken en dat dan ook niet goed te testen is.

@hier: Gisteren vroeg naar bed gegaan omdat ik onwijze koppijn had, maar heeft niet willen helpen. Nog steeds hoofdpijn, hoop dat ik het de hele dag volhoudt op mijn werk, zo achter een computerschermpje.

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    haha, zo snel al weer?
    Hoe is het met je wachtweken nensi?

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik weet dat je met gekneusde ribben lang loopt ja. Is niet de eerste keer dat ik er mee zit. Wat dat betreft ben ik echt een onhandig geval. Ik heb zelfs eens een wervel gekneusd gehad! Maar een rib kneuzen is pijnlijker kan ik je zeggen. Fysio zei me trouwens ook dat het 6-8 weken kan duren.
    En omdat ik pas sinds een dikke week echt rustiger aan ben het doen denk ik dat het nu nog wel een week of 6 kan duren voor ik er vanaf ben!

Balen dat het op tijd naar bed gaan niet geholpen heeft voor je hoofdpijn!

16. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh serieus............ ik moet nog een week... word nu al gek....

Lief dat je het vraagt ;)

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja, wachten duurt altijd lang he.
    Ik kan haast niet wachten tot het zaterdag is!
    Heb echt enorme zin om hem eindelijk te zien!

Enne, we zijn hier toch om elkaar te steunen in het zwanger worden (ook al ben ik nu niet met zwanger worden bezig) Dus daarom vraag ik ook hoe het met de wachtweken staat! :p

18. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Zethu: Phoei, gekneusde ribben is niet niks.. het zit je ook niet mee zeg :( Doe maar lekker rustig aan!

@ Nienke: He, wat balen van je hoofdpijn zeg. Wel knap dat je toch naar je werk gegaan bent! Weten ze daar eigenlijk al dat je waarschijnlijk weg gaat?

@ Tante Mars: Hmmm.. dat van die lege vruchtzak klinkt niet echt leuk.. :( maar wel goed dat je het verteld natuurlijk! Laten we maar hopen dat het dat niet is!

@ Tamara: En?? Ik heb de hele ochtend aan je gedacht.. ben erg benieuwd! Knufffff!

@ Hier: Nou, net de huisarts gebeld hoor.. was even op een bankje gaan zitten in het park naast m'n werk (wist niet waar ik anders moest gaan bellen want je moet tussen 8 en 11 bellen).. Ik zat echt compleeet te shaken en te zweten.. maar goed, het gesprek duurde minder dan een minuut volgens mij en ik heb nu een afspraak voor komende maandag. Ik kon morgen al komen.. of vrijdag :$ maar dat gaat me allemaal een beetje te snel zeg.. Nu heb ik nog een weekend om er even aan het idee te wennen.. *zucht*..
    Had gisteren nog even met mannetje er over gehad.. gevraagd of hij mee wou of dat hij liever had dat ik alleen ging. Wat doe jij Tamara? Ga jij alleen of gaat Tim mee? Daniel vond dat hij eigenlijk wel mee moest, omdat het anders zo raar is, maar hij had er helemaal geen zin in.. Nou, zo'n eerste gesprek kan ik volgens mij ook prima alleen doen, dus ik heb gezegd dat hij van mij niet per se mee hoeft. Er komen waarschijnlijk nog genoeg momenten waarop hij mee moet en vrij moet vragen, dus die vrije uren van hem bewaar ik liever voor als het meer nodig is..

Nou, ik ga nu maar weer eens m'n best doen om een dagje hard te werken.. :)

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ lkg: Mijn ex is geloof ik ook niet mee geweest toen ik naar de HA ging. Maar wel bij de keren dat ik naar de gyn moest. Tenzij hij moest werken als ik mijn afspraak had....

20. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

LKG, Volgens mij kan zo'n eerste afspraak inderdaad wel alleen... hoewel ik het zelf liever samen zou doen. Met z'n tweeën hoor je meer dan alleen... kun je het er later nog over hebben etc. etc.
    Plus dat het (in mijn geval) op zo'n manier 'tastbaarder' zou worden voor manlief.

Nienke, hoop dat je hoofdpijn afzakt!!

Zethu, heb je een date met iemand die je nog niet gezien hebt? Online leren kennen of...?
    De tijd dat je alles over de mannen hebt verteld was ik er ff niet, sorry als ik het dubbel vraag :D
    Ik vind het best knap dat je nog zin hebt om op dit forum te kletsen, juist omdat zwanger-worden voor jou nu verderweg lijkt dan ooit... Ik zelf zou er niets voor voelen... want dan zou mn wens groter worden en voor je het weet zou ik opzoek zijn naar een spermadonor, hahaha ;) om het ff in het extreme te trekken :D
    Maar wel gezellig dat jij wel nog hier kunt kletsen!!!!

Deel Deze Pagina