Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    dan zal ik even kort het verhaal voor je vertellen nensi.
    Ik had contact met 2 mannen. Mr. utrecht en Mr arnhem
    met Mr. Utrecht sinds mijn verjaardag, en Mr. Arnhem een dikke maand daarna.
    Mr. utrecht heeft net als mij een relatie achter de rug waarin hij achtergelaten is voor een ander. En het klikte vanaf het begin al best goed. Echter hij heeft epilepsie en sinds zijn laatste epilepsie aanval is hij wat depressief geworden, want het was de eerste sinds hij single was. Ik heb toen wat afstand genomen na een tijdje. En toen leerde ik mr. Arnhem kennen.
    Mr. Arnhem liet iedere keer in de weekenden niets van zich horen. En dat vertelde ik op een gegeven moment tegen Mr. Utrecht, en hij reageerde heel teleurgesteld dat ik met iemand anders contact had. En toen ben ik dat weekend gaan nadenken en heb ik besloten voor Mr. Utrecht te gaan.
    Echter Mr. Arnhem kwam nog ff terug. Hij zou wel wat hebben laten horen. En ik heb nog een paar hele leuke gesprekken met hem gehad. Maar ineens liet hij weer niets van zich weten. En mijn gesprekken met Mr. Utrecht werden steeds leuker en steeds diepgaander.
    En dus hebben Mr. utrecht en ik voor komende zaterdag afgesproken :D

2. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Maarrem... niet eerder echt ontmoet of dat wel?
    Dan snap ik het weer haha. Wat gaan jullie zaterdag doen?

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    nog niet eerder ontmoet nee
    We gaan iig Utrecht onveilig maken zaterdag.

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Zethu: Pfff dat klinkt heel vervelend zeg :(
    Ik hoop dat het snel wat beter gaat.

@Nienke: Jij ook beterschap, hoop dat je hoofdpijn snel wegtrekt.

@Zethu: Alvast heel veel plezier zaterdag!

@Lkg: Wat goed van je dat je gebeld heb, kan wel snappen dat je de afspraak op maandag heb laten zetten hoor..
    Het is toch een flinke stap en dan kan je het tenminste nog even laten bezinken.

Hier: Vanacht weereens heerlijk geslapen :)
    Toen ik dan ook vanmorgen (weer) wakker werd en nog geen last had van me heupen ben ik speciaal nog even blijven liggen om ervan te genieten :p
    Verder hebben we vandaag tot en met zaterdag een kleindierenshow hier in de buurt waar ik elk jaar trouw meehelp, dus zal er dit jaar ook veel aanwezig zijn.
    Even afwachten hoe mijn lichaam het aankan, maar het is zo dichtbij dat ik ook tussendoor gewoon naar huis kan :)
    Weet wel dat het elk jaar weer erg gezellig is dus ik kijk er zeker weer naar uit!
    Helaas ook wat minder goed nieuws, ventje belde gister rond 5 uur opeens op..
    "schat ik heb een deuk in de auto gereden"
    Kon aan zn stem horen dat hij helemaal van slag was, gelukkig was hij alleen tegen een paaltje opgereden en was er met hem niets aan de hand.
    Heb hem maar de rest van de avond een beetje extra aandacht gegeven want hij baalde er zo erg van..
    6 jaar lang een oud rotwagentje gereden en nooit een deuk, nu met de nieuwe binnen een paar maanden een flinke deuk..

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    oei deukje in de auto. als het maar een deukje is, is het niet erg he.

veel plezier op de show trouwens!

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Weet wel dat als het mij was overkomen ik ook totaal van slag zou zijn, maar nu was ik zo onder de indruk van Peet dat ik alleen aan hem kon denken en die deuk maar bijzaak lijkt ;)
    Hij wil het wel zo snel mogelijk laten maken, hebben we in elk geval niet voor niets een verzekering..
    Dank je, de mannen zijn nu aan het opbouwen en ik ga er vanmiddag heen als het gezelliger word ;)

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    goeiemorgen,
    Pff..voel me zieeeek. zucht.
    Mn keel doet onwijs pijn, en dan ook nog eens hoofdpijn en pff..
    Gelukkig heb ik vandaag vrij.

@ tamara; hee meis, hoe gaat het deze ochtend?
    Heb je nog een test gedaan nu?
    Wel balen dat alles zo onduidelijk is, nu weer een test die veel hcg nodig heeft.
    Ik zou bijna zeggen, ga voor die kruidvat van 2 voor 5.. maarja, ik denk dat je wel ff klaar bent mt testen kopen enzo..
    Maar toch is het vaag, je kan niet zomaar zo vaak vals posi testen als je dat verder nog nooit hebt gedaan...
    pf..

@ ZethU: auch, beterschap!
    Hopelijk kan je een beetje voor uit zaterdag!

@ lkg: aah maandag dus.. spannend.
    Ik zou mijn vriend zeker meevragen...maar die heeft 1 keer in de 2 weken een dag vrij dus dan zou ik het gewoon op die dag gepland hebben.
    Vrij vragen...hmm..misschien dat ik dan geprobeerd zou hebben om het sochtends vroeg te plannen zodat hij dan daarna nog naar zijn werk zou kunnen gaan?

@ Saskia: Fijn dat het vanmorgen goed ging!
    Succes met de kleindierenshow (was het toch? hihi?)

8. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @lkg: Ze weten het hier nog niet dat ik waarschijnlijk wegga, denk dat ik dan in mijn eigen vingers snij. Ik vertel het tijdens mijn verlof en neem de gewone opzegtermijn in ogenschouw. Goed van je trouwens dat je gebeld hebt.

@saskia: oei, een deuk in de auto. Heb nu ook een deuk in de auto, die wil ik januari laten maken. Aangezien we van de leasemaatschappij één schade per jaar declareren, zonder dat we zelf moeten betalen en natuurlijk had ik begin van het jaar er al een deuk in gereden.

9. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Zethu: Dat klinkt alsof het gezellig gaat worden zaterdag ;) Veel plezier alvast!

@ Saskia: Ohh leuk, kleindierenshow :) Veel plezier! Doen je eigen beestjes ook mee? Wel fijn je je wat minder last van je heupen had vanochtend! Houd dat gevoel vast :p
    En balen van die deuk zeg :( Ik zou het ook echt vreselijk rot vinden.. maar jah, kan gebeuren, dat soort dingen doe je niets aan.. gelukkig dat jullie verzekerd zijn!

@ Linda: Hee.. balen zeg dat je je zo ziek voelt! :( Hoop dat je snel weer helemaal fit bent! Lekker uitrusten vandaag nu je vrij bent!

Ik heb het trouwens ook zo vroeg mogelijk gepland.. om 8 uur. Maar omdat we 1,5 uur moeten reizen naar het werk zullen we die dag dan pas rond kwart over 10 op het werk zijn. Op zich geen ramp voor een keer, maar moet er wel een uurtje vrij voor opnemen en een smoes verzinnen.. Maar de meiden in het andere clubje die ook naar de huisarts gaan hebben ook allemaal hun man/vriend meegenomen, dus ik denk inderdaad toch dat ik hem maar meevraag.. Ik zal hem niet dwingen, maar laat de keus gewoon aan hem..

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Linda: Jeetje ook al ziek, veel beterschap!!

@Nienke: Peter gaat vandaag bellen naar de verzekering enzo, dus ben benieuwd.
    Hij wil het het liefst zo snel mogelijk gemaakt hebben.

@Lkg:
    Ja onze eigen beestjes doen ook mee, dus wie weet winnen we wel weer wat :)
    Wel lekker dat je maandag al om 8 uur terecht kan zeg, beter als dat je midden op de dag moet ;)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm oke, hihi ja even vergeten inderdaad dat je vriend niet zomaar kan zeggen dat het is ivm zwanger worden..
    Nja..mijn vriend heeft een keer gezegd als smoesje dat er met mij iets was gebeurd (enkel ofzo omgezwikt) waardoor ik geen auto kan rijden..en dat ie dus met mij zo vroeg naar het ziekenhuis moet...en dan zo gauw mogelijk komt.

Mgoed, hij kan ook gewoon zeggen dat ie de eerste 2 uur vrij pakt. Moet ie een reden opgeven?

@ hier: haha arno mailde al: 'wil je niet bang maken maar dat zijn wel de 1e symptomen van de mex. griep. Misschien ff tempen?'
    teruggemaild naar die paniekzaaier dat het ook gewoon symptomen zijn van een flinke verkoudheid, maar goed, even de temp maar gecheckt en die was netjes 36.9.

Morgen trouwens weer een echo, joehoe! :)

12. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ja de griep/verkoudheid en mex. griep lijken wel op elkaar ;)
    beterschap!

Waar is die kleindiershow en hoelang? Met wat voor dieren doe jij mee en wat voor dieren staan er allemaal?

Heb zelf 4 konijnen en een kat en vind zo'n gebeuren meestal ook wel leuk, vandaar :D

Waar is Tamaar?

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Vroeg ik me ook al af :)

14. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    hallo meiden,

@ Saskia: Wat leuk zeg zo'n dieren show. Leuk ook dat je eigen beesies mee doen. Wel balen van die deuk, wat een geluk dat je goed verzekerd bent, en natuurlijk dat alles oke was met je mannetje.

@ Linda: o o, balen dat je je beroerd voelt zeg. Wel in de gaten houden hoor. Hier gaat het gelukkig weer wat beter. Ik ga morgen weer werken. Heb echt geen zin meer om thuis te zitten.

@ testen: vanmorgen getest en sensitest en cb allebei negatief. Ik ga wel nog even een afspraak maken bij dokter, want het klopt voor mijn gevoel toch allemaal niet. Ik wil niet zeggen dat ik perse zwanger ben hoor, maar ik heb liever dat ze me even nakijken.

Ik kruip nog even asosiaal tegen mijn mannetje aan. Lekker in bed tv kijken. Lekker heerlijk lachen om joling en gordon over de vloer op dvd. Heeeeeeerlijk.

tot straks

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Aah oke tamaar...
    Zou ik ook zeker doen, ff naar de huisarts toe!
    Want dit kan niet zomaar gebeuren, die testen!
    Hopelijk prikken ze bloed en kunnen ze aan de hand daarvan iets zeggen.

Liefs!

16. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ah... :( klinkt niet zo goed....
    maar je ff laten nakijken door de huisarts lijkt me nu wel een fijne gedachte!

Geniet maar lekker van je mannetje en de DVD... ff verstand op nul!

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Dat klinkt inderdaad niet zo best Tamaar.
    Zal voor de zekerheid even de ha bellen, dan heb je in ieder geval zekerheid.

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Linda: Lekker zeg zoveel echo's, dat is zeker wel een voordeel van een tweeling haha ;)
    Geniet ervan!

@Nensi: Het is een meerdaagse kleindierenshow in Oostvoorne (omgeving hellevoetsluis, spijkenisse, etc)
    Er zitten: Kippen, eenden, siervogels (oa patrijsen), duiven, cavia's, hamsters en kleurmuizen.
    Wij hebben er kippen, muizen en hamsters ingeschreven ;)

@Tamara: Idd gewoon een afspraak maken bij de dokter, laat hem maar eens kijken wat hij ervan vind..
    Het blijft gewoon heel raar..

Nog even over de dierenshow, heb wel wat foto's van een paar jaar terug maar het is een goede indruk van wat er te verwachten is ;)
    Kleine Knagers Forum :: Bekijk onderwerp - Eigen tentoonstelling deel 1
    Kleine Knagers Forum :: Bekijk onderwerp - Eigen tentoonstelling deel 2
    Kleine Knagers Forum :: Bekijk onderwerp - Eigen tentoonstelling deel 3
    Kleine Knagers Forum :: Bekijk onderwerp - Eigen tentoonstelling deel 4

19. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @linda: Heb morgen ook een echo, hoe laat moet jij?

@saskia: zal zo gelijk even naar de foto's te kijken

Krijg net een uitnodiging dat ik de blije doos mag ophalen. Joepie, ga ik zaterdag gelijk doen.

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @saskia: Zo dat zijn een heleboel dieren, zijn die allemaal van jou. Of is dit een overzicht van de dieren die er allemaal te bewonderen zijn?

Deel Deze Pagina