Dat is een overzicht van de dieren die er te bewonderen zijn Ik heb wel veel dieren hier, maar als het er zoveel worden dan ga ik entree geld vragen
@ linda: ik zou zeggen: rust vandaag lekker uit om niet ziek te worden! En ja, die ribben doen behoorlijk pijn. Vooral met de oefeningen die ik nu moet doen. maar volgens de fysio zou het binnen 2 dagen iig al minder moeten zijn. Dus hopenlijk heb ik zaterdag ook minder pijn. @ lkg: ik heb ook het gevoel dat het heel gezellig kan worden zaterdag. Maar probeer toch in mijn achterhoofd te houden dat het kan tegenvallen. Maandag om 8 uur dus al. Je verzint vast wel een goede smoes voor het werk! @ linda: verkoudheid heerst iig ook. Ik hoor er meer mensen over. En ik loop ook al een dikke week te hoesten, wat momenteel met de dag erger wordt @ tamara: weer nega? jee zeg. Dan is het iig wel goed dat er naar gekeken wordt hoor! @ saskia: mooie foto's van de beestjes
@ Tamara: Meid, kruip lekker tegen je mannetje aan.. geniet van elkaar.. en ga snelllll aan de klus!! Hoop dat je je snel weer beter voelt en morgen gewoon kan werken.. @ Linda en Nienke: Leukkk morgen weer echo's! Niet vergeten foto's mee te nemen he voor jullie echo-foto's-verslaafde forumvriendinnetjes @ Saskia: Leuke foto's! Ik vond de cavia's het leukst hihi, maar goed daar heb ik er natuurlijk niet voor niets 6 van Ik heb één keer meegedaan aan een show, maar m'n diertjes raakten er helemaal van over hun toeren en waren nog best lang van slag.. toen ben ik maar niet meer gegaan..
Cavia's zijn er ook ewl vrij gevoelig voor, vandaar dat de hokken ook altijd zo vol hooi zitten dat je ze niet kan zien
Hoi hoi.... @Saskia, leuk dat je meedoet aan zo'n wedstrijd met je dieren. @Lkg, kan me best voorstellen dat je je mannetje maandag toch graag mee hebt naar de HA.... @Zethu wat vervelend dat je waarschijnlijk nog een paar weken met pijn rondloopt.... misschien een extra kusje erop zaterdag? @Linda en Nienke, leuk dat jullie morgen echo's hebben.... @Linda, zet jij dan 1e ronde met clomid erbij? @Nensi, spannend he het wachtbankje? Hier vanmiddag helaas wat donker slijm, dus ik ben bang dat dat de eerste voortekenen zijn van de komende ongesteldheid. Moet het natuurlijk nog verder afwachten, maar voel me verder ook helemaal niet zwanger dus het zal vast wel gewoon niet raak zijn. Zou ook wel een beetje snel zijn gelijk de eerste maand niet, alleen zie ik wel een beetje op tegen de hormoontjes die ik weer zal moeten gaan slikken. Maar goed alles voor het goede doel.......
Bekijk bijlage 24474 NOD * Charpi: 31 oktober, 1e ronde clomid * Tamaradb: 12 november, 14e ronde * Ilona2802: 14 november, 8e ronde * Timon: 20 november, 20e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi * Lkg: 27 november, 12e ronde Zwanger * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram * Tirz: 18-10-2009 - 38 weken en 4 dagen - Julea Jenieke - .. gram
Wat een geweldige foto's Saskia! Vooral de konijnen Wij hebben een Franse Hangoor en een kleurdwerg en 2 'dierenwinkelkonijnen' (ook een mooi ras hahaha). Kat is een prachtige Bengaal... Charpi, ik hoop dat je niet ongi gaat worden!! Maar het lijkt een slecht voorteken! Hier, ik probeer niets te voelen wat er niet is haha, maar kan niet wachten tot de week om is! Lijkt wel of ik nog last heb van mn blaas... en mn darmen ook... die rommelen zo ontzettend... alsof ik flink buikgriep ga krijgen of ontzettend zenuwachtig ben zoals voor n examen...
@Charpi: Je bent in elk geval goed bezig, jouw tijd komt ook nog wel hoor @Nensi: Ohhh bengalen zijn ook zo mooi! Wij hebben een HTK kat en een oosters korthaar Wij zijn net weer thuis, was weer erg gezellig vandaag. Morgen zijn we ook om 7.30 weer aanwezig, dus ik denk dat ik straks maar op tijd naar bed ga
Heb de oosters korthaar even gegoogled. dat zijn ook aparte! Heel slank, nog slanker dan een bengaal. Ons is weleens gevraagd of ze wel genoeg te eten krijgt... hahaha. Lag ook op tijd in bed: 10uur! Pf dat lukt me echt nooit! Maar volgens mij ben k door het lange slapen alleen nog maar vermoeider nu! Normaal gesproken loopt het wel richting 12en... en sta om 6u op. Vandaag werken tot kw. voor 8 's avonds.. ben er nu al. Ga maar es aan de slag!!! Liefs fijne dag!!
@ charpi: volgens mij zou hij nog een kusje op mijn rug geven ook als het zou helpen! Toen ik nog maar net last van mijn rug had stuurde hij me op een gegeven moment ook een sms: kusje op je rug. hihihi. En ja, die hormoontjes zijn zeker niet leuk om te slikken. wacht gewoon ff af zou ik zeggen. Temp jij trouwens nog? @ nensi: rommelende darmen. Zo irritant! Ik weet dat als ik dat heb dat ik dan moet maken dat ik op de wc kom! Werk ze trouwens nog vandaag!
zucht..beroerde nacht achter de rug. mn neus zat zo ontzettend verstopt en daarbij nog eens mn keelpijn enzo.. kreeg echt amper adem voor mn gevoel. Een hele tijd wakker gelegen en toen had ik het ff niet meer.. ben echt ff in tranen uitgebarsten.. hihi, heel erg..mja. Dat luchte wel even op moet ik zeggen.. toen kwam dr tenminste ook snot los hihi... En daarna gelukkig wel doorgeslapen tot een uur of half 8. Nu eigenlijk vandaag pas om half 12 de echo maar ben om 8uur maar vast in de douche gestapt..lekker ff stomen nu dus een beetje lam op de bank..mja. Als het zo blijft dan vanmiddag maar even mn baas bellen om me ziek te melden want zo kan ik echt niet vooruit vrijdag. @ Tamaar: hee meis, hoe is het nu met je? Heb je de huisarts al gezien?
tja, wat een huilbui allemaal wel niet voor goeds kan doen he! Ik hoop dat je snel van je gesnotter af bent! Hier trouwens nog steeds enorm veel hoesten, maar vanacht niet wakker geworden daarvan!
Haai ladies, Heb weinig gereageerd want tis druuuuuuuuk op het werk. Koeien staan weer op stal dus laten we lekker ff de melkfabriek bellen om te klagen over vanalles in nog wat, denken de boeren. Vooral bij jou in de buurt, Saskia, de Voornse Putten, daar zitten ze elkaar lekker op te stoken om vooral te stoppen met deelname aan mijn superproject. Grrrrrrr :x Maar goed, de tijd gaat dus in ieder geval snel. Heb wel meegelezen hoor dus even kijken of ik alles onthouden heb: * Tamara, blijf het een raar verhaal vinden. Goed dat je het nu laat uitzoeken! @ Lkg, mijn mannetje is altijd meegegaan naar alle afspraken. Vooral de eerste keer HA was voor hem ook van belang want hij was als eerste de sjaak. Succes in ieder geval! @ Zethu, beterschap met je ribjes! Kijk je wel een beetje uit a.s. zaterdag? Tip voor geweldig restaurantje: Den Draeck! Zit aan de oude gracht. Daar kan je heel goed romantisch doen! @Charpi, welkom terug! Van die clomidpilletjes is een vriendin van me zwanger geworden van een meisjes tweeling! Dusse.... @Linda: beterschap meis. Potje janken is af en toe lekker hoor. @Sas: mooi hoor die beessies. Wij hebben een tijdje 2 gerbils gehad. Ze waren grijs, geen idee wat de officiele kleurnaam was. Ze waren echt heel lief en goede papierversnipperaars! Hierzo: maandag heerlijk bijgekletst en buiken vergeleken met mn vriendinnetje. Zij is maar 1 dag later uitgeteld van ik, bijzonder he! 's-Avonds heb ik de Leander wieg opgehaald die ik via marktplaats gekocht had. Helemaal spikkiesplinternieuw, kindje had er 1x in gelegen maar de wieg stond giga in de weg. Nu staat ie op onze babykamer en we zijn helemaal verliefd. Iedere keer even kijken.... Auto-ellende. Hier ook! Mijn autootje vond de rit naar Emmen te ver en liep vrolijk warm, olielampje ging knipperen en mn remlicht bleef continue branden. Heel relaxed rijden dus! Maar goed, tis allemaal goed gekomen maar nu is wel duidelijk dat er een nieuwe auto voor mij moet komen. Mijn trouwe corsaatje is al 15 jaar oud, ziet er nog super uit en heeft me in die 8 jaar nog nooit in de steek gelaten maar nu begint opoe toch wel mankementen te krijgen. En ze is eigenlijk te klein voor kind en bugaboo. Zaterdag dus op autojacht!
@ Linda: Hee bah zeg dat je je niet lekker voelt Ff een potje janken kan soms echt opluchten hè Hoop dat je je snel weer beter voelt! @ Charpi: En hoe is het vandaag? Hoop dat de ongi niet heeft doorgezet! Spannend joh! @ Nensi: Zooo dat is een lange dag werken zeg! Succes! @ Djuke: Jaaaaaa die leander wieg is zooooo mooi! Ik heb al lang bedacht dat ik die ook wil kopen via marktplaats.. zegt m'n vriend doodleuk dat ie geen gat in het plafond wil :S Nou, wij hebben helemaal geen ruimte voor die standaard of een andere wieg naast ons bed dus toen heb ik gezegd dat ik het prima vind, maar dat hij er dan 's nachts uitmag om de baby op te halen voor een voeding whahahaha.. (waar je al niet over kan discussieren als je nog niet eens zwanger bent.. erg eigenlijk ).. En balen van je auto zeg.. hoop dat jullie een mooie kunnen vinden zaterdag! @ Hier: Gisteren nog ff met m'n mannetje er over gehad.. maar ik weet het allemaal niet meer hoor Afgelopen weekend was hij zo lief, maar nu doet ie weer zo stom. Hij denkt nog steeds dat we niet lang genoeg proberen en denkt dat het wel goed komt. Vanuit het oogpunt van eventuele wachttijden vind ie het wel prima dat ik nu naar de dokter ga, maar hij zit zelf niet zo te wachten op onderzoeken. Als ik dat graag wil vind hij het prima dat ik ga, maar van hem hoeft het nog niet. Toen ik vroeg of hij er wel achter stond zei hij dat hij er achter staat dat ik ga, omdat ik dat graag wil, maar dat het voor hem nog niet hoeft eigenlijk.. *zucht*.. nu begin ik ook weer te twijfelen.. snik Heb nu eerst maar besloten om gewoon maandag alleen te gaan, het verhaal te doen en ook aan te geven dat we nog niet per se haast hebben maar vooral bang zijn voor wachtlijsten enzo.. en dan te vragen of ik over 1 of 2 maand wanneer m'n mannetje er zelf ook achter staat dan direct een verwijzing kan krijgen voor de gyn zonder dat ik weer naar de dokter hoef, zodat we die stap al gehad hebben en we dat tegen die tijd over kunnen slaan. Wat denken jullie.. zal ik het zo doen, of zal ik de afspraak voor maandag eerst maar weer afzeggen??
@ Lkg: Ik zou hem als ik jou was een schop onder zn kont geven! Jullie proberen het lang genoeg, je bent al een jaar bezig! Normaal gesproken als je een jaar bezig bent en het is niet gelukt, dan gaan de meeste mensen toch eens naar de dokter om eens te kijken hoe het komt dat je nog niet zwanger bent. Jullie moeten er samen heen gaan, hij moet niet zeggen van: Als jij voor jouw gevoel vindt dat je moet gaan, moet je gaan, maar ik ga niet mee. Dat heeft echt totaal geen zin naar mijn mening, want je komt er geen stap verder mee... He wat balen dat hij iedere keer zo veranderd zeg... Ik weet wel dat als het bij ons zo ver zou zijn dat het na een jaar nog niet is gelukt en ik vraag mijn man of hij mee wil werken dat hij dat gewoon doet. Je wilt toch allebei weten waar je aan toe bent? Echt hoor meid, ik zou hem iets meer stimuleren om je hierin te steunen, want anders ben je er nog langer mee bezig! Als je nu gaat, dan weet je sneller waarom het niet lukt, dan maar weer een paar rondes aanmodderen en dan alsnog die molen in.. Het is een grote stap, dat begrijp ik, maar als je graag kindjes wil dan is het wel een stap die het waard is om over na te denken!
LKG, ik zou hem idd ook maar een schop onder zn kont geven Snap op zich wel dat het voor hem misschien niet zo'n haast heeft.. maar mannen voelen ook wel iedere maand wat minder spanning dan wij... de wachtweken alleen al... Mijn mannetje is ook zo veranderlijk als het weer (hebben jullie wel gemerkt ) en doet er soms wel laconiek over... ... maar ik zou maandag sowieso gaan, en niet zeggen dat je geen haast hebt! In de MMM gaat iets toch niet sneller als je zou zeggen dat je wel haast hebt er zit zo een maand of langer tussen het ene en het andere onderzoek (eventueel)... en wie zit er dan weer te wachten? Juist.. jij! Hij hoeft hooguit een keer ofzo z'n zaadjes in te leveren... Wil je niet pushen, maar ik zou gaan!! Als wij over een paar maanden nog niet zwanger zijn, ga ik ook naar de huisarts hoor. Nu nog niet omdat we een aantal kansen bewust hebben laten schieten, maar ben ook sinds nov 08 gestopt.. en heb een regelmatige cyclus dus als het niet gauw lukt, zou het vast ergens aan liggen! Hoop dat je eruit komt meis!
Waaaaaaaaaat, Nee, Lieve Leonie. Streng zijn nu! Hij hoeft maar 1 klein dingetje te doen. Dat mag gewoon thuis en dan is ie er vanaf. Voor jou is het veel ingrijpender. Dus hij moet echt even over zijn ego heen nu en doorbijten! Hou vol, meis! GRRRRRRRRRR, kerels!
@ djuke: balen dat de boeren zo moeilijk doen. En ik kijk zeker uit zaterdag. Maar mijn gevoel zegt me dat het allemaal wel goedkomt zaterdag. We hebben inmiddels ook al tijd en plek afgesproken. Gewoon op het station (bij het spoor waar ik aankom boven aan de lift...) En ik denk dat hij als geboren Utrechtenaar wel weet waar het leuk vertoeven is. Succes met de autojacht zaterdag! @ lkg: jee wat een gedoe zeg. Tja, ik had het geluk dat ik niet al te lang hoefde te wachten. maar ik weet dat het in de grote steden een behoorlijk probleem kan zijn. Ik zou gewoon gaan, en een verwijzing vragen. Evt gyn al bellen en vragen hoelang de wachtlijsten zijn. En dan pas een beslissing maken.... Trouwens, jij was toch ook 2 november gestopt met de pil? Of heb ik dat nou verkeerd onthouden... Daarbij, zoals de anderen ook al zeggen: hij hoeft alleen maar zijn kwakkie in te leveren en that's it! Hij mag je wel meer steunen hierin....
@Lkg, een grote schop moet jouw mannetje hebben.... je gezicht al eens bij de HA laten zien is juist hartstikke goed. Ik zou zoiezo wel gaan maandag, ook al moet je alleen, maar ik hoop dat je hem nog zover kunt krijgen, het is toch iets waar jullie samen voor bezig zijn. En zoveel wordt er niet van hem gevraagd hoor, hij hoeft hooguit zijn kwakkie in te leveren...... ik snap hem echt niet.... @Zethu, nee momenteel temperatuur ik niet, nu ik die fm's krijg weet ik precies wanneer mijn ei springt, nouja bij benadering.... @Djuke, leuk hoor buiken vergelijken! Het begint bij jou al aardig op te schieten he.... @Nensi, succes met je lange werkdag en hoe gaat het op het wachtbankje? @Linda, beterschap meissie, en hoe is de echo geweest? Hier helaasssss slecht nieuws, ik ben vandaag ongesteld geworden Een korte cyclus dus van 26 dagen..... ben erg benieuwd of het met het progesterongehalte wel goed zit, maar dat hoor ik morgen bij de gyn.... duimen jullie met me mee anders moet ik gaan prikken namelijk....
Hey Meiden, @ Linda: wat ontzettend balen dat je je zo beroerd voelt! Huilen kan dan soms echt lekker zijn he, Ik heb zaterdag en zondag de hele dag door huilbuien gehad. Dan voelde ik me zelf even zoooooo ontzettend zielig dat ik maar effe ging huilen! Lucht inderdaad wel lekker op! Nou meis beterschap!!! @ Djuke: Wat fijn dat het zo gezellig was met je vriendin, 1 dag verschil, bijzonder hoor! En verschillen jullie veel qua buik of valt het mee. @ Zethu: Spannend zeg, je date zaterdag. Ben echt benieuwd hoe het afloopt! @ Charpi: he vervelend meis dat je ongi geworden bent! Hele dikke knuff! @ Lkg: Laat je man ook een account aan maken hier en dan komt hij maar eens even hier, dan geven wij hem met zijn allen wel een schop onder zijn kont! Je moet het echt samen doen. Hij mag je echt niet zo alleen laten hoor! En volgens mij mag je hem dat best wel even zeggen hoor! Dikke knuff