Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Charpi: Hè nouuuu.. balen zeg :( Ik zal voor je duimen morgen!

@ Tamara: Heee, je vergeet helemaal te vertellen hoe het met je is?? Ben je weer gaan werken vandaag??

@ Hier: Jullie hebben zo gelijk.. maar het is ook zo moeilijk.. Ik ga dit weekend nog één keer proberen 'hem een schop onder z'n kont te geven' ;) en te vragen of ie meegaat, maar ik wil hem ook niet dwingen.. Als ie echt niet wil dan ga ik maandag gewoon alleen, en dan zien we daarna wel weer verder.
    Thanks voor jullie hulp.. nu weet ik in ieder geval dat ik niet gek ben en dat het normaal is dat hij meegaat en dat ik meer van hem kan verwachten..

2. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Charpi, balen meis!! Wat een ontzettend korte cyclus ook! Ben benieuwd wat je gyn je erover kan zeggen morgen. Zal zeker voor je duimen! Jezelf injecteren lijkt me echt vreselijk!
    Wachtbankje is moeilijk! Ben nu al aan het broekloeren terwijl het nog ruim voor m'n NOD is... Denk af en toe wat te voelen wat anders is in deze cyclus, maar durf bijna niet te hopen... dus spreek het ook maar niet te nadrukkelijk uit ;)

Tamaar, hoe voel je je verder? Je zou haast denken dat die huilbuien ergens op wijzen??
    Kben kort na m'n ei niet te genieten!! Dan kan ik niks van mn mannetje hebben haha, inmiddels is die periode weer verdwenen. Maar ben ook niet zo down als anders in deze tijd van de cyclus.

LKG, ik vind het nog niet zo'n gek idee dat je maandag nu alleen gaat, omdat je mannetje ff er niet aan toe is... maar ik zou in ieder geval niets zeggen in de trent van 'er is geen haast bij'. Sterkte met proberen te overtuigen... kan zo lastig zijn!
    Ik zeg maar niets over mogelijke babies tegen mn mannetje... die is daar te nuchter voor! Even n weekje wachten dan weet ik het...

Linda hoe was je echo?? Lijkt me zooo mooi he, 2 spartelende kindjes in JOUW buik!!! Foto's foto's foto's foto's!!

3. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    sorry meiden, hoe ik me voel.
    Ja gaat gelukkig een stuk beter. Ben vanmorgen wel weer gaan werken. Ben nog vaak erg duizelig en licht in mijn hoofd en beetje raar gevoel van binnen. En verkouden maar goed daar kan ik niet voor thuis blijven.
    Eigenlijk ook alweer te snel aan het werk gegaan, maar we gaan dit weekend met de hele familie naar brabant ik moet vanavond bij mijn werk boodschappen aan het doen, en ja als ik ziek ben kan dat niet en kan ik ook niet weg morgen.
    Wel nog wat vervelends gebeurt gister.
    Ze hebben in onze auto gezeten. Airbag gestolen. :(
    Wat ze daar nou weer mee moeten. Maar goed nu staat de auto dus bij de garage en hebben we een leen auto. Super nieuwe opel corsa. Maar hij rijdt niet zo lekker als ons toyotaatje!
    Dokter heb ik nog niet gebeld. Die zijn er nooit op donderdag en morgen gaan we weg dus het wordt maandag dat ik bel.

liefs

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Tamara, vervelend dat ze in jullie auto hebben gezeten zeg! Ik hoop wel dat je voldoende hersteld bent om dit weekend er wel van te kunnen genieten....
    @Nensi, ja ik vind het ook een erg korte cyclus, dus ben nu ook bang dat er iets niet in orde is met het progesterongehalte.... Succes op het wachtbankje meid, ik vond het ook verschrikkelijk de afgelopen dagen....
    @Lkg, tuurlijk ben je niet gek meid! Je mannetje mag best wel wat enthousiaster zijn hoor! Maar ja hoe krijg je dat gedaan he....

Hier pffffffff ik weet nu weer hoe beroerd ik me altijd voel als ik ongie ben, bah bah.....:(

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,

@ lkg: jee meis, wat balen dat je mannetje zo reageert. hij wil vast en zeker net zo graag als jij kindjes, maar hij zal je toch wel wat meer moeten steunen hoor! Tis niet omdat jij een vrouw bent, dat al het initiatief vanuit jou moet komen.
    En tis niet meer als logisch dat hij er voor jou als steun bij moet zijn!! Zou Arno eens flink fftjes aanspreken als hij zou zeggen dat het van hem allemaal niet zo hoeft, die afspraken! En hij zou dus mooi meegaan!
    Succes meissie, hopelijk levert je gesprekje nog iets op dit weekend..
    Knuffel!!

@ Tamara: hmm, maar heb je ook nog een afspraak bij de huisarts? voor bloedprikken ofzo??
    Verder fijn dat je je alweer wat fitter voelt.
    Heb je de afgelopen dagen eigenlijk ook verhoging gehad? Nu is je temp ntuurlijk niet helemaal betrouwbaar aangzien je grieperig was... maargoed.

Wat baaalen van jullie auto!!!!! Grrr...!!

@ Djuke: Haa op autojacht dus zaterdag. Leuk! :) Jammer ntuurlijk dat je oude autootje echt niet meer kan, maar goed; een nieuwe auto is wel altijd leuk!
    Wij mogen de onze zaterdag ook ophalen; ik kan neit wachten!!
    Mn kia is leuk, maar tis nou niet zo dat ik echt me ga hechten aan auto's..dus vindt het ook neit erg om 'm weg te doen (Had 'm 1.5 jaar)
    vorige auto (renault clio) was wel raar om te verkopen, die was namelijk nog van ons mam geweest. had ze zelf gekocht en was ze super trots op.
    Maar helaas toonde die echt teveel gebreken en moest ik hem wel eruit doen..

@ Charpi: he bah, wat balen dat je ongi bent meis..
    mgoed, Je bent nu in ieder geval wel ongi geworden. Op zich valt het nogwel mee toch, 26 dagen? Nogmaal gesproken duurt een cyclus 28 dagen, dus 2 dagen eerder.... nja, ik zou er blijer mee zijn als een cyclus van 38 dagen ofzo..

@ hier: pff, beroerd.. nog flink aan het snotteren, hoofdpijn, vermoeid.
    Net op aanraden van Arno me toch maar ziek gemeld. Moest eigenlijk vrijdag en zaterdag werken.. nu maar even aankijken hoe het gaat komende dagen. ).

Maargoed; de echo was weer helemaal prima!! :)
    Alles in orde, tussenschotje heel goed beweeglijk.
    Kindjes groeien beide goed en gelijk, al weegt het ene kindje volgens de meting 273 en de ander 252 ongeveer.
    Maar dat maakte volgens de echoscopiste niets uit en is ook moeilijk meten aangezien het ene kindje nog een beetje op het andere lag :)
    Wederom weer heel duidelijk gezien dat we 2 jongetjes krijgen, hihi.

Verder bij de gyn ook alles prima. Omdat het 45 minuten uitliep kregen we bij de gyn nogmaals een echo. hihi, 2 keer op een dag dus onze kindjes bewonderd :D (hadden sochtends echo en smiddags afspraak gyn.)

Foto's komen vanavond of morgen wel, maar ze lijken nogal op die van de vorige keer moet ik zeggen..

Nou... ik ga nu ff stoppen, we gaan eten...

Liefs, een snotterende lin..

6. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Wat goed Lin!
    Dont worry over de fotos, zorg maar goed voor jezelf!!!

Zwangeren: hoort boeren en winderigheid bij een prille zwangerschap?
    Er zit zoveel lucht in me!! Heb niets raars gegeten, maar ga op het werk gewoon naar het toilet om de lucht eruit te laten... absurd!!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    uhhh even denken..
    ik heb het zelf niet gehad, maar als je ff op google intypt : 'Zwangerschapskwaal boeren winderingheid' dan krijg je wel allerlei reacties van mensen die daar last van hadden.

Maar ik merkte het aan een ander gevoel in mijn borsten en nja, op de een of andere manier 'voelde' ik dat het waarschijnlijk raak was. Beide keren had mn gevoel het goed namelijk. (nja, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik 1 keer mn gevoel er ook langs zat hihi)

8. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hmmm... idd even stiekem tussen het werk door gegoogled ;) en krijg wel 'n hoop hits! De steekjes die ik gister en eergister had, kon ik me nog inbeelden dacht ik... maar de lucht in me is duidelijk te horen hahaha...

Nu maar hopen dat het bij mij een kwaaltje is een niet puur toeval....

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ik hoop het meis!! Spannend!
    Temp je ook toevallig of niet?

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 24734

NOD
    * Nensi: 4 november, 10e ronde
    * Tamaradb: 12 november, 14e ronde
    * Ilona2802: 14 november, 8e ronde
    * Timon: 20 november, 20e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi
    * Lkg: 27 november, 12e ronde
    * Charpi: november, 2e ronde clomid

Zwanger
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Tirz: 18-10-2009 - 38 weken en 4 dagen - Julea Jenieke - .. gram

@ Charpi: weet je je nieuwe nod?
    @ Nensi: vindt toch dat gewoon op de lijst hoort hoor!! :D Dus ik zet je er lekker weer op :p
    klopt het zo??

11. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Klopt als een bus ;) dank je Lin!
    4 november eventueel testen... sterfdag van m'n vader... moet wel geluk brengen toch?
    Plus... dan verwerkt rond sterfdag van m'n moeder...

Ik temp niet, maar heb zo'n gloeihoofd de laatste dagen. Is dat ook iets wat een kwaaltje kan zijn? Of is dat een stukje griep hihi.

Ik durf er haast niet op te hopen :)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    h mmm gloeihoofd heeft er volgens mij niets mee te maken hihi..

Wat heftig, je moeder en vader beide overleden.
    Of de sterfdag van je vader geluk brengt..nja, dat klinkt een beetje raar, maar snap wat je bedoeld; het zou een hele erge mooie dag zijn om positief op te testen.

13. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ja zo bedoelde ik het ;)

Ach ja, puur toeval... maar als ik zwanger zou zijn.. is het wel een mooie gedachte... waren/zijn ze er beiden een beetje bij :)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    :) ja zeker, een hele mooie gedachte!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hier een van onze ukkies op de echo! :D

Bekijk bijlage 24769

Hihi vond deze wel leuk: Hier zijn z'n lipjes en neusje goed te zien, en heeft zijn handje bij zijn hoofd. (alsof ie door zn oogjes wrijft :D hihi)

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Nensi: Ze zijn idd erg slank ja maar wel vrij gespiert, meeste mensen vinden ze of helemaal geweldig of afschuwlijk haha

@Linda: Vervelend zeg als je zon beroerde nacht heb gehad, hopen dat je snel weer beter bent!

@Zethu: Ook al aan het hoesten.. gaat lekker met ons groepje.. ;)

@Djuke: Blij dat ik dan niet met koeien werk haha, bij groente en fruit is het eerder andersom daar is het nooit goed wat je levert..
    Heel speciaal zeg dat je zo gelijk loopt met je vriendin, lijkt me echt super! :D
    Ook al op autojacht dus, veel succes!

@Lkg: Denk dat het voor je ventje misschien ook best wel eng is om de stap te zetten, persoonlijk zou ik er toch voor gaan omdat ik iets zou hebben van beter meteen als over een maand ofzo alsnog..
    Zeker als het in het traject ook niet meteen wil lukken zou ik het zonde vinden om nog extra lang te wachten..

@charpi: Ahhhh nee, weer een ronde voorbij :(
    Ik zal in elk geval hard voor je duimen!

@Tamara: Nog steeds geen duidelijkheid dus..
    Ik hoop echt dat de dokter je maandag kan zeggen waar je nu aan toe bent..
    Ook heel vervelend van jullie auto.

@Linda: Wat fijn dat de echo weer zo goed was, geeft toch altijd weer een goed gevoel :D

@Nensi: Dat kan heel goed hoor, je darmen kunnen nogal van slag raken door de hormonen..

@Linda: Wat gaaf weer die echo!
    Ben soms wel wat jaloers hoor op al die echo's, maar ik ben heel blij dat ze jou toch goed in de gaten houden met je twee wondertjes ;)

Hier: Vanmorgen al om 7 uur naar de dierenshow geweest en net pas weer thuis, moet vanavond wel mijn ventje nog op gaan halen ;)
    Ook is de auto langs de garage geweest, we kunnen hem 9 november brengen voor reparatie.
    Verder vandaag een leuke dag gehad en met de muizen en de hamsters weer in de prijzen gevallen :)
    En ik ben weer een weekje verder!
    Volgens mijn banner ben ik nu rond en prachtig haha!
    Ben nu wel vrij moe, het was toch wel een lange dag voor mij zo op stap..

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Linda, ohw wat een lieve foto!!!
    Zet mijn NOD maar op 25 november, ik hou voorlopig maar even 28 dagen aan denk ik....
    @Nensi, het gaat steeds meer opschieten....

18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Kan me goed voorstellen dat zo'n hele dag erg vermoeiend voor je is. En tuurlijk ben je nu rond en prachtig!!!!:)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 24772

NOD
    * Nensi: 4 november, 10e ronde
    * Tamaradb: 12 november, 14e ronde
    * Ilona2802: 14 november, 8e ronde
    * Timon: 20 november, 20e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi
    * Charpi: 25 november, 2e ronde clomid
    * Lkg: 27 november, 12e ronde

Zwanger
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Tirz: 18-10-2009 - 38 weken en 4 dagen - Julea Jenieke - .. gram

20. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh Sas, je maakt het niet gemakkelijker, het wachten... hahaha door te zeggen dat het kan haha.
    Het hoort in ieder geval niet bij m'n cyclus! Dus tis of gewoon toeval, of inderdaad zwanger... echt absurd veel lucht haha en boeren ook!
    Gefeliciteerd met je prijzen!
    Kan me voorstellen dat je ontzettend moe bent!
    Ben wel benieuwd naar je buik! Foto? Of zet je die niet op een forum?

Charpi, het begint idd op te schieten! Jij gelukkig morgen naar de gyn! De teleurstelling van je ongi al te boven? :S

Kben net thuis van het werken... pf wat een lange dag! Gelukkig alleen morgen nog en dan lekker weekend.
    Jullie nog weekendplannen? Wij niet, maar das ook wel lekker :D

Deel Deze Pagina