Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Zal van het weekend wel even nieuwe foto's maken, heb er nu even de puf niet meer voor ;)

2. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh leuk leuk leuk :D

3. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Lin had ik nou al gezegd dat ik je foto geweldig vind?
    Zo niet, bij dezen :D
    Wat blijft het wonderlijk he!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah super hè :)
    Vooral om ze tijdens de echo samen te zien in 1 beeldje... echt zo apart!!
    Dan liggen de beentjes van de een weer voor de buik van de ander enzo hihi.

Over 2 weken hebben we de 20 weken echo en wordt er een dvd gemaakt. :D

5. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh gaaf!

Zus en zwager van een vriendin filmen steeds het scherm met hun mobieltje! Hoe bijdehand :) weet ook niet of ze dat overal toestaan, maar wel handig ;)

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dames! Ik ben een paar dagen niet geweest en moet al enkele pagina's doorspitten.

Ben een hoop vergeten.:)

Linda; Leuke foto! En dan gewoon 2 echo's op 1 dag krijgen... bofkont! ;)

Jeetje, wat zijn er veel meiden verkouden. Gelukkig heb ik er geen last van. Hoeft ook niet, hoor!

Zethu, rustig aan met je ribben en nog 3 nachtjes (met vanavond erbij natuurlijk!). Aan de gracht zit ook Balkan grill Boro, onder Rembrandt Bioscoop. Erg lekker en knus. Ik ben benieuwd waar jullie uiteindelijk terecht komen. ;)

Vandaag heb ik lekker het huis schoongemaakt. Dat wat niet is gelukt doe ik maandag.
    Maandag hebben we een info-avond IVF/ICSI. Eigenlijk spannend wat we daar nog zullen horen.

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ charpi: zoals ik je gister al op msn zei: vind het zo ontzettend jammer dat je ongi bent geworden. Maar ik duim voor je in deze nieuwe ronde hoor!
    Succes vandaag bij de gyn!

@ tamara; ik ben niet minder benieuwd hoor. Heb hem gisteravond nog op msn gesproken. Vroeg hem of hij al zin had in zaterdag. Had hij iig. Maar hij vond het wel ook een beetje eng.
    Toen ik zei dat ik hem niet opat zei hij dat hij toch niet smaakte. hahahaha wat een lolbroek!

@ tamara: airback gestolen? Wat heeft dat nu weer voor nut?

@ nensi: ik heb idd van meerdere mensen gehoord dat ze last hebben van "flatulatie", zoals ze dat netjes noemen, als zwangerschapskwaal. Echter bij mij hoort dat bij een ongi...

Zou heel mooi zijn trouwens als het nu raak mag zijn. Zijn je ouders er toch nog een beetje bij!

@ Linda: mooie echofoto!

@ Saskia: Ja, ben flink aan het hoesten. Zit al sinds maandag aan de hoestdrank. Maar merk dat het gister en vandaag iets minder begint te worden. Helemaal weg voor mijn date zal het jammer genoeg niet zijn. Maar de rugpijn is gelukkig ook al weer wat minder!
    Gefeliciteerd met de prijzen!

@ nensi: Ik weet dat je niet overal mag filmen bij een echo. Sommige plekken zijn ze echt streng!

@ Timon: whaaaaaaaaaa, nu nog maar 1 nachtje!!!!!

8. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Nog 1 nachtje Zethu, spannend!! Je hebt wel meldingsplicht daarna hoor ;)

Je hebt me op deze vroege morgen wel een nieuw woord geleerd 'flatulatie' pfff had ik nog nooit van gehoord! Bij mij heeft het nooit eerder bij een ongi gehoord, maar reken ook niet teveel op een zwangerschap... wacht gewoon nog even 'geduldig' af.....

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    haha, ik neus toch wel iedere dag hier. Ik weet niet of ik gelijk na mijn date hier kom melden. Maar iig wel zondag!

10. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    goedenmorgen meiden,

Alweer lekker gekletst. Ik kwam alleen effe snel gedag zeggen. We gaan zo naar brabant toe. Alles is bepakt en bezakt.

@ zethu: Geen idee wat een airbag voor nut heeft. Maar ben al blij dat het niet onze hele auto is. De auto papieren lagen er nog in dus we hebben ons lesje wel geleerd.

Maar ik ga er nu vandoor. Hoop dat ik me na het weekend weer gewoon topfit voel want zoals ik me nu voel is het nog niet goed.
    Maar we blijven positief.
    Oja eergister en gister "ff snel" geklust. De griep heeft niet mee geholpen aan de romantiek. Elke keer als we wouden zoenen, kreeg ik een hoest bui hahaha. Dus ja tis nu maar zonder zoen gegaan. lekker saai :( Maar goed, hopen dat het voor iets goeds is.

liefs Tamaar

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oeh kom je mijn kant op tamaar?
    Waar ga je heen in ons mooie brabant? :p

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Tamara: Veeel plezier!!! Geniet ervan!!
    Gelukkig dat jullie nog ff geklust hebben, dan is deze maand in ieder geval niet door de griep 'weggegooid'! En ach, klussen zonder kussen.. doen wij ook vaak genoeg hihi..

@ Linda: Zooo echt leuke echo-foto's :) Had ze op hyves ff bekeken, super leuk met die verhaaltjes erbij!

@ Timon: Veel succes bij de bijeenkomst vanavond.

@ Alle zieken: Veel beterschap!

13. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Veel plezier Tamaar! Hoop dat je ff je gedachten kunt verzetten!

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ tamara: heel fijn weekend!

15. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Kben het wachten zat......!!
    ... maar heb sinds vandaag sterk het gevoel dat het niet raak is.

We'll see.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohw? hoe komt t?

17. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Geen idee, gewoon 'n gevoel!
    Geen raar gevoel meer laag in mn buik... en geen overtollige lucht meer hahaha... nog niet althans.

Jammer dat ik niet in het weekend al kan testen.

18. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Nensi, kan wel, is alleen niet verstandig ivm streepjes die je er misschien op moet kijken..

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi, tsja nensi, dat moet je niet tegen mij zeggen :p
    Ik zou wel testen op zondag ofoz als ik dan 3 dagen voor nod was.. mgoed, ik ben ik.... en ik ben niet goed in wachten met testen, hihi.

:)

20. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Heee Ilona! Hoe is het met jou???
    Nog in afwachting van je eisprong als ik je temp-kaartje zo zie?!

@ Nensi: Sjaaa.. je KAN altijd testen.. het gaat er meer om wanneer je WIL testen! En naja, het advies is toch vaak om gewoon te wachten tot je NOD, scheelt een hoop onzekerheid met onduidelijke vage streepjes..

Deel Deze Pagina