Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Begin nu toch een aankomend ongi gevoel te krijgen :(
    Als het moet hoop ik maar dat het snel doorzet, dan ben ik er donderdag misschien weer vanaf..
    Donderdag gaan we een paar dagen naar Engeland :)

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Kom nog ff hier rondneuzen. Heb sinds gisteren geen druppeltjes meer gehad. nog altijd geen ongikrampen. Had gisteravond wel weer iets nieuws.
    Had niet veel gedronken, maar bleef naar de wc rennen om te plassen. Vandaag heb ik dat weer niet. Gek. Hierdoor was ik me vanacht weer lekker gek aan het maken natuurlijk. Was ook enorm misselijk. Koude voeten die niet warm werden (heb ik ook al sinds dat koude weer)
    Al met al kon ik niet in slaap komen. Was doodmoe vandaag.
    Toen het bezoek goed en wel binnen zat kwam ik ineens tot de ontdekking dat ik vergeten was me op te maken.

Heb mijn misselijkheid enorm moeten verbergen vandaag. Paar keer was het toch heel moeilijk. Heb het maar op het niet mogen innemen van mijn maagtabletten gegooit :-$

3. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Zethu: en en?

@lkg: hoe is tie bij jou?

Ben benieuwd meiden: we kunnen wel wat roze gebruiken!

4. Tirz

Tirz Lid

15 dec 2008
    84
    0
    0
    Apothekersassistente
    Arnhem
    He allemaal,

Ik kom nog ff gauw spieken, tussen het geklus(in m'n huis dan) door.

@Saskia; He balen.. dat :evil: weer verschijnen.
    @Stier; nou, dan wordt het idd. hoog tijd om die ideen uit te kunnen voeren! Wieweet.. En jullie zijn ook al aan de verbouwing ;)
    @Zethu; Dan heb je idd. nog even. Wel heel fijn dat je bedrijf(?) op die manier wil meewerken. Een collega van mij had wat dat betreft na een week mijn baas al op de stoep om te vragen wanneer ze weer kwam..
    Heb je inmiddels al een testje gedaan? Zo te horen zou het niet vreemd zijn dat te doen?!
    @ Annelies; het schijnt wel zo snel te kunnen..SPANNEND!

Ik ben wel heel erg druk dat ik er weinig aan moet/kan denken. Het is wel zo dat ik nu 1 dag overtijd ben. Heb al zo'n 4 dagen afentoe een beetje van die steken in mijn buik dat ik denk; is het ong. die eraankomt of iets anders?
    Heb dus nog niet getest. Misschien dat ik er vandaag eentje haal, als ik er aan toe kom...

Nog ff een persoonlijke vraag; doen jullie na het 'klussen' (en dan bedoel ik ook echt klussen) altijd de benen/heup omhoog, of alleen als je in je vruchtbare periode zit?

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Tirz: spannend hoor! Ik doe altijd als ik enigszins in de buurt kom van m'n vruchtbare periode inderdaad kussen onder m'n kont(je ;) ) Aangezien dat het niet helemaal duidelijk is wanneer m'n eitje komt is dat bijna de hele cyclus dus... Maar ik doe het niet erg lang hoor; na 5 minuutjes ben ik het beu en ga ik naar de wc.

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Tirz en hemeltje. Heb vanmorgen getest, 2 stuks nog wel. Maar niets, noppes nada. zo negatief als maar zijn kan. Wordt er knetter van. We hebben besloten om het vrijdag nog een keer te proberen. Dan ben ik ook de dag gepasseerd dat ik de vorige ronde de duivels op bezoek had.

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ zethu: wat jammer... maar het wil nog niets zeggen. wie weet was je te vroeg :) We duimen!

Hier alles goed, beetje druk gehad afgelopen weekend dus zijn zo weer een paar dagen verder :) nu wachten tot zondagochtend! :)
    Volgens mij voel ik niets bijzonders.. Beetje als de vorige ronde, dus ik verwacht er weinig van... al heb ik natuurlijk wel hoop.

Ik doe na het vrijen nooit mn heupen omhoog of een kussen eronder. Heb gelezen dat dat nogal onzin is hahah. Maar goed, het kan geen kwaad, dus geen probleem als je het wel doet.
    Meestal moet ik na een minuut of 5 toch echt ff uitplassen haha.

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Zooo.. veel reacties! Wat een gezelligheid hier zeg.. echt leuk!

@ hemeltje: Ik las je post over een schommelstoel en ben nu helemaal into een schommelstoel. Heb al helemaal zitten dromen waar ik de stoel neer zou kunnen zetten in het nieuwe appartment dat we op het oog hebben en hoe ik daar dan lekker naar buiten zit te kijken onder het voeden.. ohhh.. zwijmel...

@ djuke: Goed dat jullie een duidelijke beslissing hebben genomen voor jullie zelf. Geeft vast weer wat meer rust in je hoofd of niet? En sja.. minder op het forum komen neem ik mezelf ook altijd voor. En tijdens mijn ongi lukt het prima om minder te komen, maar de andere weken vind ik het altijd lastiger hahaha..

@ tirz: Hoe gaat het met jullie huisje? Wanneer gaan jullie er echt wonen? Wij zijn dit weekend heel druk aan het brainstormen geweest over een verbouwing in een appartement dat we misschien willen kopen.. heerlijk :)

@ saskia: Hoe gaat ie nu bij jou? Ongi op vakantie is niet leuk, dus hoop dat het eerder komt.. of natuurlijk helemaal niet :D Ga je gewoon lekker een paar dagen er tussenuit, of nog met een speciale reden? Ik ga vrijdag voor een lang weekend naar Spanje.. Het is er 18 graden, dus ik kijk er al heel erg naar uit. Toch besloten dat ik ovu-testen mee ga nemen en probeer te testen als het lukt.. als het niet lukt.. pech.

@ annelies: Spannend zeg al die dingen die je voelt he! Hoop dat je helemaal gelijk hebt :D

Oh en met dat kussen onder je kont.. hihi.. ik heb het 1x geprobeerd maar voelde me zo raar toen ik dat deed.. dus heb maar besloten dat niet weer te doen ;) We klussen vaak onder de douche, dus dan sta ik direct op.. en als we op bed klussen gaan we daarna vaak douchen, dan blijf ik wel altijd even liggen tot m'n vriend de douche warm heeft gemaakt hihi :)

Nou, nu moet ik weer verder werken.. ben al veel te lang hier aan het lezen ;)

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb alleen een badlaken onder mijn kont, omdat er altijd zoveel uitkomt als ik klaar kom.
    Gisteravond nog ff heel gezellig gehad met mijn vriend :oops: Moet zeggen dat ik heel snel kwam. Mijn vriend is normaal een half uur met me bezig, nu kwam ik na 10 minuten (wat een onderwerp eigenljik) Kan dat ook een teken zijn?

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik doe nooit iets onder me kont ;)
    Hier nog geen ongi, dus we houden hoop..
    Wij gaan elk jaar met een groep vrienden naar Engeland, in het weekend is daar een grote dierententoonstelling en daar plakken we nog wat daagjes aan vast..

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Wij gaan trouwens dit jaar alleen op vakantie mocht ik niet zwanger zijn.

12. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    lekker hoor Saskia: ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt! (en dan minstens niet als je naar Engeland gaat en hopelijk natuurlijk de komende 9 maanden niet ;) )

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Spannend zeg, nog niemand die ongi geworden is...
    Zethu 3 dagen overtijd...! Ben benieuwd zeg! Hoop dat jij dr eerste mag zijn hier en wij heel gauw volgen!
    Saskia nog 4 daagjes... wanneer ga je testen? of weet je dat nog niet?

Hier nog steeds hetzelfde als paar dagen geleden; voel niets bijzonders... :rolleyes:

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Als ik niet ongi word ga ik donderdag ochtend testen ;)

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    2 dagen voor je NOD is dat dan of niet?
    Ik wil echt uitstellen tot zondag, op mn NOD. En komt ook wel goed. mn vriend en ik zijn dan samen, dus is wel fijn om dan te testen :)
    als het dan nog nodig is....

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ja klopt, maar dat is uitgaande van een 30 dagen cyclus en vaak zijn ze korter bij mij..
    Anders kan ik pas testen als ik uit Engeland terug ben, na mijn werkweek dus zondag over een week ;)
    Misschien heb ik deze ronde geluk..

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Baal alleen nog enorm van die nega test. Vrijdag nog een poging. Heb ik tenminste ook de aantal dagen van vorige ronde gehad.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ zethu; dat geloof ik.
    maar misschien was het gewoon nog te vroeg... houdt moed :)
    Hoop het echt voor je! en voor ons allemaal! :)

@ saskia: Aah oke, nou ben erg benieuwd dan over 2 daagjes!

Ik heb bij mezelf het gevoel dat het deze ronde ook niet gelukt is... ik zou toch iets moeten voelen?! ... wat een onzekerheid toch allemaal, pff.

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    je hoeft niet perse iets te voelen.
    Zit steeds meer te denken dat het iets anders is. De steken in mijn buik worden steeds heftiger. Misselijkheid begint ook weg te trekken, maar wel enorm emotioneel.

Zit de hele tijd te denken of ik 3,5 jaar geleden niet dezelfde klachten had. Toen bleef het ook zo lang uit. En had ik ook buikpijn. Weet alleen niet meer of ik toen ook steken had. Misselijk was ik toen in ieder geval niet. Ga denk ik toch morgen de huisarts bellen. vind het niet leuk meer.

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Vervelend zeg Zethu dat je nog steeds in onzekerheid zit, ik duim voor je dat je snel duidelijkheid heb en dan wel het liefst een zwangerschap.

Er zijn genoeg mensen die niets voelen als ze zwanger zijn Linda, dus wie weet..

Het word toch weleens tijd dat iemand van de club zwanger word ;)
    Zelf voel ik vandaag niets bijzonders..
    Bij mij wisselen misselijkheid en ongi gevoel elkaar af de laatste dagen, verwacht er zelf niets zoveel van, denk dat het nog wat nasleep is van me migraine

Deel Deze Pagina