He gatsie Zethu, ik dacht ook gelijk toen ik het las: Uhm jaja... Ik vind het wel nogal een grove leugen eigenlijk, aangezien mijn vader aan hartrittmestoornissen is overleden... Maarja.... Wat een schijterd joh... @ Hier een beetje goed nieuws want: Mn ovutest is positief!!!!!!!!!!!!!!!!! Hihi arme man van mij, die moet eraan geloven!
Ben eigenlijk alleen even thuis om de beestjes te voeren, maargoed dan kan ik het niet laten hier te lezen.. Even kijken hoeveel ik nog weet.. @Zethu: Sjeeee wat klote zeg, juist omdat je jezelf er zo op had verheugd @Linda: Jeeeeej nieuwe auto! Geniet ervan! @Nensi: Wat ik voelde toen het raak was.. Ik was nog nooit zo overtuigt geweest dat ik elk moment ongi kon worden, dacht het zelfs te ruiken waardoor ik een aantal keer extra naar de wc ben gegaan voor niets haha. Verder had ik achteraf ook last van rommelende darmen, op het moment zelf dacht ik gewoon dat dat toeval was alleen het hield dus een aantal weken aan Ik heb getest net voor me nod.. @Ilona: Jeeeej ei gevonden! Hier: Nog steeds druk met de dierenshow, beestjes zijn wel al weg maar nu moeten we de zooi nog allemaal opruimen. Ben nu even de beestjes thuis voeren en dan weer terug, ben er later vanavond denk ik weer als ik nog energie over heb
@ nensi: ik voel me zwaar klote. De zoveelste teleurstelling die ik te verwerken krijg. Ik zal er mee moeten leven dat ik er echt alleen voor sta. Hoe moeilijk het ook is. heb niet veel zin in te reageren. Sorry meiden. Ik ga maar weer voor de tv hangen.
Meis toch... maar zo'n man ben je liever kwijt dan rijk! Je vindt vast een betere Mr. Right, niet dat je op zo'n cliché-preek zit te wachten. Misschien een lekkere tranentrekker kijken voor de buis... Kop op meis
@ Nensi: Echt wel, de komende paar dagen komt ie niet van me af hahahhaha. Ik had vanavond van mn schoonzusje digitale ovutestjes gekregen van clearblue en die gaf ook een smiley, dus we gaan ons best doen hoor hihihi. @ Saskia: Nog maar een paar weekjes en dan ben je gewoon mama, leuk hoor @ Zethu: Je staat er niet alleen voor meid, er komt voor jou ook iemand die jou wel waard is en die je niet in de steek laat zoals die kerel van vanavond heeft gedaan... Het komt ook voor jou, dat weet ik zeker! @ Hier: Zo op veronica de remake kijken van halloween 1! Lekker horrorren!!
@ nensi: heb me ushi & duchi opgezet, en daarna hou van Holland. enorm gelachen. Daarna met een vriendin op msn gezeten. En kreeg op een gegeven moment een sms van hem. Vervolgens heel vreemd gesprek op msn. Ik zie wel wat er gebeurd. @ lkg: komt wel. heb daar nu ff te veel voor op. Had ik ff behoefte aan. verwerken komt nog wel. @ ilona: doe je best met je ventje! En degene die me waard is komt idd nog wel!
ik heb me idd dubbel gelegen ja. oh, ik heb hem gisteravond trouwens nog op msn gesproken, heel raar gesprek gehad. heeft geresulteerd tot een block op hem, overal...
Zethu, wat balen dat hij je zo aan het lijntje heeft gehouden. Het lef om jou met zo'n leugen af te poeieren. Z'n iemand kan je beter kwijt dan rijk zijn. Linda, wat gaaf dat jullie gezinsauto voor de deur staat! Issie mooi?
tnx meiden voor jullie lieve woorden. Op zich gaat het wel hoor. Ik baal alleen dat ik er in getrapt ben. Wist dat er zulke mannen waren. En ik moet er natuurlijk weer een tegen komen.
Neem het mee als ervaring, maar blijf openstaan voor een nieuwe man. De volgende kan het wel serieus met je menen.
d'r zijn meer mannen dan kerken Ach voorlopig maar genieten van het vrijgezellen leven. Komt wel weer goed met me.
Hallo allemaal, Ik ben hier vrij nieuw maar kwam even op jullie berichten. Teveel om allemaal te gaan lezen maar ik zie dat een aantal van jullie het afgelopen jaar zwanger is geworden en sommige zelfs al bevallen. Super! Heel leuk en van harte. Voor degene waarbij het nog niet gelukt is, sterkte ermee! Ik wens jullie allemaal heel snel een positieve test toe! Jullie wachten mag inmiddels wel beloond worden! Gr. Cybi