Hey meiden, Willen jullie eens meekijken op mijn temp kaartje? Sinds gisteren heb ik een positieve ovutest (smiley van cb hihi) en gister was mn temp 36.5, vanmorgen 36.4, de rest van mn cyclus was ie een stuk lager, is dit normaal?? Enne ik voel helemaal niet dat mn eitje er aan komt, normaal gesproken wel. Wanneer denken jullie dat mn eitje zal gaan komen?
Kheb niet zo veel verstand van FF, daar moet je Linda of iemand andewrs voor hebben. Maar gezien je posi ovu test... kan het niet zijn dat ie ongemerkt al gesprongen is?
Hoi Timon, Wij zijn sinds eind maart, begin april bezig. Laten we zeker hopen dat het voor ook binnenkort raak is! Gr. Cybi
Wat gek dat je temp omhoog is gegaan op de dag dat je posi ovu test had. Het viel me trouwens ook op dat je bij de vorige cyclus geen kruis van FF had gekregen Ik zou ff de temp van de komende dagen in de gaten houden.
Ja Zethu, dat vond ik ook zo vaag! Naja, we houden het maar in de gaten en klussen gewoon vrolijk door!
Al sinds februari. Ik herken dit patroon alleen niet in andere rondes.. Naja, ik had een positieve ovutest, die heb ik de afgelopen 2 rondes ook niet echt overtuigend gehad, zal wel door de mk komen. Waarschijnlijk is mn cyclus gewoon weer normaal. We wachten het maar ff af. Gelukkig hangt het niet van ff af of we zwanger worden hihi. Gewoon klussen!
Ja idd, misschien ligt het daar wel aan. Maarja misschien ligt het ook wel aan mijn ritme. Ik ben nl vrijdag en zaterdagavond best laat naar bed gegaan en daardoor de volgende dag niet op de normale tijd getempt. Ik denk dat ik die tijd maar eens ga veranderen...
Daar kan de tempverhoging ook aan liggen ja. Ik heb dat ook altijd, weinig geslapen/laat naar bed: hogere temp.
Ja precies, ik heb het ingevuld en de bolletjes worden ook doorzichtig. Ach, we zien het wel hoor. Ik hou mn nod op 14 november, nog maar 13 daagjes!
Het lange wachten begint voor jou nu ook weer! Voor mij zit het er gelukkig bijna op haha. Heb al een paar dagen last van mn onderrug, heb dat nooit zo lang voor mn ongi, maar zal toch wel ongi gaan worden dinsdag of woensdag denk ik.
Ik probeer me de volgende 2 weken niet teveel bezig te houden met alles wat met zwangerschap te maken heeft... Hopelijk vliegt het dan voorbij...
Ik hoop het ook Er niet mee bezig zijn vind ik zelf aardig lastig haha, vooral als ik probeer hier te komen, want dan blijf ik hangen en lezen... Achja, onze tijd komt wel
Tuurlijk komt het voor ons ook! Ik weet natuurlijk al dat ik zwanger kan worden, dus bij mij voelt het denk ik weer anders dan bij iemand die nog niet zwanger is geweest...
Klopt ja, voor jullie is het meer de vraag wanneer je weer zwanger raakt. Maar dan nog erg spannend gezien jullie vorige zw... Hoop dat dit jullie ronde is