Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje ben al ruim 1 jaar geleden gestopt met de pil maar mijn partner was er nog niet klaar voor maar nu wel dus we gaan ervoor. Succes allemaal.
@Nensi, of gewoon de normale van CB. Ideaal ding! Wel duur. Maar wacht maar ffies meis, je zit nog voor je nod. @Lkg: mijn mannetje baalde ook hoor. Wij zaten midden in een grote verbouwing en ik moest hem echt van de steiger afslepen. Uiteindelijk hebben we wel veel lol gehad in een ziekenhuiswc. Wij dachten nl. dat het persé in het ziekenhuis moest (hadden zo'n rukkamertje in gedachten) maar het mag ook gewoon thuis. En dan moet je het potje afleveren. Toch fijn dat je kerel ook graag een kindje wilt.
Ja ik wacht nog even... Djuke, rukkamertje... moet ik ook altijd aan denken! Dankzij het forum er al enige tijd achter dat het ook thuis mag hahaha. Arije, succes! Hopelijk is het snel raak!
Grr :x Dr heeft gewoon al iemand tegen onze auto aan gereden ofzo... godver de godver, hebben dat ding net 3 dagen!! T valt allemaal wel mee op zich; paar krassen lak links achter bij de bumper eraf, maar er zit nu wel een scheur(tje) in. Tis in het kunststof, dus geen ramp, maar grrrr...dat die asociale rotmensen dan ff een nummer achter laten. Kan daar zo boos om worden :x:x:x Mgoed. Net naar allerzielen geweest, kaarsje neergezet bij ons mam dr graf Was weer lang geleden moet ik zeggen dat ik geweest ben. Allemaal familie daar die vroegen hoe het ging, wel lief Was ik zo stom om te zeggen dat iemand onze auto al geraakt had. pff kwamen alle vragen over waar, en wanneer, en hoe, en verzekering. Ik zeg ja leuk, maar is niet echt iets om over te hebben bij een graf hè.. pff. Heb ik toch geen zin in. Toen zijn we maar gegaan... achhhh het zullen ook wel mn hormonen zijn hihi, wordt boos om niks en zat al niet lekker in mn vel.. mgoed. hihi ga lekker topmodel en project catwalk kijken
Pff das balen zeg!!! Plaats dat ze een nummer achterlaten inderdaad!! En inderdaad niet echt een onderwerp voor op het kerkhof Hoop dat je gauw door je bui heen bent
Haha, jij ook al zo vroeg hier/op je werk? Vandaag komen ze binnen ja en denk dat ik me vandaag nog in kan houden ook.......... moet vanavond ook weg dus afleiding.......... who knows. Voel me nog niet ongi-achtig, maar dat komt bij meestal pas als ik het al echt wordt... Ben benieuwd
ja helaas op het werk..pf tis nog zo vroeg Zou mooi zijn als je kan wachten tot morgen! Zit je mooi precies op je nod, da's netjes! hopelijk word je niet ongi!!
Kweet niet precies of mijn LF 14 dagen is, mn cyclus is ook weleens 33, dus misschien heb k een lange LF? Tscheelt dat k dit keer mn ei echt gevoeld heb. Denk dat k wel tot morgen kan wachten Kheb best veel hoop... wel shit als dat de grond in wordt geboord vandaag of morgen... Werkse op de vroege morgen kga ook weer verder... ben nu artikeltekst van een teddybeer aan het schrijven hihi.
oehh spannend zeg.. je hebt best goede hoop dus? hihi dat wisselt nogal bij jou hè Paar dagen geleden dacht je nog bijna zeker te weten ongi te worden. Hopelijk zit je gevoel gewoon goed nu!! test je samen met je mannetje?
@linda: balen zeg van jullie auto, gelukkig is het een klein scheurtje. Bij mijn man zijn eerste helemaal nieuwe auto hebben ze toen we hem nog geen drie uur hadden van voor tot achter een sleutel langs gehaald. Wat was hij toen boos. Vanaf nu kan het aftellen beginnen, tenminste dat ging ik toen doen. Ik herken het ook van sneller boos zijn en minder kunnen hebben, vooral op mijn werk heb ik er last van. Maar misschien komt het ook omdat ik al met één been buiten de deur sta. @nensi: Ik zal voor je duimen meid. Niet te vroeg testen hoor, anders is alles misschien weer vaag.