Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ja hij is nu wel thuis.... Komt net - lief bedoeld - met het reclamefoldertje van Baby Twinkel aanlopen... ja uhm ik zit hier met een nega. test... tactisch, haha... pfff... nouja laat dat klote bloed dan ook maar komen :(

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Nensi: Maar wat niet is, kan nog komen!
    Technisch gezien zolang je nog geen ongi ziet kun je nog steeds een positieve test krijgen hoor!
    Je zult niet de3 eerste zijn die pas een aantal dagen na zn nod positief test!
    (Maar ik begrijp je gevoel wel, je wilt graag weten waar je aan toe bent...)

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @He Nensi, wat een vervelend dat je negatief teste, je had er echt een goed gevoel bij.... ik leef met je mee

@De rest, gaat het goed met jullie? Ik loop kweet niet hoever achter met bijlezen..... ik pak het hier maar weer op....

Hier gaat het redelijk.... ik zal jullie even bijpraten... vrijdag ben ik teruggeweest naar de gyn en die was erg tevreden over mijn cyclus. Nu mag ik zolang mijn cyclus regelmatig blijft 26-32 dagen gewoon thuis de komende 5 maanden met clomid 50mg en de vagina spoelen aanklussen.... even geen ziekenhuisbezoeken meer dus en dat is wel heel erg lekker.... vandaag cd 6 alweer, morgen laatste tablet clomid... de hormoontjes schieten wel omhoog en omlaag, maar ik ben momenteel aardig afgeleid.... ik heb donderdag namelijk een gesprek voor een mogelijke vrijwilligersfunctie bij een stichting in de jeugdzorghulpverlening als clientondersteuner. Een uitdagende functie met interne opleiding. Ik heb namelijk besloten dat het de hoogste tijd is dat ik weer aan het werk ga, weg tussen die 4 muren vandaan....

4. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai meiden,

Het lukt me gewoon niet om bij te lezen, elke keer als ik het gedaan heb dan staan er weer heel veel nieuwe berichten. Dus maar even wat ik onthouden heb.

@ Zethu: Wat ontzettend balen dat die vent je zo laat zitten, maar liever nu dan na een paar jaar! Dikke knuf en dat er maar snel iemand op je pad mag komen die wel 300% voor je gaat!!!!

@ Saskia: Wat een giga mooie buik/. Heb effe een jaloezie aanval :) Hij is zo mooi rond. Het gaat nu wel heel hard he!

@ Linda: 20 weken!!!! joepie! gefeliciteerd meis!

@ Nensi: balen van je nega test, maar zoals er al meer gezegd is, wat niet is kan nog komen he! Dikke knuf en duim heel hard voor je!

@ Charpi: wat positief dat je effe niet meer naar het ziekenhuis hoeft! Hoop dat het nu heel snel raak mag zijn en dat je ook niet meer terug hoeft zonder kindje in je buik! Spannend ook dat vrijwilligers werk! Heel veel succes!!!!!

@ Hier: Blegh! ik zie zo ontzettend op tegen vrijdag. Het is gewoon de stap die je moet zetten, maar die stap is zo onnoemelijk groot. Ben blij als het geweest is, dan hebben we het eerste gehad! Ik ben er eigenlijk ook helemaal klaar mee. Die klote testen, dat wachten, dat verplicht klussen, ik heb er allemaal geen meer in. Maar goed dan is vandaag mijn oppas kindje weer een dagje bij ons en dan voelt het zo goed allemaal, dan heb ik dat rot gevoel er wel voor over.
    Ik hou me maar vast aan het verhaal van Djuke! Dat geeft echt hoop!!!

Liefs Tamaar

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, van harte met je 20 weken.

6. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ilona, je hebt helemaal gelijk. Er is nog een klein sprankje hoop voor deze ronde, hoop houd je toch altijd... maar vrees niet dat het wat wordt deze ronde, helaas...

Charpi, wat fijn dat je waarschijnlijk voorlopig niet meer naar het ziekenhuis hoeft en dat jullie dan thuis mogen aanklussen met Clomid. Heb je veel last van bijwerkingen?

Tamaar, pff kan het me zo voorstellen... al het gedoe terwijl het zoiets leuks (simpels?) zou moeten zijn... hoop dat het gauw vrijdag is.

Heeft iemand een idee of die thuistesten voor sperma wat waard zijn? Ik wil mannetje best testen maar niet perse gelijk via het officiele circuit. Hij is vroeger verslaafd geweest aan bepaalde hard drugs en ben best bang dat dat niet echt bevordelijk is geweest...
    maar zijn in principe maar doemscenario's... pure hersenspinsels, want hoeveel heroinehoeren zetten er geen baby op de wereld?!

Anyway, ben van de eerste schok bekomen. Voel nog niets ongi-achtigs... hoop dat het gauw komt... of dat ik een goede test krijg. Ga morgen niet testen, op zn vroegst donderdag weer mocht het nodig zijn.

Truste meiden!

Liefs,
    Nancy

7. Pinguïns

Hey Nens,
    Hoe is het met je meis?
    Hopelijk nog niet ongi?
    Ik hoop voor je dat je toch snel een positieve test mag hebben.
    En misschien als je tijd hebt ff de 2 voor 5 euro halen bij kv.
    Die zijn gevoeliger dan die van sensitest.
    Er wordt hier in ieder geval flink voor je geduimd!

@ Hier: Rommeltje in de keuken, ze hebben gister alles eruit gesloopt en nieuwe leidingen en electra aangelegd.
    Vandaag gaan ze de onderkant van de keken plaatsen en komen ze tegelen.
    We zijn super benieuwd!
    Morgen maken ze het dan af!

8. Pinguïns

@ Tamara: Ik zag dat je over 8 daagjes kan testen.
    Heb je een gevoel dat het misschien toch wel gelukt zou kunnen zijn?
    Ik hoop voor je dat het allemaal niet nodig zal zijn om de mmm in te gaan!

9. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ilona, leuk de nieuwe keuken. Wat voor iets hebben jullie uitgezocht?
    Wij krijgen in ons nieuwe huis greeploze kastje, geen bovenkastje, redelijk strakke 'belijning', wat hogere kasten waar koelkast, vriezer, oven ed. in zitten, 5-pitsgaststel, vaatwasser... en composiet werkblad... kastjes waarschijnlijk in magnolia, (we kunnen nog wijzigingen aanbrengen).. vond wit te wit... en vanille te geel...
    Jullie?

Nog geen ongi, maar vanmorgen wel hevigere buikpijn, vrees dat het vandaag komt. Mannetje vroeg nog aan me of ik teleurgesteld was (hij was er dus écht niet mee bezig he..) en zei nog (lief bedoeld denk ik ;)) dat we wat meer moesten 'oefenen' haha... tsja als het niet aan die kut medicijnen lag, was het vast al gelukt... maargoed... kan hij ook niets aan doen.

Succes met de keuken vandaag ;) voel jij al wat? Innesteling ofzo, haha.. we willen zo graag wat voelen he.

Andere meiden ook fijne dag!!

10. Pinguïns

We hebben antracietkleurige kastjes, inbouwvaatwasser, inbouwoven, inbouwgasstel.
    Antracietkleruig werkblad.
    Ben benieuwd!
    Ik zet fotootjes neer hoor als ie af is van hoe ie er voor uit zag en hoe strakjes na!

11. Pinguïns

O ja ik voel me opgeblazen en een beetje misselijk...
    Maar het is nog veel te vroeg...
    Er zit niks anders op dan af te wachten zucht...

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,

@ Tamara: eng zeg, dat het allemaal zo dichtbij komt..
    zucht..wie had dat nu kunnen verwachten toen jij vol enthousiasme dit topic opende, bijna een jaar geleden..!
    Hopelijk mag er toch nog een wondertje gebeuren bij je, zonder de mmm.
    En nja, van de ene kant eng dat het er nu echt aankomt, maar van de andere kant...des te eerder krijgen jullie je eigen kleintje!

@ Charpi: Vindt 't een heeele goeie van tamaar: Hopelijk mag je binnen die 5 maanden terug met een klein frummeltje in je buik!

@ Nensi: hmm dus vandaag zal 't wel komen? :( balen balen..
    Fijn dat je mannetje er voor open staat om wat meer te klussen komende ronde..
    Die thuistesten..tsjaa, ik heb dr ook wel eens ooit het een en ander over opgezocht/gegoogled.. maar ik vond ze toch wel erg duur.
    Daarnaast las ik wisselende reacties over de betrouwbaarheid van die testen: Las dat sommige mannen als uitslag kregen dat er weinig tot geen actieve zaadjes waren, en vervolgens in het ziekenhuis met een sperma test bleek het zaad gewoon helemaal in orde te zijn!
    En nja, heb ook andersom gelezen.. dus dat het goed zou zijn en in het ziekenhuis tegenvalt..
    Ik zou er dus niet voor gaan; teveel onzekerheden en zou wel heel erg klote zijn als het resultaat uiteindelijk niet blijkt te kloppen.

Misschien is het slim om een keer je huisarts te bellen om te vragen of hij je voorlichting kan geven over zaadkwaliteit in combinatie met harddrugsverleden...
    Wellicht dat hij er iets meer over weet te zeggen, zoals hoe groot de kans is dat de kwaliteit inderdaad achteruit gegaan is.

@ ilona: zo gaaf zeg, een nieuwe keuken.
    nu is onze keuken harstikke mooi, maar ben toch jaloers! hihi :)

13. Pinguïns

Nou Lin wees maar niet jaloers hoor, want ik moet nog ff zorgen dat er een heel lelijk stuk wordt weggewerkt.
    Ze hebben nieuwe electra punten aangesloten en boven mijn keukenkastjes zitten daarvan nu de leidingen in de muur.
    Die moeten we ff proberen om netjes weg te gaan werken..
    Maargoed, dat komt goed!

Enne Nensi, ik hoop toch heel erg dat je niet ongi wordt!

14. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh wat mooi en gewaagd, keuken in antraciet! Ben nu al reuzebenieuwd!
    Twijfel af en toe ook nog over onze kleurkeuze, maar kunnen nog steeds veranderen totdat het definitief besteld wordt (als we een opleverdatum weten ofzo).

Wegwerken van elektra... hmmm is je mannetje handig?? Kon er van hetzelfde materiaal als de kastjes geen plank/baan boven je kastjes getrokken worden? (weet niet hoe groot de ruimte van kastje/plafond is). Kun je die rumte niet meer gebruiken maar als dat maar klein was, is het misschien alleen maar handig.
    Bij mn stiefvader is zo toentertijd de buis van de afzuigkap die boven de kastjes naar het keukenraam liep, weggewerkt.

Lin, zal mn ventje eens vragen of hij er ook niet bang voor is... of dat ie nog niets wil omdat we gewoon wat kansen hebben gemist.

Ben nog niet ongi geworden. Meestal word ik het 's morgens... dus had het eigenlijk vanmorgen verwacht. Nougoed, we zien wel.
    Je LF kan toch niet veel langer dan 14 zijn?? Je lichaam wil toch van de rommel af?

15. Pinguïns

Nennsi, mn mannetje is niet echt handig.
    We hebben een aannemer door ons huis heen huppelen hahahaha.
    We gaan idd boven de keukenkastjes werken met meubelpanelen om het weg te werken.
    Weet nog niet welke kleur, ff kijken!

Dat je nog niet ongi bent is wel spannend!
    Het lijkt mij ook dat je lichaam na 2 weekjes schoon zou moeten gaan maken, tenzij......................

16. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

tenzij dat idd ;)

Of... nog een theorie: wat nou als het eitje bevrucht is geweest, maar heel snel alweer dood is gegaan/gestopt is met delen (hoe het ook heet), duurt je LF dan ook langer? Hmmm...

Nouja, ik roep misschien weer te vroeg, in principe ben ik nog niet overtijd nu toch, of 1 dag? Volgens mn ticker nog niet, dan zou ik morgen ongi worden,hmmz.

Handig een aannemer door jullie huis hihi. Scheelt een hoop gedoe :D

Kben over een week jarig, en vorig jaar vroeg mn man wat ik wilde hebben en ik zei: een baby. In zekere zin 'gekregen' want we gingen klussen, maar had wel leuk geweest als ik deze verjaardag dan zwanger was! Maargoed, zo is er elke maand wel een leuke reden waarvoor het had moeten lukken hihi.

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @nensi: Je bent nog niet ongi geworden dus er blijft een klein beetje hoop. Misschien houdt je op je verjaardag wel een positieve test in je handen. Ik gun het je in ieder geval van harte.

18. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Wat lief van je, dank je! :)

19. Pinguïns

Ja of je eitje is wel goed bevrucht nens, het kan helaas alle kanten op zolang je niet ongi bent of een positieve zwangerschapstest hebt.
    Dat is het rotte van die onzekerheid...

20. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Lastig ja, toch nog weer wachten!
    Voel me momenteel niet alsof ik ongi ga worden, maar ook niet zwanger... pff we wachten rustig verder. Probeer er maar niet teveel aan te denken wie weet beïnvloed ik de boel ;)

Deel Deze Pagina