Sorry voor mijn emo berichtje, zag het ff helemaal niet meer zitten. Ga morgen de ha bellen, want wordt hier helemaal ziek van. Ga ook een nieuwe test doen op de ochtend dat ik een afspraak heb.
he zethu, ontzettend vervelend zeg, die onzekerheid.. ik hoop dat je test van deze ochtend je positief nieuws brengt, en dat je anders in ieder geval ondersteuning krijgt van je huisarts! Dat hij/zij je kan helpen. Succes! @ saskia; haha ik weet dat je niet persee iets hoeft te voelen, maar als ik dan lees wat voor een klachten sommige hadden toen ze net zwanger waren, denk ik hmm.. dat is toch ook wel fijn! hahah nou ja, nou wijzen die klachten ook vaak niets aan, mgoed. Vannacht gedroomd dat ik ongi werd :s hoe dom kun je dromen! hahah. Was vanmorgen dus even bang op de wc, maar gelukkig nog niets te zien
Oh oh wat een gedoe zeg, Zethu.... Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! Op dit moment ben ik er niet echt mee bezig, ik weet haast zeker dat we te laat waren met klussen. Doordat het nogal een roerige tijd is voor ons (mijn vader is ziek en heeft nog ongeveer een maand te leven) hebben we er deze maand weinig aan kunnen doen.... Ik wordt ook een beetje gek van dat gereken en gewacht steeds....
@ Stier: jeetje meis, wat erg van je vader.. Ik geloof dat je dan inderdaad wel ff klaar bent met al het getel, gereken en bijhouden. Heel veel sterkte de komende periode. Ivm testen binnenkort; succes, ondanks dat de kans misschien klein is, duim ik voor je..!
He meiden, Daar was ik weer. In het huis gaat het goed. De muren zijn aangesmeerd en geverfd. De houten vloer is gelegd. Nu alleen nog kozijnen in de 'mooie'verf zetten en het verhuizen kan beginnen! Ondertussen ben ik nog steeds niet ong. Heb maandagavond 1 test gedaan. Negatief . Werd vanochtend wel wakker met krampen. Maar de rode is er nog niet. Vrees wel dat het vandaag komt. Ik wacht het domweg maar af, maar het idd. niet leuk. Dus Zethu, ik weet een wat je voelt! Het scheelt bij mij alleen dat ik flinke afleiding heb. Maar ik geloof trouwens dat we bijna allemaal een beetje in de afwachtende, spannende dagen zitten! * Ik deed het 'goedje' altijd wel opvangen met een handdoekje. Maar nu houd ik het wel zo lang mogelijk binnen. En val ik slaap met een handdoek tussen m'n benen! (haha wat een details)* Ik wens iedereen veel geduld, en sterkte voor onze spannende en afwachtende uren, dagen, weken..
Vorige maand had ik bijna dezelfde voortekenen als dat jij beschrijft Tirz. Maar helaas.... Om moedeloos van te worden... Wij zitten nu alweer in de 6de ronde, ik weet dat er stellen zijn bij wie het véél langer duurt, maar iedere keer dat wachten, gék wordt ik ervan... Maar deze maand geloof ik toch al dat het niet gelukt is, en dat geeft ook wel weer een soort van "rust". In ieder geval hoop ik dat het voor jou meevalt, en die vervelende wegblijven! Duimen maar
Moet over een krap uur bij de huisarts zijn. Niet mijn eigen maar ene in opleiding. Ben allang blij dat ik kan gaan. Moet ook een plasje meenemen, om te kijken of ik geen blaasontsteking heb. Gekke is dat ik nu geen steken meer heb, maar een pijnlijk, drukkend gevoel. En ik ben nu ook in de middag misselijk, was ik tot nu toe niet. Ik ga mijn plasje ff opvangen, zelf nog een test er tegenaan gooien en op weg. Laat strax nog wel wat weten.
Stier, wat erg van je vader zeg Kan me voorstellen dat je dan even ngeen zin heb in tellen etc.. Nog steeds heel spannend voor jullie Zethu en Tirz, ik blijf hier hopen en duimendraaien voor jullie. Hier voel ik nu helemaal niets, geen rare kwaaltjes en ook geen ongi gevoel meer.. Ik denk dat ik morgen toch ook maar eens een testje ga wagen, als ik naar het gemiddelde kijk van mijn cyclussen dan zit ik nu wel rond mijn NOD Heb gewoon geen zin om tot volgende week zondag te wachten en tussendoor komt het er niet van..
Hier Zethu weer. Was een blaasontsteking. Zat helemaal vol met bacterietjes. Kuurtje gekregen voor 5 dagen en volgende week woensdag weer een potje brengen. ha wist zelf ook niet zo goed wat ze met dat superzwakke lijntje aan moest. Stond ik bij de apotheek te wachten, zie ik dat het streepje smal maar duidelijker is geworden. Daar voor de zekerheid ook maar cb stick meegenomen, maar wat zijn die krengen duur! Wat testen betreft, moet eind volgende week opnieuw testen. Maar denk dat ik het stiekem vrijdagochtend al doe. Heb goede moed gekregen van dat hele dunne streepje!
He Zethu..das ook wat. Heb zelf ook paar weekjes terug blaasontsteking gehad. Welke kuur heb je? Maar die test waarvan het streepje dikker werd was die langer als 5 min? Want na zoveel minuten is de test niet meer noemenswaardig. Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je! Spannend! Voor mij is het klaar met wachten. is geariveerd... En dan heb ik verdorie nog eens flinke buikpijn ook. Niet blij mee! Echter, we kunnen nu weer volop klussen! (op onze nieuwe slaapkamer, haha) Sas; spannend morgen Gimena; Hoi! Nou, ik ga zo lekker een bad nemen!
Hoi Meiden, Mag ik hier ook meeschrijven, wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje en net begonnen.... Heb zondag getest en had een vaag positieve test en vandaag weer en deze was negatief.... Ga er nu maar vanuit dat het niets wordt deze maand en zie mijn ongi tegemoet....
@Tirz: Ik heb Trimethoprim gekregen. Moet ik 5 daagjes slikken. en volgende week woensdag weer een potje afgeven. @ Charpi: uiteraard mag je hier mee tikken. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Welkom Gimena en welkom Charpi Meeschrijven mag altijd Voor jou nu wel heel erg spannend Zethu! Jammer Tirz, volgende ronde heb je hopelijk meer geluk. Hier begin ik nu toch ook wel ongeduldig te worden haha.. Ik hoop dat ik morgen nou eens mag testen
Thanks meiden, dan ga ik hier lekker meeschrijven.... Zethu, ook een paar dagen overtijd zie ik, spannend he.... Saskia, ik duim met je mee! Tirz, jammer dat je ongi bent geworden, hopelijk deze ronde meer geluk.