Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Nensi: Ik hou al 2 jaar logs bij via msn plus, waarom weet ik niet maar komt nu wel goed van pas ;)
    Iedereen die mij de afgelopen 2 jaar heeft aangesproken kan ik dus terugvinden doormiddel van die logs, de mensen die mij al 2 jaar niet meer hebben gesproken kan ik dan wel missen ;)
    Verder is mijn klacht wel al terecht gekomen bij msn live, maargoed ik verwacht niet dat ze zomaar even mijn accountje weer teruggeven..

2. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Lief dat jullie naar me vragen.. ik reageer even wat minder, maar ik lees al jullie berichtjes wel hoor!!
    Zit gewoon even iets minder lekker in m'n vel.. niets ergs, maar ben gewoon een beetje boos op alles en iedereen (en vooral op mezelf omdat ik me zo boos voel).. maar als ik dan hier ga posten dan worden het van die mopper en klaag berichtjes en dat wil ik helemaal niet.. En dit berichtje is ook wel weer genoeg gezeur dus ik ga snel verder met koken :)

Maar wel lief dat jullie aan me denken! en ik denk ook steeds aan jullie hoor!!

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Lekker komen klagen hoor, soms is dat ook belangrijk!
    Wij luisteren wel ;)

4. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Precies... we hebben dat af en toe allemaal ff nodig... lucht je hart gerust!!

5. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey meiden,

Na een drukke dag op mijn werk nog even snel spieken hier.
    En wat wordt er toch weer veel gekletst. Ik kan beter gewoon thuis gaan werken dan kan ik het tenminste bijhouden ;) zucht was dat maar een optie

@ Saskia: Balen zeg dat ze je hyves hebben geprobeerd te hacken. Is mij ook al een keer gebeurt Daarbij hadden ze toen ook het email adres veranderd. Dat email adres bestond gelukkig niet dus dat heb ik toen aangemaakt en daar het wachtwoordt naar toe laten sturen. haha wat een ge doe voor een pagina. Maar toen ik zag wat ze allemaal veranderd hadden. pffff. wel fijn dat je hem gelijk weer terug hebt!

@ lkg: hier mag je altijd klagen hoor! Daar zijn we voor, het lezend oor!

@ Nienke: je houdt het wel spannend hoor! zal morgen gelijk weer kijken of er al nieuws is. Hoop dat er geen ongi komt!! duim duim!!!

@ hier: argh, het onweer en dat vind ik zoooooo eng en ik ben helemaal only lonley vannacht! hoop dat ik een beetje kan slapen. Moet wel want ik moet morgen vroeg om 7.00 uur in de auto zitten op weg naar duiven voor een gor vergadering. Pffffffff effe 2,5 uur file rijden. Baal echt als een stekker. maar goed. zal toch heen moeten!

Nou tot morgen avond maar weer

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Goedemorgen, jeetje dat gebeurd mij ook nooit dat ik de eerste ben op een dag die wat zegt hier, haha

Lkg meid, lekker je hart hier luchten hoor! We zijn er voor je!

Tamara, ik hoop dat je inmiddels door de file heen bent gekomen:)

Hier gaan de zenuwtjes behoorlijk door mijn buik heen momenteel, zometeen het gesprek, spannendddddd!:$

7. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Thnx, Tamaar!
    En viel het filerijden mee? Vast niet.. richting Duiven is het *#&$.

Charpi, succes!!

Hier nog altijd geen ongi of iets wat erop lijkt. Mn banner is vanzelf overgesprongen! Ff kijken of ie ook overtijd kan tellen....

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Tamara: Nog een beetje kunnen slapen vanacht?

@Charpi: Heel veel succes tijdens je gesprek!!!

@Nensi: Je houd het wel weer spannend zeg, ik hoop dat die ongi gewoon 9 maanden wegblijft ;)

Hier: Jeej vandaag weer een week verder!
    Aftellen begint steeds harder te gaan ;)
    Vanacht voor het eerst in het verhoogde bed geslapen, met eruitgaan is het even opletten want het is wat dieper maar erin gaan is juist weer makkelijker :p
    Vandaag maar eens kijken of ik weer wat nuttigs kan doen in huis :)

9. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Nensi, ging je vandaag niet nog een keertje testen?
    Het is wel spannend voor je zeg!

10. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Wishful thinking Ilona, haha.
    Vandaag absoluut nog niet testen :D

Morgen of van het weekend als mannetje er bij is...

Kvind het wel raar hoor, maar voel me ook niet zwanger ofzo! *fingers crossed*

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @nensie: Zal het hele weekend voor je duimen.

12. Pinguïns

Nensi, je hoeft ook nog niet echt iets te voelen, dat is het leuke ook hahahaha.
    Maarre ik ga keihard voor je duimen dat je toch een positieve test gaat krijgen!

13. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ja maar...... zou toch op zn minst iets moeten merken aan mn humeur door de hormonen?
    Heb soms wel hele lage buikpijn/steekjes niet ongi-achtig.. maar kunnen net zo goed mn darmen zijn :)

14. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Volgens een van mn horoscopen die ik ergens heb gelezen was vrijdag mn geluksdag deze week, dus misschien moet ik morgenochtend een 2e test doen ;)

Hoezo bijgelovig? hihi

15. Pinguïns

Hihi dat zou wel eens een voorteken kunnen zijn!
    Enne je hoeft niet echt iets van hormomen te merken hoor, dat had ik bij mijn zwangerschap ook niet echt...
    Ik vind het knap dat je je kunt inhouden met testen.
    Hoe lang ben je nu overtijd?

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha spannend nensi..ik weet 't niet.
    Je zou naar de kruidvat kunnen gaan voor 2 voor 5 en die 1 proberen.
    Die heb je vast nog wel eens nodig in de toekomst, en dan heb je in ieder geval een hele gevoelige betrouwbare test gedaan.
    Sensitest was bij mij ook altijd wel goed hoor, maar vertrouwde toch altijd meer op die van de kruidvat.

Net terug van de tandarts (zucht, kwam een kwartier vantevoren erachter dat ik er heen moest, en toen stapte ik net de douche uit... dus haaaasten) maar woehoee binnen 4 minuten weet buiten zonder gaatjes! :D
    Zag er prima uit en mn tandvlees is ook niet gevoeliger door de zwangerschap zoals normaal gesproken. mooi dus.
    Verder wilde ie rontgenfotos maken: nou, dat hebben we dus mooi niet gedaan hihi.

Ga nu haasten, over half uur vergadering en dan werke ntot half 10.

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: gelukkig dat je het nog hebt kunnen redden allemaal. Maar zo'n hacker is idd niet fijn.

@ charpi: hoe was je gesprek? En ja, maandag al. Des te eerder dat ik mss ook een nuttige dagbesteding heb?

@ saskia: met je account is het denk ik idd helaas pindakaas.
    Hoe was het slapen in het verhoogde bed?

@ nensi: morgenvroeg Kruidvat 2 voor 5?

@ hier: Ik word vandaag gek van Mr. U. Als je meer wil weten mag het weer per pb...

18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Zethu, we hebben elkaar al op msn gesproken.... hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
    @Linda, fijn geen gaatjes! Tuurlijk effe geen foto haha...
    @Nensi, je houdt het wel spannend hoor, ik blijf duimen!!
    @Saskia, lekker zeg lijkt me een verhoogd bed... zal effe wennen zijn.... Het gaat nu echt lekker opschieten he! Nog 4 weekjes....

Ik heb nieuws van andere orde hihi.... ik heb een baaaaaaaannnn :):D
    Vanmorgen goed gesprek gehad bij de Stichting en ik ga aan de slag als beginnend cliëntondersteuner. Ze ondersteunen cliënten die vastlopen in de jeugdzorg en proberen alles in kaart te krijgen, de problemen boven te halen en oplossingen aan te dragen. Een soort bemiddeling dus tussen de ouders/verzorgers of tieners en de instanties. Een uitdagende functie, waarin ik intern word opgeleid. Het is overigens wel een vrijwilligersbaan, ik zit namelijk in de wao en dit is voor mij een mogelijke opstap om weer uit de wao te komen.

Verder vandaag cd8, van het weekend begint het klussen weer!:)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    suuuuper charpi, wat goed!! Proficiat!! :D

@ hier: morgen komt er weer een buikfoto! :D

@ Zethu: heb een berichtje gezet op je profiel

20. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hey Meiden,

Nou eindelijk weer thuis. Kom echt net binnen. (hoezo verslaafd, ja moet toch even kijken hoe het met nensi is!):)

Ben vanmorgen om 10 over 7 vertrokken en heb echt alleen maar files gehad. A9, A2. De A12 kon ik gelukkig doorrijden. Maar ja dan heb je de terug weg ook nog. We hebben daar gegeten dus ben om kwart over zes gaan rijden. Dus lange dag. Gelukkig morgen vrij. Alleen naar de dokter :S en verder niets.
    We wachten het allemaal maar af, ben nu niet meer zo zenuwachtig dan eerst. Kan toch niet veel meer doen nu.

@ nensi: wat giga spannend maak jij het zeg! duim duim duim

@ charpi: Gefeliciteerd met je baan!!!!!!!!!! Super!!!! Wanneer mag je beginnen? euh vrijwilligerswerk dat betekent dat je helemaal geen vergoeding krijgt of hoe werkt dat? nou in iedergeval gefeliciteerd!!! Stap in de goede richting.
    En heel veel succes met klussen het weekend, hoop dat het raak mag zijn meis.

@ saskia: Gefeliciteerd met je 36 weken. Wat vliegt die tijd voorbij zeg. Nog een paar weken en dan ben je echt mama!

@ linda: Leuk ga morgen gelijk kijken naar je buikfoto!!!!

Liefs Tamaar

Deel Deze Pagina