Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hahaha, haast je niet tamara ;) nog geen nieuws :D haha.

Lin, leuk buikfoto!!!! :D

Charpi, gefeliciteerd!!

Sas, het schiet inderdaad op... oh super! Krijg je al de kriebels? ;)

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Nensie: Je hoeft je echt niet zoveel anders te voelen hoor, ik had ook enkel rommelende darmen ;)
    Blijf in elk geval hard voor je duimen!

@Linda: Fijn dat alles bij de tandarts goed was :)

@Zethu: Alleen snachts naar de wc was ff anders, maar verder merk je er niets van haha
    Ik zou mister U lekker uit mijn leven bannen, maar misschien ben ik te makkelijk..

@Charpi: Gefeliciteerddddddddd!!!!!!!!!!! :D
    Veel succes met klussen aankomend weekend!

@Linda: Jaaaa foto!

@Tamara: Fijn dat je niet meer zo zenuwachtig bent, ik hoop echt dat deze stap je snel dichter bij je zwangerschap brengt.

@Nensi: Ben nu alle dagen aan het aftellen naar week 37 en heb zelfs in mijn msn naam hoeveel dagen nog tot de uitgerekende datum.
    Heb eigenlijk niet het gevoel dat ik mijn buikje al zat ben, maargoed ik tel wel af dus ben er blijkbaar toch veel mee bezig nu ;)

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ja Sas, nog een paar weekjes, dan ben je gewoon mama!

Linda, fotooooooo hihi leuk!!

Nensi, nog steeds geen nieuws?
    Jemig, kan je niet testen hihihi.
    Ik vind het hartstikke spannend!!

4. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Zal ik morgenochtend testen? :$

Sas, enkel rommelende darmen? Hm goed teken voor mij haha.
    Maar je kan ook aftellen zonder het zat te zijn! Kbedoel... straks is je kindje er, niet gek dat je aftelt! Vanaf week 37 mag/kan het ook allemaal :D:D

5. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Tmoet niet te lang meer duren hoor... ik ga me vanalles inbeelden... grotere tepels enzo :$

6. Pinguïns

Nee joh Nens, nu een testje doen hihihi.
    Sorry dat ik je zo zit op te stoken hahaha maar ik ben zo nieuwsgierig!

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Je houd ons wel erg in spanning hoor Nensi!
    Smorgens als ik uit bed rol ren ik altijd eerst naar het forum om te kijken of er weer wat nieuws is ;)

8. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hahaha sorry hoor meiden!! :D
    Word er zelf ook gek van!! Mn ongi is altijd redelijk regelmatig... met afgelopen maand uitgezonderd...
    Maar kheb mn ei ook gewoon gevoeld... hhh.

Ga niet vanavond al testen haha, als ik het doe, doe ik het dit keer met ochtendurine ;)

9. Pinguïns

Okee morgen heeeeel vroeg opstaan dan he hihihihihihi.

@ Hier: Morgen is onze keuken denk ik af!
    Hij ziet er nu al heel mooi uit dus we gaan morgen sauzen en dan hopelijk zaterdag het laminaat leggen!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ik zou ook morgenochtend nog eens testen nensi..
    je krijgt stiekem toch weer heel veel hoop en nja.. het zou balen zijn als je ongi gewoon een keer wat langer uitblijft..
    Dan weet je morgen met die test tenminste waar je aan toe bent.

Ik duim voor je!

11. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Nou speciaal nog vanuit huis een post voor degenen die anders zo lang moeten wachten haha.

Weer een nega. test :( weet dus niet zo goed waar m'n lijf mee bezig is! Wil nu wel dat m'n ongi komt... de rondes zijn al lang genoeg...

12. Pinguïns

He Nensi, gatverdarrie, ik kan me voorstellen dat je nu duidelijkheid wilt...
    Maar misschien hoor je wel bij de vrouwen die pas heel laat hcg aanmaken...
    Ik zag wel dat je vorige cyclus 42 dagen was.
    Ben je daar nu ook weer vanuit gegaan?

13. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Nee ben ik nu niet vanuit gegaan omdat ik 20 oktober mn ei heb gevoeld... en dat dan weer echt in een 31/32 dagen cyclus paste...

Denk niet dat ik laat hcg aanmaak, denk dat ik gewoon niet zwanger ben, haha maar waar m'n ongi dan blijft weet ik ook niet :$

14. Pinguïns

Ja het kan natuurlijk weleens voorkomen dat je een paar dagen overtijd gaat.
    En vooral omdat je 1 cyclus hebt die best wel lang is...
    Maar ik vind wel dat je positief m,oet blijven en een zwangerschap toch ergens in je achterhoofd moet houden, want het kan nog steeds!

15. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Ilona: Lekker zeg dat de keuken zo opschiet :)

@Nensi: Ahhhh weer een nega test, jeetje wat rot zeg :(
    Kan me voorstellen dat je liever gewoon op tijd ongi word als die vervelende onzekerheid..
    Ik zou zwangerschap ook niet geheel durven uitsluiten hoor, maar van ongi uitgaan is natuurlijk wel wat veiliger, dan kan het alleen nog maar meevallen..

Hier: Beetje last van darmkrampen, er zal wel wat verkeerd gevallen zijn van wat ik gister heb gegeten.
    Verder nog steeds alles lekker :)
    Heb nu bij de decembermama's een buddy, als een van ons dan gaat bevallen kunnen we smsen zodat het forum op de hoogte blijft ;)

16. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh wat goed Sas, want we willen het natuurlijk wel op tijd weten haha.
    Wil je mijn nummer soms ook? ;) zei Nancy nieuwsgierig :D

Hier dient zich wat aan! En ben er blij om! Was er helemaal klaar mee hahaha.
    Ronde elf moet mijn ronde zijn... ben niet voor niets 11/11 jarig... heb iets met 11 ;)

Linda, nieuwe NOD denk ik 8 dec!
    Waar blijft je foto? zei Nancy wederom nieuwsgierig ;)

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Is prima hoor, kan jij mooi in deze topic het laatste nieuws posten als ik ga bevallen ;)

Duidelijkheid zou idd erg fijn zijn, dan kan je tenminste ook weer verder.
    Vind het erg knap dat je zo positief bent :)

18. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @nensi: Wat vervelend zeg dat je een nega test had en dat je nu ook nog eens je ongi aan voelt komen.

Ik heb even een vraagje aan jullie, is er iemand die in de buurt van Breda woont. Heb nl 2 kaarten voor de musical All Shook Up, met allemaal Elvis nummers, maar het is op woensdag 18 november om 20:00 in Chasse Theater in Breda incl. consumptie en garderobe. Voor mij is dat ruim 1,5 uur rijden en voor een doordeweekse dag vind ik het niet zo prettig. Dus als iemand interesse heeft, stuur dan even een PB.

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ charpi: Het is me niet zo zeer om de duidelijkheid te doen. Ik wil gewoon rust. zucht.
    Ik had je al gefeliciteerd met de baan, maar bij deze nogmaals!

@ Linda: je hebt een pb.

@ tamaar: gister stond ook enorm veel file ja. Hoorde het 's morgens op de radio dat er over de 400 km file stond!

@ saskia: ik wil alleen ff weten wat hij nog over afgelopen weekend te melden heeft. Verder niets. En dan wil ik het afsluiten.

@ nensi: nog steeds nega? Wat raar hoor! Ook nog steeds niets wat lijkt op een komende ongi?

@ Ilona: schiet lekker op met je keuken! Wat fijn voor je zeg.

@ saskia: wel fijn dat het forum op de hoogte gehouden wordt op die manier he?

@ nensi: gelukkig dat je nu zekerheid hebt zeg. Al hadden we natuurlijk liever anders gezien.

20. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ja tis nog niet vol opgang, maar game over voor deze ronde :)

Stuur wel een pb met mn nummer :) Spannend! Ja dat nummer niet... maar dat het bijna zover is! Weten jullie trouwens wat het wordt? En als jullie het weten, weten anderen het ook?
    Heb dat in mijn afwezigheid gemist.

Deel Deze Pagina