Wij gaan voor onze eerste!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Tamaradb, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

Aug 28, 2008
    1,902
    0
    0
    Brielle
    @Charpi: Ik ben er elke dag wat meer mee bezig in mijn hoofd.
    Peter trouwens ook, we zijn net even wat schaaltjes etc wezen kopen en toen zag hij winnie the pooh bordjes en kinderbeker, nou die moesten dus meteen mee haha

@linda: Buik komt snel zat nu hoor, bij mij ging het ook pas later in de zwangerschap opeens heel snel ;)
    Ik ben deze week maar eens begonnen aan een gezond eten plan, nu maar hopen dat ik mezelf eraan kan houden :p

@Nienke: Leuk een buikfoto, ben heel benieuwd! :D
    Hier ook al wat striemen, bij mij gelukkig alleen een paar op mijn heup.

Morgen gaan we gezellig naar mijn ouders, naar Peter zijn ouders en dan nog even langs een dierenshow daar in de buurt waar een aantal vrienden van ons ook zullen zijn.
    Bedoeling is dat we savonds gewoon thuis eten, maargoed het zou kunnen dat we blijven hangen ;)

2. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Tamaar, wat fijn dat het zo'n goed gesprek was! Dat je HA lekker de tijd ervoor nam enzo. Nu moet je mannetje eraan geloven. Fijn dat het stap voor stap gaat... niet teveel spanning tegelijk.

Lin, wow wat een mooi buikje!!!
    Lekker gewerkt?

Ilona, ik hoop dat het een heel goed teken is!! :D

Charpi, irritant he, je leeft eigenlijk van NOD, naar klus, naar NOD hahaha. Ik moet nu ook weer bijna 3 weken wachten voor er uberhaupt een ei is niet echt ideaal, maar ja er is tenminste een ei te spotten moet ik maar denken.

Fijn weekend ladies!

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Haaaaaaaaaai meiden!
    Zo eerst ff klagen, want die pijn in mijn liezen grrrrrr.
    Hebben de zwangeren hier in het begin ook wel eens last van gehad?
    Het is echt al de hele dag aanwezig.
    Vanmiddag zelfs een flinke steek toen ik opstond, ik ging bijna door de grond.
    Nou ja als het is omdat ik zwanger ben, dan mag het van mij! :)

@ Keuken: Mooooooooi geworden!
    Vandaag alle inbouwapparatuur erin, electra weer netjes aansluiten en de boel een beetje afronden.
    De aannemer was vanmiddag om 18.00 pas klaar, maar het resultaat mag er wezen hoor!
    Wij zijn vanavond gelijk aan de slag gegaan met muurverf, we hopen dat ie morgen net zo mooi si als we nu kunnen zien!
    We hebben ook al wat spulletjes naar de keuken gedaan en de in de kastjes gezet.
    De rest doe ik denk ik na het weekend, want morgen komen ze de vloer nog leggen in de keuken en als het goed is is het helemaal af dan!
    Als ie helemaal af is, plaats ik voor en na foto's!

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

Aug 28, 2008
    1,902
    0
    0
    Brielle
    Goedemorgen allemaal,
    Wat een vreselijke nacht zeg!
    Gisteravond had ik opeens kleine steekjes aan de linkerkant tussen me ribben, niets ergs alleen een beetje irritant.
    Ga ik in bed liggen schieten er opeens hele felle steken in, kon me gewoon niet meer omdraaien en niet meer overend komen.
    Na een half uur met veel pijn en moeite overend gekomen en kon ik op me andere zij gaan liggen..
    Hele nacht geprobeerd op die ene zij te liggen, maar af en toe lag ik toch verkeerd en weer die steken.
    Had snachts al last van mijn heupen, nu wist ik halverwege de nacht helemaal niet meer hoe ik moest liggen.
    Ben nu dus doodop omdat ik hierdoor zo slecht geslapen heb :(
    Ik hoop dat die steken vanavond wel weg zijn, denk dat er een zenuw ergens klem zit..

einde ego bericht..

@Ilone: Wat fijn dat het zo goed opschiet met de keuken en hij zo mooi word! :D
    Ben heel benieuwd naar de foto's!

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @saskia: Vervelend zeg van die steken. Je slaapt al niet echt lekker 's nachts en nu komt dit er ook nog eens bij. Ik heb gelukkig nog niet echt last van steken. Wel had ik vannacht dat onze kleine boef besloot te gaan draaien en dat ik een grote verhuizing van binnen voelde.

@iloon: Lekker zeg dat de keuken al begint op te schieten. Altijd fijn als iets bijna af is. Ben erg benieuwd naar de foto's

Zal zo proberen mijn buikfoto bij te voegen in mijn profiel. Heb er één in dit stukje bijgevoegd en de rest staat in mijn profiel. Kan je ook mijn blote buik zien.

6. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: jippie! Dan blijven wij ook op de hoogte. Al lees ik hier alleen 's morgens en tussen de middag.

@ Linda: Brabant of Limburg is altijd wel een discussie ;) Ik kijk iig weer uit naar de carnaval hoor. Vermoedelijk ben ik dan nog wel single. Maar dat zorgt er wel weer voor dat ik met niemand rekening hoef te houden! Ik kan gaan en staan waar ik wil...

@ nienke: is niet fijn dat je helemaal onder zit nee. Ik heb helaas (zonder ooit zwanger te zijn geweest) heel veel op mijn onderbuik zitten.

Ik reageer zo verder. Mijn muis heeft weer eens kuren waardoor ik mijn pc moet herstarten....

7. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ Ilona: ben heel benieuwd naar de keuken hoor..

@ saskia: niet fijn dat je zo'n steken hebt gekregen zeg. Blijven die nu ook aanwezig?

@ nienke: dat is een flinke buik zeg! vind het ook niet zo gek dat je zo'n last hebt van die striemen!

8. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Sas, geen lekkere nacht zo te lezen... balen :S heb je ook al honderden kussens in je bed liggen? hahaha.

Nienke, heb je fotos ff bekeken :D mooi hoor! Je hoeft ook nog maar 10 weekjes!

Iloon, oh ik vind dit zo goed klinken... mijn voorgevoel-radar gaat weer aan hahaha... denk dat het raak is! ;)
    Ben ook superbenieuwd naar je keuken hoor!

Zethu, as. maandag al vrijwilligerswerk? Leuk leuk.

Ik ga nu boodschapjes doen, krijg morgen alvast wat visite, ben 11/11 jarig :D

Liefs en fijne dag!

9. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Nou ja, kennismakingsgesprek maandag. Gaan ze kijken waar ze me evt kunnen plaatsen. Ben wel heel benieuwd hoor...

Enne, leuke dag om jarig te zijn. Vooral als je ook nog eens om 11.11 geboren zou zijn ;)

10. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Kben benieuwd Zethu!

Wij hebben 4 konijnen... 2 op het balkon... en 2 hebben hun eigen (baby :p)-kamer... nu waren die 2 op het balkon vannacht uitgebroken :D

Een bak verschoven en een steen zodat ze naar het andere balkon konden... daar weer bij de andere afzetting (soort bamboe/rietachtige schuttingdeel zeg maar) een gat in gebeten :D hahahaha... maar nu zaten ze daar verregend bij!! Stelletje gekken... in plaats dat ze dan weer lekker naar hun hok komen! maargoed konijnen staan niet bekend om hun genialiteit zullen we maar zeggen :D
    Vond het wel erg grappig ;)

Heb mezelf verwend met nieuwe plantjes in de woonkamer en prachtige rozen :) voelt gelijk weer gezellig aan in de woonkamer! hihi.

Fijne dag!

11. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ben ook benieuwd nensi.

haha, dat verhaal van die konijnen. Grappig!
    Nou ik heb hier een gekke vogel. Hij kan verdomt goed vliegen. Maar wat is hij aan het doen? Al piepend over de vloer aan het rennen: vrouwtje kom me halen!

Ik ga weer verder hier. Tot de volgende keer!

12. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    ha meiden, ff kort..want zitten lekker tv te kijken :)

@ Charpi: volgens mij zei je gister dat je vandaag jarig bent: dan Proficiat!!! :D:D

@ Iloon: spannend zeg, ik herken de steken niet maar hoop dat het wat goeds betekend!! :)
    Ben heel benieuwd naar de keuken! :D

@ hier: vandaag met mn schoonmoeder gewinkeld. 2 fiepknuffels cadeau gekregen (geen idee of dat de echte naam is)
    Voor wie het herkent: vorig jaar 'het beste idee van nederland' heeft een vrouw een speenknuffel uitgevonden. Een knuffel waar de speen in gaat zodat het kindje kan zuigen aan de speen en tegelijk een knuffel vast heeft. SUUUPER leuk ding, die hebben we 2 gekregen dus :D

En verder alvast 4 flesjes ingeslagen, die waren in de aanbieding bij de etos! :)

sorry op wie ik niet heb gereageerd! :D

13. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh, wat wakker! Niet zo'n last van zwangerschapsdementie Linda!
    Charpi, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! :D

Hoop dat je een leuke dag gehad hebt + leuke avond hebt nu ;)

Lin, van die speenknuffels heb ik nog nooit gehoord, maar klinkt heel leuk en handig!

Net weer in een deuk gelegen met Ushi :D

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

Aug 28, 2008
    1,902
    0
    0
    Brielle
    @Nienke: Mooi buikje hoor :)

@Zethu: Nee, denk echt dat er gewoon een zenuw klem zat want volgens mij is het nu over..
    Durf er alleen pas zeker van te zijn als ik vanacht wel normaal kan liggen ;)

@Nensi: Heb wel een extra kussentje voor tussen me benen, die vind ik wel lekker en mijn buik leg ik op een hoek van de deken haha.
    Maargoed had het afgelopen nacht zo warm dat ik alles aan de kant had gegooid :p

@Zethu: Spannend hoor, ik hoop dat je maandag een leuke dag zal hebben :D

Beestjes: Ik heb hier een hele dierentuin haha
    Kippen, katten, schildpadden, muizen en hamsters :p

@Linda: Lekker zeg zon dagje winkelen, herkenbaar dat schoonmoeders graag iets geven haha :D

Hier: Vandaag wel iets wat op weeen leek, maar helemaal niet zo heftig..
    Voorwerk? indalingsweeen?
    Het kwam wel in golven en ik voelde het ook een beetje in me benen, maar kan nou niet zeggen dat ik het heftig vond..
    Was denk ik ook maar een minuut of 40 elke paar minuten en daarna niets meer.
    Verder lekker dagje weg geweest, maar mezelf wel rustig gehouden.
    Vond het wel erg fijn om weereens even eruit te zijn :)
    Tot slot ook mijn msn weer terug gevorderd van de hacker, al denk ik dat ik toch lekker die nieuwe hou nu alles toch al is overgezet..

15. Pinguïns

Hoi meiden!

Sas wat spannend, het zou zomaar ieder moment kunnen komen nu, leuk hoor!

@ Hier: Keukentje is klaaaaarrr!
    En hartstikke mooi geworden!
    Mijn schoonvader heeft het laminaat supermooi gelegd, ik heb nog een keer de muren geverfd vanavond.
    Ik ben heel erg tevreden met het resultaat!
    Fotootjes zijn gemaakt, volgen misschien later vanavond of anders morgen :)

16. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    ben benieuwd!
    ga alleen nu afsluiten en morgen kijken.
    Maar morgen eerst naar de jong gezinnen beurs, joehoe!!! :D:D erg veel zin in!
    Tot morgenavond dus, truste!

Ohja: vanmiddag hebben mn schoonvader en vriend de babykamer helemaal leeggeruimd (stond nog een stoel en kastje) en het dakraam in de grondverf gezet.
    ook alle gaatjes enzo dichtgekit, dus nu a.s. donderdag gaan we verf uitkiezen en kunnen we gaan verven! :D:D

17. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Spannend Sas die voorweeen!

Ben benieuwd naar je nieuwe keuken Ilona :D

Veel plezier op de jongegezinnenbeurs Linda!! :) Wat leuk dat je van de week kunt gaan verven! Ben je er al over uit wat het wordt? Of je wist het al toch, blauw met zilver? (spreek met nog een meisje en die was er nog niet over uit.. dus raak soms ff in de war ;)).

18. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Charpi, alsnog gefeliciteerd!

Dikke buiken-dames, wat leuk om te zien!

Ilona, wat gaaf dat de keuken klaar is. ik ben erg benieuwd.

Linda, ik heb gisteren iets over die uitvinding gehoord. Leuk dat jij ze nu heb gekregen. Bij Intratuin hebben ze trouwens erg veel schaapjes bij de kerstafdeling staan. Misschien handig om te weten?;)

Even ego; Ik heb even een pestbui dankzij onbegrip van schoonmoeder voor onze situatie mbt kinderwens/ziekenhuis. Zij wilt graag oma worden en wat maakt het uit dat de hele familie en omgeving weet dat wij in het ziekenhuis lopen. NOU, HEEL VEEL! Oooeeeeeee, ik kan haar wel wat doen! Grrrrrrr..... Hoezo intiem iets en dat wij zelf wel bepalen wie ervan af weten? Sorry, maar op dit moment is ze een klerewijf.

19. Pinguïns

Hoi meiden, de foto's van de keuken staan in mijn album hoor!
    De volgorde is niet helemaal goed, want je ziet als eerste het resultaat, dus ff voor de duidelijkheid, de witte keuken is de oude en de antraciet is de nieuwe!

@ Timon, nou idd zeg, ik zou echt ff tegen haar zeggen dat jullie het een beetje stil willen houden...
    Wat irritant zeg!

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

Aug 28, 2008
    1,902
    0
    0
    Brielle
    @Ilona: Lekker zeg dat je keukentje nu klaar is :D

@Linda: Je zal nu wel lekker op de beurs lopen, dus vertel vanavond maar hoe het was ;)

@Timon: Wat vervelend zeg zon schoonmoeder :(

Hier: Druk aan het opruimen, al gaat het lekker rustig met af en toe een pauze haha.
    Vanavond blijven er een aantal vrienden + kids eten, erg gezellig dus :)

Share This Page