Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: fijn dat alles weer terug is van de hacker!

@ Ilona: fijn dat de keuken klaar is zeg!
    Ik ga denk ik strax ff naar je foto's kijken, want ik moet over 10 minuten weg. En ik moet nog wat mensen een pb sturen.

@ lkg: wel fijn dat die vriendin interesse in je toont.

@ saskia: nou over het trappen in de ribben door een baby kan een vriendin van me meepraten, ze had gekneusde ribben doordat de kleine er tegenaan trapte.

@ tante: ik heb je gister al uitgebreid gesproken over de vriendin van je ex. Maar wat een kind is dat zeg!

@ Linda: heel handig zo'n afvalding voor de luiers. Vind alleen dat de navulling zo duur is.
    Wat lief dat je mannetje gelijk aan de commode is begonnen zeg!

@ lkg: posi-ovutest. Wat super. Flink aan de klus geweest?

@ tante: ik heb dat vaker van zwangere vrouwen gehoord dat ze meer zin hadden. Maar dat heb ik je gister op msn ook al verteld he ;)

@ lkg: ruzie met je mannetje is nooit leuk, en de reden waarom al helemaal niet. Vind het niet gek dat je wakker ligt daar van hoor.

@ hier: oh, veel te lang hier gelezen. Moet weg! Doei

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Zethu, ik ben heel benieuwd hoe je gesprek nu gaat! Toitoitoi!!

@Saskia, wat lekker dat je goed geslapen hebt meid!

@Linda, hoe is het vandaag? Ohw verloskundige toch? of ben ik nu in de war?

3. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Oh meiden.. wat moest ik ook zonder jullie.. :)

@ Zethu: Succes met je gesprek vandaag.. of ben ik al te laat? In dat geval, hoe ging het???

@ Tante Mars: Goed dat je er wel iets van gaat zeggen.. Moet je nu nog vaker naar die vlos?? Dat zou me echt eng lijken :(

@ Charpi: Albums kan je bekijken door op iemand z'n naam te klikken en dan op 'openbaar profiel' te klikken.. daar zie je rechtsonderaan de albums..

@ Nienke: Hihi, werd de beeb onrustig door de doop.. door de stilte of juist als er gezongen wordt? Laten jullie hem/haar ook dopen?

@ Hier: Vanochtend toen mijn wekker ging om half 7 werd Daniel ook wakker. Ik had al besloten dat ik nog een half uurtje bleef liggen omdat ik nog heel moe was, maar toen nam hij ineens het initiatief en hebben we toch nog (heerlijk :)) geklust.. Daarna zijn we allebei nog drie kwartier blijven liggen, nog even dommelen.. Was laat op het werk, maar heb maar gezegd dat ik hoofdpijn had en daardoor langer had geslapen (wat deels waar is)..
    Ik ben erg blij dat het wel gelukt is nu, maar toch beetje een raar gevoel nog..

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ja tuurlijk Lkg heb je nog een beetje een raar gevoel eraan over gehouden.... wel fijn dat je mannetje vanmorgen het initiatief nam, dat is wel een goed teken.... afijn er is geklust en dat is het belangrijkste!!

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @lkg: Fijn dat je mannetje vanochtend het initiatief nam, alleen jammer van de manier waarop. De beeb werd onrustig van het gezang, begon wild te trappelen. Wij zijn allebei niet gelovig en laten de beeb dan ook niet dopen.

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nee het was een invaller gelukkig, dus die zien we nooit meer terug!!

Wat jammer dat je mannetje gister zo raar deed. maar gelukkigi s het dus als nog gelukt hihi:D

uhm ja moet je vriendjes worden :p whahaa

Bekijk bijlage 27106

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @z ethu: da's het mooie aan deze; die heeft niet van die navul casettes! :D
    Daar stonden we eerst bij te kijken.. ding zelf was maar 20 euro, maar die navulcasettes 10 euro per stuk. En met een tweeling vliegen die er wel doorheen elke 2 weken ofzo!
    Dus ik zei ook tegen arno; dat gaan we mooi niet doen, die kosten worden veel te hoog!
    Toen gingen we naar huis en bij de uitgang stond dus een kraampje met deze luieremmers! :D
    Dus wij snel dr heen en hierin doe je een gewone vuilniszak, dus niets navulcasettes of onzin!
    helemaal super dus! :D Het ding was nu ivm beurskorting van 80 naar 60 euro afgeprijsd. Mooie korting dus, en wel nog duur, maar wel maar eenmalig.
    Hierna hebben we er geen kosten meer aan en dat is met die casette-luieremmers wel.. da's niet normaal wat voor kosten daarin gaan zitten!

@ Charpi: uhh nee niet vk vandaag. hihi, ga sowieso niet naar een vk, maar naar een gynaecoloog ;)
    A.s. donderdag heb ik de 20 weken echo :)
    Woehoee morgen 21 weken alweer! :D

@ lkg: wat fijn dat je Daniel er over na gedacht heeft en vanmorgen zo lief het met je goed kwam maken!!
    vind ik wel heel lief hoor; hij had ook nors uit bed kunnen stappen en kunnen gaan werken.
    Snap dat je er een raar gevoel van over gehouden hebt, maar ik zou toch zoiets hebben van; duidelijk dat hij weet dat ie fout zat gister en daar heeft ie ook spijt van aangezien ie het nu 'goed wilde maken'..

@ mars; Ahhh kijk, een mooi beginnend buikje! :D

8. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Lkg, wat fijn dat het toch nog goed gekomen is met klussen vanmorgen!

Linda, jeeeeeee bijna 21 weken alweer zeg, wat gaat dat hard!

Zethu: Succes met je gesprek!

Mars, ik ben jaloers op je buikje hihihi.

Nienke, hihi je beeb heeft een sterk willetje hahaha.
    Wisten jullie trouwens al wat het ging worden?

Hier: Wachten wachten wachten.....
    Enne o ja: temp weer iets hoger dan gister :D

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    je temp kruipt mooi omhoog!

10. Pinguïns

Ja ik ben benieuwd of het ook zo mag blijven Lin!

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @tante: dat is een mooi buikje, leuk hè als je het al begint te zien.

@ilona: We weten niet wat het wordt, dus we zitten dadelijk tijdens de bevalling in spanning. Vonden wij wel zo leuk. Hoop dat je tem goed blijft, heb er geen verstand van, maar wens je wel succes.

Heb afgelopen vrijdag de beslissing genomen om tijdelijk met het lesgeven bij de reddingsbrigade te stoppen, aangezien ik les geef aan kleine kinderen en niet het risico wil lopen om op die manier de Mexicaanse griep op te lopen. Wil alle risico's uit de weg gaan. heb op mijn werk ook al aangegeven dat als er hier personen zijn met de Mexicaanse griep ik niet blijf werken.

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Spannend Ilona.... mijn duimen draaien hoor!

Linda ik was dus in de war haha..... effe van het padje af haha

Tante mooi buikje hoor....

13. Pinguïns

Heeft er trouwens nog wel eens iemand iets van Hemeltje gehoord want die was zwanger maar ze post hier geloof ik niet echt meer?

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Vroeg ik me ook al een aantal weken af, maar durfde niet te vragen oopsie..
    Mischien leest ze het wel want is wel gewoon steeds online! Ben er benieuwd hoe dr eerste echo was.

15. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hai Meiden,

Ff snel voor dat ik naar mijn werk ga.

Mijn temp is de laatste dagen van 36,4 naar 36,9 gegaan. Hoop dat het zo blijft!

Ik ga nu effe werken tot 22.00 uur daarna ga ik op iedereen reageren!

16. Pinguïns

Oeeeeh Tamara, spannend!

Mars: Ja misschien wel...
    Ik weet het ook niet..
    Ik zag dat ze vandaag precies 13 weken is, leuk hoor!

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Eerst ff ego: Ben terug van het gesprek. Ze hebben uitgelegd wat voor mogelijkheden je als vrijwilliger in het ziekenhuis hebt.
    Het gaat er op neer komen dat ik volgende week woensdag begin aan de infobalie. Ik wordt die dag ingewerkt. Maandag moet ik blouse passen en krijg ik mijn batch en parkeervergunning. Ik moet ook nog ff voor een mantoux-prik (controle op tbc). Maar dat is formaliteit.
    Deze of volgende maand wordt er ook nog een project op de spoedeisende hulp gestart, en daar ga ik dan op dinsdagochtend aan de slag als dat gestart is.

@ tante: mooi buikje!

@ linda: fijn dat die zonder navulcassettes is zeg.

@ ilona: ik heb ook niets meer over hemeltje gelezen. maar heb wel een paar keer meegemaakt als ik hier aan het lezen was dat ik onderaan haar naam zag staan dat ze ook aan het lezen was.

18. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

LKG, jeetje wat een beroerde avond+nacht gisteren voor je... gelukkig kwam ie het met je goedmaken vanmorgen :)

Lin, 21 weken alweer, wow! Gaat best snel, ervaar jij dat ook zo?

Charpi, neej woensdag pas jarig, gekkengetal 11/11 :) begin vd carnaval.. of sint maarten... net waar je in NL vandaan komt haha.

Tamaar, wat goed van je temp! En spannend! M'n duimen draaien!

Iloon, jouw temp ook al, duim dus voor jullie allebei! Spannend :D

Zethu, klinkt wel goed zeg! Krijg je een vrijwilligersvergoeding? Heb je er zin in?

Tante mars, mooi buikje al zeg, woww, voel je je trots? ;)

Hier dipje minder dan gisteren, maar niet helemaal weg... In plaats van dat m'n verjaardag me blij maakt, zoals vroeg, word ik er erg verdrietig en eenzaam door :( mis m'n moeder dan zo erg! (vader ook wel... maar das haast te lang geleden om er een goed beeld van te hebben... was toen 10).

En eerlijk gezegd... zitten de naderende feestdagen me ook al in de weg nu al :(

Voel me soms erg alleen...

Nou goed, ff iets vrolijks schrijven ook.... hmmm....
    Oja, mannetje was vannacht weer aan het kletsen in zn slaap "ja over een paar weken is het huis af" (duurt nog minstens 4 maanden), vertelde dat ze de muren aan het doen waren ofzo... binnenmuren zetten ;)
    Heb ik maar ff getest of ik nog wat grappigs uit hem kon trekken op deze manier en gevraagd of de badkamer al geplaatst was, maar dat was niet zo hahaha :D

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Tamaar: oeeehw mooi dat ie omhoog kruipt zo op het einde!
    Hopelijk betekend dat goed nieuws.. spannend meid.
    Ik duim heeeel hard!!!!!! Zou zo'n mooi wonder zijn!

@ zethu: leuk dat je aan de slag kan daar! eindelijk weer iets doen; lijkt me erg fijn!

@ Nensi: Het gaat hard inderdaad! Vindt het zo prima gaan; we gaan mooi op schema met alle regel dingen, en het duurt voor mn gevoel ook niet nog super lang vooor ze er al zijn!
    Denk nog maar niet na over de bevalling....lees er ook nog helemaal geen verhalen over; heb geen zin om me daarover tot ergens eind 30 weken druk te gaan maken.

Snap dat je je ff rot voelt op een dag als je verjaardag..
    Dat zijn van die dagen, dat al het verdriet weer even terug komt. Ik herken het wel, zeker nu met de zwangerschap.
    Vindt het zo enorm klote dat mn moeder er niet bij kan zijn.. Ze had het zo ontzettend mooi gevonden..
    Dus ik snap je dipje helemaal, en denk dat die dipjes ook oke zijn. Gewoon toelaten..da's goed. (vind ik :))
    En dan lekker je laten troosten door je mannetje.
    Is die van mij gelukkig erg goed in, voel me dan zo veilig in z'n armen..

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Nensi effe een dikke knuffel meid, ik kan het me goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt.... je had idd gezegd dat je de 11de jarig bent, was ik effe vergeten....

@Zethu, leuk dat je volgende week aan je vrijwilligerswerk gaat beginnen, lekker wat afleiding buiten de deur!!!

@Tamara, spannend hoor je temp.... ik duim voor je dat het zo blijft!

Hier gaat alles de eerste dag opblijven goed.... ben niet in slaap gevallen en nu ook nog redelijk wakker dus das een goed teken...:)

Deel Deze Pagina