Hi allemaal, Ja ik lees nog mee hoor! Ik heb alleen vrij weinig tijd om achter de computer te zitten dus dan moet ik altijd een stuk of 10 pagina's lezen en dan vergeet ik weer bij wie wat nou was... Wat dat betreft is de zwangerschapsdementie errug aanwezig! Hier gaat verder alles goed hoor... weinig te vertellen eigenlijk... Mijn duimen draaien voor iedereen hoor!
Ow ja dat kan ik natuurlijk wel vertellen: moehoe, en om de paar uur misselijk (dan moet moet moet ik eten). Maaarrr ik klap nog steeds in m'n handjes: verder voel ik me goed en geniet volop! Mooie keuken Ilona!
Fijn dat alles goed gaat Hemeltje! Wel jammer dat je misselijkheidsaanvallen hebt, maar helaas hoor je dat bij veel meiden... Hoe is het met Ilona? Nog een paar dagen toch?
@Lkg: Gelukkig dat je ventje toch door had dat hij fout zat gister en het vanmorgen weer goed probeerde te maken. Maakt het gevoel natuurlijk niet meteen goed, maar mannen hebben dat denk ik gewoon niet zo door.. @Mars: Mooi buikje hoor @Ilona: Weer die ellendige wachtdagen zeg, hoop dat dit voorlopig je laatste zijn @Nienke: Kan me voorstellen dat je het risico zoveel mogelijk beperkt nu.. Hemeltje: Nee, niets meer van gehoord.. Maargoed ik ben ook een tijdje minder actief geweest toen ik steeds moe was @Zethu: Spannend zeg, volgende weke is het dus al zover @Nensi: Niet zo raar dat je nu in een dip zit hoor, ik hoop dat je toch nog wat leuks gaat doen de komende feestdagen etc. @Hemeltje: Leuk om te horen dat alles nog steeds goed gaat, 13 weken alweer zeg Hier: Vandaag lekker bezig geweest en tussendoor af en toe op de bank gehangen, merk toch dat alles wat zwaarder begint te worden nu Verder begin ik opeens veel vocht vast te houden, denk dat ik donderdag maar even aan de VK ga vragen of het normaal is dat het zo plotseling is.. Beeb is nog steeds lekker druk hier
@ Charpi, ik moet zeggen dat het wachten me wel mee valt. Ik hoop natuurlijk heel erg dat het raak is, maar ik hou er ook rekening mee dat het niet gelukt is, dat maakt het wat makkelijker. Ik ben er wel relaxed over hoor, mn temp steeg vanmorgen weer, dus hopelijk blijft ie lekker hoog!
Thnx Charpi en Lin. Lin, dat lijkt me ook de downside van zwanger raken... droomde als klein meisje er al van om juist dit met haar te delen... Charpi, had jij zo'n verstoord bioritme? En waarom doe je er nu wat aan? (speciale reden?). Hier koppijn... pff zit meer stress in dan ik door heb geloof ik
Ik heb in de auto enorm na zitten trillen van kwaadheid. Dat hebben we ook gezegd en dan nog wilde ze het niet begrijpen. Uiteindelijk is het ergens vaag doorgedrongen en voor onbekende periode is het duidelijk.
Fijn dat het de zwangere dames goed gaat. Linda, je heb echt goed ingeslagen met de beurs. Ilona, mooi keuken! Hier ga je echt met plezier staan. Zethu, voor hoeveel uur ga je als vrijwilliger aan de slag?
Timon, zeker weten, we zijn er erg trots op! Ik heb vandaag nog wat spulletjes ingeruimd Zo wij hadden ook weer wat vanavond zeg. Zitten we lekker te eten, horen we ineens een herrie zeg! Brekend glas en vallende spullen! Was er een glasplaat in mijn kast door gebroken, die plaat is van gewapend glas! Zo ik schrok me echt dood zeg hihi. Naja ik wilde toch al een nieuwe kast kopen, nu heb ik er ook een goed excuus voor! Meiden, er is nog iets wat ik graag bij jullie in de groep wil gooien. Er is bij ons in de familie een klein probleempje. De vrouw van mn broer is dus ook zwanger. Ze is over een paar weken uitgerekend. Nu wil ze als ze bevallen is de volgende personen gelijk op bezoek laten komen: Mijn moeder & stiefvader, haar vader en de peter & meter. De peter en meter zijn mijn zus en zwager. Dit betekent dus dat ik als enige van deze kant van de familie niet mag komen, maar pas welkom ben op het kraamfeest een week later. Wat vinden jullie hiervan? Ik voel me namelijk nogal gepasseerd en ben een beetje heel erg boos hierover. Ik heb het idee dat de vrouw van mn broer een beetje ruzie probeert te zoeken en door middel van een soort machtsvertoon wil laten zien wat ze waard is. Ik heb al verschillende keren hierover gecommuniceerd met mijn broer, maar nu kreeg ik dus vanmiddag een mail van haar waar de arrogantie af straalde. Het kwam een beetje zo over van: Je doet het maar op onze manier en anders bekijk je het maar. Nou ik ben dus al de hele dag hartstikke verdrietig hierover. Vinden jullie dat ik hierin overdrijf?
Je zal vast niet overdrijven, maar helaas is het wel hun manier van doen waartegen je weinig kan doen zonder ruzie te krijgen. Ik snap je gevoel erg goed. Ik zou eigenlijk niet weten wat je hieraan kan doen. Lastig.
Ik heb al vaker aanvaringen met haar gehad en mijn broer pikt het ook allemaal gewoon nog. Ze is een aantal jaar geleden al ongepland zwanger geraakt (yeah right, als je de pil niet slikt en verder zegt overal allergisch voor te zijn moet je niet gek op kijken als je zwanger wordt) om mijn broer bij zich te houden. Ze had in haar mail ook nog over mijn miskraam gesproken, ze wist hoe het voelde, nou ik denk niet dat het hetzelfde is als je een miskraam krijgt 2 dagen na je nod, of bij 9 weken. Ik hou hier een heel naar gevoel aan over en ik ben het zo zat! Ik heb al zoveel vervelende ervaringen met haar meegemaakt en ik denk dat ik daar mee wil stoppen, het wordt toch iedere keer weer een teleurstelling... Ik vind het moeilijk.
Het is ook erg lastig en moeilijk. Misschien proberen er niet veel van aan te trekken en een week later gaan. Natuurlijk wil je je nieuwe neefje/nichtje zo snel mogelijk zien, maar als je die kans wordt ontzegt dan misschien de schouders ophalen en er weinig energie in proberen te stoppen. Klinkt als dat jullie elkaar niet liggen. Nu heeft ze waarschijnlijk een manier om jou iets duidelijk te maken. Laten doen (makkelijk gezegd). Knuffel!
Tsja, ik weet alleen niet of ik dat wel kan... Ik vind het echt moeilijk. Dit was voor mij eigenlijk wel de druppel... Mijn broer is altijd welkom hier, maar haar hoef ik niet meer te zien.. Als ik zou bevallen, zou ik zowiezo mijn moeder, stiefpa, schoonouders en broers en zussen de eerste dag laten komen als dat het toelaat. Maarja... Ik ga zo maar eens lekker douchen en mn bedje in, ze zoeken het maar lekker uit met zn allen, ik ben dr wel ff klaar mee..
Iloon, wat een vervelende situatie. Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Vind het heel moeilijk om hier iets over te zeggen. Mijn schoonzusje is eigenlijk precies hetzelfde. Loopt ook alleen maar te stoken tussen de familie en mijn broer. Ook precies hetzelfde verhaal met de eerste keer zwanger worden. De pil niet slikken en de rest troep vinden dus oeps. Het vervelende is dat er dadelijk een neefje of nichtje tussen zit die er niks aan kan doen. En ik neem aan dat je je neefje of nichtje toch ook wel wilt zien. Misschien als je net doet of het je niet interesseert dat je haar helemaal verrast en dat ze dan omslaat. Nu heeft ze door dat haar acties nog effect hebben ook.
wat kinderachtig van je schoonzus zeg. Kan me voorstellen dat je je achtergesteld voelt doordat jij niet langs mag komen in het begin. Maar inderdaad wat anderen ook zeggen; er is niet heel veel aan te doen.... Als jij broer niet zelf aangeeft bij haar dat hij jou er ook bij wil hebben, dan houdt het een beetje op. Het is hun/haar keuze en je kan wel zeggen tegen haar dat jij dat belachelijk vindt en vindt dat jij er ook bij hoort te zijn, maar dan geef je haar alleen je zin. Je zou een keer met je broer kunnen overleggen en aan kunnenn geven dat je je gepasseerd voelt.. Hopelijk dat hij dat dan kan aangeven en voor jou op komt.. Maar tis wel vervelend zeg.. erg flauw van haar. @ hier: 21 weken! Grr, ik wil schopjes voelen!! hihi.