Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: gelukkig maar kans is ook heel groot dat je neg test. Kijk maar naar mij, kan zelfs na je NOD nog.

@Charpi: ik zal je ff bijkletsen. Ik ben er nav ovulatietesten vanuit gegaan dat ik afgelopen zondag mijn NOD had (niet ongesteld dag) Ik maandag getest, maar negatief. Ik had al langer wat steekjes in mijn onderbuik, maar gisteravond werden ze erger.
    Heb ook langer wat andere klachten die kunnen wijzen op een mogelijke zwangerschap.

Nu ben ik vanmiddag naar de huisarts moeten gaan en een plasje moeten inleveren: ik zelf thuis nog ff snel een testje gedaan, licht, heel licht een streepje.
    Ik blijk nu een blaasontsteking te hebben (normaal heb ik dat met veel kleine beetjes plassen en brandend gevoel, nu heb ik dat met veel normale hoeveelheiden plassen zonder brandend gevoel maar wel buikpijn) Heb wel een antibioticakuur gekregen die niet schadelijk is voor een evt zwangerschap

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohw spannend Zethu, toch een licht streepje vanmiddag, maar wel vervelend dat je een blaasontsteking hebt, hopelijk ben je er snel vanaf...

Saskia, ga je voor langere tijd naar Engeland? Ik zal zeker duimen voor je...

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik kom maandag weer thuis ;)
    Alleen ik begin dus dinsdag ook weer op me werk en ik test liever niet op een werkdag, dus dan zou ik zondag over een week pas kunnen testen..
    Vandaar dat ik deze keer mijn NOD niet wil afwachten ;)
    Die staat trouwens op 30 dagen, maar mijn gemiddelde is 28 dagen dus misschien heb ik geluk ;)

4. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Saskia: spannend spannend!

Welkom nieuwe meiden!

@Zethu: nou zo'n streepje geeft natuurlijk hoop: *duim duim*

@Tirz: balen.. misschien brengt de nieuwe slaapkamer meer geluk!

5. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    @ Zethu; zouden die blaasontstekingsbacteriën van invloed kunnen zijn op de test? Dus zou de test daardoor onbetrouwbaar zijn?

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Welkom voor alle 'nieuwe' meiden!

En Saskia? Houd ons niet langer in spanning!
    Ik hoop zoooo dat ie positief is :D:D

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Goed en minder goed nieuws ;)
    Nog geen streepje, maar ook nog geen ongi..
    Baal alleen dat ik dus of me hele vakantie in onzekerheid zit of ik vreselijk ongesteld ga worden in Engeland..

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohhh jammer zeg :(
    Maar goed.. geen ongi is geen ongi dus positief blijven :)

Wil je echt samen met je mannetje de tijd nemen voor de test? Dan is het wel vervelend dat je zo lang moet wachten voor je weer kan testen. Anders zou je maandag als je terugkomt een test kunnen doen! Zou een mooie afsluiting zijn van jullie weekend hihi!
    Ga je naar een dierenshow met allemaal verschillende dieren? Of één soort?

Hier alles ingepakt voor Spanje. Gisteren begonnen met ovutesten en 'gelukkig' nog negatief hahaha.. wel lekker geklust gisteren, dus mocht er in het hele uitzonderlijke geval zo zijn dat m'n ei wel komt vandaag of morgen, dan ligt er in ieder geval nog wat op de loer ;)

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Meiden bedankt voor het welkom!

Lkg ohw lekker ga je naar Spanje op vakantie? Dan wens ik je daar heel veel plezier....

Saskia, ik kan me voorstellen dat je baalt, maar geen ongi is nog altijd positief, ook al moet je er rekening mee houden dat het komt een deze dagen.... Veel plezier toegewenst in Engeland!

Hier inmiddels behoorlijke buikpijn, dus mijn ongi zal wel in aantocht zijn, denk ik.....

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Maandag zou idd eventueel nog wel kunnen ja ;)
    Het is een dierenshow met vooral knaagdieren en konijnen..

Spanje lijkt me ook wel erg lekker zeg, wanneer vertrek je?

Vervelend Charpi :(

11. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ohh leuk leuk leuk! Ga je daar alleen kijken, of ook dieren showen?
    Ik heb zelf 6 cavia's en ben ook wel eens naar shows/keuringen geweest :D ben gek op knaagdieren! Gaaf dat je daar heen gaat!

Wij moeten vannacht om 4 uur op het vliegveld in Duitsland zijn.. maar we vertrekken dus vanavond al omdat er 's nachts geen trein gaat haha.. Lekker slapen op het vliegveld :rolleyes:

En Charpi.. Blijven hopen! Ook hier geld, niet ongi is niet ongi! Ik hoop dat het uitblijft :)

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    We hebben zelf wat hamsters voor de engelse fokkers en nemen zelf muizen mee terug ;)
    Verder is het vooral kijken en gezellig kletsen daar..
    Misschien ken je Dave Bumford dan ook, hij is een hele bekende muizenfokker en ook caviakeurmeester.
    Vorig jaar keurde hij cavia's in Barneveld ;)

13. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    hallo!
    Leuk dat er weer zoveel nieuwe meiden zijn!

Hier nog 9 dagen wachten, vreselijk, maar ik zat net terug te kijken en ik heb dezelfde klachtjes als toen ik zwanger bleek te zijn, steekjes in de buik, vaak plassen....maar ja ik weet ondertussen ook dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, we wachten af!

Spannend voor degenen die nu overtijd zijn, er mag wel eens iemand zwanger worden hoor!

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Saskia: Hmm die naam zegt me niets, maar ben ook niet heeel actief in dat wereldje. Paar keer geweest en 1x wat cavia's laten keuren. Maar wel leuk hoor al die beestjes :)

@ Annelies: Ohh spannend zeg! 9 dagen lijkt een eeuwigheid dan he! Ik denk dat ik nog ruim een week op m'n ei moet wachten en vind dat al bijna ondragelijk, terwijl ik weet dat wachten op je NOD nog 1000 maal erger is hihi.. Ik duim voor goed nieuws!

15. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik kom ook even meeschrijven. Half december gestopt met de pil. Nu in de 2e ronde. Als ik de 25 dagen van de eerste cyclus aanhoudt, dan heb ik de 10e mijn nod. Mannetje en ik vinden het echt reuze spannend, en leuk!

We hebben tegen niemand iets verteld, dus zal een grote verrassing worden, mocht ik zwanger zijn! Kan me nu al op de reacties verheugen... haha.

Liefs

16. Annelies1979

21 nov 2008
    74
    0
    0
    doktersassistente
    ja inderdaad, normaal denk je wat gaat de tijd toch snel maar nu?!

Maar je gaat lekker naar spanje, heerlijk zeg, even alles van je af zetten.....heel veel plezier!en hopen dat je ei daarna komt.....

17. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Welkom krumeltje! :D
    Succes met zwanger worden!

Hihi, leuk allemaal he!
    Wij hebben het ook aan niemand verteld, en ik denk/dacht dat ook niemand het verwacht van ons.. maar laatst waren we met m'n schoonmoeder aan het discussieren over een verbouwing en toen zei ze ineens: ja, dat is dan een mooi hoekje om bijvoorbeeld een kinderwagen neer te zetten (ze zei er wel snel achteraan: ja ik zeg maar wat hoor, als voorbeeld) :confused: Ik dacht echt: hoe komt ze daar nou ineens bij! Maar mensen verwachten blijkbaar meer dan wij denken hahaha..

@ Annelies: Dankje :)

18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Lkg, hahaha leuke opmerking van je schoonmoeder, tuurlijk denken ze wel eens over de mogelijkheid van opa en oma worden na, dat doet denk ik iedere ouder als hun kinderen eenmaal de leeftijd hebben. Al zal het een grote verrassing zijn als je het verteld tegen die tijd.
    Je moet wel op een onmogelijk tijdsstip op het vliegveld zijn zeg, zal een lang nachtje worden denk ik... hoe lang ga je naar Spanje?

Krumeltje, welkom hier! Veel succes met zwanger worden hoor!

Annelies, veel sterkte op het wachtbankje toegewenst. Ik hoop dat je klachtjes goede voortekenen zijn...

Saskia, mijn zegt die fokkerwereld helemaal niets. Ben alleen 1 keertje wezen kijken op een hondenkampioenschap... Volgens mij heb je het daar vast enorm naar je zin.

Hier nog steeds geen rood.... mijn lichaam maakt het wel spannend...

19. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    @lkg: Dank je! Grappig dat je schoonmoeder zo'n opmerking plaatst, die is er in het voorbijgaan dus ook wel beetje mee bezig...

Denk dat mijn ouders het wel aan zien komen, maar mijn schoonouders krijgen echt een hartverzakking denk ik... ;) Die zagen het samenwonen van mijn (toen) 28 jarige schoonzus, met vaste relatie, zelfs niet aankomen, haha.

1 goede vriend heeft er bij mijn vriend wel naar gevraagd, maar die heeft gedaan of zijn neus bloedde... Het is in zijn vriendengroep nu een ware babyboom, dus denk dat ze het wel erg leuk zouden vinden!

Mijn vriendinnen zijn vooral bezig met korte-termijn-vriendjes, afstuderen, reizen en stappen, dus die gaan 'm niet echt aan zien komen.

Hoe is het bij jullie in de omgeving? Wordt het een grote shock, of zijn jullie de laatste op rij?

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Krumeltje, ik weet niet of je je vraag algemeen stelt, maar ik antwoord gewoon effe hihi.... wij zijn er heel erg open over geweest naar iedereen toe omdat we altijd hebben gezegd dat we nooit kinderen zouden krijgen doordat ik meds slik waarvan ik dacht dat het niet samen ging, maar bij navraag mag ik er wel zwanger mee worden al lopen we wel een klein verhoogd risico op aangeboren afwijkingen bij de baby.

Deel Deze Pagina