oke thanks, voor jullie reacties! ik schiet dan gelijk in de stress van o o en nu dan? Maar goed ik hou het effe in de gaten! Ow linda wat is dat schattig zeg! echt helemaal top!
Hee meiden.. Was vandaag buiten de deur voor werk dus kon niet reageren.. maar twas wel gezellig hier @ Ilona: He.. echt jammer dat het toch echt heeft doorgezet Hoop echt dat het deze ronde raak zal zijn voor jullie! @ Linda: Superrr dat alles goed wat bij de gyn!! En echt gave kamer gaan jullie maken volgens mij! Ik weet ook al precies hoe ik de kamer wil erg he.. Dit is mijn inspiratie geweest: Babykamer Matrix | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump Wil ook lichtbruin met donkerbruin.. hebben we ook in de woonkamer, en ook wij houden niet zo van felle kleuren.. hihi.. we zijn wel redelijk eensgezind hier!! @ Tamara: Jemig.. ik zou echt gek worden als ik jou was, maar superknap dat je je zo rustig houd. Echt goed als je nog niet test.. vorige ronde was echt niet leuk nee met de rot testen.. Enn sterkte met je knie
@Tamara: Blijft dus nog even spannend, ik hou deze topic toch weer even extra goed in de gaten.. @Linda: Fijn dat de echo verder wel goed was en lekker dat je over 2 weken weer mag zeg Leuk idee met die schaapjes @Ilona: Wat fijn dat je rijles zo goed ging, nu dat examen nog @Tamara: Auw, klinkt erg pijnlijk zeg @Linda: Wat een gave sticker zeg! Mex griep prik: Ik haal hem nu definitief niet, als ik bevallen ben dan krijg ik alsnog een oproep dus dan zie ik wel weer verder.. Wel zo fijn nog wat extra bedenktijd Hier: Net terug van controle, deze keer niet helemaal goed gekeurd.. Bloeddruk begint wat aan de hoge kant te zijn en ze vonden ook dat ik wel heel erg veel was aangekomen, ruim 3,5 kilo in 16 dagen.. Hou dus wel erg veel vocht vast, daarnaast ook een klein beetje eiwit in de urine. Nu moet ik morgen dus even terugkomen om nogmaals bloeddruk te meten en urine te testen. Mijn ijzer was gelukkig wel helemaal perfect en ook de kleine doet het goed. Beeb lag al ingedaalt, maar nog wel bewegelijk in het bekken. Ik moest me verder niet teveel zorgen gaan maken, dus ik zie het wel wat ze morgen gaan zeggen..
Oh jah.. ik ben trouwens iedereen nog vergeten te feliciteren met de mijlpalen!! Superrrr @ Saskia: Ohhh.. wel rustig aan doen he meis!! Hopen dat morgen alles goed is!
Hey Sas, wat spannend, ik hoop dat het morgen allemaal wel goed is.. Misschien wel een voorbode van de bevalling? Tamaar, hoe gaat het met je knie? Is het al ietsje beter dan vanmiddag? Lkg, mooooie babykamer uitgekozen! Wanneer moet jouw mannetje eigenlijk zijn zwemmertjes laten onderzoeken? @ Hier: Net ff bij ikea geweest, vervanging gekocht voor de kast waar van de week de glasplaat uit vloog. We wilden toch al iets anders, want die kast heb ik al eeuwen! Dus we mogen aan de gang met het knutselpakket van ikea hihihi. Maar vanavond nog ff niet, want we gaan zo lekker Expeditie Robinson en Jensen kijken!
@ Ilona: We mogen zelf weten wanneer we het inleveren.. hoeven geen afspraak te maken. Ik denk dat we deze ronde nog afwachten en het dan over een week of 2 inleveren als ik ongi ben geworden.. Beetje naief misschien omdat we hopen dat het dan niet meer nodig is.. maar goed.. dat is voor twee weken in ieder geval lekker veilig Succes met het IKEA pakket!
pfff mijn god..had iemand me er ff aan kunnen herinneren wat voor 'n rotwerkje figuurzagen ook alweer is.. Heb net 1 schaapje uitgezaagd en nu al een mega lamme arm hhaha. Werd ondertussen verrast door bezoekje van een gastouderconsulent. hahah helemaal vergeten dat ze kwam, muts dat ik ben. Zit ik in mn pyjamabroek en heeel veel rommel om me heen in huis Achja, hahah ze gaat in ieder geval op zoek en hopelijk komt er een goede gastouder uit die bij ons thuis kan komen!
Haha Lin, gevalletje zwangerschapsdementie! Maar je hebt nog een paar weekjes om je schaapjes uit het hout te krijgen, dus ik zou zeggen, doe lekker rustig aan hahahaha! @ Lkg: Das niet naief hoor, ik zou het denk ik ook zo doen! Ik hoop voor je dat het niet meer nodig is en dat je gewoon hartstikke zwanger bent, de lijst kan wel wat meer roze gebruiken! Zullen we gewoon met zijn allen ervoor gaan?
hai meiden, knietje gaat wel, hij is wel behoorlijk dik dus ben toch maar even gaan ijzen. Kijken wat straks mijn mannetje er van vind. Nog altijd geen ongi dus dat is misschien toch ook wel posi! Net heerlijk een emo bui gehad. Friends, Ross en Rachel en hun break. Snif snif snif. liefs
Da's zeker positief tamara! laten we uitgaan van het goede! (maar uiteraard wel voorzichtig blijven..)
Ik ga idd even rustig aandoen Het zou een beginnende zwangerschapsvergiftiging kunnen zijn, maar dan al vrij vroeg ontdekt.. @Linda: Lekker rustig aan doen met die schaapjes, je heb nog wel even
Linda, bij de Intratuin hebben ze op de kerstafdeling heel veel schaapjes. Mocht je nog niet genoeg hebben.... Tante Mars, wat heeft die kleine jou laten schrikken! Alle zwangere dames, van harte met jullie feestjes. Wat zijn jullie alweer ver!
Hee meiden!! Kga vanavond ff thuis bijlezen.. want euhm.. heb gigaveel gemist!! Tamaar, spannend hoor!! Duimpjes draaien nog! Iloon, balen zeg maar je bent wel positief ook, lees ik. Het komt inderdaad wel.. (maar hopelijk wel gauw hihi ) Lin,gaaf idee voor het kamertje zeg!! Sas, feli met 37 weken! Anderen met mijlpaal ook feli!! Hier niet veel (goed) nieuws... Zit echt een beetje beroerd in mn velletje. Kennen jullie het liedje van Miss Montreal, Addicted to Crying? Zo voel ik me ongeveer Gelukkig een leuk weekend voor de boeg, dus daar knap ik hopelijk van op. Morgen (verjaardagscadeau) naar de dierentuin in Emmen, naar het Chinese Festival (met allerlei lampionnetjes enzo geloof ik). En zondag (ook verjaardagscadeau... al in juni gekregen haha) naar het concert van de Backstreet Boys... hahaha was vroeger gigafan en iedere keer als ze nu komen, gaan we weer... haha. Sentimenteel doen Nu maar ff werken meiden! Liefs
@ Nensi: He bah Ik hoop dat je je door het leuke weekend wat beter gaat voelen!! @ Linda: Hahaha, heb je nu spierpijn in je arm? Ben echt reuze benieuwd naar het resultaat! Gaan jullie die schaapjes ook verfen dan? Wit ofzo? En dan de ogen en vacht er op tekenen? Leuk hoor, creatief!! @ Tamara: Meissss.. hoe is ie vandaag? Wat was je temp?? @ Hier: Weinig nieuws.. kvind mijn temp een beetje raar.. is wel omhoog gegaan, en ff heeft ook wel een streep gezet.. maar hij is niet echt overtuigend hoog ofzo.. maar goed dat hoeft misschien ook niet per se..
tamaar: Hoe gaat het nu met je knie. Gaat het alweer iets beter. Ik ga trouwens over zes weken met verlof, maar werk dan wel de laatste vier weken maar drie dagen. Beetje afbouwen. Ben nog steeds voor je aan het duimen. Linda:Heb ik altijd een hekel gehad aan figuurzagen, ben er ook niet zo goed in. Saskia; Zou het idd maar een beetje rustig aan doen. Een zwangerschapsvergiftiging is niet niks. Hoop dat alles vandaag wel goed is. Straks komt de kraamzorg voor de intake en de inderwagen, kijk er al helemaal naar uit.
@ linda: wow, wat een goed nieuws over je echo. Lijkt me wel ff schrikken als ze iets afwijkends zien, maar als het echt ernstig zou zijn dan hadden ze idd wel ingegrepen. @ Mex-griepprik: ik heb hem gister gehaald. En die flauwekul over botte naalden? Ik heb de prik amper gevoeld. Wel heb ik nu wat last van mijn arm (niet noemenswaardig) en voel me sinds gisteravond niet helemaal lekker. Maar ik mag niet klagen moet ik zeggen. @ bevalling: mijn ex en ik hadden het daar ook over gehad. Hij wilde zowiezo zkh. Maar toen ik bij de gyn ging lopen kwam al ter sprake dat ik zowiezo onder behandeling kom bij de gyn als ik zwanger zou zijn, omdat ik een verhoogde kans op zwangerschapsdiabetes blijk te hebben. Dus dat wordt zowiezo een zkh-bevalling. @ Linda: ziet er grappig uit zo met die schaapjes @ nienke: als ik met een borduurwerk begin is dat een meerjaren project meestal. Heb jij dat ook? @ saskia: ben heel benieuwd wat ze vandaag gaan zeggen hoor. Ik schrok wel toen ik las wat er aan de hand is hoor. @ ilona: veel succes met het Ikea-knutselpakket @ Tamaar: hoe is het met je knie?
@ lkg: haha ja de schaapjes gaan we inderdaad verven en ze dan erop tekenen, met in het midden van de vacht de cijfers 1 tot 10. Mn arm is nog altijd gewoon lam ja hahah echt belachelijk. Maar gelukkig geen echte spierpijn. Ach; nog 9 te gaan! Maar niet nu, haha geen zin in. ieuw, straks werken en dan heb ik mijn functioneringsgesprek. ben benieuw... mijn baas is een beetje een eikel en ik kan niet zo goed met hem door 1 deur. Als dr niets aan de hand is, geen bijzonderheden, dan wel... dan gaat t prima.. maar als er iets is heb ik altijd geouwehoer met hem.. dus ik ben benieuwd. @ iloon: al flink aan het knutselen aan de kast? @ Saskia: ben benieuwd vandaag meis. Doe rustig aan! @ Tamara: Update!!!! @ nensi: He toch meis, vervelend dat je zo slecht in je vel zit.... hele dikke knuffel! @ hier: @ hier: WAAAAHHHHH IK HEB SCHOPJES GEVOELD! hahahah zoooo gaaf! Gisteren meende ik al een keer een plopje te voelen waar iedereen het elke keer over heeft... en bij de echo ook een paar keer, maar kdacht toen de vk zei dat zij meende het al een paark eer te hebben gevoeld; dat zal het vast niet zijn. Maar toen lag ik gister in bed, met mn handen op mn buik en wat te duwen en zo... toen begon het ineens te ploppen en te doen Dus toen Arno erbij kwam liggen gevraagd zijn hand eens op mn buik te leggen omdat ik niet zeker wist of ik het alleen van binnen voelde, of hij het ook van buiten voelde... Dus na even wachten zeiden we tegelijk ineens; Jaa!! en ook dezelfde plek; dus kan niet missen! Echt zo gaaf! En toen werd ik vannacht om 4 uur wakker, hahah, voelde ik de hele tijd schopjes. Jeuuujjj!! hahah