Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zo, dat zijn een hoop van die groene poppetjes in 1 bericht, hihi! :)D)

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    jippie! Dus heb je ze toch al eerder gevoeld!

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Nensi: Vervelend zeg dat je nu niet lekker in je vel zit, ik hoop dat het weekend je veel goed zal doen.

@Lkg: Nog steeds spannend dus, mijn duimen draaien weer voor je!

@Nienke: Waarschijnlijk toch geen zwangerschapsvergiftiging al dachten ze daar wel aan, nu was mijn urine weer schoon en mijn bloeddruk is nog steeds binnen de grenzen..
    Word wel in de gaten gehouden en moet ook direct aangeven als ik iets raars voel, zodra ik hoofdpijn krijg ofzo moet ik al bellen desnoods op het spoednummer.
    Leuk zeg, ik vond de intake erg gezellig :)

@Zethu: Er zijn er wel meer geschrokken omdat het idd echt even leek op beginnende zwangerschapsvergiftiging, maar nu lijkt het toch vrij onschuldig te zijn en daar ga ik dan maar vanuit ;)

Hier: Net dus even de extra controle gehad..
    Urine was nou opeens weer hardstikke goed, nergens een spoortje eiwit te bekennen.
    Bloeddruk wel weer ietsje hoger, 120/80, maar dat mag aan het eind van de zwangerschap.
    Volgens de vk hoefde ik me in elk geval geen zorgen te maken, moet alleen een beetje rustig aan gaan doen en opletten dat ik niet teveel snoep :p
    Verder moet ik wel meteen bellen als ik andere dingen ga voelen, ook bij twijfel gewoon het spoed nummer bellen..
    Maar wel weer goedgekeurt tot dinsdag, dus dat is wel fijn :)

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Linda: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ schopjes!!!!!
    Heel veel succes straks met het gesprek!
    Nogmaals jeeeeeeeej schopjes, ben zo blij voor je dat je nu eindelijk schopjes voelt! :D :D

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: gelukkig dat achteraf alles goed blijkt te zijn.
    Tja ik heb gezien hoe ze het bij mijn zus haar eerste zwangerschap over het hoofd hebben gezien. We waren haar bijna kwijt geweest.

6. Djuke

Djuke Bekend lid

@Sas: fijn dat alles goed was zeg! Ik zat er ook al over in.

@Linda: gaaaaaaaaaf he! Ik geniet ook nog elke keer. Zelfs als ik eigenlijk wil slapen en de kleine een marathon aan het zwemmen is. Wat ook leuk is dat de baby direct schopt als Julian m roept. Zooo snoezig. En jullie schaapjes zijn ook leuk zeg! Dus toch geen blauwzilveren kamer. Das mooi, ben ik straks lekker uniek!!! :p

@Tamara, waar blijf je nou!!! Zit me hier suf te duimen!

Verder: gister weer van de trap gepleurd. Gelukkig maar een klein stukkie maar mn pootje was wel dubbel geknapt dus ik loop vandaag een beetje als Herr Flick van AlloAllo. Maar kennelijk is mn evenwichtsgevoel niet helemaal meer super. Buik brengt me uit balans. :)
    Enniewee, Julian heeft de kast en commode nu allebei thuis en ze zijn echt supermooi geworden. Nu nog strak wit lakken en dan kan ik binnenkort eindelijk kamerfoto's laten zien!

7. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Haaai meiden!

Lin, wat gaaf dat je schopjes hebt gevoeld, een heerlijk gevoel lijkt me dat zeg!
    Succes met je gesprek strakjes!

Saskia: Gelukkig dat het toch allemaal goed was!

Oooooo Djuke, je moet niet vallen!!!!
    Ben benieuwd naar je kamerfotootjes!

Tamara, hoe gaat ie bij jou?
    Hoe is het met je knie?
    En hoe is het met je temp?

Zethu, hoe is het met jou?

@ Hier: Druk aan de knutselkast, ik zweet me rot hahaha.
    Ik heb mn werkzaamheden net ff moeten staken, er zit in het midden van de kast een plek waar een lade zit, en daar zitten 2 planken omheen en die krijg ik niet goed vast :x
    Moet vanavond alsnog mn mannetje eraan te pas komen :(
    Maarja, ik doe gewoon alvast zoveel mogelijk, dan zijn we vanavond wat eerder klaar.
    Ben benieuwd hoe die straks staat!
    Ik zit ook nog op de nieuwe koelkast te wachten, want de oude gaf er van de week de brui aan :(
    We wilden zowiezo wel een nieuwe, maar we wilden nog even wachten, het is al zo'n dure tijd nu, maarja uit een koelbox leven hou je ook niet lang vol :D

Enne ik ben mega ongi!

8. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    hallo meiden!

@ nensi: wat balen zeg dat je je zo beroerd voelt. Hoe kan dat zo??? Hele dikke knuffel en hoop dat je je snel beter voelt!

@ linda: Gefeliciteerd, weer een mijlpaal. De schopjes voelen. wat gaaf zeg, zit gewoon mee te genieten hiero. En ook zo leuk d at Arno ze ook gelijk kon voelen!

@ nienke: wat een lekker voorruit zicht zeg. maar dan werk je wel lang door he!

@ saskia: wat fijn dat alles toch weer goed is, wel goed dat ze je zo in de gaten houden. Beter te veel dan een keer te weinig!
    Hopelijk blijft gewoon alles goed gaan tot het eind.

@ Hier: meiden wat zijn jullie ongeduldig zeg. Ik moest gewoon werken vandaag en ik heb niet de luxe om hier te kijken op mijn werk vandaar nu pas mijn reactie. Ik ben nog niet ongi. Helaas moest ik vannochtens om half 6 eruit en ben dan altijd zo suf dat ik niet getempt heb. Ik weet het hoe stom kun je zijn. Maar ik vergeet het bijna altijd als ik zo vroeg moet. Dan ben ik gewoon nog niet helemaal wakker.
    Maar goed dus nog geen ongi, en eigenlijk ook geen ongi krampen. Maar wel continu het gevoel dat "er wat" loopt dus heb al heel veel de wc gezien vandaag. hahaha. Ik heb wel een giga borrel buik.
    Maar goed we wachten nog even rustig af. En met dat rustig bedoel ik echt rustig. Ik heb me nog nooit zo relaxed gevoelt. Dus wie weet hahaha.

Liefs

9. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    oja sorry en mijn knie. Ja die is blauw en dik. De hele dag toch maar even een verbandje om gehad. Ik moet veel lopen enzo dus ja. Nu is de zwelling wel iets minder. Maar hij klopt gigantisch dus lig weer evven omhoog.
    En heb de hele tijd pijn scheuten. Maar goed eer ik een mannetje ben is het weg.

liefs

10. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Whaaaaaaaaaaaaaa meiden.. lees ik weer ff bij zit ik helemaal te stuiteren op m'n stoel!

@ Linda: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... schopjes :D:D Daar keek je zo naar uit!! Geniet er van! En echt supergaaf dat Arno het ook kon voelen!

@ Tamara: Jeeeeeeeeeeeeeemig.. echt superrrknap dat je zo rustig bent!!! :$ Ik zou werkelijk waar knettergek worden! Echt zo goed van je dat je nog niet getest hebt en zo relaxed bent! Hou dat gevoel vast!

@ Djuke: Meisss joh.. wel voorzichtig zijn! Niet weer van de trap vallen hoor! Als je niet meer zo goed in balans bent moet je je bugaboo anders maar als een soort van rollator gebruiken :p

@ Saskia: Gelukkiggg dat het bij het nieuwe onderzoek meeviel! Lekker rustig aan doen en je later verwennen :)

@ Hier: Zo lekker vrij en dan een avondje klimmen.. misschien daarna nog ff de stad in, maar vind er niets aan als ik niet eens één wijntje kan drinken :( Niet dat het zo belangrijk is, maar na een wijntje wordt ik toch altijd wat gezelliger :p Dus ik denk dat ik daarna maar lekker thuis op de bank ga hangen. En jipppppieieieieieie.. morgen 1 jaar getrouwd!!! Heb er zo'n zin in :) We gaan naar m'n ouders, het bovenste stuk van de taart opeten en zondag gaan we een nachtje naar een Bilderberg hotel op de Veluwe. Dat hebben we vorig jaar ook gedaan na het trouwen, dus daar willen we een soort van traditie van maken :)

Ik gok dus dat ik niet veel zal posten dit weekend en pas dinsdag weer hier zal zijn.. maar via m'n telefoon lees ik altijd alles wel :)

Fijn weekend allemaal!

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Djuke: Jeetje, wel uitkijken hoor!
    Voortaan maar extra voorzichtig traplopen ;)

@Ilona: Lekker bezig geweest en idd een koelkast is toch wel heel handig om te hebben..

@Tamara: Geloof dat wij hier met zn allen meer in spanning zitten als jij haha, vind het knap dat je zo rustig blijft zeg :D
    We blijven duimen!
    En rustig aan met je knie he, vanavond lekker omhoog ermee ;)

@Lkg: Lijkt me echt geweldig dat klimmen zeg, zou het ooit ook eens willen doen maargoed niet nu natuurlijk :p
    Alvast gefeliciteerd met je huwlijk en heel heel heeeeeeeeeeeel veel plezier dit weekend!

Hier: Allemaal bedankt voor de lieve woorden, vind het echt super hoe iedereen hier met elkaar mee leeft, we hebben echt een super groep! :D
    Ben vanmiddag even lekker naar me werk gegaan, had even zin om eruit te gaan tja en waar moet je dan naartoe op vrijdag middag..
    Dus zak chips voor de mannen gehaald en lekker wezen buurten :D

12. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Lkg, vanaf deze kant ook een heel hartelijke gefeliciteerd met jullie 1-jarig huwelijksjubileum!
    Geniet er lekker van dit weekend saampjes!

Saskia: Die mannen zullen je wel met open armen hebben ontvangen met de chips hihihihi.

Tamara: Ik hoop heel hard voor je mee!
    Super knap hoe je zo kalm blijft!

@ Hier: Ikea kastje staat in elkaar, klopt met het plaatje haha dus volgens mij is het goed gegaan.
    Koelkast is ook binnen, dus we zijn blij!

Fijne weekend allemaal!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: Fijne avond meid! enne, 1 wijntje kan toch best wel???
    Ik dronk ook vrijwel nooit na mijn ei, maar een wijntje kan echt geen kwaad hoor zo vroeg in een evt. zwangerschap..
    Dan is je kindje ook nog niet met jouw bloedbanen verbonden..

@ Tamara: Woehiiii jaa ik ben MEGA ongeduldig en ook helemaal in spanning!!
    Dat naar de wc lopen omdat er lijkt iets te 'lopen' herken ik van toen ik posi testte!
    En dat borrelbuik; dat hoor je ook vaker!
    Mgoed; zal nu stoppen met hoop geven hihi ;)
    Spannend!!

@ Iloon: Goed zeg dat ie staat!! :D

@ hier: was ff een kort bericht want ben op het werk..
    Ga nu dus ook gauw iets doen!

14. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Sorry Djuke: Had gewoon niet gelezen dat je je verstapt hebt. "Gelukkig" alleen je voetje. Zullen we samen over de boulevard flaneren ? ik met mijn manke knie en jij met je voetje alla allo allo
    hihi. Wel een beetje opletten heb, je draagt nu iets meer dan alleen jezelf.

@ Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat het raak zou kunnen zijn. Geloof er echt nog niet in, en denk er daardoor ook niet aan. Vandaar die rust! maar goed als jullie de zenuwen hebben vind ik het alleen maar lief hoor hoef ik het zelf niet te doen hahahaha. Al ben ik stiekem wel trots op mezelf dat ik het al zo lang volhoud. ( al 2 hele dagen hahahahahahaha)

15. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Ohh Tamaar, wat spannend!!!!!

LKG gefeliciteerd :)

All, fijn weekend!! :)

16. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Lkg: Gefeliciteerd!
    @Tamara: duim duim duim!
    @djuke: nee niet vallen!! Voorzichtig hoor!
    @Saskia: fijn dat het toch allemaal mee viel!
    @Nensi: snel weer wat fijner voelen hoor!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    blehhhgg werken op zaterdagochtend is niet fijnnnnn!! :(

18. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    helaas, vannochtend hier ongi doorgebroken. Tim gaat gelijk maandag naar zijn ha. bellen!

@Lin: balen meid dat je moet werken, ik moet zondag :S dus leef met je mee :D

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ahwwwwww shittttt Tamara :( Echt jammer zeg :(
    Hele dikke knuf!

@ Linda: Werkze.. bah in het weekend lijkt me niets.. morgen wel vrij?

@ Meiden: Thanks voor de felicitaties :)

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ tamara: aaahhh :( verdorie, wat jammer meis!!

Ik moet helaas ook zondag werken... lang leve de zorg sector ;)

Deel Deze Pagina