@ Djuke: kijk je een beetje uit? vind het maar link dat je nu al voor de tweede keer van de trap gevallen bent. @ Ilona: met mij gaat het best moet ik zeggen. Alleen voel ik me niet zo lekker. Was vanmorgen even op, maar ben weer terug in bed gekropen, zo belabberd voelde ik me. Nu heb ik nog wel een kop alsof ik knallende koppijn ga krijgen, koud en moe. Maar in papieren die ik over de mex-griepprik heb heb ik gelezen dat het door de vaccinatie kan komen dat je je een paar dagen niet zo lekker voelt. Heb ik eigenlijk altijd wel een beetje. @ lkg: 1 wijntje in je wachtperiode moet toch wel kunnen? Mijn ex-schoonzus dronk regelmatig tijdens haar zwangerschap en heeft ook een gezond kindje op de wereld gezet. Gefeliciteerd met jullie jubileum! @ Ilona: mooi dat het gelukt is met het kastje. @ Linda: lijkt me ook balen om in het weekend te moeten werken zeg! Heb dat een tijd moeten doen. Maar ik vond het maar niets. @ tamaar: balen dat je ongi is doorgebroken. Maar je had het wel al verwacht he. Hoe gaat het nu met je knie? Al minder last er van?
He gatsie Tamara, wat balen! Ik had hier toch wel het gevoel dat het raak zou zijn voor je... Zethu: Goed uitzieken, doe het lekker rustig aan! Heel veel beterschap! @ Hier: Klusvirus!!! (En dan niet het verplichte klussen, maar meer het ikea klusvirus hihi) We hebben de smaak te pakken! Het kastje is zo mooi dat we er nog eentje naast gaan zetten hihi. Scheelt weer een hoop opbergruimte! Dus wij zijn strakjes wel weer eventjes zoet!
Tamaar, wat enorm balen!!!!! Lkg, van harte met jullie trouwdag en geniet er maar lekker van. Saskia, wat fijn dat het geen voedselvergiftiging was. Zethu, goed uitzieken, hoor.
@ Ilona: haha, leuk he dat klussen in huis! Bij mij ligt het tijdelijk stil. Maar als mijn rug weer hersteld is ga ik denk ik wel weer aan de slag. @ timon: Tnx. Ben gister bewust niet lang op zp geweest. Toen ik klaar was met mijn topics lezen had ik zo'n koppijn dat ik ff achter de pc vandaan was gegaan. Ben gisteravond al om 23.00 naar bed gegaan. Normaal op zaterdag pas rond 1.00 of zo. En nu voel ik me weer kiplekker. Denk dat het aan de prik van donderdag lag dan. Heb ik altijd wel 1 of 2 daagjes last van als ik de griepprik heb gehad.
@Tamara: Balen zeg, had het zo voor je gehoopt! Wel fijn dat je ventje meteen zijn ha gaat bellen @Zethu: Wat vervelend dat je je zo rot voelde na die prik zeg, gelukkig is het nu weer een stuk beter @Ilona: Lekker op dreef met het klussen dus, erg leuk Hier: Na die spoedcontrole maar extra rustig aangedaan, tja het maakt toch indruk als je even verdacht bent van zwangerschapsvergiftiging ook al is het achteraf loos alarm. Ik hou me dus lekker rustig tot dinsdag en als dan weer alles goed is ben ik echt weer gerustgesteld Gisteravond zei Peter opeens "je moet je wel zo omkleden hoor", heeft hij me als verassing uit eten genomen Ook heeft hij gister een kist mandarijnen en een paar trossen bananen meegenomen, ben normaal helemaal niet zon fruit eter maar kan er nu niet vanaf blijven haha. Verder is alles gewoon goed, ik voel me lekker en slaap snachts ook nog steeds goed.. Niets te klagen dus
Bekijk bijlage 28767 NOD * Timon: 20 november, 20e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi * Lkg: 23 november, 12e ronde * Charpi: 25 november, 2e ronde met clomid * Nensi: 8 december, 11e ronde * Ilona2802: 12 december, 9e ronde * Tamaradb: .. december, 15e ronde (overleg met de huisarts) Zwanger * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
helemaal mee eens, dan hebben we tenminste een mooi kerstkadootje (hmpf, dat zei ik vorig jaar ook al) haha
Bekijk bijlage 28836 NOD * Timon: 20 november, 20e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi * Lkg: 23 november, 12e ronde * Charpi: 25 november, 2e ronde met clomid * Nensi: 8 december, 11e ronde * Ilona2802: 12 december, 9e ronde * Tamaradb: 12 december, 15e ronde (overleg met de huisarts) Zwanger * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
Nou dan gaan we gewoon zorgen voor een prachtig kerstcadeautje! Dit wordt hopelijk onze ronde meid! We gaan er weer helemaal voor!
he ladies hoe is het hier? heb ik veel gemist? hier nog steeds niet zwanger en ik begin toch te denken dat er iets mis is gek hé, wat ik bedoel is dat we niet echt gestopt zijn met klussen( we laten het over aan het lot) en dat wil zeggen dat we ook... tijdens mijn ei.... maar dat terzijde8) met de voorbereidingen op onze huwelijk gaat alles vrij goed we hoeven allleen nog de kleine dingentjes maar te regelen. dus laat de grote dag maar gauw komen! xdees
@ saskia: mmmmmmmmm kistje mandarijnen! Kan je er niet 1 naar Sittard laten sturen? de mandarijnen om op te eten en die kistjes zijn zo handig voor mijn hobby-spullen. Wel goed dat je zo rustig aan gedaan hebt. Wel rustig aan blijven doen he? En zo lief dat je mannetje je mee uit eten heeft genomen. @ dees: leuk weer wat van je te horen. Jammer dat het nog niet raak is. Gelukkig dat je je aandacht wel op het trouwen kan storten. Scheelt volgens mij heel veel.
@ dees :leuk iets van je te horen! Hmm geloof je twijfel als je na 10 maanden met een regelmatige cyclus nog niet zwanger bent.. Helaas zitten er hier meer meiden bij wie het zo loopt Lijkt me lastig om het maar zo te laten, tot jullie bruiloft..Dat zijn nog heel wat rondes. Maarja.. je wil ook niet met vanalles (MMM) bezig zijn voor jullie bruiloft..
@Tamara en Iloon: Ik hoop dat het geluk gaat brengen dat jullie deze ronde gelijk opgaan, zou leuk zijn 2 tegelijk in het roze @Dees: Vervelend zeg dat het nog niet is gelukt, maar wel geweldig dat jullie je lekker voorbereiden op het huwlijk! @Zethu: Ik doe nog steeds vrij rustig aan hoor, gister de hele dag alleen maar 2 wasjes gedraait en opgehangen Verder nog even naar zee geweest, lekker uitwaaien Hoe is het verder met iedereen hier? Hier: Een gevoel van rust, voel me gewoon volkomen rustig en prima.. Bleek ook wel want ik ging "vanacht" naar de wc en vond het bed al zo leeg, keek op de wekker en het was al 10 uur!! Zit nu lekker rustig brood te eten en het forum eens bij te lezen. Zal vandaag dus wel een relax dag worden Vriendin van me heeft gister een posi test gehad, erg leuk om het er nu over te hebben wat ze nu allemaal voelt omdat ik het kan vergelijken met wat ik voelde rond die tijd