Linda: Leuk zeg dat je het voelde schoppen. Blijft een super mooi gevoel. Mijn man zingt elke avond voor het slapen gaan een liedje voor de baby. Gisteren voor het eerst volgens mij gevoeld dat de baby de hik had, was een heel apart gevoel djuke: Kijk nou uit op die trap, we hebben als zwangere vrouwen al meer de neiging om om te kukelen. tamaar: He bah, die rot ongi. Hoop dat de volgende ronde beter is. Ik stop 4 weken voor de uitgerekende datum, begin nu wel te merken dat ik vrij moe ben aan het eind van de dag. Maar we moeten nog een aantal weekjes volhouden. saskia: Lekker zeg, dat je zo rustig wakker werd. iloon: Ik zal voor jou en tamaar duimen op een mooi kerstcadeautje. hier: Vrijdag is de kinderwagen bezorgd. Echt superleuk. We hebben hem nu in de woonkamer staan, echt vreemd dat hier dadelijk onze kleine uk in ligt.
Hee meiden.. ben weer terug @ Dees: Leuk wat van je te horen! Alleen had ik natuurlijk liever gehad dat je kwam vertellen dat je zwanger bent.. maar helaas. Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn! @ Nienke: Coool.. kinderwagen binnen Hihi.. lekker rondjes mee rijden om te oefenen nu! En je beeb de hik.. whaha.. lijkt me niet echt prettig! @ Saskia: Wat goed dat je het rustig aan doet en je zo goed voelt!! Echt super om te horen! Ik hoop dat het zo blijft tot je bevalling! @ Linda: En het werk-weekend goed doorgekomen? Nu lekker veel vrij deze week?? @ Tamara en Iloon: De lijst kan idd wel weer wat roze gebruiken.. is echt al weer een tijd geleden dat er weer iemand zwanger was.. dus twee tegelijk zou super zijn!! @ Zethu: En voel je je al wat beter? Vervelend dat je je niet zo fit voelde door de prik. Hoop dat het nu beter gaat! @ Hier: Heeerlijk weekend gehad. Lekker met mannetje een stuk gefietst over de Hoge Veluwe.. 's avonds heel luxe tapas gegeten (met één wijntje , oh wat heb ik daar van genoten, erg eigenlijk), lekker gezwommen, vanochtend gewandeld in het bos en verder veeel gekletst en geknuffeld en gewoon ervan genoten om samen te zijn Was echt een perfecte viering van onze 1 jarige bruiloft Nu nog een weekje wachten tot m'n NOD. Vind het echt megaspannend deze keer.. vooral omdat het echt de laatste kans is om uit de mmm te blijven. Als ik ongi wordt gaat mannetje zaad inleveren.. maar ik blijf hopen het het niet nodig is!!
Haaaai meiden! Nienke: Wat leuk dat de kinderwagen er is, zal idd wel een vreemd idee zijn dat daar strakjes jullie kindje in ligt. Maar wel super! Lkg: Ik vind het een goed idee, 2 in 1 keer! Maarre eigenlijk vind ik het nog een beter idee als jij over een weekje van de daken mag schreeuwen dat het bij jullie gelukt is! En dan volgen Tamaar en ik je over een paar weekjes okee? Zou idd wel leuk zijn, dan zijn we ook rond dezelfde datum uitgerekend. Hihi maar zo ver is het nog niet! Sas: Wat goed dat je zo lekker relaxed bent! Ik zou zeggen, neem het er lekker van en geniet! Linda: Hoe is het met jou? Al een beetje bekomen van je weekend?
Enne o ja, ik kom net thuis: Krijg ik een telefoontje van mijn zus dat ik weer tante ben geworden want mn broer zn vrouw is bevallen. Hij heet Wessel (had ik goed geraden!) en is naar verwachting 8 pond.. Nu maar afwachten of ik op visite mag komen of dat ze me echt pas op het kraamfeest uitnodigen!
Lkg: Klinkt heerlijk jullie weekendje weg! En op de Veluwe, mmmmmmmmmmmm zaaaaaaalig! Wij gaan met de kerst ook weer!
LKG: Lekker dat jullie weekend super is geweest. Hoop dat jij ook op de roze lijst komt te staan. Als Tamara en Iloon dan een paar weken later volgen, zou dat helemaal super zijn.
hmmmm sorry meiden ben wel hier maar ook weer niet. Ben half aan het bekijken wat mn buren aaan het bouwen zijn want die zijn een of ander groot ding boven de achter muur aan het bouwen, nou niet bepaald prachtig tot nu toe, iets van ijzer ofzo. haha. En dat gaat elke keer via een kraanwagen ofzoiets (hoe heet zo'n ding hihi) boven onze tuin door.. dus moet ff opletten dat ze niets raken van onze tuin enzo. Stomme buren, hadden wel ff mogen komen vertellen wat ze van plan waren hoor. Mgoed. Daar tussendoor ben ik ook nog aan het figuurzagen hahah en nog op het forum aan het kijken af en toe.. dus beetje druk hihi. @ Iloon: Proficiat met je neefje Wessel! heb vandaag lekker vrij en dan weer werken tot vrijdag, maar dat valt wel mee 4 dagen per week is wel nogmaal voor mijn contract. @ lkg: klinkt super, je weekendje weg! Fijn dat het zo leuk geweest is!!
Dankjewel meiden, ik heb mn broer uit fatsoen wel een smsje gestuurd om ze te feliciteren en verder wacht ik maar af wat er gaat komen... Doordeweeks hebben wij toch al niet zo heel veel tijd, dus dan vind ik het eigenlijk niet zo erg al we pas het weekend zouden mogen komen ofzo. Maarja we horen het wel weer hooor.. Linda: Waaaaaaaat zijn ze aan het maken???? Jeetje zeg, ze hadden idd wel ff mogen zeggen wat ze gingen doen.. Stomme buren!
KHeb geen flauw idee.. een of andere grote schuur? of een mega tuinhuis? staan nu 4 grote ijzeren balken ... heel apart. niet bepaald mooi ook... mgoed. Loop straks wel een keer ff de tuin in om t evragen wat het moet gaan worden...
Nou haha nja wordt gewoon een groot ijzer huisje ofzo bij hun in de tuin.. en dat komt dan zo te zien een heel eind boven onze muur uit. niet echt prachtig. mgoed, weinig aan te doen ben ik bang.. Lijkt erop dat onze buren er meer last van zullen hebben mgoed. Ach, genoeg hierover. Weer een schaapje uitgezaagd! Weer klaar voor vandaag
@ Linda: Jemig.. daar zit je ook niet echt op te wachten zeg :S Moeten ze daar geen vergunning voor hebben ofzo??? Haha.. cool.. weer een schaapje. Hoeveel moet je er nog?? @ Ilona: Gefeliciteerd!! Leuk een neefje! Hoop dat je snel even mag gaan kijken
Kheb geen flauw idee? moet arno vanavond maar kijken of ie dr iets mee wil doen. Nog 7 schaapjes ahah
Ilona, gefeliciteerd met je neefje! En nu rustig bekijken wat ze nu van jou gaan verlangen. Linda, mogen ze zomaar iets boven de 2 meter (schuttinghoogte) uitbouwen zonder vergunning? Het zal namelijk jullie zicht verminderen en daar kun je tegen protesteren.
Ik heb geen flauw idee, maar tkan toch best dat ze dr een vergunning voor hebben niet? of had ik dat dan geweten of iets?
Het was op z'n minst netjes geweest als ze het jullie gewoon waren komen vertellen. De vergunningaanvraag en -verlening zal dan wel in de krant hebben gestaan. Misschien kun je het nog terugvinden. Of gewoon aan hen vragen.... 'Wat gaan jullie bouwen? Jee, daar wisten we niets van. Goh, heb je daar een vergunning voor nodig?'
ja is nogal vaag gegaan. Die vent die de kraan bestuurd * hihi pauze...mn kindje(s) schopt/schoppen!! geniet geniet hihi. Zooo leuk, precies waar ik mijn hand leg, beginnen ze te trappen hihi. * die kwam voor het weekend hier aan de deur. Of ie ff over de muur heen mocht kijken omdat ze het van de andere kant niet konden zien en ze daar iets wilde maken. Nja, ik gezegd dat ie best ff mag kijken. Dat deed ie, vervolgens telde die de meters vanaf de achtermuur tot aan de oprit. (achteraf was dat dus voor de kraan over ons huis te laten komen... ik denk; zeg dat dan?! maar oke) Die vent zie ik straks buiten staan, toen ik met de hond ging wandelen. Dus ik vraag: Wat gaan jullie eigenlijk bouwen?? Antwoord: "ja volgens mij iets van een tuinhuis ofzo" ???? ehhh... dat weet je toch als je mee aan het bouwen bent??? Naja... mn vriend moet er maar, als hij wil, achteraan gaan ofzo als ie thuis is. Ik ga niet aan hun vragen of het wel mag wat ze doen.. (hihi.. ben niet zo'n held in die dingen )