Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, held op sokken! Hopelijk nemen die 2 mannetjes dat straks niet van je over.:p

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha nee die worden net zo stoer als mn vent! :p;)

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dus met iets als nu bij de buren gaan de 3 mannen tezamen op pad en laten moeders bibberend in huis achter.:D

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whaha nou bibberd niet hoor.
    Tis niet dak niets durf te gaan vragen.
    had al gevraagd wat ze gaan maken enzo, maar om te vragen of ze een vergunning enzo hebben..nja, da doe ik dan weer niet..

maar volgens mij gaat mn vriend dalijk ff bij de buren vragen of hun van iets weten..

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gewoon enorm blonT worden en heel onschuldig vragen. Goh, heb je hier nu een vergunning voor nodig? Of voordat hij gaat vragen even op de site van de gemeente kijken of je daar iets kan vinden.;)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ach boeie :D
    geen zin in gedoe, doet mn vriend maar!

Hihi vandaag al heel de dag drukke baby's in mn buik :D erg leuk.

Verder is arno net thuis gekomen dus gaan ff samen koken :)

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Eten staat hier al op. Gekookte piepers met doperwten en worteltjes en een stukje vis. :D

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Nienke: Leuk he al die babydingen, vind het ook super om ermee bezig te zijn :)

@Lkg: Wat fijn dat je weekend zo geweldig was zeg :D
    Zal natuurlijk weer voor je duimen deze week ;)

@Ilona: Ben ook benieuwd of je op visite mag komen..

@Linda: Nou dat is ook wat zeg, volgens mij heb je voor alles hoger als 2 meter een vergunning nodig, dat kan ik me in elk geval herinneren..
    Maargoed dan zou het dus gewoon in de krant gestaan hebben, dus misschien heb je het gemist..
    Erg raar dat ze vooraf niet wat laten weten zeg!

Hier: Vandaag zoals gezegt een relaxdag gehouden haha, heerlijk lui geweest :p
    Noujah ik ben even naar de winkel geweest voor wat brood en ben wezen stofzuigen, maar verder vooral lekker gehangen.
    Morgen weer op controle, ben benieuwd of ik nou wel weer in 1x word goedgekeurt :p

9. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    dank jullie dames!
    gelukkig hoef ik er ook niet zoveel aan te denken want ben toch druk bezig met "het trouwen" dus dat scheelt een hele hoop!

hoe is het hier verder?

10. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hi meiden,

Weer even een update: mocht vandaag weer op controle! Lekker weer hartje gehoord; schoonmoeders is meegeweest en vond het ook helemaal geweldig. Bleek zelfs dat onze verloskundige ook de verloskundige van m'n schoonmoeder was!! (die draait al even mee :D) Verder haar advies maar opgevolgd en ga toch donderdag het vaccin tegen de Mexicaanse griep halen. Ik val in 3 risicogroepen: licht astmatisch, zwanger en veel in aanraking met kinderen (en heb de laatste week al last van m'n longen) dus ik ga hem toch halen..

Oh ja en en en 28 december hebben we de 20 weken echo en krijgen we hopelijk te zien wat het is!!!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Linda, hoe is het vanavond afgelopen?

Dees, wat fijn dat de trouwvoorbereidingen al zover klaar zijn. Het leidt je wel lekker van het gebeuren rond de kinderwens af.

Hemeltje, wat een grap dat jij dezelfde verloskundige hebt als jouw schoonmoeder. Zij heeft dus jouw man als baby meegemaakt?

12. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    En Linda, weet je al of ze een vergunning hebben voor het chalet :p wat ze gaan bouwen.

Hemeltje: Grappig zeg dat je schoonmoeder dezelde VK heeft gehad als jou. Hoe is het verder met je? Gaat het goed met de zwangerschap. Was gisteren bij de pufclub en van de 8 vrouwen, wist maar één iemand wat het ging worden. Vond het wel speciaal, want tegenwoordig willen een heleboel mensen al weten wat het wordt.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #5973 jedalin, 17 nov 2009
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
    hahah ach niet veel spannends; arno was moe ;)
    Maar nja, tmaakt ook allemaal niet zo veel uit. Vraag het wel een keer aan de buurman als ik 'm zie lopen..haha.

zucht...weer op 't werk. bleh.. krijg er steeds minder zin in als ik me bedenk dat ik binnenkort niet meer hoef! hahah.
    Nog maar 2.5 maand! :)

@ nienke: da's inderdaad wel typisch; hoor ook van bijna iedereen dat ze het willen weten!
    Bij de maart mama's (58 ) zijn er maar 5 ofzo die het een verrassing houden.

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Kan me voorstellen dat je geen zin hebt, ben ook aan het aftellen. Nog 5 weken en drie dagen, oftewel nog 19 dagen werken. Ben er niet echt mee bezig hoor :D ;), heb gewoon geen zin meer.

Nu is het ook voor mij niet superdruk, aangezien ik toch geen nieuwe opdrachten krijg, aangezien ze niet weten of ik eerder met verlof ga of niet.

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: haha dan heb je lekker lang geslapen zeg :D

@ Nienke: wat leuk dat jullie nu ook de wandelwagen hebben :D

@ LKG: Ik had gisteravond nog barstende koppijn. Maar voel me niet meer zo ziekjes door de prik.
    Nog een weekje spannend dus voor je. Ik hoop zo dat het nu wel raak is.
    Maar aan de andere kant wel fijn om gecontroleerd te krijgen of alles wel in orde is.

@ Ilona: proficiat met je neefje! Ben benieuwd wanneer je hem kan gaan bekijken.

@ Linda: jee, als dat over jullie tuin heen gaat hadden ze het idd wel ff mogen laten weten ja.
    zijn ze nu klaar inmiddels?

@ Linda: bouwvergunningen worden altijd van te voren aangekondigd...

@ Saskia: hoe laat mag je vandaag? Hoop dat je in 1 keer goedgekeurd wordt...

@ hemeltje: ik heb hem al gehaald. heb amper last er van gehad. Alleen een paar dagen minder lekker er aan.
    Beetje pijnlijke arm. Maar ik wist dat dat ging gebeuren...

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Hemeltje: fijn zeg zon goede controle, vind het altijd weer een lekker gevoel als alles weer goed is :)

@Nienke: Je hoort idd meestal dat de meeste vrouwen het wel willen weten, zelf vind ik een evrassing gewoon leuker :)

@Linda: Elke dag die je werkt kom je weer een dag dichter bij je verlof, voor je het weet is het zover ;)

@Zethu: Ik mag om 13.30 weer, nu maar hopen dat ik meteen word goedgekeurt ;)

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik ga voor je duimen saskia...

Dames, kijk eens naar mijn nieuwe banner!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Succes Saskia!

@ Zethu: hahaha mooi hoor! :D
    Laat die centen maar komen! :)

19. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Saskia, ik hoop voor je dat je nu in één keer door de keuring heen komt. Zou mooi zijn.

zethu, dat is weer goed nieuws. Waar heb je gesolliciteerd?

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Volgens mij heeft ze over 16 dagen haar gesprek ;)

Deel Deze Pagina