Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Charpi: Ik ga een weekendje.. dus ben maandag weer terug :)

Ik denk/hoop dat het in onze omgeving ook wel heel onverwachts zal zijn. Wij zijn allebei redelijk 'onafhankelijk' zeg maar.. we zijn bijna nooit thuis omdat we allebei een fulltime baan hebben en zoveel bezigheden hebben 's avonds.. we hebben helemaal geen regelmatig leven.. en bovendien ben ik niet echt zo'n mama mama zeg maar. Hihi moeilijk uit te leggen, maar sommige meiden daaraan zie/merk je direct dat het echt moeders zijn, en dat ze niets liever willen. Ik wil ook niets liever, maar ben niet echt zo'n typisch verzorgende moeder type. Haha, als jullie begrijpen wat ik bedoel :p

2. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Leuk! was idd. algemene vraag, voor iedereen! Ben gewoon super benieuwd naar hoe jullie het meemaken. Heb beetje de neiging het tegen iedereen te vertellen, omdat ik zo graag over kinderen en baby's praat, maar gelukkig is mijn vriend een geduldige (en leuke) gesprekspartner hierover. :)
    Ik zeg niks, de verrassing is dan des te leuker! ;)

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Denk dat het op het werk wel een aardige schok zal worden, naaste familie weet wel dat we "later" kinderen willen maar niet hoe we er in werkelijkheid mee bezig zijn ;)
    Ik heb wel een vriendin op internet in vertrouwen genomen, bij haar had ik toevallig geraden dat ze er ook mee bezig was en zo raak je aan de praat over dat onderwerp..

Lkg, ik wens je een hele fijn weekend! :D
    Wij zijn ook maandag weer terug ;)
    Nog 2 uurtjes en dan worden we op de boot verwacht..

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zooo dat was een hoop bijlezen! hihi. Leuk hoor, al die niewelingen weer! Welkom!

Ik heb 3 pagina's gelezen dus weet niet meer precies hoe en wat, maar in ieder geval voor Saskia en Lkg; Veel plezier in spanje en engeland!

@ Annelies: Ik hoop dat deze tekenen iets mogen betekenen!

@ Tirz: Balen van die blaasontsteking... Wat betreft het testen; Ik zou 't denk ik ook niet volhouden tot volgende week vrijdag! Pfoe! Natuurlijk is het wel zo áls je het vol houdt tot dan, de kans wel erg groot is! Anders zou je wel heeel erg overtijd zijn..!
    Spannend hoor! Als je morgen al test; ben erg benieuwd naar het resultaat!

Hier alles nog hetzelfde trouwens, niets bijzonders...
    Vorige cyclus heb ik op de 28e dag, vandaag dus eigenlijk, getest. Heb hem nu op 30 dagen gezet..Dus even kijken of ik zaterdag of zondag doe testen :)

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Linda, spannende dagen voor je.... ik zal voor je duimen!

Krumeltje, kan me goed voorstellen dat je het aan iedereen wilt vertellen, daarom hebben wij dat ook gedaan hihi...

Hier nog steeds geen ongi...

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    thnx Charpi :)
    Ik heb het trouwens aan 4 of 5 collega's (van de 9 ofzo haha) verteld. Dus op mijn werk zal t geen verrassing zijn! ;)
    Verder denk ik wel voor familie enzo, ik denk niet dat zij verwachten dat we er mee bezig zijn.
    Ben ook nog vrij jong (21, bijna 22 ;) ), maar mn vriend is 34 (bijna 35 :confused: ;) )
    Maar zijn samen echt zo helemaal klaar voor een kindje! Nu hopen dat het gauw mag komen :)

Mgoed... moet nu gaan haasten want we gaan naar de bios! :D

xxx

7. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

15 nov 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hey Meiden,

Ben effe twee weekjes niet hier geweest, zijn er gelijk een stuk of 15 pagina's bij.

Voor alle nieuwe meiden! Gezellig dat jullie mee kletsen. Heel veel succes met zwanger worden.
    Ik zie dat het bij een aantal behoorlijk spannend is. Zat te lezen en bij elke pagina wissel dacht ik komt er nu dan eindelijk iemand met positief nieuws?
    Maar het is nog steeds spannend. Ik duim voor jullie!

Hier is het vrij druk. Vandaar ook niet veel geweest hier. Maar ik miste het toch al, haha hoe verslaafd kun je zijn aan een forum.
    Dit weekend lekker vier dagen naar Limburg. Daar wonen mijn ouders dus we gaan even heerlijk genieten van elkaar. Het is lang geleden dat we weg zijn geweest.

Ik zie dat er hier ook een aantal meiden op vakantie zijn of gaan. Heel veel plezier en geniet er van!

Tot snel.

Liefs Tamaar

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Heb het opgezocht, maar kon er niets over vinden. Dus denk het niet.

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    [quote="krumeltje]Hoe is het bij jullie in de omgeving? Wordt het een grote shock, of zijn jullie de laatste op rij?[/quote]

Van vriendinnen en zussen ben ik de laatste op rij, dus het zal geen verrassing zijn. De meesten weten ook dat we bezig zijn.

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Waar in Limburg wonen je ouders?

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Linda, bij ons is er ook een groot leeftijdsverschil, mijn mannetje is 42 en ik 31...

Tamara, veel plezier in Limburg toegewenst.....

Hier nog steeds geen ongi, terwijl ik het toch echt verwacht ondertussen...

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    he charpi, hmm ben je aan het ontpillen misschien?

Ik verwacht binnen nu en 2 dagen mijn ongi ook..dus testen ga ik zeker pas zondag ochtend doen..niet morgenvroeg al.

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Linda, ik weet het niet of ik aan het ontpillen ben, zou goed kunnen.... heb sinds gister wat krampjes, maar het zet niet door, althans nog niet....

Voor jou wordt het nu ook spannend.... ik duim voor je!

14. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Ik denk niet dat veel mensen het van ons verwachten.
    We zijn best wel druk, hebben een hoop dieren (ook 4 honden). Veel mensen zien er geen baby bij...
    Mijn ouders weten wel dat we bezig zijn, omdat mijn vader nog maar kort te leven heeft en ik wel wilde dat hij het zou weten.
    Verder weet 1 vriendin het.

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hier nog steeds niets :(
    Geen :evil: :evil: , maar ook geen positieve test. Wordt er niet goed van!

16. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Kan ik me voorstellen!
    Of je hebt echt een super lange cyclus, das ook balen...!

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Zethu ik leef met je mee, volgens mij zitten wij in hetzelfde schuitje... wachten duurt lang he.... van mij mag die ongi komen....

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pff wat vervelend zeg, zethu!
    brengt volgens mij een hoop onzekerheid zo mee.. Wachten op je ongi die maar niet komt en geen positieve test krijgen..
    Succes... dat je maar heel gauw een positieve test mag krijgen! En het kan handig hoor! ik lees best veel berichten over meiden die na een week of zelfs 2 pas positief testte!

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Het weer doet ook al met me mee. Het is hier zo grijs en donker dat je niets ziet zonder het licht aan te doen.

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hier is net besloten dat we morgen al opnieuw gaan testen, dan weet ik tenminste zeker dat ik evt. niet zwanger ben en kan ik rustiger mijn ongi afwachten.... de uitslag kan ik alleen niet snel hier posten, want ik moet morgen oppassen bij een vriendin op een manneke van een jaar.... even lekker oefenen, hihi....

Deel Deze Pagina