Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    hematologisch lab in het AZM (Maastricht)

2. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Joehoeoeooe.. pagina 600!!!

Wat een kletskousen zijn we toch!! :D

@ Hemeltje: Super dat allles goed was!!

@ Saskia: Succes bij de controle straks!!

@ Zethu: Gaaf dat je op sollicitatie mag komen! Ik hoop dat je aangenomen wordt!

@ Linda: En doe je vandaag weer een schaapje??

@ Hier: Geen nieuws.. alleen m'n temp doet een beetje raar.. was vandaag ineens weer behoorlijk laag :S Hij geeft wel een wit bolletje maar ik heb maar een half uurtje eerder getempt dan normaal, en gewoon goed geslapen en niet uit bed geweest vannacht. Naja, moet maar afwachten..

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ik hoop het ook, want dat houdt in dat ik mijn cursus toendertijd niet voor niets gevolgd heb...

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Dat zou helemaal mooi zijn zethu. leuk

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha nee geen schaapje vandaag; ben op het werk..

Enne..pagina 600..en berichtje 602 van jou zag ik toevallig ;)
    was bijna toeval geweest en beide 600 geweest :p
    mja... hahah dus... lekker doelloos.

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Oh grappig! Dat zie ik nu pas hahaha..

Maar whowwww.. jij hebt al veel berichten!!! Ik vond al dat ik veel postte :) hahaha ;)

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede

ik zwijg....

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
  9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Dat zijn idd al een heleboel berichten.

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja ik weet het. Ik ben erg. Maar ja, ik volg ook meerdere topics he...
    En er zitten er bij waar ik uren kan blijven hangen. Is net een een chat daar....

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zethu, wat fijn dat er weer een sollicitatie aan zit te komen. Nu hard duimen dat dit positief uitvalt.

Jeetje Linda, nog geen duidelijkheid? Ik had het echt wel willen weten.
    Zo waren vandaag 2 heren van de gemeente naast ons huis. Dat herinnerde me eraan om de gemeente nogmaals te bellen om te vragen wanneer de boom naast ons huis zal worden verwijderd. Dit zou namelijk eind oktober gebeuren. Nu is me gezegd dat het uiterlijk volgende week zal zijn. YES!:D

Veel berichten.... :p

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Zethu: Leuke banner, wel spannend hoor dat afwachten :)

@Lkg: Vervelend die onduidelijkheid zeg..

Allemaal bedankt voor het duimen, want het heeft geholpen ;)

Hier weer terug van controle en na de ophef van vorige week gaat nu alles weer keurig volgens het boekje ;)
    Ook was de beeb nu volledig ingedaalt en vast in het bekken, klaar dus voor de bevalling..
    Verder zei de vk dat het niets hoeft te betekenen als je nog niets voelt rommelen, het kan gewoon ook opeens beginnen en direct doorzetten.
    Dus ook al voel ik geen voortekenen, het zou toch al snel kunnen beginnen, maargoed het kan dus ook nog 4 weken duren :p

13. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Saskia, spannend hoor allemaal. Ben je niet al zenuwachtig?

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nee, ben nog helemaal rustig haha.
    Ben wel ontzettend nieuwschierig naar ons wonder hoor, maar aan de andere kant geniet ik nog steeds ontzettend veel van het gepor in me buik ;)

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Saskia: Jipppieieie :) Wat fijn dat alles goed is! Kan je met een gerust hart van je zwangerschap genieten zolang het nog zo is ;) Echt stoer man dat je nog zo relaxed bent! Ik zou volgens mij de hele dag lopen zenuwen hahahaha..

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: hahah ja die maart mama's kletsen soms wel 30 pagina;s per dag... en als ik vrij ben dan klets ik net zo hard mee ;) dus vandaar al die berichten haha.

@ Timon: haha nee moesten allebei werken vandaag en morgen weer dus t zal wel.
    en nja, duidelijkheid, ze bouwen een tuinhuis. En alst resultaat niet mooi is of ons uitzicht belemmerd, dan vraag ik wel of ze een vergunning hadden.. en zo niet, moeten ze die 1 regelen of dat ding weer aanpassen.
    Maar wacht het wel af.
    hahah kweet niet eens hoe mijn achterbuurman eruit ziet, anders had ik hem wel een keer aangesproken als ik hem zag lopen. Maar kheb die man nog nooit gezien :p

@ Saskia: fijnnnn alles goed! goed dat je rustigen relaxt bent. Ik denk dat ik me toch ongeveer wel een keer een beetje druk zou gaan maken om de bevalling als ik zo ver ben als jij....
    mja.. tmoet er toch uit hihi, dus druk maken heeft ook niet zoveel zin.

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Peter snapt het ook al niet dat ik er zo rustig onder ben, die maakt zich wel al druk over de bevalling :p
    Zelf heb ik zoiets van ik rol overal zo doorheen, dus waarom zou de bevalling wel opeens tegen vallen?
    Zeker als ik bij de decembermamas lees dan kan ik alleen maar bedenken dat ik zoveel geluk heb tot nu toe ;)
    Betekend natuurlijk wel niets dat de zwangerschap zelf zo makkelijk gaat, maargoed de bevalling moet je ook maar afwachten en je krijgt er natuurlijk wel wat moois voor terug ;)

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ja dat is idd ook mijn gedachten: Mn lichaam en ik (hihi dat klinkt) komen overal altijd prima doorheen, nooit ergens last van, laat me nooit in de steek, altijd alles goed..
    Dus wie weet gaat ook de bevalling soepel..
    Mja... tzijn d'r dan toch 2 die d'r uit moeten.... hihi.

mgoed; ik ga dr nog niet aan denken, dat doe ik over een week of 14 ofzo wel :p

19. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hee meiden,

Hoe is het hier?

Sas, wat spannend het komt nu steeds dichterbij en de beeb ligt er al klaar voor, hihi.

Verder niet alles bijgelezen nog (schiet niet op met mij momenteel :p). Heb in ieder geval wel een lekker weekend gehad :)
    Jullie ook?

Liefs xxx

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Goedemorgen,

Sas, denk dat ik ook niet zo rustig ben als dat jij nu bent. Ik kijk niet tegen de bevalling op, op dit moment, maar begin er wel steeds meer aan te denken.

Hier behh, weer aan het werk, heb echt geen zin meer.

Deel Deze Pagina