Jeetje.. wat is het hier rustig!! Iedereen hard aan het werk?? Niemand iets leuks te vertellen?? Ik ben ook druk aan het werk.. niet zoveel zin meer, maar nog een paar uurtjes dan zit de (werk)dag er weer op
huahah niet hard aan het werk maar gewoon weinig te vertellen Naja, kan jullie wel lastig vallen met dat we vanavond allerlei spullen op gaan halen voor onze kindjes! hebben via marktplaats een doomoo (zitzak voor baby's/pueters/kleuters - die groeit helemaal mee, erg leuk ding), tweelingbox, babybjorn en babynomade (hele handige wikkeldoek) gekocht die we vanavond dus gaan ophalen heb er zin in!! Ben vooral erg benieuwd naar de tweelingbox!! Enige 'nadeel': als ik dat ding in huis heb, kan ik (en volgens mij arno nog veel minder) het echt niet laten om die niet al in de huiskamer neer te zetten! hahah. Ik had al voorgesteld aan Arno om de kinderwagen in de doos te laten maar hij wilde hem persee al in de huiskamer hebben staan! hihi.
hahah lkg, wat heb je een hoop open rondjes in je FF tabel! hahah. elke keer een half uurtje later ofzo? Temp ziet er op zich mooi uit.. maar zie dat ie bij je andere temp ronde ook een hele tijd aardig hoog bleef.. afwachten dus maar! Spannend, ik duim voor je meis!
Ohhh leukkkk!! Ik heb gelijk al je dingen even gegoogled. Die doomoo ziet er echt leuk uit!! Zo'n wikkeldoek lijkt me ook super handig.. Hihi.. echt zo leuk al die dingetjes uitzoeken en kopen!! Enuhh.. als je tijd hebt maak je dan wat fototjes van de spulletjes Ben benieuwd! Haha en die witte bolletjes jah.. de standaard is volgens mij 7 uur bij mij.. dat is de tijd waarop ik meestal opsta. Maar deze week is het erg druk op het werk dus ben ik gisteren en vandaag een half uurtje eerder begonnen.. en in het weekend zet ik m'n wekker er niet voor als het niet rond m'n ei of rond m'n NOD is, maar dan temp ik als ik een keer wakker wordt 's ochtends.. Het zijn volgens mij allemaal wel redelijk betrouwbare temperaturen, omdat ik er niet uit ben geweest 's nachts en wel een aantal uur achter elkaar heb geslapen voor ik temp.. maar goed, niet allemaal om 7 uur.. Kvond de temp zelf eigenlijk niet zo heel hoopgevend.. hij is behoorlijk laag vergeleken met de vorige twee maanden.. maar jah, we zien wel.. ik voel helemaal niets en heb geen afscheiding meer (net als altijd), dus ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongi wordt maandag of dinsdag
Ach, afgelopen 2 maanden was het resultaat nou ook niet echt goed, dus wellicht nu het deze maand anders is, is het wel positief?! hihi... Niet de moed nu al opgeven hoor! Hij zit in ieder geval mooi boven de 37, en hopen dat ie de komende 5 dagen daar blijft zitten. Oh ik hoop zo dat jij ook gewoon heel snel mag gaan rondshoppen!! Vind het zo lief hoe enthousiast jij altijd reageert op zulke spulletjes en dat je zelf ook kei (hihi brabander dat ik ben) veel rondzoekt op internet enzo.. dan denk ik goddds..nu is het wel eens tijd, moedertje natuur!!
Ben het helemaal met je eens linda, LKG verdiend het helemaal om nu ook eindelijk eens een positieve test in haar handen te hebben. Misschien dat moedertje natuur met deze storm de richting op komt. linda, leuk hoor al die spulletjes halen. Vind het echt superleuk om rond te snuffelen op internet om al die spulletjes voor de baby te vinden. hier ook aan het werk, niet echt druk, maar heb ook niet zoveel te vertellen. Dat ik geen zin meer heb. Nog iets minder dan 2 uur en dan ga ik weer naar huis.
Ohhh jullie zijn lieff.. dankjulliewel Babyspulletjes zijn nou eenmaal zo leukkkkk.. en ik vind het heerlijk om dat zo tijdens het snuffelen op internet een beetje weg te dromen van hoe mijn kindje in die kinderwagen zou liggen of hoe mooi het kamertje zal worden Ik ben nou eenmaal een dromer @ Nienke: Je maakt trouwens wel lange dagen of lijkt dat maar zo? Volgens mij was je om 8 uur al aan het werk toch?? Hier nog twee uurtjes te gaan
Haai ladies, Ikke ook duimen voor die lieve Lkg! Wat je zegt, Lin, Moedertje natuur moet maar eens wakker worden daarzo! Linda: fijn he, shoppen voor de beeb. Ik krijg echt een soort waas voor mn ogen als ik in de babywinkel loop. Hebben, hebben, hebben! Gelukkig ben ik getrouwd met een Zeeuw. Hierzo: niezzo heel leuk nieuws allemaal. Mn paps en mams zitten weer in de tigste vechtronde van de eeuwigdurende soap "wie slaat wie het eerste van het erf af." Oftewel mn mams is weer even bij mn vader weg. Dat gebeurt ieder jaar wel een keer, alleen nu bivakkeert ze bij ons. Kan ze even bijtanken terwijl mijn ooms trachten wat redelijkheid in mijn vader te praten. Maar goed, leuk is anders. Verder vond het mijn baas het wel goede timing om gisteravond even te bellen met de mededeling dat: A. ik per direct van mijn functie ontheven wordt en mijn collega het voor 3 maanden overneemt. B. mijn contract volgend jaar niet verlengd wordt. A. is natuurlijk een oplossing voor mn aanstaande verlof dus das niet zo heel erg. B. had ik wel verwacht maar sjongejonge, het kwam wel weer lekker uit allemaal. Dus ik ben de hele nacht bezig geweest met mezelf vertellen dat er belangrijkere en leukere dingen in mn leven zijn. Zoals baby, geweldige man, lieve vrienden, goede gezondheid etc etc. Maar baal wel. Tot zover weer mn ego. Tis wat met mij!
LKG, ben inderdaad om 8 uur op kantoor en ga om 5 uur naar huis. Het nadeel is dat wij onze uren allemaal op de klanten moeten schrijven waar we voor werken. Dus ben ik een keer op het internet bezig, kan ik dat niet schrijven en dan krijg ik gezeur. Dus om dat te voorkomen maak ik lange dagen. Kan me niet meer de hele dag voor de volle 100% concentreren. djuke, wat een vervelend nieuws kreeg je allemaal te horen zeg. Vervelend dat je ouders af en toe zo'n periode hebben, moet ook niet fijn voor jou zijn. Wat je werk betreft had je het volgens mij al een beetje verwacht, maar toch blijft het niet leuk om te horen.
@ Djuke: Nou jah zeg! Ik vind echt dat je baas je raar behandeld hoor.. sjonge jonge wat een lompe *piep* is dat volgens mij! Komt wel lekker allemaal tegelijk nu hè.. maar je baan kunnen ze van je afpakken.. je babytje niet.. hoop dat je daar voorlopig je gedachten op kan zetten, en nieuw werk komt dan later wel! Volgens mij ben je een hartstikke slimme meid met heel veel capaciteiten, dus ik denk vast dat dat goed komt!! Hopelijk komt het ook weer helemaal goed met je ouders!! Dikke knuf in ieder geval voor al het gedoe!
*Duimt voor lkg* Idd weinig te melden en hard aan het werk.. voor zolang het duurt, want het wordt weer rustig dus verlenging van mn 3 maanden zit er niet in... strax waarsch. weer thuis dus.......
he bah nensi, das balen dat je als het rustig is dat je contract niet verlengd wordt. Hoop dat het toch wat drukker wordt voor je op je werk.
Ahww hè.. dat is balen Nensi Ik hoop dat het inderdaad toch nog wat drukker gaat worden, of dat je snel ander leuk werk vind!!
@ djuke: ohhh pfff meis, wat een rotdag. Balen zeg dat je ouders ruzie hebben en dat het dan zo moet. Kan me voorstellen dat je het makkelijker laat klinken dan dat het is.. lijkt me erg zwaar als je ouders zo vaak ruzie hebben en uiteindelijk je moeder dan bij jullie komt logeren.. zucht.. En dan ook nog eens je werk; wat ongelooflijk balen. Ook al had je wel al zoiets verwacht met je contract, dat maakt het er niet minder kl*te op.. Dat het nu officieel gezegd is, en vast staat...nja, da's gewoon rot. Gelukkig heb je nog wel tot volgend jaar augustus voor iets anders te zoeken, en wellicht had je dat uit jezelf tegen die tijd ook wel gedaan, maar toch.. tis geen fijne manier zoals het dan nu gaat. Dikke knuffel!! @ nensi: ahhh wat balen zeg als dat inderdaad zo zal zijn... Weet je dat al zeker of is het nog afwachten? Erg balen! Nu maar gauw alvast op zoek naar iets anders dan!
@Djuke: Wat vervelend dat het allemaal zo tegen zit zeg, gelukkig zijn er idd ook genoeg leuke dingen in je leven @Nensi: Vervelend zeg dat je straks weer thuis zit Hier: Nog steeds alles rustig, dus zal er morgen ook wel weer even zijn op het forum
@ Saskia: Hihi.. alles nog rustig? Ben benieuwd hoe vaak je die vraag nog gaat krijgen de komende weken @ Linda: En en en?? Zijn de spulletjes leuk? Heb je alles genomen? @ Tamara: Hoe is het meis? Is je mannetje al naar de ha geweest? @ Ilona: Hoe is het met jou? @ Hier: Ik ben me toch chagerijnig.. niet normaal.. en theeft niet eens een reden. Zit op m'n mannetje te katten en wil erger me aan iedereen in de trein en wil overal tegenaan schoppen.. grrrrr. Hoop niet dat dat een naderende ongi betekend, maar dat zou me niets verbazen :s Nou, nu bijna op het werk, dus ik ga me daar maar op storten..
Ojeee LKG, niet fijn als je zo'n dag heb ook niet voor jezelf.. Ik hoop dat het op je werk storten helpt Hier is nog steeds alles rustig Vandaag wel 38 weken gehaald! Weer een week verder, de weken raken straks vanzelf op
LKG, balen zeg dat je zo saggo bent. Hoop niet dat het een naderende ongi betekend. Zal in ieder geval voor je duimen. saskia, begin je het al zat te worden? Hier 31 weken nu en geen zin om te werken. Denk dat ik weer een halve dag vrij neem en voor volgende week ook nog de donderdag vrij neem. Heb deze en volgende week toch geen planning. Ben benieuwd wat ze zeggen.
@ Nienke: Ohh.. als je toch een andere baan heb gevonden dan moet je toch je vrije dagen opmaken of niet?? Kan je mooi nu je niet zoveel zin meer hebt lekker vrij nemen Heb je nog veel dagen?? @ Saskia: Verveel je je eigenlijk niet nu je thuis zit en een beetje rustig aan moet doen? Of gaat het nu meer vanzelf? @ Hier: De bui is wel weer een beetje voorbij.. ik ben nog steeds niet echt enthousiast over m'n temp, is voor mijn gevoel veel te laag voor een zwangerschap.. maar jah.. nog 4 daagjes te gaan Ik ben bang dat ik het dit weekend wel erug moeilijk ga krijgen om niet te testen. Heb niet zoveel plannen, en dan ga ik er juist extra aan denken.. maar goed.. ga m'n best doen