LKG, probeer iets aan afleiding te vinden dan hoef je er ook niet zo aan te denken. Heb nog ongeveer een week aan dagen staan, deze neem ik gespreid over de komende vijf weken op, zodat ik elke week nog maar 3 dagen hoef te werken.
Ohhh lekker joh.. 3 dagen in de week lijkt me precies goed te doen! Ik heb nu nog 8 dagen over.. ga er sowieso nog twee opnemen voor een weekendje weg, maar ik ga proberen er zoveel mogelijk mee te nemen naar volgend jaar Ik probeer inderdaad al vanalles in te plannen voor het weekend.. voor de zaterdag is dit inmiddels wel redelijk gelukt.. maar zondag heb ik nog helemaal niets.. pff.. normaal heerlijk, maar nu even niet hahahaha..
Kan ik me voorstellen dat het nu even niet leuk is om niks te doen te hebben in het weekend. Je kan misschien eens stuk gaan lopen of zoiets. Verzin ook maar wat. Lekker dat je wat dagen overhoudt voor volgend jaar, hopen dat je volgend jaar een goede reden hebt om ze allemaal op te nemen.
@Nienke: Nee hoor, hou het voorlopig nog wel even vol Scheelt ook wel dat ik nog steeds heel weinig klachten heb in tegenstelling tot veel andere meiden in deze termijn. Dat gevoel dat je geen zin meer heb in werken had ik trouwens wel, die dagen heb ik wel echt steeds afgeteld @Lkg: Tot nu toe heb ik gelukkig nog zat om me te vermaken. Neem overal lekker de tijd voor, dus dan gaat de dag toch al wat sneller. Lees wat meer op het forum en verder zit ik weer iets vaker op de chat. Ik blijf toch voor je duimen hoor deze dagen, word gewoon tijd dat er weer een posi test komt in deze topic
@ lkg: ook hier wordt geduimd... tzou toch bijna niet kunnen mislukken met al dat geduim! hihi We hebben alles gekocht jah echt zo leuk! En jawel; de box staat al in de huiskamer hahah. Nu op internet zoeken naar leuke boxkleden in de juiste maat. Zal wel iets handsgemaakt worden en dat vind ik ook wel heel leuk Zal eens kijken of ik de foto's nog heb van hoe ze op marktplaats stonden anders maak ik er gauw ff een paar hoor hihi. @ saskia: joehoee 38 weken!!!
Heey dames. Ben er weer eens. Gisteren een hele leuke, maar vermoeiende dag op het vrijwilligerswerk gehad. Weet al behoorlijk goed de weg daar in het gebouw. Heeft iemand een update voor me? Ik ben al 2 uur een poging aan het doen om bijgelezen te raken, maar er komt geen eind aan
Hoi meiden! @ Lkg: Hier gaat ie goed hoor, een beetje druk geweest de laatste dagen. Verder is mn ongi gelukkig bijna over, dus we zijn er alweer bijna klaar voor! @ Zethu: Wat leuk dat het gisteren leuk is geweest! @ Linda: Wat gaaf dat het allemaal zo goed lukt met de spulletjes zeg! @ Saskia: 38 weekjes alweer, wow hee! @ Nienke: Ook lekker bijna met verlof! @ Roze op de lijst: Hoogste tijd!
Hoi Meiden, Hier ben ook ik weer eens..... heb even een weekje afstand genomen van het forum..... en dat heeft wel gewerkt, ik ben even niet zoveel met zwanger worden bezig geweest..... Nu weer de spannende dagen.... nog 5 dagen tot mijn NOD volgende week woensdag. Ik kan jullie alleen niet op de hoogte houden, want ik ga volgende week een midweekje weg.... even er tussen uit. Kom uiteraard wel vertellen als ik weer terug ben of ik ongie geworden ben..... Liefs, Charpi
Jeetje, wat hebben jullie weer veel geschreven deze 2 dagen. Ik kan niet op het werk mailen of wat. Dus zit ik 's avonds jullie verhalen te lezen. Linda, wat hebben jullie leuke spullen gekocht. Ik heb ook even gegoogeld. Wist van verschillende dingen niet eens het bestaan af. Maar goed, ben er ook nog niet zodanig mee bezig geweest. Lkg, natuurlijk duim ik voor jou. Maar ik wil ook heel graag, hoor. Djuke, wat lekker bot om op zo'n wijze jou te laten weten dat je straks geen werk meer zal hebben. Dat met je ouders is ook niet prettig. Hoelang denkt je moeder bij jullie te blijven? Saskia, gefeliciteerd met je 38 weken!
@ timon: dat is ook precies de reden waarom ik gister niet alles heb doorgelezen, maar om een update vroeg. Heb alleen geen update gekregen
@ Zethu: Jaaa.. tis echt heel moeilijk om een update te geven! Om dat te doen zou ik zelf ook terug moeten gaan lezen! Ik weet echt niet meer wat er twee of drie pagina's geleden gezegd is Maar volgens mij is er niet zo heel veel gebeurd hoor de laatste paar dagen haha.. dan had ik het vast nog wel geweten! Maar leuk dat je vrijwilligerswerk zo leuk is!! @ Charpi: Ohh spannend zeg.. ook druk aan het wachten.. We zitten dicht bij elkaar met onze NOD.. Heb je al een gevoel? In ieder geval veel plezier tijdens jullie midweekje weg! Waar gaan jullie naar toe? @ Timon: Jaaa.. we willen allemaal zoooooo graag.. ik duim ook voor jou!!!! @ Linda: Ben benieuwd naar de foto's van de spulletjes!! Enuhhh.. wordt het niet weer eens tijd voor een buikfoto @ Hier: Temp vanochtend 37.1, dus beetje zelfde als de laatste paar dagen.. dus weinig bijzonders.. gisteren lekker geklommen en vanavond uit eten en stappen.. Wat zijn jullie weekendplannen??
Sorry meiden, even heel ego tussendoor.. Sinds gister enorm last van mijn linkerzij, net boven me heup. Heb er vanacht ook veel door wakker gelegen en had het idee dat ik de kleine haast niet voelde, dus om 4 uur weer wakker en eerst een uur beneden gezeten geprobeerd de kleine wakker te krijgen.. Was gewoon opeens bang dat het mis was, doodeng! Beeb is nu wel weer paar keer even wakker geweest, maar heb toch de verloskundige maar even gebeld.. Die pijn in me zij zit me gewoon niet lekker, als ik opsta dan loop ik gewoon even krom van de pijn en heb geen idee waar het van gekomen is. Ze moest eerst om 10 uur nog even langs iemand met weeen en daarna komt er hier iemand langs om even te kijken.. Ondertussen is de beeb weer goed wakker en heb ik het idee dat ik me aanstel, maar ben toch ook nog wel ongerust..
Oh jee Sas.. dat is ff schrikken joh! Kan me heel goed voorstellen dat je ongerust bent! Goed dat je de vk hebt gebeld! Ik hoop dat ze snel komt en je gerust kan stellen!
Huhhhhhhhhhhh.. ga ik net naar de wc zie ik een klein beetje bloed bij het afvegen. Het is heel weinig, maar echt helder rood, net als wanneer je je een klein beetje snijt ofzo en daar een doekje op doet. Ongi kan het voor mijn gevoel helemaal nog niet zijn.. want 1: m'n temp is niet gedaald 2: ik heb geen buikpijn (heb ik normaal altijd!) 3: ik heb geen zweetaanval gehad vannacht (heb ik ook altijd voor ik ongi wordt) 4: ongi begint bij mij al een jaar lang met eerst wat bruinverlies 5: m'n lf was de laatste paar cyclussen steeds 13 of 14 dagen.. zal nu toch niet ineens maar 11 dagen zijn :S Zucht.. iets in mij zegt dat dit een lange dag gaat worden
Wat raar Lkg, hoop dat je toch snel duidelijkheid krijgt.. Nou de vk is nu net weg.. Er is een heleboel gevoelt en gevraagt en de conclusie is dat ik last heb van bandenpijn ten gevolge van het indalen. Kleine beweegt weer normaal en het hartje klopte ook perfect, verder waren mijn urine en bloeddruk nog steeds goed. Het advies is rust, warmte en paracetamol.. Zodra er iets is mag ik weer bellen en mocht ik minder leven voelen dan kan ik terecht voor een hartfilmpje, maar ze schat de kans klein dat dat nodig zal zijn.
ha meiden, @ Saskia: jeetje ff schrikken zeg! maar fijn dat ze zo gauw langsgekomen is en alles helemaal prima is!! Nog even meid, en dan is jullie wondertje er!!! @ lkg: hmmm da's apart dat het nu zo anders als anders gaat... En nu dan wat bloed.. tsja, een innesteling? ik weet 't ook niet..? Hopelijk nog niet je ongi, dat zou idd wel heel snel zijn.. Zucht...succes met wachten... @ Zethu: oh ja haha sorry dat ik er niet op gereageerd had, o pde update, maar is idd wat lkg zegt; dan zou ik zelf ook terug moeten gaan lezen om te kijken wat er gezegd is. daarnaast gebeurd er hier niet vaak iets sepctaculairs...alleen hoe iemand zich voelt, of wat iemand heeft gedaan... als er echt iets zou zijn gebeurd, had je het vast wel meegekregen Hoe is het trouwens met tante mars?
@Lkg ja we zitten inderdaad dichtbij elkaar met onze NOD. Ik hoop dat het spotje bloed niets te betekenen heeft meid.... de duimen draaien hoor!!! @Zethu, ik ben ook niet helemaal bij hier in het topic, maar pak het wel weer op.... @Saskia, bandenpijn dus.... vervelend, maar wel fijn dat er even naar gekeken wordt en dat je gerustgesteld bent nu... @Linda hoe is het meid? @En Djuke hoe is het met jou? Ik begrijp dat je op een vervelende manier te horen hebt gekregen dat je contract niet verlengd wordt, das balen.... @Hier... wel hier heeft de griep ook doorgezet geloof ik.... heb geen koorts maar voel me al dagen belabberd en sinds gisteren helemaal beroerd, ik gooide mijn ontbijt er weer uit.... Mijn temp is aan de hoge kant (37,6) omdat ik normaal veel lager zit (36,8), maar dat kan ook een goed teken zijn he zo aan het einde van mijn cyclus.... vooralsnog ga ik er maar vanuit dat het komt omdat ik niet fit ben.