Bekijk bijlage 30299 Onze Doomoo! De hoes die er nu op zit is voor een kindje die al zelf kan zitten, en de andere hoes (staat niet op foto) zit dan een klik systeempje waar je de baby in vast zet
@ Charpi: Jaaa.. mijn duimen draaien hier ook voor jou hoor!! Hoop dat je hoge temp gewoon een goed teken is en dat je gewoon zwanger bent @ Saskia: Phoeiiii.. wat een opluchting. Die pijn is natuurlijk niet fijn, maar wel heel goed om te horen dat er niets met de kleine aan de hand is!! Lekker rustig aan doen meis.. en als lopen pijn doet dan moet je maar lekker op de bank blijven liggen hoor en zo min mogelijk lopen! @ Linda: Whowww wat een joekel van een box, of lijkt dat maar zo? Wel gaaaf hoor! Heb je al een boxkleed ervoor eigenlijk? Hebben ze die wel veel in die maat? Of ga je zelf aan de knutsel? De Doomoo ziet er echt leukkk uit! (ik denk elke keer dat het Dombo is.. whaha stom hè! maar het lijkt ook wel een beetje als zo'n groot oor van Dombo ). Denk dat je kindje daar wel lekken op kan liggen/zitten! Edit: zie net ook je andere foto's.. whahahah wat al veel spulletjes!!! Leuk joh!!! Volgens mij wordt het een heel mooi kamertje!
hahah ja hij is groter als de normale afmeting box, maar hijs niet gigantisch hoor! je hebt nog een maatje groter, de échte tweelingbox. http://www.kidsmarktplaats.nl/foto/c/d/5/4843_f_cd525bc7d576fc72ef5a7bf77d9c7d32.jpg da's deze. Maar nja, dat vonden we nu ook weer niet nodig. hahah google ik net dat plaatje voor die tweelingbox, zie ik deze.... dat was ook wel leuk geweest toch?! http://www.detweelingwinkel.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/203x160/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/f/l/flexibele_giant_xxl_box_thuis.png Boxkleed ga ik eerst 1 bestellen, je hebt ze wel in deze maten in de winkels liggen (maar wel maar heel weinig hoor) maar we laten iemand hem maken (via marktplaats gevonden) Mocht dit er nu niet al te moeilijk uitzien haha, dan gaat denk ik mijn schoonmoeder een poging wagen om een tweede boxkleed te maken.
Leuke dingen allemaal Linda.... Hoe is het verder met je? Lkg, tja het is afwachten he tot volgende week.... zucht wachten duurt lang..... verder geen rood meer gezien?
@ Linda: Ohhh echt?? Dat is echt leuk om eentje te laten maken!!! Kies je dan zelf stof enzo?? Wat gaaf! Whahaha en die tweede foto is echt geniaal. Ik heb ook een soort van die hekjes voor mijn cavia's Die kunnen dan daarin rondrennen zonder dat ik ze overal onder de bank en achter de kasten vandaan hoef te zoeken.. Was er nog niet opgekomen om dat ook voor kindjes te doen @ Charpi: Neeeh geen bloed meer gezien, maar ben ook nog maar 1 keer weer naar de wc gegaan. Ik heb mezelf echt vast tijden opgelegd nu, anders ren ik elk uur naar de wc.. hahaha.. 16 uur mag ik weer
@ Charpi: oh had je vorige berichtje gemist! wat balen dat je je niet lekker voelt... Hopelijk blijf je zonder koorts, dan zal het niet de mex. griep zijn. met mij gaat ie goed hoor; over 15 minuutjes aanrijden en werken en dan weekend. ben ik weer erg aan toe Verder voel ik me wel goed, alleen merk wel dat ik bijna niet meer kan bukken zonder dat het heel onprettig voel of bijv. uit een lage bank opstaan, dan spant gelijk mn buik aan. @ lkg: hahaha nou, dan ook nog maar het boxkleed op de foto die ze gaat maken voor ons: Bekijk bijlage 30315 met bijpassende boxtas (die kun je dan dus aan de zijkant van de box hangen) enne bruin (voordat jullie denken; boooring ) hahah: ja bruin, hahah, want onze bank is bruin, 1 muur is bruin en dat past er dus erg mooi bij. Ik maak wel een keer een sfeerfoto van onze huiskamer hahahha (als ie helemaal klaar is incl. boxkleed dus hahah)
Bekijk bijlage 30385 NOD * Timon: 20 november, 20e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi * Lkg: 23 november, 12e ronde * Charpi: 25 november, 2e ronde met clomid * Nensi: 8 december, 11e ronde * Ilona2802: 12 december, 9e ronde * Tamaradb: 12 december, 15e ronde (overleg met de huisarts) Zwanger * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram @ Timon: hoe is het met jou?! Vandaag nod!
@Charpi: Vervelend zeg, hoop dat je snel weer beter bent. @Linda: Mooie box! Wen nog maar aan het bukken, word alleen maar erger Hier: Nog steeds pijn in me zij, vooral als ik opsta.. Maargoed je moet er wat voor over hebben
Sinds vanmiddag voel ik me weer iets beter gelukkig.... Wat een gaaf boxkleed Linda.... tja het bukken zal steeds moeilijker gaan denk ik.... Timon hoe is het nu?
hahaha nou zolang ze nog niet kúnnen vechten hebben we 1 doomoo en 1 wipstoel. Ff kijken wat wij (en de baby's) fijner vinden in gebruik. En dan kopen we, tegen de tijd dat ze gaan ruzieën om wie waar in mag zitten, 1 van de 2 bij slim he hee maar hoeist met jou? vandaag nod... hoe voel je je?
Bekijk bijlage 30385 NOD * Lkg: 23 november, 12e ronde * Charpi: 25 november, 2e ronde met clomid * Nensi: 8 december, 11e ronde * Ilona2802: 12 december, 9e ronde * Tamaradb: 12 december, 15e ronde (overleg met de huisarts) * Timon: 18 december, 21e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi Zwanger * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009 * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010 * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010 * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010 * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010 * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010 Bevallen * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
Ik heb steeds meer bruinverlies en langzaam aan komen de krampen. Zal morgen een leuk (werk)dagje worden.
Ik ben al even niet geweest, erg druk. We hebben donderdag geslachtsbepaling gehad, en helaas liet de kleine niet zien wat hij/zij was, ze heeft wel wat gezien maar kon niet met 100% zekerheid zeggen .. Het zat lekker eigenwijs in kleermakerszit met de hakjes voor het kruis hihi.. Ik duik me bedje weer in hihi.. Xx
dames, ik heb niet veel tijd om overal op te reageren. Ik was gister hier vanalles aan het lezen, maar voor ik kon reageren op alles vloog internet hier eruit door een storing in de wijkcentrale. Heb tot na het avondeten zonder internet gezeten (thuistelefoon doet het nog steeds niet) En daarna had ik geen tijd meer om op zp te komen. Ik heb snel snel ff over alles heen gescrolld en heb nog wel een paar reacties @ saskia: gelukkig is alles in orde. En het zal wel een hele geruststelling zijn dat je maar hoeft te bellen als er iets is he. @ Linda: wow, mooie box hoor! Ik zou persoonlijk alleen nooit voor een witte gaan. Ik hou van verschillende kleurtjes Mooi boxkleed ook trouwens! @ charpi: beterschap meid!
K*tzooi.... k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t... Gewoon ongesteld nu ik net naar de wc ga.. dik, dus geen twijfel over mogelijk.. Ik wordt echt knettergek van m'n lichaam.. die doet echt maar waar ie zin in heeft.. Nu heb ik weer ineens maar een lf van 11 dagen Kben niet eens verdrietig.. komt misschien omdat het zo onverwachts vroeg is en dat het nog niet helemaal doordringt.. ben nu vooral echt megakwaad op m'n lichaam en chagerijnig omdat ik gisteren lekker uit eten ben geweest en de hele nacht ben wezen stappen en niet eens één wijntje heb gedronken en het is gewoon allemaal voor niets.. al die hoop, al die moeite, alles wat ik er voor doe en laat al ruim een jaar lang.. allemaal voor niets. Ben nu blij dat ik het hele weekend niets heb.. normaal moet ik altijd maar door, nu ga ik gewoon twee dagen op bed liggen..