Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Zethu: goed bezig, bloeddonor. Daar krijg je toch ook wel best een leuk bedrag voor terug of niet?

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    nee, je krijgt een koffie en een koekje.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha okee....da's ook leuk :p

hmm hahah ik dacht dat je dr wel een vergoeding voor zou krijgen ofzo..

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    zethu, geef zelf ook altijd bloed. Mag alleen nu tijdelijk niet, aangezien ik zwanger ben.

Linda, gelijk heb je. Als je eruit bent, waarom zou je dan wachten.

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    in sommige landen krijg je idd een vergoeding als je bloeddonor bent. Maar hier in NL is dat niet zo. Ik weet ook niet of dat wel zo nodig is.
    Uit de periode dat ik doneerde weet ik nog dat ik 1 keer per jaar opgeroepen werd (heb een niet veel voorkomende bloedgroep). Dus dan wil ik dat best wel eens doen.
    Ben ook een tijdje plasma-donor geweest, maar dan kwam ik iedere 2 maanden. Dat ga ik toch niet meer doen. Heb er nog littekens van

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Linda: Voor een jongetje hebben we wel iets echts hollands in gedachte, maar voor een meisje juist iets wat je niet zo vaak hoort (ik ken er in elk geval geen..)
    Hou het nog wel even spannend tot het zover is haha :p

Bloeddonor: Volgens mij krijg je wel na 50x (of was het na 100x) een speldje :p

Hier: Weer wat extra vocht aan het vasthouden, dus weer 1,5 kilo erbij in 1 week :$
    Maargoed voor de rest was alles prima, dus ben weer een week losgelaten :p

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Linda: Whowwwwww.. mooooie buikfoto!! Echt mooi strak buikje joh! En hoe was het winkelen vandaag? Geslaagd?

@ Saskia: Super dat alles weer goed was!! Weer voor een weekje goedgekeurd :)

@ Tamara: Lekker zeg dat je was extra uren kan maken! Zal idd wel druk zijn zo met de feestdagen bij jullie! Goed idee om het rustig aan te doen hoor met de huisarts enzo.. je wilt het er ook niet ff tussendoor doen, en zo voor de feestdagen zit je ook niet te wachten op de spanningen enzo.. dus kan me goed voorstellen dat je mannetje nog even wacht met bellen!

@ Djuke: Hoe ging de afspraak met degene voor je paard?? Hoop dat het klikte!

Hmm.. hoop dat ik verder niets vergeten ben..

@ Hier: Daan heeft nog heel veel vakantiedagen voor dit jaar dus we hebben voor over 1,5 week een lang weekendje naar Duitslang geboekt gisteren, als het goed is is mijn eisprong tijdens die dagen en we zeggen de hele tijd al tegen elkaar dat we op sex-vakantie gaan :p Heb er nu al zin in :D
    Verder nog niet weer over het potje gehad.. wel af en toe een hint gegeven, maar wat ik ook naar Tamara schreef.. eigenlijk zit ik zo voor kerst enzo helemaal niet te wachten op slecht nieuws, en om eerlijk te zijn reken ik daar wel een beetje op, dus ik zit hem nog niet echt te pushen ofzo. Daan is nu ook bezig met een andere baan, wat voor hem echt heel spannend is, dus dat is voorlopig wel even genoeg. We zien wel wanneer het er van komt, ik wou eerst echt heel graag dat ie ging, maar nu heb ik het gevoel dat ik nog wel even kan wachten :)
    Verder niet zoveel nieuws.. ongi weer bijna voorbij.. voel me prima.. zin om te klimmen vanavond.. en geen zin om te sippen vandaag :D

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha lkg!
    Goed dat je zo goed in je vel zit en wat leuk; een weekendje weg!! :)
    Als je vriend er zelf niet mee komt nu (potje brengen), dan misschien inderdaad zo maar laten even. Als hij inderdaad in spanning zit voor een nieuwe baan en daarnaast idd de feestdagen enzo..
    Hij weet zelf ook dat het moet, dus hij zal er nu nog niet helemaal klaar voor zijn. Dan maar een maandje (of ietsie langer) wachten. Als ie er dan nog niet zelf mee komt kun je aangeven dat je het wel tijd vindt worden ofzo..

Ik ga morgen pas winkelen trouwens :)
    Hopelijk regent het niet kei hard hihi.

ik ga nu gauw stoppen, ben zo afgewerkt :)

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Wat is het hier weer rustig, is iedereen zo hard aan het werk. Heb nu even pauze en dan nog een paar uurtjes en dan begint gelukkig mijn weekend. Vanavond naar de VK, kijken of we door de keuring komen.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Da's mooi op tijd weekend! haha.

Nee gewoon weinig te melden eigenlijk.. over uurtje of zo ga ik naar de stad :) shopppuhh :D
    hahah vind dat normaal helemaal niks in mn eentje, mgoed, zal eens kijken hoe dat nu is aangezien ik nu niet elk winkeltje met vriendinnen in hoef waar ik toch niets kan kopen nu :p

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Dat scheelt weer, denk dat je het ook iets minder lang volhoudt dan anders. Veel plezier in ieder geval en koop niet al teveel.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,
    alles goed?
    hier wel, morgen lekker samen vrij, 's middags weer voor een echo naar de gyn!
    ben deze keer wel benieuwd; de gyn kijkt nu goed mee naar de navelstrengen, omdat er in de één 2 bloedvaten zaten en in de ander 3...Dus even bekijken wat hij er over zegt.
    Zal ook eens vragen hoe hij denkt over werken; tot wanneer ofzo..

verder vandaag fijn geshopt. was wel best wel ff zwaar zo alleen op het einde, maar goed, met af en toe zitten heb ik het overleefd (hihi ben ook net 2.5 uur in de stad geweest en dan al de nodige pauzes moeten nemen ;))
    Heb een leuke omslagdoek voor een van de kleintjes gekocht (hihi ja één..wil niet vanalles hetzelfde kopen :)), een leuk shirt voor mezelf (helaas geen broeken, kon niets leuks vinden dus volgende keer maar weer..) en verder 2 hele leuke lingerie setjes :D
    Was ook blijkbaar hard nodig hahahah.. ik stond te passen, ff zo'n vrouw geroepen om te helpen omdat het allemaal nou niet bepaald goed zat met de cup die ik normaal heb (C80)
    Nou zei ze..ik zou toch wel zeker overgaan naar een E80.
    Ehhhhh wat??!!! E???? hahahah dat heb ik nog nooooit in mn handen gehad..
    nou...aangepast en t zat echt super mooi :D:D hahah zie nu pas hoe mn andere bh's erg níet mooi zaten! hahah.

hoe gaat het met jullie?! :) tis erg rustig hier vandaag!!

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier gaat het nog steeds lekker hoor..
    Op dit moment even een berichtenstorm bij de december mamas over allemaal smakelijke onderwerpen..
    Met name over poep etc :p
    Naarmate de zwangerschap vordert lijkt iedereen steeds minder schaamte te hebben haha

14. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Jaa lekker rustig hier zeg.. Kheb ook weinig te vertellen, gebeurd niets hier hahah dus beetje stil van mijn kant ;)

@ Linda: Lekker geshopt dus! Whoeiii.. 80E.. mijn hoop is dat ik ook twee cupmaten groei als ik zwanger ben (heb nu kleine B cup, dus richting de C zou ik erg blij mee zijn :p)..
    Jammer dat je geen broek kon vinden.. is vaak zo he, als je iets zoekt dan kan je het niet vinden.. en als je gewoon even zonder plan aan het winkelen bent dan zie je vanalles wat je zou willen kopen ;)
    Oh, en veel succes en plezier bij de gyn vanmiddag!! Ff weer lekker jullie knullen bewonderen!

@ Saskia: Whahaha.. volgens mij wil ik die berichten bij de december mama's niet lezen hihi.. jek.. Maar alles nog rustig daar?

15. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wen je vanzelf aan hoor Lkg, zodra er iets is wat anders is als normaal dan gooi je het gewoon op het forum en dan zie je dat de rest er ook last van heeft :p

Bij de decembermamas zijn nu 6 beebjes geboren, dus het word er steeds spannender :D

Hier: Weer lekker geslapen en nog steeds geen teken van een aankomende bevalling..
    Werd wel wakker met het idee "pfff weer niets", blijkbaar word ik toch steeds ongeduldiger :p
    Maargoed niets aan te doen.
    Vandaag alweer 39 weken!
    Kortom het begin van week 40, van mij mag er nu wel iets gebeuren ;)
    Gister wel een collega aan de foon gehad en bij haar begon het ook spontaan zonder voortekenen, dus ik hoef niet perse overtijd te gaan omdat ik niets voel ;)

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: ja klopt, na iedere 50ste keer krijg je een speldje. Ik heb er dus al zo een.
    Toen ik jaren terug stopte had ik geloof ik 51 keer gedoneerd.
    Wat fijn dat je weer bent goedgekeurd voor een week. Kijk je wel een beetje uit met dat vocht vasthouden?

@ lkg: anders breng je dat potjes toch gelijk de eerste dag na de feestdagen?

@ nienke: ik ben gister niet geweest op zp. Was de hele dag op pad voor het vrijwilligerswerk. Eerst het werk, daarna bijeenkomst.
    En 's middags/'s avonds kom ik maar zelden op zp.

@ linda: Ben trouwens heel benieuwd hoe het vanmiddag met de echo is.
    Ik heb trouwens wel vaker gehoord van mensen dat ze tijdens de zwangerschap 2 en soms zelfs 3 cups groter zijn moeten gaan in de bh!

@ saskia: bij mijn ex-schoonzus was er op zaterdag toen nog niets aan de hand. Ze is zelfs gewoon meegeweest naar een dart-toernooi.
    Op zondag-ochtend zijn ineens de vliezen gebroken, 's avonds begonnen de weeën. En op pinkstermaandag (was net half 1 's nachts) hoorden we het eerste gehuil!

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Saskia, zou het denk ook wel hebben dat ik 's ochtends wakker met de gedachte van nu mag het wel komen.

Linda, lekker geshopt. Ga zo naar de Prenetal met mijn moeder even en daarna lekker lunchen in de stad. Had via het internet een spel gekocht voor de wii, bezorgen die sukkels een spel voor de playstation, lekker handig in ieder geval.

hier, weinig nieuws te melden. Gisteren was alles goed bij de verloskundige. Ze heeft geljk de beeb wakker gemaakt, zodat ik de hele avond een kicking baby had, niet erg natuurlijk. Beeb was het ook niet echt eens met al die dingen op zijn buik, dus ging er maar lekker tegenaan trappen.

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Zolang bloeddruk en urine goed blijven hoef ik me geen zorgen te maken volgens de vk, volgens mijn moeder is het voor ons trouwens normaal in de familie dat we tijdens de laatste loodjes opeens vocht gaan vasthouden..
    Noujah daar vertrouw ik dan maar op ;)

Lekker zon actieve beeb Nienke en fijn dat alles weer goed was :)

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    gelukkig dat het normaal is in de fam dan saskia!

20. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Wat was het hier schandalig rustig zeg, de afgelopen dagen!! Foei! ;)

Enniewee:
    @lkg: ik heb erg moeten giechelen om je voorgenomen sexvakantie. Die hebben wij vorig jaar ook gehad. We stonden op een Franse camping en het regende alleen maar. Dus wat doe je dan... juist! Vooral ook omdat ik toen mijn eitje had. Ons record staat op 8x in 2 dagen tijd. Probeer dat maar eens te verbreken! :D Overigens hielp het nix voor de babymakerij maar we hebben wel lol gehad.

@ Linda: ben heel benieuwd naar je echo! Hopelijk valt het allemaal mee met die navelstrengen. Ow ja, tip voor leuke zw-broeken: kids factory!!! En dan vooral van Noppies.
    Mijn boobies zijn trouwens nog nauwelijks gegroeid maar dat vind ik ook niet nodig met mijn DD85. :D Ben wel bang dat ik straks na de bevalling alsnog de sjaak ben. En dan lijk op Dolly Parton. :$

@Zethu, ikke nieuwsgierig. Wat is het verschil tussen een bloed- en en plasmadonatie?? Ik zou zeggen, plasma zit in bloed dus dat wordt op dezelfde manier geprikt. Maar kennelijk niet?? :(

@Saskia: kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent! Ik ben het nu al zat! :D Nou ja, beeb niet maar wel het werk. Aftellen naar mn verlof!

Hierzo: manlief heeft uit eigen beweging een babysite zitten maken. Daar staan foto's van de commode en de auto op. Kennelijk valt de auto ook onder de afdeling baby. :D Hij wist alleen de naam van de site niet uit zn hoofd dus die krijgen jullie nog.
    Verder alles zn gangetje, beetje last van mn bekken. Dus weinig gewerkt en lekker lang slapen helpt wel.
    Meisje voor Djuke bleek leuk te zijn. Ze heeft dinsdagavond haar 1e les met hem gehad en doet m vanavond voor het eerst zelfstandig. Gelukkig houdt mn instructrice een oogje in het zeil maar het lijkt allemaal best goed te gaan! Gelukkig!

Deel Deze Pagina