Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    bij plasma-donatie worden de bloedcellen weer teruggegeven, je geeft dan dus alleen de vloeistof af.

Leuk dat je hubbie zelf een site heeft zitten maken zeg! Lijkt mij dat hij heel trots is.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lkg: hahah nou van mij hadden ze niet hoeven groeien hoor, was met mn C allang tevreden! hahah
    maar vind het zo raar, als ik naar mn borsten kijk (hihi ja mn favoriete bezigheid ;) hahah) dan vind ik ze helemaal niet zo gegroeid. Ik vind ook echt niet dat het op een E cup lijkt, als je me gewoon ziet in een shirt ofzo..
    mgoed.. het zal wel haha.

@ Saskia: Gods, ik heb elke keer het idee dat als ik hier kom, jij een berichtje hebt gezet van: mn vliezen zijn gebroken!!! hahah. maar nog neit dus haha...

@ djuke: fijn dat het meisje geschikt is voor Djuke! :)
    Weer iets geregeld :)

Ben heel benieuwd naar de site! :D:D

@ hier: zal straks na de echo weer ff online komen, maar wel pas vanavond denk ik. gaan nog ff in de stad naar de prenetal zo'n blije doos (2 hihi) ophalen :) (heb ze op 3 adressen besteld, waarvan 1 adres dat ik opgegeven heb gezegd dat ik een maand verder ben hihi.. dus die mag ik nu al halen. slecht ben ik. maar tis wel een leuke doos :p)
    Half 6 ff met onze hond naar de dierenarts want die bijt al de hele week zn eigen overal.. lijkt op vlooien maar paar weken geleden had ie die niet en deed ie het ook. maar ze moeten er toch iets aan doen want hij bijt echt veel in zn poten, staart, lijf enz.

Nou.. doeg!

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: kan ook aan de bh zelf liggen hoor.
    Ik had normaal altijd 95E, maar van de zomer bleek ik ineens 95F te hebben. Ben ik laatst weer een nieuwe BH gaan passen, blijk ik ineens 90E te hebben! En ik ben sindsdien maar 5 kilo kwijt geraakt!

4. Djuke

Djuke Bekend lid

Jajajaja, manlief heeft net de site doorgemaild:

Welkom (vanboven)

Hihihi, echt een mannensite. Meneer is heeeeeeel trots op de commode die hij zelf gemaakt heeft. Dus er staan maar iets van 20 foto's van het ding op. :)

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    haha, idd typisch mannen! Ook die werkbank! overal alle gereedschap liggen. Ik herken dat zo enorm van mijn vader...

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Djuke: Zoooo echt een mooie commode zeg! Echt knap dat hij dat zelf kan maken.. leuk man!! Enuhh ook een gave auto zeg!! *jaloerssss* Wij rijden nog altijd in ons peugeot 206je maar als Daan een andere baan krijgt, of als er een baby op komst is dan willen we een iets grotere.. 307 ofzo (308 is nog veeels te duur ;))
    Oh enuhh.. 8x in 2 dagen :$ ik moet al moeite doen voor 8x in 2 maanden hahahaha.. dus je zal wel recordhouder blijven denk ik ;)

@ Linda: Hihi, als je al een c cup hebt dan begrijp ik dat ze niet zo hoeven te groeien van je ;) En naja, dat je het niet echt ziet is alleen maar handig toch, dan heb je er hopelijk ook geen last van..
    En succes met de echo!!

@ Nienke: Gaaaf zeg dat je de baby zo goed voelt :) Lijkt me heerlijk!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Djuke: mooooie commode en vette auto; gaaf kleurtje!! :)
    Leuk zeg dat je man die site gemaakt heeft! hihi
    Arno zei laatst ook dat ie dat wilde gaan doen...maar die heeft 't veel te druk met zn werk enzo, kan me niet voorstellen dat ie daar de tijd voor vindt. Heeft amper de tijd om 1 keer in de week zn hyve te checken ;)

@hier: Net een echo gehad en alles helemaal super weer!! :D
    Bloedvaten van de navelstreng nog goed bekeken en de gevolgen die er aan kunnen zitten, maar alles ziet er super goed uit :)
    (voor wie het niet meer precies weet: navelstreng van het ene kindje had een bloedvat minder als de andere navelstreng)
    Volgens de gyn was het iets wat vaker bij eeneiïge tweelingen voorkomt.. en dan checken ze dus een aantal dingen (nieren o.a.) maar die zagen er heel goed uit :)

Groei gaat ook mooi gelijk op en ze zitten prima op schema. Fijn!!
    Over 2 weekjes mogen we weer terug :)

Daarna even naar de prenetal geweest en daar dan toch eindelijk ons eerste setje kleding gekocht! hihi.
    Wel maar 1 setje hahah, dat was eigenlijk voor nu alles wat we echt leuk vonden.. dus 1 kindje moet 't nog ff zonder een setje kleding doen ;)
    wel nog 2 slaappakjes gekocht, zo'n klein pakje met van die voetjes eraan..echt zoo super lief :)

Nu ga ik gauw weer verder, moeten over 10 minuutjes bij de dierenarts zijn voor ons hondje.
    Daarna gaan we koken en de kast van de babykamer verder in elkaar zetten en als het goed is, is ie vanavond helemaal af :D

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mooi commode. Leuk dat je man zo aan het knutselen is, ook met de site.

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ Linda: Mooi dat alles er goed uit ziet hoor. Ben blij voor je!

Is wel erg rustig hier he! Ben niet eens erg vroeg hier, en ik ben de eerste die iets plaatst?

10. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

#6130 Pinguïns, 27 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2009
    Goeiemorgen meiden!

Linda, zou jij mijn nod willen bijstellen naar 6 december?
    Mijn ei heeft besloten dat hij eerder kwam hahaha.

Djuke, wat een prachtige commode zeg! Wow!
    Kan me voorstellen dat Julian er trots op is hoor :)

Linda, wat fijn dat alles weer goed was met de echo, wat moet het heerlijk zijn om 2 van die schattige ukjes in je buik te zien.
    Voorheen zou ik er niet aan moeten denken om een tweeling te krijgen, maar door jou zou ik het niet eens erg vinden, jullie zijn dubbel gezegend!

@ Boobies groeien: Hoeft voor mij ook niet zo, heb al een flinke DD cup hihi.

Verder alles lekker hier, eitje paar daagjes eerder, dus korter wachten, we hebben goed geklust, dusse duimen!!!!
    Ik wil zwanger 2010 in!

11. Pinguïns

Hey Zethu, ik ben er ook :D

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    hihi, ik zie het.
    Hoe is het met jou?

13. Pinguïns

Ja lekker!
    Mijn eitje is eens op dag 14 gesprongen ipv dag 20, heerlijk toch?
    We blijven wel netjes doorklussen hoor!
    Maar misschien is het wel een gunstig teken!

Hoe is het met jou?

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    dat scheelt zeg!
    met mij gaat wel goed. Nog een beetje moe. Maar dat slaap ik na het weekend wel weer bij.
    Het ziet er naar uit dat ik vandaag weer ongi word. Weer een korte cyclus! Ben er blij om. Kost me alleen meer maandverband enzo...

15. Pinguïns

Hihi ja dat wel, maar je cyclus doet het in ieder geval weer goed!
    Heb je van de week veel gewerkt dat je zo moe bent?
    Je moet dan idd het weekend maar lekker uitslapen en ontspannen, doen wij ook hoor!

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    nee, is nog van afgelopen weekend. Ben daar nog niet helemaal van bijgekomen.
    Daarbij woensdag was wel erg vermoeiend met vrijwilligerswerk en ook nog eens bijeenkomst erachteraan.
    Ik was met naar bed gaan mijn telefoon vergeten uit te zetten en krijg juist dan 's nachts sms-jes. Dus daardoor ook nog een beetje moe.

Ik kan helaas alleen zondag uitslapen, maar dat doe ik dan ook wel.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 31981

NOD
    * Charpi: 25 november, 2e ronde met clomid
    * Ilona2802: 6 december, 9e ronde
    * Nensi: 8 december, 11e ronde
    * Tamaradb: 12 december, 15e ronde (overleg met de huisarts)
    * Timon: 18 december, 21e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi
    * Lkg: 23 december, 13e ronde

Zwanger
    * Saskia1982: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 3 december 2009
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 18 januari 2010
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram

Sorry meiden kan even niet verder reageren; moet ff met een client weg ( ben op het werk :))

@ Saskia: ben je dr nog?! :D:D hihi.
    Moet elke dag ff horen dat je nog gewoon rustig thuis bent ;)
    Of nog beter; dat jullie ukkie er al is!! hahah :D8)

18. Pinguïns

Thanks Lin!

Zethu, 's nachts smsjes krijgen, heeeeeeeeeel irritant ja....

@ Hier: Ik ga mn huisje eens lekker schoonmaken, nesteldrang? Neeeee joh haha.

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    zeer irritant ja. Maar heb die persoon er wel op aangesproken.

ik moet hier ook wat doen, maar heb weer es geen zin.

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Djuke: Wat fijn dat het een leuk meisje bleek te zijn, hopelijk klikt het goed met de echte Djuke :)
    Leuke site, die auto is wel een hint dat je ventje de site heeft opgezet :p

@Linda: Wat fijn dat de echo helemaal goed was zeg, geeft toch elke keer weer een goed gevoel :)

@Ilona: Wat fijn dat je eitje eerder was en jullie goed geklust hebben, ik hoop echt dat je roze 2010 in zal gaan ;)

@Zethu: Wat fijn dat je cyclus lekker kort is zeg, hopen dat je een mooie regelmatige cyclus houd :)

@Linda: Ik ben er nog hoor haha..
    Gister wel last van krampen en steken onderin, leek wel of de beeb eruit wou komen zonder te wachten op de weeen.
    Snachts alles weer rustig en nu ook rustig.
    Beeb beweegt lekker, maar verder niets bijzonders ;)

Hier: Noujah rustig dus haha.
    Vanavond hebben we toneelavond in het dorpshuis, daar gaan we gezellig heen samen met Rene.
    Rene is de zoon van de baas, dus onze toekomstige baas, maar we gaan al een paar jaar goed met elkaar om en de toneelavond in december is zonbeetje traditie geworden :p
    Vandaag dus lekker lui zijn, dan heb ik vanavond tenminste extra energie ;)

Deel Deze Pagina