Hallo Dames! Sorry, dat is lang geleden. Ik had wat problemen met m'n inloggegevens, en was te lui om daar even achteraan te gaan. Inmiddels heb ik dat maar eens wel gedaan en wil jullie nu even laten weten dat ik inderdaad een dochter heb gekregen. Ik heb de berichtjes even teruggelezen en bedankt voor jullie felicitaties! Met Julea gaat het hardstikke goed. Bij de geboorte woog ze 3390gram en 50 cm. Inmiddels is ze al weer ruim 9enhalf pond en 5cm erbij gegroeid. EN al weer bijna 6weken oud. Het gaat zo hard. Met mij gaat het ook goed. De zwangerschap is hardstikke voorspoedig gegaan. Bevalling was wel hard werken! 3uur 's nachts braken mijn vliezen. Uurtje of 7 kwam de VK en had ik 4cm ontsluiting. Ze zou uurtje of 11 terug komen, maar om half 10 hield ik het niet meer, kreeg persdrang. Ik had inmiddels 8cm. Om 11 uur mocht ik gaan persen, maar mijn persween waren heel zwak, ik moest dus heel veel zelf persen zonder weeen. Daarnaast was haar hoofdje gaan draaien en kreeg ze de bocht niet(sterrenkijkertje). Uiteindelijk na 5 kwartier hard persen is ze dan geboren. Mijn man heeft haar aangepakt en dat was echt fantastisch. Helaas voor mij moest ik wel een beetje gehecht worden. Dat was minder.. Maar 't is een superzoete baby, slaapt veel. SLaapt zelfs al 3 nachten door! Ik hoop dat ze 'zwangeren' het een beetje kunnen volhouden met alle 'kwaaltjes'. En ik hoop dat de rest ook gauw kan meekletsen over die kwaaltjes. Groetjes! Tirz
Had het al gezegd maar leuk dat je er weer bent om ons in te lichten Tirz! Fijn dat alles goed gaat. bevalling was dus best pittig geweest..hmm.. haha oke.. *moet ik nog niet teveel aan denken! *
Hallo Meiden, ik ben weer thuisssssssssss ..... Heb niet al te veel pagina's moeten bijlezen gelukkig, jullie waren van de week een beetje stilgevallen geloof ik. Gisteren heb ik getest, ik hield het niet meer om een paar dagen te wachten nog en helaas negatief.... de voortekenen zijn er nu dan ook dat ik ongesteld word vandaag of morgen, dus een nette cyclus van 29 of 30 dagen.... ik ga er nu maar even vanuit dat ik morgen echt ongie word dus dan is mijn nieuwe nod uitgaande van 30 dagen: 28 december.... nog een heel eind weg dus..... De midweek was overigens geweldig lekker ontspannen, veel praten met elkaar, knuffelen uiteraard en lekker uitgewaaid tussen de buien door..... @Saskia, je maakt het wel spannend nu hoor elke dag.... ben benieuwd of je beeb er al snel zin in heeft.... @Zethu, goed dat je je weer hebt opgegeven als bloeddonor, ik zou dat ook graag doen maar ben er niet de geschikte persoon voor, ik val denk ik geheid flauw.... @Lkg, leuk dat jullie een weekendje weggaan samen net tijdens klustijd.... @Djuke, fijn dat je iemand hebt gevonden nu voor het paardrijden. @Tamara, alles goed meid? @Linda, fijn dat de echo weer goed was en er even naar de navelstrengen is gekeken. Leuk hoor dat je nu een setje kleertjes hebt gekocht.... en de geboortekaartjes ook al klaar, mooi hoor @Nienke, hoe is alles? @Tirz, leuk dat je even wat van je hebt laten horen en dat alles met jou en je kleine meid goed is.
Even showen.... ons eerste gekochte kledingsetje!! Ik ben er helemaal verliefd op hihi lijkt best groot op de foto, maar tis toch maar maatje 56 (wel te groot voor in het begin hoor )
@ charpi, jammer dat het nega was. Ik ben ook weer ongi aan het worden. lijkt wel dat we steeds rond dezelfde dag ongi worden nu, haha. @ Linda: oh wat een leuk stoer setje! En idd maatje 56 is best groot voor het begin. Maar daar zijn ze zo ingegroeid hoor!
Godver de godver de godver! :x Het zal toch ook niet waar zijn!!! Wat denk je: is d'r wéér een of andere muts tegen onze auto gereden!!! pfff...slaat toch nergens op: 2 keer in ongeveer een maand (zolang we de auto dus hebben) iemand tegen onze auto gereden... grr. Nou gelukkig deze keer zat arno ín de auto. Die stond geparkeerd ergens en een vrouwtje rijdt zo hopppa...dr tegen aan. lekker handig.. :x Mgoed, hij kende haar toevallig en ze komt dadelijk ff het formulier invullen (ofja, da komt dr man doen.. maar hebben hun adres en tel nr, voor de zekerheid) Dus wordt allemaal wel vergoed en geregeld, maar zucht.. ik word wel moe d'r van hoor. tis het linker achter portier wat ze geraakt heeft en waar een deuk in zit.. pff. Naja..het goede nieuws: de kinderkamer is na vandaag helemaal klaar!! Ofja: alles is geschilderd na vanmiddag, alle meubels op zn plek en schoongemaakt oftewel: ik kan alvast mn kasten inruimen! En we kunnen nu gauw genoeg als we tijd hebben alles kopen voor de ledikantjes, aankleedkussens enz. Da's wel weer iets om érg blij van te worden
Jeetje Linda das flink balen zeg dat je auto weer de pineut was...... kan me goed voorstellen dat je ervan baalt.... Dat de kinderkamer nu opschiet is natuurlijk super lekker!!!! Ben benieuwd naar het eindresultaat hoor!!!! Zethu, ja inderdaad meid we zitten steeds met onze cyclus bij elkaar in de buurt, grappig.... vandaag is de ongie echt komen doorzetten, althans rood bloed, de heftigheid valt nog erg mee al voel ik me er wel beroerd van.... Wat is het hier weer stil zeg..... iedereen even forummoe? Saskia, is er al beweging?
@ Linda; dat ga je niet menen zeg! Alweer tegen jullie auto aan? Wel fijn dat de kinderkamer klaar is zeg. @ Charpi: haha, bij is het ook vandaag gaan doorzetten. Was al sinds donderdagavond aan het vloeien. Kijken wie er nu als eerste een ei heeft? hihi. vind het wel frappant dat ik nu ineens steeds van die korte cyclussen heb hoor!
@Linda: Wat een stoer setje zeg, helemaal super! Pffff, jeetje zeg weer een deuk.. Gelukkig kan het weer gemaakt worden. @Charpi: Heb wat last van onrustige darmen, moet dus steeds naar de wc Verder is de kleine heel erg druk vanavond.. Verder eigenlijk niets van voortekenen, dus ik verwacht er maar niet teveel van deze week
Hoera, hoeraaaaaaaaaaaaa Saskia is bevallen!!!! Anders dan wat haar voorgevoel gisteren was Ze schrijft het volgende: 3 uur vliezen gebroken, zware bevalling met vacuumpomp en subtotaal ruptuur. Een dochter: Lana, wel gebroken armpje. Grt. Saskia. Wat ontzettend heftig meis!! Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt... en de kleine meid ook niet! Wel een prachtige naam! Doe het lekker rustig aan! En, van harte gefeliciteerd! Ook voor je mannetje! Liefs!