Lekker Charpi, fijn wat afleiding. Morgen is mijn schoonmama jarig, zitten we vanaf de middag daar. Op zondag gaan we waarschijnlijk naar een dartdemonstratie kijken, en 's avonds ga ik met mijn schoonzus naar de film Heb kaartjes gewonnen!
succes met wachten! Moeilijk lijkt me dat! (zit in 2e ronde dus niet echt ervaring met wachten...) Verder succes met testen! Hopelijk heb je toch nog een goede test in handen! Veel plezier met oppassen!
Ik zit ook pas in de 2de ronde, maar als je dan voor de tweede keer overtijd bent en nu zelfs meer als de vorige keer dan wil je toch dat het over is. Ik wil al vanaf mijn 25ste mama worden. Had toen een vriend die niet wilde. Dat is mede daardoor uitgegaan. Heb nu een nieuwe (en jongere) vriend, die was er niet aan toe tot hij zelf peetoom werd van het schatje wat bij mij in het album staat.
hihi ik ga morgen ook gewoon testen denk ik. Dan weet ik in ieder geval hoe het er voor staat! Verwacht er toch niet veel van, dus dan valt het niet heel erg tegen, denk ik... @ zethu; fijn dat je wat afleiding hebt nu met de verjaardag, darten en de film! Dan gaat de tijd toch een stuk sneller en denk je er niet zo veel aan. Ik hoop écht voor je dat je gauw duidelijkheid hebt! @ Charpi; Succes met testen morgen! Ik duim voor ons!
Nog niet eens aan een test toegekomen vanmorgen...(nouja, wel goed anders moest ik nieuwe kopen hah) Maar goed, nieuwe ronde dan maar!
@lindavnr: Balen! maargoed, weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent! nieuwe ronde nieuwe kansen!
He Linda balen zeg..... hopelijk brengt deze rond je meer geluk meid... Ik heb vanmorgen opnieuw getest en het was weer negatief, maar het gaf me wel de duidelijkheid waar ik behoefte aan had. Nu is het gewoon afwachten wanneer de ongi komt, liefst natuurlijk zo snel mogelijk, maar ik hou er al rekening mee dat het nog wel even op zich zal laten wachten. Geloof echt dat ik aan het ontpillen ben, helaasssss. Het oppassen vandaag was heerlijk om te doen, lekker gespeeld met de kleine en alles ging van een leien dakje, gelukkig...
@ lindavnr: balen meid! Hopenlijk meer geluk in de volgende ronde. Ben terug van verjaardag. Mijn vriend had zich bijna voorbij gepraat. Volgens mij begint zijn moeder nu iets te vermoeden. Maar zolang ik nog geen zekerheid heb ga ik echt nog niets vertellen hoor! Heb me lekker beziggehouden met het petekindje van mijn vriend. Maar moet zeggen dat ik, toen hun wegwaren, best emotioneel was. We hadden ook nog een moeilijk onderwerp waar we over aan het praten waren. Buikpijn is wat minder nu gelukkig. Moet wel nog redelijk vaak naar de wc. (gek dat dat niet minder wordt)
Hee, jaa precies, ik weet dat ik gewoon de volgende ronde ben en had ook eigenlijk wel verwacht dat het zou komen hoor.. Maarre, maakt allemaal even niet uit, wantttt mijn vriend heeft me gisteren ten huwelijk gevraagd! Echt heeeelemaal onverwacht hahah en ook erg maf gegaan hoor! Zaten bij een Tonpratersavond (voor de niet-carnavalsliefhebbers: soort cabaret avond haha) en er was op een gegeven moment een man die als bruidegom een stuk deed. Die had een bruidsboeketje wat hij weggooide op het eind. Op een gegeven moment, bijna einde van de avond, iedereen aan het dansen en feesten, had iemand dus dat boeket aan de andere kant van de zaal, en dat werd blijkbaar gegooid maar kwam dus récht in mijn handen! Waarop ik dus kei hard begin te lachen en mn vriend gaat zomaar op zn knieen! Dus ik met al mn zenuwen en weet ik het; roep ik blijkbaar kei hard neeee! hahaha Ik weet daar dus niets meer van, maar dat zal wel haha. Maar goed, dr om gelachen en toen zaten we later aan tafel daar in die zaal na te kletsen, en toen ging het weer over dat boeket en zo. Gaat mn vriend nog een keer op zn knieen en vraagt ie of ik met hem wil trouwen! Dus ik helemaal verbaasd... jaa! Doet ie zijn ring (die hij om heeft) als symbolische ring om mijn vinger. Hahaha besef het nu nog hélemaal niet, maar hij gaat het ook nog een keertje binnenkort overdoen, mét ring en helemaal romantisch..... (ben benieuwd hihi) Nu willen we allebei heel graag dat ons kindje op onze bruiloft bruidskindje is, dus hij zei al; we blijven gewoon heel lang verloofd en dan trouwen we over een jaar of 2! hihi, donderdag gaat hij naar mn vader toe, om mijn hand te vragen Allemaal beetje omgekeerd van hoe het normaal gaat, maar wel echt heeelemaal super leuk! Ben hélemaal in de 7e hemel nu!
Linda; wat leuk!gefeliciteerd! charpi en zethu; wat vervelend zeg dat afwachten.....dan kun je maar beter weten waar je aan toe bent. Ik moet nog 1 week wachten, heb ontzettend zere borsten, soms wat steekjes in mijn buik en af en toe met vlagen misselijk, op zich allemaal goede tekens mar ja, het zegt ook allemaal weer niets.
@ Lindavnr; wat mooi! Gefeliciteerd! @ Zethu; heb je eerst de pil geslikt? Dan weet je dus nog niet hoelang je echte cyclus is, want dan ben je nét ontpilt, of misschien dat nog niet eens. Het duurt bij sommigen best lang eer hun eigen cyclus helemaal op orde is.
Hey meiden, Kon het toch niet laten om toch even te kijken. Ook al zit ik nu bij mijn ouders. Het was nu even rustig dus ik denk effe snel achter de computer kruipen. I kweet niet meer wie het vroeg maar mijn ouders wonen in Brunssum in Limburg. Jammer dat er nog niemand zwanger is. Baal er echt van. Het had zo leuk geweest maar goed volgende ronde nieuwe kansen dan maar he. Linda wat ontzettend super! Gefeliciteerd. Ik hoop echt voor je dat het snel lukt om zwanger te worden en dat die kleine dan op je huwelijk bruidskindje kan zijn.Echt onwijs leuk! Hier zitten we effe in de wachtstand. Wat een ballentijd is dat zeg. Maar goed het is niet anders. Lees gewoon lekker mee met jullie. Dikke knuffel Tamaar
Hee, Bedankt! hahha het is nog steeds niet helemaal tot me doorgedrongen! We gaan deze maand beginnen met ovu testen...wie weet helpt dat Mag precies op mijn vriend zn verjaardag testen, dus zou wel echt een SUPER verjaardagscadeau zijn! Mgoed.. zou wel erg toevallig zijn natuurlijk, dus laten we er maar niet teveel op hopen! @ Annelies; je klachten klinken inderdaad 'goed', als in; dat lijkt wel op een eventuele zwangerschap! Ik hoop het echt voor je!
Hoi hoi, Vanaf deze kant geen nieuws, nog steeds niet ongi.... Linda, van harte meid, leuk dat jullie gaan trouwen! Tamara, tja die wachtbank valt niet mee he.... Annelies, je NOD komt langzaam dichterbij...spannend hoor... Zethu meid, ik hoop voor je dat het snel duidelijk wordt...
@ linda: gefeliciteerd met je aanzoek, hopenlijk wordt je snel zwanger @ Stier: ik heb ovulatietesten gedaan, en volgens die testen heb ik 1 jan mijn ei gehad. Ik heb hem toen ook gevoeld. @ annelies en Charpi: Tnx, dat wachten valt echt niet mee. Maar heb me er bij neergelegd. Ik ga vrijdag nog een keer testen, en anders ga ik naar de huisarts. @ tamaradb, ik had je gevraagd waar je ouders wonen. Brunssum dus. Ben ik vandaag nog geweest. De dartdemonstratie was in de euregiobazaar.
ZO, ik druk m'n neus er ook weer even tussen hoor! D'r is een hoop gekletst, en hier een hoop gebeurd. Ik zit in m'n nieuwe huis. Welliswaar aan de eettafel, want boven is het nog niet klaar. Maargoed, we hebben internet, wat wil een mens nog meer? Ja, oke, een baby, maar daar gaan we aan werken. Mijn ong. Is alweer bijna voorbij. Dus ik ga er dezerdagen weeres flink tegenaan klussen . Moet trouwens ook nog 'gewoon' klussen, want de slaapkamer moet nog. logeren nu in de logeerkamer. Lindavnr: Gefeliciteerd meid! ONtzettend gaaf! Dik buikje trouwen is opzich OOK leuk. Rest: NOg ff wachten...vind het wel spannend voor jullie hoor! Wat betreft 'hoe breng je het nieuws'. Ik denk dat in mijn familie iedereen wel een DIK BRUIN VET vermoeden heeft. Mijn mams weet van mijn wens zodra ik een ander huis zo hebben, mijn schoonfamilie weet dat ons motto is 'we zien het wel'. Mijn zus zat in mijn tas te snuffelen waar nog een zwangerschapstest in zit, mijn andere zus is de enige die weet dat we bezig zijn. En op mijn werk zitten ze ook de hele tijd te vissen of ik iets te vertellen heb. Daarnaast zat mijn man gister(in bijzijn van iedereen die meehielp verhuizen) allemaal namen van cd's(uit een grote doos) voor te lezen en te vragen wat ik er van vond als naam voor ons kind?!? Dus, zo lang mogelijk geheim houden wordt voor mij moeilijk! Ik ga zo nog ff opruimen, en dan weer lekker snurken! Groetsels
nee zo hou je het niet geheim. Bij ons is het ook al overduidelijk dat we bezig zijn. Mijn vriend kon zaterdag op de verjaardag van zijn moeder zijn mond niet houden.
@lindavnr: GEFELICITEERD! Wat leuk dat het allemaal zo onverwacht was! Leuk hoor, en toen was je ineens verloofd! Dan zijn de duivels ineens wat minder erg, dat geloof ik wel. @Zethu en Chari: he balen dat jullie zo lang onzekerheid hebben.. Die rotpil ook he! Zeker als je al een keer je ongi gehad hebt, dan hoop je stiekem toch dat ie alleen nog korter wordt. @Tamara: ik heb me voorgenomen om daar eens verandering in te brengen (geen zwangeren hier)! Volgende week zondag mag ik testen en ik hoop natuurlijk op een dikke vette plus! (of een lichte plus zolang dat het maar goed is) @Annelies: heb je nog plek op je wachtbankje? Wachten we lekker samen.. ik moet nog 7 dagen. Enne, ook dezelfde 'klachten' *duim duim*
Hallo dames! Ik ben ook weer in het land Nog steeds geen zwangere dames helaas hier Gefeliciteerd Linda! Hier nog steeds geen ongi en nog steeds geen positieve test.. Ga nu dus erg veel naar de wc om te kijken of ik nog niks zie..