Hoi meiden, Nou ik heb hier toch iets vaaaaags! Op ff lijkt het alsof mijn eitje al geweest is. Nu heb ik gisteren een digitale ovutest van cb gedaan, die was negatief, vandaag heb ik er weer een gedaan en die is positief, dus ik denk dat mn eitje toch later springt? (of 2 eitjes?) Anyway, ik snap dr niks van, maar ik ga zo maar eens klussen hahahahaha. Ik hou mn NOD voor de zekerheid dus toch maar op 12 december...
hmmm das vaag iloon! Tzou beter in je cyclussen passen maar wel vreemd dat ff denkt dat ie al geweest is...en zo is je temp er ook naar.. MIsschien als je temp nu weer stijgt komende 2-3 dagen, dat ie het kruid dan verplaatst? Je had dat kruis niet zelf gezet toch? hihi had je ook een gevoel dan dat je ei kwam omdat je toch een ovutest gedaan hebt?
Blijft altijd raar met die eisprong. Bij mij was het ook niet duidelijk. Maar je zit alweer bijna aan je evt. testweek. Wat denk je er zelf van?
Nou, ik vond mijn afscheiding gister en vandaag een beetje raar, dus ik dacht, nou ik ga toch even kijken of er echt niks is. Gister was de test negatief, vandaag dus ineens positief! Damn, moet ik nog langer wachten! Maar het past idd veel beter in mn cyclussen! Ik had het kruis ook niet zelf neergezet, had net ingevuld dat mn ovutest positief werd en toen haalde ff zelf het kruis weg..
hm oke, verwarrend zeg.. Dan zijn de dingen die je gevoeld hebt afgelopen dagen waarschijnlijk voor je komende eitje geweest.... Hopelijk heb je over een paar dagen nog hetzelfde goede gevoel
hihi ik zou een half jaar geleden geroepen hebben: waaah dat zou wel heel eng zijn, dan krijg je misschien wel 2 kindjes!! Maar nu kan ik alleeen maar zeggen: woooh dat zou super leuk zijn!! maf, hoe ik in het begin me zo erg rot voelde over het feit dat ik een tweeling helemaaal niet zo leuk vond..zag alleen maar problemen met alles regelen. En nu; ik zou niet anders meer willen!!
Nee hoor, laat maar komen! Het maakt mij niet uit, ik wil er ook wel 2 tegelijk! Hihi, nou tot later, ik ga mijn mannetje effe grijpen hahahaha. Wat is vrouwelijke intuitie toch heerlijk!
Zooooooooo hihi mannetje had er ook zin in We hebben net super geklust! Hihi echt bizar, ik dacht dat ik al klaar was voor deze ronde
@Ilona, ik hoop dat het klussen nu ook iets oplevert deze maand, mijn duimen draaien weer... ohwwww enne ik wil wel eens in je winkeltje kijken meid... @Linda, ik kan me goed voorstellen dat je in het begin even aan het idee moest wennen dat je een tweeling krijgt.... het is ook niet niks he.... oja, zou je mijn nod op 28 december willen zetten, ik ga nu maar van mijn langste cyclus uit.... moet helaas wel iets langer wachten dan, maar dat beter dan dat ik te vroeg test vind ik. @Tante wat leuk dat jullie een meisje krijgen.... @Buddies, ik ben ook bereid om te buddy-en, maar volgens mij is het nu al geregeld, toch?? @Saskia, jammer dat je nog een week in het ziekenhuis moet blijven, maar ik hoop dat je ondanks dat toch heel erg van je meisje kan genieten.... Hier, vandaag 2de dag clomid.... hormoontjes zijn rustig gelukkig...
hahah dat jullie dat zo midden op de dag hup, ff doen hahah. Dat vind ik nou helemaal niks.. ff naar boven (of gewoon beneden, kan ook haha), uitkleden, *jeweetwel*, en weer klaar. hahah. Af en toe tussendoor als je beide zin hebt of een maffe plek of gewoon een keer thuis; oke.. maar zo midden op de dag hahah da's niks voor mij.. hahaha maar fijn dat het zo fijn was iloon hahah
Hey Meiden, Zo nu eerst weer eens een berichtje van mij. Heerlijk druk hier, Ik hou zo van die december drukte. De ergste drukte rond sinterklaas is nu geweest maar nu komt de kerst. Daar heb ik zo onwijze zin in. Zit al de hele week te verheugen op 6 december. Want dan begint sky radio altijd met kerstmuziek. Heeeeeerlijk! Verder dus veel aan het werk, maar we hebben toch even goed 1 1/2 week geklust. Haha kon er geen genoeg van krijgen. We hadden allebei zoiets van laatste officiele kans dus we gaan ervoor. Ik heb dit keer alleen geen ovu gevoeld dus hoop dat we gewoon helemaal goed zitten. Zo eens effe kijken hoe is het verder hier. ik had het al gezegd maar Lin ik vind je baby kamer echt super!!!! @ Iloon: Vaag dat gedoe met die ovulatie. Haha wel fijn dat je mannetje ook gelijk zin had Hopen op een mooi kadootje onder de kerst boom!!! @ Djuke: Ik wil je buddy wel zijn hoor moet je alleen zeggen wat ik moet doen! @ nienke: spannend joh, jij bent nu de volgende he! Nog effe en dan ben ook jij mama! Kriebelt het al een beetje of niet? Ik vind het wel grappig, elke dag zit je te kijken op zp en dan hoop je dat er een kindje bij is, maar op moment dat je het niet verwacht staat dan in ene dat iemand bevallen is. Zo leuk! Nou dat was het weer geloof ik. Liefs Tamaar
Hihi jaaaa Lin, als de clearblue naar me smiled, dan moet ik die kans benutten toch? Charpi, fijn dat de hormomen nog rustig zijn! Tamara: Ben benieuwd of deze laatste ronde jullie geluk mag brengen! Ga je ook echt de 12e pas testen?
Nee nog sterker ik wacht mooi weer tot ik een week overtijd ben! Is me de laatste keer goed bevallen dat wachten dus doen we mooi weer! Heel veel meer rust geeft het me!
Okee, ik vind het knap! Als het je rustig maakt, dan moet je dat gewoon doen! En dan hopelijk een super mooie test!
@Tamara, groot gelijk dat je langer wacht met testen, ik testte deze ronde voor niets en dat is zonde en geeft echt een kutgevoel.... dus nu zal ik ook zeker langer wachten.... @Ilona, kan je me een link geven? van je site? ben nieuwsgierig.....
Joehoee plakletters zijn binnen! Hier de letters op de box... echt suuuper chique View attachment 33212
linda, leuk zeg hoe jullie de babykamer inrichten. Morgen wordt bij ons het gordijntje geleverd en dan zijn wij helemaal klaar. Tamaar en iloon, zal heel hard voor jullie duimen deze ronde. Hoop dat de decembermaand een mooi cadeau voor jullie zal brengen. Tamaar, vind het knap van je dat je zo lang kunt wachten met testen, maar als dat je rust geeft moet je dat zeker doen. Het begint wel al een beetje te kriebelen, Mijn mannetje begint al best zenuwachtig te worden. Van de week belde ik hem 2 keer achter elkaar omdat hij niet opnam, want hij was in gesprek. Toen heeft hij gelijk opgehangen en me teruggebeld. Was die bang dat het al begonnen was. Dus nu ben ik maar voor zijn geruststelling de tas beetje bij beetje gaan klaarzetten. Zei nog tegen hem, dat het wel erg vroeg is, maar het kan natuurlijk altijd.