Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ nienke: heel goed, zou ook gewoon alles klaar hebben willen staan voor wanneer nodig; je weet 't nooit!
    Ook wel fijner voor je mannetje lijkt me inderdaad. :)

2. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    @ nienke: wat schattig. Ik heb met tim afgesproken dat we een goedkoop telefoontje kopen, en alleen als de bevalling begint dan mag ik daarop bellen. Dan is ie nooit zenuwachtig als ik gewoon bel. Misschien handige tip! heb ik ook ooit van iemand gehoord. vond hem wel slim.

@ Linda: Wat een leuke letters! Hoeveel moeten jullie nu nog doen???

Ga maar weer werken haha,

liefs

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi loopt ie dan de hele dag met twee telefoons op zak?
    Wel handig inderdaad..
    Als ik bel naar arno als ie op zn werk is, duwt ie me regelmatig weg hihi. Dan belt ie vrijwel altijd gelijk wel terug met de werktelefoon zodat ie daar niet mobiel zit te bellen, maar je zal zien dat ie dat dan niet doet :p
    Maar dan zal ik tgen die tijd wel aangeven dat ik alleen bel wanneer het echt nodig is en dat ie maar gewoon op moet nemen, ook al is het niet voor de bevalling :p

Hoeveel moeten we nu nog... hoeveel letters plakken bedoel je?
    De letters zijn niet apart, zijn gewoon woorden.. dus 1 woord is binnen een paar minuutjes gedaan.
    Vanavond moeten we er nog een stuk of 8.. heb voor de lades in de commode nog niet besteld want heb geen idee wat ik daar op moet zetten! :D haha.

4. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Nienke, idd fijner voor je mannetje als alles klaar staat voor de bevalling.
    Die arme mannen van ons ook he hihi.

Linda, ik vind die letters gaaaaaaf!

@ Hier: Eisprong-buikpijn!!!! Again!
    Hihihihhi

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Iloon, dat zijn goede voortekens en jullie zijn er zeker van dat jullie op tijd geklust hebben.

Die mannen hebben het maar inderdaad zwaar met ons. Ze kunnen in dat opzicht vrij weinig doen en hebben er een stuk minder mee dan ons. Gisteren in bed lag de baby ruimte te maken en tegen mijn buik aan te duwen. Zei toen ook tegen mijn mannetje, moet je nou voelen volgens mij heeft hij ruimte nodig. Toen zei die wel heel leif, laat je je moeder nog een beetje heel. En tien minuten later was het weg, was hij helemaal verbaasd over dat je dan niks hards meer kan voelen.

6. Pinguïns

Ja hoor Nienke, we hebben gisteren geklust.
    Had net nog een ovutest gedaan, maar zag dat de piek er wel af was. Kreeg nog steeds een smiley, dus we doen vanavond gewoon nog een keertje ons best!

@ Mannen: Ze kunnen idd niks doen, ze voelen er niks van en hebben een andere binding met dat ukkie dan wij.
    Maar dat komt tijdens en na de bevalling helemaal goed :)

7. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    iloon, veel plezier met klussen vanavond. Kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen.

Na de geboorte mag mijn man alle schade inhalen en daar zie hij heel erg naar uit.

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Groot gelijk hoor Nienke dat je je tas klaar zet alvast, het kan maar klaarstaan.... en begrijp ik het nu goed dat jullie helemaal niet meer sexen nu? Ik dacht altijd dat zwangere vrouwen heel veel zin hadden, lol....

Linda wat een ontzettend leuke letters zijn dat....

Ilona, lekker nog een keertje er tegen aan vanaafff.... onze klusweek komt ook weer dichterbij.... nog 5 dagen....

9. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hey meiden

Wat n gezelligheid hier :D

Lin wat n leuke letters zeg!! Inderdaad superchique!

Iloon wat goed dat je nog ff een ovu.test had gedaan ;) ben benieuwd of je 2 eitjes had of 1 hahaha, mn duimen draaien alweer :)

Zethu solli al gehad of morgen? Hoe was het? Of succes alvast ;) haha.

Hier geen nieuws.
    Behalve mn taartje dan!! Was superleuk om te doen :) en vind m ook erg leuk geworden... niet helemaal tevreden haha maja heb er zelf de hele tijd met mn neus bovenop gezeten dus dan zie je vanalles wat je anders gewild had :p

Hier een foto

10. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

En nog een.

Foto's weerkaatsen 't licht een beetje erg, maaja t gaat om het idee :D

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoezo niet tevreden Nensi, ik vind het een schitterende taart geworden hoor..... zoiets zou ik nooit gemaakt kunnen krijgen...:D

12. Pinguïns

Woooowww Nensi, mooooooi gedaan hoor :)

13. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Thanks Charpi ;)
    En Iloon hahaha.

Tsja voor een eerste........... mag ik niet klagen hahaha maar ben nou eenmaal n pietjeprecies met creabeadingen ;)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohhh super leuk nensi!! mooi gedaan hoor!!

Hee..ik mis lkg al een paar dagen...!! :(

15. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Lin, die letters he, waar heb je die besteld?

16. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh en Iloon, wat is de link van je webwinkeltje ook alweer?? Stond eerst onder je naam toch?? ;)

Nou, im off to bed! Night night ladies!!

17. Pinguïns

Ja hij stond eerst in mijn handtekening, maar mocht niet meer van de moderators :(
    De link is www.taartboetiekje.nl
    Hoop dat dit wel mag...
    Ben je ook besmet met het taartenbakvirus?

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Enkele dagen niet geweest en niet alles gelezen. Ik zag wel een mooie taart van Nensi. WOW!! Knap, hoor.

Linda nog steeds druk aan het klussen.

Hoe is het verder met iedereen?

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Groot gelijk Linda dat je terug je bed in duikt zometeen.... zou ik ook wel willen, maar ga zo werken... al denk ik wel dat ik vanmiddag nog eventjes een uiltje knap lol....:)
    Hier alles redelijk, ben wel behoorlijk verkouden geworden, het is vooral op mijn keel geslagen, mijn stem is helemaal verdraaid nu... Verder vandaag dag 4 van de clomid, morgen nog en dan zitten die pillen er weer op deze maand.... Ik merk toch wel wat wisseling in humeur de laatste dagen, ben af en toe behoorlijk sjaggo hoor.... arme Jos... kan best onredelijk zijn nu...

Deel Deze Pagina