charpi, wat betreft de sex. De periode dat je als zwangere vaak wilt, die ben ik inmiddels voorbij. Omdat ik het kindje zo goed voel en sex de weeën kunnen opwekken doen we het nog wel, maar niet zoveel meer als daarvoor. Hoop trouwens dat je verkoudheid een beetje afneemt, heb zelf ook al een week lang last van verkoudheid ed. nensi, ik vind je taart echt superleuk. Zou ik niet voor elkaar krijgen en zeker al niet de eerste keer. linda, jij ook al vroeg op. Ik moest er helaas ook vroeg uit op mijn vrije dag. Ze komen om 09:00 het gordijntje in de babykamer ophangen. Hieronder een fotootje van de laatste echo.
Nienke, sta je klaar voor ons dansje? Jij de 33-weken en ik de 32 weken! Joehoe!!!! Yeah baby! Mooie echo-foto. Wij zijn afgelopen maandag ook geweest en hebben bijna exact zo'n zelfde foto van het gezichtje. Vind m helemaal gaaf! Ligt die van jou al braaf met zn koppetje naar beneden? Wbt de sex. Wij doen HET ook niet veel meer. Zo'n enthousiast meetrappelende baby is nou niet echt lustbevorderend. Gelukkig zijn er ook andere manieren om manlief tevreden te houden. Overigens las ik dat sex de weëen pas opwekt in de weken dat je echt overtijd bent. Stond in de Wij Ouders. Gisteren ontdekte ik trouwens dat er melk uit mn tepel kwam!!! Dus ik heb nu een koffiepad in mn bh zitten. Maar gelukkig werkt de plant (op zn Engels, zoals wij dat hier op het werk noemen) goed. Mn boobies heten nu ook Friesland en Campina.
Djuke, het is inderdaad het 32/33 weken dansje vandaag. Wel grappig dat we op dezelfde dag overspringen. Bij mij komt er af en toe wat uit mijn tepels, maar soms ook hele dagen niet. Wat grappig dat je je boobies namen hebt gegeven. En wat de sex betreft zijn er inderdaad genoeg manieren om je man tevreden te houden.
@ Ilona: jee wat vaag zeg van je ei! @ Linda: lijkt me ook wel schrikken hoor dat je zomaar uit het niets een tweeling krijgt. Met Clomid weet je dat je daar een kans op hebt, dus dan kan je je daar op instellen. @ Tamara: tja, kerst. Ik had er geen zin in. maar nu ik plannen heb en deze vorm krijgen begin ik er toch zin in te krijgen. @ nienke: het is nooit verkeerd om de tas al klaar te hebben staan. Het kan idd al gebeuren, maar het hoeft niet. @ tamara: dat is idd een hele goede afspraak tussen jullie met die telefoon. @ Linda: mooie letters hoor! @ nensi: mooie taart hoor. Soll is vanmiddag. Ben best zenuwachtig. Gister kon ik niet op zp komen ivm vrijwilligerswerk. @ nienke: mooie echo! @ djuke: haha Friesland en Campina. grappig hoor! @ djuke & nienke: gefeliciteerd met jullie 32 & 33 weken!
Hey meiden.. hier ben ik weer eens.. Sorry dat ik zo lang niets van me het laten horen.. had een beetje een 'zwanger worden dip'.. @ Saskia: Whowwwwwwwwwwwww.. van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Echt een supermooie naam, zou hoog op mijn lijstje staan! Ik hoop dat je snel weer helemaal opknapt, en dat jullie kleine meisje niet al te veel last heeft van haar armpje! Sterkte samen! @ Linda: Oh ik blijf zwijmelen bij de foto's van al jullie spulletjes.. echt zo mooi en helemaal mijn stijl. Supermooi kamertje ook! Ben stiekum wel benieuwd naar de plakletters van de namen maar goed, ik zal nog ff geduld moeten hebben @ Ilona: Hmmmm vreemd met je eisprong zeg.. Nouja, beter twee dan geen denk ik maar dan Misschien wel dubbel kans dus! Kan niet meer missen deze ronde! @ Tamara: Jaa leuk he die feestdagen allemaal in December. Ook spannend bij jullie alweer! Hoop zo dat je zwanger bent en de beste kerst van je leven zult hebben! @ Nienke en Djuke: Gefeliciteerd met jullie hele weken Leuke dag altijd die donderdag haha.. @ Nensi: Moooie taart hoor! Echt knap! Ik heb nog nooit een taart gebakken dus ik zal het je niet nadoen @ Charpi: Fijn dat je pillen er voor deze keer weer bijna opzitten. Hoop dat je verkoudheid snel over is!! @ Zethu: Succes bij de solli!!! Hmm.. hoop niet dat ik iemand vergeten ben.. Ik lees trouw elke dag alle berichtjes hoor maar er veranderd bij mij weinig, en ik zat ff niet zo lekker in m'n vel dus vandaar maar even niet gereageerd. Nu gaat het wel weer. Zaterdag lekker 4 daagjes op sexvakantie , en dan maar weer hopen dat het deze keer goed komt..
hahah djuke, dus je boobies zijn klaar voor de voeding? Bij de maart mama's hebben al een heel aantal meiden dat ook gehad, en die zijn dus zo rond de 26 weken zwanger.. best vroeg dan al of lijkt dat maar? ik gelukkig nog niet hihi.. hoeft ook nog mooi niet, dat gelek uit mn tepels hahah. @ hier: zooo net mn bedje uigerold hihi en nu moet ik ovr een half uurtje alweer richting mn werk..hahah. Lekker dan.. maar ach, wel fijn geslapen vanmorgen wel voor niks zo vroeg opgestaan; om 8.45 zou ik de hond naar het trimsalon moeten brengen.. belt vrouwtje om 8.15 op dat ze ziek is Duss...volgende keer maar weer. Heb trouwens nog een buikfoto gemaakt maar helaas geen tijd om hem dr op te zetten, dus dat wordt morgen
jeeee daar is lkg weer Snap het wel hoor dat je ff wat minder hier bent af en toe, zou er denk ik ook ff minder behoefte aan hebben. Goed dat jullie sex vakantie eraan komt!! lekker paar dagen helemaal ontspannen, lekker relaxt en hoppppa..d'r op los! hahah. @ Zethu: succes mt solliciteren!!
Goedemiddag! @Zethu, hoe is de sollicitatie gegaan meid? @Lkg, ik begrijp het heel goed hoor dat je er effe wat minder bent, heb ik zelf ook geregeld last van merk ik.... @Zwanger/sex, tja ik heb natuurlijk geen idee, ik hoor het allemaal van jullie, zou het zelf ook wel willen ervaren hoe dat dat is lol, maar er zijn inderdaad andere manieren om je mannetje tevreden te houden @Linda, balen zeg dat je voor noppes vanmorgen vroeg uit je mandje was.... @Nienke en Djuke, gefeliciteerd met jullie 32 en 33 weken! @Hier, pffffff ben echt behoorlijk verkouden nu, neus zit vol, heel me hoofd voelt gammel, stem is brak, kortom helaas heb ik het weer te pakken...
Linda, alles al besteld haha meteen al.. Bij de babydump laatst al eens opgehaald en van het weekend die van de etos op gehaald zat een groene speen in haha, handige doos trouwens haha.. Verder zal de rset wel kome binnen kort lol..
haha groene speen van difrax denk ik, niet? voor -2 tot 2 maanden? Die hadden wij in ieder geval. Wel handig, aangezien de kans natuurlijk heel aanwezig is dat ik eerder dan 40 weken beval. Van de prenetal krijg je in de 7e maand een uitnodiging, dus daarop moet je nog ff wachten. Kruidvat mag je ook in je 7e maand ophalen maar krijg je wel gelijk een email van als het goed is wanneer je die mag ophalen? En dat waren de dozen volgens mij uit mn hoofd? babydump was wel geinig, maar da's blijkbaar wel de minst leuke. De blije doos van de prenetal is echt súper leuk!!
Nieuws van Sas! Lana en zij zijn sinds gisteren thuis! Toch een totaal ruptuur en momenteel ook een infectie... Ze kan dus nog niet online... Vanavond Sinterklaas gevierd op het werk! Erg leuk en gezellig Bijna weekend!! Truste!
@ all: gesprek ging goed! Er zijn 4 mensen uitgenodigd voor gesprek. Daar van gaan er 2 door naar de volgende ronde. Ze laten dit zo snel mogelijk weten. Mogelijk maken ze vandaag al een beslissing. Maar ik denk eerder dat dat begin komende week wordt. @ LKG: vervelend van je dip zeg! Ik hoop dat je er snel weer overheen bent. @ Linda: vervelend dat het vrouwtje van de trimsalon ziek is. Heb je wel al een nieuw afspraak? @ charpi: vervelend dat je zo verkouden bent zeg! Hoop dat het snel over is. @ tante: handig he al die pakketten. Ik heb er toen ook een aantal voor mijn ex-schoonzus aangevraagd. @ saskia: ben blij dat jullie thuis zijn. Hoop dat de infectie snel over is! @ nensi: jeuj, sinterklaasviering. Hoop dat ik dat ook weer eens mee mag maken.
ahhh heel fijn te horen dat ze thuis zijn! Jeetje..totaal ruptuur pff.. Saskia, beterschap!!! @ Zethu: spannend meid..... ben benieuwd!! Maandag mag kai nu naar het trimsalon donderdag moet ie worden geopereerd, dus wel fijn dat ie van te voren nog kan.
Lin wat cooooolll!!! En een mooi buikje zeg @ Hier: Vanmorgen mn temp genomen en ik zie zowaar een gelijkenis met de ronde dat ik zwanger was. Gelijke temp stijging. Ik ga het vor de gein eens bijhouden en kijken wat er in de aankomende week allemaal gebeurt