Zo zag mn temp eruit toen ik zwanger was: Ovulatiedag: 36,3 (nu ook) 1 dpo 36,3 ( nu ook) 2 dpo 36,4 (nu ookV ) Verder nog even afwachten. Mn hoogste temp was geloof ik rond de 37 graden.
Hihi ja ik ook, ik hoop dat het geen toeval is. Maarja, het is nog veel te vroeg om te gaan juichen. Maar ik ga het wel naast elkaar zetten hahahah
haha ja nog heeel vroeg haha moet zich nog eerst even goed innestelen!! Maar inderdaad even blijven vergelijken, zou ik ook doen!
Haai ladies, Linda: wat een mooie buik en ik ben jaloers dat jij geen enkel striae-streepje hebt! Schaapies zijn leeeeeeuk! Ilona: spannendspannendspannend! Hierzo: flink verwend met Sinterklaas want ik mocht gister een voedingsbh uitzoeken van Marlies Dekkers! Gaaf he! Bijna weekend!! Wie gaan er sinterklasen?? Wij vanavond met mijn familie. Ben heeeeeeel erg benieuwd wat we allemaal gaan krijgen voor de baby. Had wel een lijstje doorgegeven maar dan ben je nog afhankelijk van de (wan)smaak van een ander.
hahah djuke, doe maar: NOG geen enkel straie streepje. Die gaan vast nog wel komen, in ieder geval ga ik er maar vanuit. Heb er ook last van gehad in mn pubertijd, dus heb er wel aanleg voor. We zien het wel....maar hoop natuurlijk er een beetje onderuit te komen Wij gaan niet sinterklasen haha. We doen voor elkaar wel kerstcadeautjes kopen voor onder de boom Sinterklaas zullen we volgend jaar dan maar eens aan beginnen hahah zei al tegen arno: zul je zien dat dalijk 75% van de cadeautjes voor de baby's zijn. Dat zal bij jullie ook wel bij de cadeautjes van familie We gaan morgen wel lekker babyshoppen: matrasjes enz. kopen is de babykamer weer een stukkie completer! En als het goed is morgen ook naar de bios; komt een vrouw bij de dokter. Ben heeeel benieuwd; vond het boek (en ook de Weduwenaar) erg mooi.
linda, mooie buik heb je. Hoop voor je dat de striae wegblijft, maar dat mag de pret niet drukken als je het wel zou krijgen. Djuke, wij doen volgende week pas aan sinterklaas. Mijn neefje is op 3 december dus wilde ze het graag een week later vieren. Volgend jaar gaat dat niet meer op ben ik bang. Dan wordt mijn neefje ook drie en dan zal hij denk ik wel gaan merken als het zo laat gevierd wordt. Persoonlijk vind ik het ook niet leuk om zo laat nog Sinterklaas te vieren.
Lekker weekend voor de deur dus. Babyshoppen is altijd leuk en bios ook. Over die film twijfel ik. Ik vond het boek niet echt geweldig want vreemdgaan terwijl je vrouw kanker heeft.... :x:x:x Bovendien kan ik momenteel echt nix emotioneels zien. Begin gelijk te brullen. Heb jij dat niet? Zo gingen wij vorige week naar de film 2012. Veilige rampenfilm, dacht ik. Heb de hele tijd mn tranen zitten bedwingen bij het idee dat onze beeb zo'n ramp zou moeten meemaken. Errug!
Hai Meiden, Weeeeeeekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pfoei ben er zo aan toe! @ Linda: wat een leuke schaapjes, nu snap ik ook dat dat figuur zagen je zo tegen stond. Wat een priegelwerk moet dat zijn geweest! Maar het resultaat mag er zijn. Ben benieuwd als alles af is!!! @ Djuke: Ik heb geen zwangerschap nodig om te janken hahaha. Afgelopen week aflevering van de Pfaffs gezien waarbij Debbie bevalt. Zat me toch een potje te janken! Maar gelukkig, ook Tim was van slag dus gelukkig ben ik niet alleen zo emo. hihi. Sinterklaas: Nou ja goed, we gaan morgen bij mijn schoonfamilie eten. En dan gewoon gezellig ik hou van holland kijken! @ Lkg: wat balen dat je dat zwanger worden dipje had. Sorry ik dacht dat je al op vakantie was. Gaat het nu wel weer een beetje beter? dikke knuffel meis, @ iloon: Hoop dat het een goed teken is dat je temp zo gelijk loopt als tijdens je vorige zwangerschap! Duim duim duim!!! @ hier: We zijn net gaan kijken in een huurflatje, En we gaan het doen, dus waarschijnlijk gaan we begin januarie verhuizen! aaaaaaaaaaah. moeten we twee keer verhuizen in een jaar. Maar goed. wel spannend! Verder heb ik vandaag best een raar gevoel in me onderbuik. Beetje spierpijn achtig in mijn liezen, kijk ik op predictor zou dit mijn innesteldag zijn. Zou je dat kunnen voelen??? Nou ja goed, ik hoop niet te veel we zien het wel. Gelukkig ook niet veel tijd om er bij stil te staan! Zondag lekker de boom opzetten. Ja ik heb zoiets van stel we verhuizen 4 januarie dan wil ik nu alvast de boom op hihih dus zondag maar gelijk doen!!! Wanneer gaan jullie het doen? Liefs Tamaar
Linda: Indd de groene van difirad -2 2 maand . Blje doos mag ik 17 feb op halen en kruidvat zal i kbinnen kort wel ontvangen denk ik. Uhm eindelijk weekend haha YEAH vanavond sinterklaas bij Beppe (oma) en morgen bij mijn ouders hihi.. Iloon ziet er goed uit hoopt zo .. *DUIMT* Saskia; Klinkt niet fijn zeg, Veel beterschap de komende tijd.. Komt een vrouw bij de doker, hihi ik denk dat ik Zethu maar ontvoer in de week dat ze hier is eind van de maand want Hubbie krijg ik niet mee lol.. Ze komt zondags maandags hebben we 20 weken echo dus ff lekker dvdtje kijken van de beeb, en dinsdag gaat ze mee naar de VK ... We hebben er beide veel zin in .. Knufff
hier gaat het ff klote. Om 4 uur begonnen met werken en om kwart over 4 belt mn baas op om even óngeloooooooflijk lullig tegen mij te gaan doen. (niet over de zwangerschap ofzo hoor) Zat gewoon te trillen aan de telefoon en moest echt mn tranen wegslikken. grrr hij kan zo'n ontzettende botte lul zijn, ben echt ZO klaar met die rotvent. Pff...bleh. Heb ondertussen wel een revange bedacht. hihi, dat maakt het rot voelen al weer ietsie beter. Ik ga na mijn verlof 20 uur werken en had in 1e instantie gezegd dat ik geen variabel contract wilde omdat ik niet meer als 20 u wil werken. Nu had hij aangegeven dat dat lastig zou zijn voor hier want als ik dan onverhoopt toch een keertje over uren zou maken, dan kan ie die niet uitbetalen. Maar dan lopen mijn over uren op en dan krijg ik tijd voor tijd, dus dan krijg ik een vrije dag ofzo. (beter dus!) Maar goed, ik had zioets van hmm ja..als dat zo lastig is voor hier, dan toe maar. Maar wel met de toezegging dat ik niet meer dan 20 uur wordt ingepland. Maar nu heb ik besloten dat ik dat mooi dus niet ga doen. Ik stuur hem wel een mail vandaag of na het weekend en daarin zeg ik dat ik van gedachten veranderd ben en geen variabel contract wil. Mijn collega (1 week korter zwanger dan ik) heeft dat ook aangegeven en zei dat hij het niet kan verplichten. Dus tis goed, als hij zo achterlijk tegen mij moet doen, kan hij ook mooi in de stront zakken.. en ga ik dus ontzettend dwars liggen met mijn contract ja...dat voelt best goed. Beetje jammer dat ik weet dat hij mij hier nog wel over aan gaat spreken en er lullig over gaat doen.. maar tis goed, ik geef dr echt totaaaaaaaaal ff helemaal niks om!!!! hihi, boze linda.
ieks..hihi.. kheb de mail gestuurd... ben benieuwd.. Weet wel dat ik volgende week gezeik heb hierdoor, hihi. lekker kort maar krachtig gehouden: Hoi Ad, Ik weet dat we het er al eens over gehad hebben, over de var uren, maar ik heb het er thuis ook nog eens over gehad en ik heb besloten dat ik na mijn verlof toch een contract wil zonder var uren, dus 20 uur. Groetjes Linda
Hey Lin, Das een lekker duidelijk berichtje. Je chef moet gewoon niet zo moeilijk doen. Oke het is misschien iets lastiger en wat duurder. Maar het kan dus wel. hih idaar gaat het dus om! dus goed zo! het gaat om jou leven en niet om de zijne. You go girl!!!
Joehoe!!!!! Ik ben er ook weer! Na een weekje met weinig zin in de pc en heeeel af en toe eventjes gespiekt. Linda, wat een mooie buikfoto. En de schaapjes zijn goed gelukt! Fijn om zo aan je werk te beginnen. Goed van je voor een vast contract gaat. Alle meiden die Sinterklaas gaan vieren wens ik veel plezier. We hebben het vorige week met vrienden gevierd en thuis doen we met kerst. Ilona, dat is een spannende tijd met het tempen. Tamaar, gefeliciteerd met jullie huurwoning. Fijn om net na de feestdagen te verhuizen. Ga je met kerst al wat inpakken? Morgen nog werken. Met het petweer wat ze voorspellen is dat niet erg.
Ik was toen ik zo beroerd was al begonnen met inpakken. Nu zitten we al op doosje drie. Dvd's zijn ingepakt, foto albums en cd's Dus al twee lades en een kastje leeg. Morgen ga ik de keuken maar eens uitpluizen! Haha op elke doos schrijven of het voor de tussen woning of voor het nieuwe huis is. Zoals foto albums ja dat kan wel even opgeslagen worden bij mijn schoon ouders tot het nieuwe huis. Scheelt weer met uitpakken hihi. Beetje lui
is effe afwachten, horen maandag meer, maar we hopen op de eerste week van januari. En we hopen dat we dan ook naar de notaris kunnen voor de overdracht van ons oude huissie, zijn we daar ook mee klaar.