Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 34217

NOD
    * Nensi: 8 december, 11e ronde
    * Ilona2802: 12 december, 9e ronde
    * Tamaradb: 12 december, 15e ronde (overleg met de huisarts)
    * Timon: 18 december, 21e ronde - Per 5 oktober 6 maanden wachten op icsi
    * Lkg: 23 december, 13e ronde
    * Charpi: 28 december, 3e ronde met clomid

Zwanger
    * Nienke18: Zwanger in ronde 2, uitgerekend 21 januari 2010
    * Djuke: Zwanger in ronde 18, uitgerekend 28 januari 2010 (of toch de 18e? ;))
    * Lindavnr: Zwanger in ronde 7, uitgerekend 23 maart 2010
    * Tante Mars: Zwanger in ronde 40, uitgerekend 13 mei 2010
    * Hemeltje83: Zwanger in ronde 9, uitgerekend 17 mei 2010

Bevallen
    * Annelies1979: 13-10-2009 - 40 weken en 6 dagen - Kelvin - 3300 gram
    * Saskia1982: 29-11-2009 - 39 weken en 3 dagen - Lana - .. gram

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Haaaaaaaaaaaaaaaai girls!
    Zo ik ben net terug van lessen, ging weer lekker :D
    Morgen over 2 weken afrijden hellup!
    Maarja, het komt vast goed!

Mijn temp was vanmorgen flink hoger dan in de zwronde, toen had ik namelijk vandaag een dip.
    Ik voel wel af en toe met niezen en hoesten een flinke druk onderin, hopelijk is het een goed teken :)

3. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    iloon, ik hoop voor je dat het eeng oed teken is. Ik ben nog steeds heel hard voor je aan het duimen.

4. Pinguïns

Thanks Nienke!
    Ik hoop het ook heel erg!

Hoe is het met jou?
    Begin je al nieuwsgierig te worden naar ukkie?

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Ja behoorlijk nieuwsgierig. Zeker nu het zo tegen het einde loopt. Heb op het moment ook een concentratievermogen van nul, elke keer als ik wat voel bewegen, dan is mijn aandacht weg en denk ik alleen maar aan de uk.

Wel spannend trouwens over 2 weken afrijden, ben je al zenuwachtig?

6. Pinguïns

Hihi ja ik kan het me voorstellen dat je wegdroomt bij je beeb!

Ja ik ben al zenuwachtig hahaha, ik ga de aankomende 2 weken nog effe flink rijden en dan hopelijk ben ik met mn examen een beetje realxed!
    Als ik dit keer zak, mag ik wel de volgende keer afrijden bij het bnor.
    Doordat ik behoorlijk gespannen ben voor examens o.i.d. denk ik dat ik dan zeker zou kunnen slagen, want daar doen ze het net effe wat rustiger en als ze zien dat je veilig kunt rijden dan slaag je gewoon.
    Maar ik hoop natuurlijk dat ik hem voor het cbr mag halen!

7. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Voor de hoeveelste keer doe jij nu examen? Ik heb ook pas bij de vierde keer mijn rijbewijs gehaald. Blijft een dure hobby, zo'n papiertje.

8. Pinguïns

Voor de 4e keer alweer, dusja, als ik hem nu niet heb dan heb ik hem hopelijk wel bij het bnor.
    Maar idd het is een dure hobby :(

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Ik hoop voor je dat je hem nu wel haalt. Mijn man is ook altijd heel erg nerveus voor een examen en krijgt dan een soort van black-out. Heel vervelend is dat.

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Ilona: het is zeker een spannende bezigheid. En die spanning kon mijn ex helaas niet aan.
    Het is maar beter zo, achteraf gezien. Want wat heb ik aan een vent die wegrent als er problemen zijn?
    Ik ben iemand die de problemen juist aangaat...
    en ik kan me heel goed voorstellen dat er tranen rollen als je foto's van de kleine van je broer ziet.

@ nienke: 9 dagen daar is overheen te komen. maar ik kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent hoor!

@ Charpi: ik denk het wel dat ik je nog op msn spreek ja. Ben wel straks sporten, maar ben vanavond dan weer online.

@ Ilona: spannend! Kaartje ziet er veelbelovend uit!
    Ik heb mijn rijbewijs trouwens bij de 4de keer gehaald...

@ hier: ik moet jullie wat bekennen.
    Ik heb afgelopen zaterdag een afspraakje gehad met Mr. Utrecht.
    Het was heel gezellig. maar hij is zo niet toe aan een relatie.
    Maar toch blijf ik hem meer dan leuk vinden.

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Zethu, gelukkig had je een gezellige dag. Misschien als je het rustig aan doet, is hij er over een paar maanden wel klaar voor. Ik weet niet of je zin hebt om zo lang te wachten, maar als hij echt leuk is. Is het toch de moeite waard.

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hij is leuk genoeg daarvoor. Heb de hele ochtend in spanning gezeten vandaag. zijn ex kwam haar laatste spullen halen.

Heb hem net nog ff op msn gesproken. Hij was zo opgefokt. Hij is nu maar een stuk gaan wandelen om wat agressie kwijt te raken. En bij mij komt de spanning nu ff los in de vorm van tranen.

13. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Dat kan ik me best voorstellen. Heeft hij een lange relatie achter de rug, dan is het best begrijpelijk dat hij even rust wil.

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik weet het.

Kutzooi, krijg net een mail dat ik niet door ben naar de tweede sollicitatie-ronde. Alleen als ze er met deze 2 mensen niet uitkomen hoor ik nog wat :(

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ooohw zethu wat bálen :(
    had het zo voor je gehoopt meid... balen balen balen!!!! :(

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    zo. eindelijk mijn reïntegratie-coach gesproken...
    die vond het ook shit.
    Dan maar voor een andere baan :(

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Zethu, dat is geen leuk nieuws. Hopen dat je snel een andere leuke baan ziet.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Linda, wat een leuke pakjes meid....

@Zethu, balen zeg dat je niet bent geselecteerd meid..... had echt voor je gehoopt.... Hoop dat je snel ergens leuk werk vindt om te doen. Wel leuk dat je date zaterdag geslaagd was, en je kan altijd zien wat de toekomst brengt.

@Ilona, spannend hoor meis, afrijden over 2 weken. Ik ben zelf ook pas bij de 3de keer geslaagd dus ik weet wel wat het is om te zakken door de zenuwen of door het maken van foutjes... Ik zal voor je duimen.... en ik duim ook verder voor je temperatuur meid, die is veel belovend!

@Nienke, ik kan me voorstellen dat je elke keer als je uk voelt afgeleid bent. Nog een paar weekjes maar, het gaat nu echt opgeschieten.

@Hier. Gaat het zo zijn gangetje, geen nieuws.... behalve dan dat de kerstboom staat sinds gisteren....

20. Tamaardb1984

Tamaardb1984 Actief lid

18 jul 2008
    441
    0
    0
    Hello Meiden,

@ zethu: jammer dat die jongen nog niets wil. Maar wel leuk dat het gezellig was. En zoals Nienke zegt je voelt zelf het beste aan of hij het waard is om op te wachten.
    Balen meid, dat die solli niets geworden is, duim echt voor je dat je snel een baan vind! Dikke knuffel!

@ Charpi: fijn dat je je weer wat beterder voelt. Klusweek! Spannend!!!! Ik ben dit keer ook zo vroeg begonnen dus zo raar is het niet hoor haha. Leuk het de kerstboom weer in huis. Kan er zo van genieten. Hier staat hij ook sinds gister!!!! Zo gezellig in huis.

@ Linda: Wat een ontzettend schattige pakjes! Ook zo leuk dat jullie ze in het thema schaap hebben gevonden!!! Nu nog kindjes erin en alles klaar :)

@ Ilona: Spannend meis, hoop dat je temp het goed zegt en dat je gewoon een positieve test in je handen hebt straks!

@ Hier: Ik moet zeggen dat het lang geleden is geweest dat ik zo zenuwachtig voor een NOD dag was. Maar goed dat heeft er denk ik een beetje mee te maken dat het onze laatste eigen kans is. Stiekem heb ik er wel een goed gevoel over. Maar dat is echt ergens een heeeeeeeeeeeel stiekem gevoel. Roep het maar niet te hard, dan is het weer zo'nteleurstelling. Maar mijn man heeft het ook wel, maar dat komt volgens hem door mijn buien. Het ene moment ben ik super vrolijk en 2 minuten laten kan ik giga chagi zijn. Echte stemmings wisselingen hahaha.

Verder gaan we er 1 februari naar het huur flatje. Dus dat is wel lekker, dan hebben we niet dat gezeur om een tussen woning enzo. Heerlijk. Eeeeeeeeeeeeeeeeen de kerst boom kan gewoon lang blijven staan hahaha.

Liefs Tamaar

Deel Deze Pagina