Hoi meiden! Tamara, ik hoop dat jullie goeie gevoel uitkomt, wij hebben er hier stiekem ook een heel goed gevoel over Heb je afgezien van de stemmingswisselingen al kwaaltjes? Jij en ik gaan die lijst eens wat rozer maken, goed plan?? En wat lekker dat jullie een huurhuisje hebben, lekker de rust en geen dubbele lasten, heeeeerlijk! Linda, die pakjes zijn cute! Moet je nagaan, over een paar maandjes zitten daar 2 schattige knulletjes in hihihihi. Echt leuk hoor! Ik had het er gister met mijn man over van: Stel nou dat wij ook een tweeling zouden krijgen. Nou hij vind het best haha. En ik ook! Zethu, wat balen dat de sollicitatie op niks is uitgedraaid, nu maar weer op zoek naar iets anders? Enne wat die kerel betreft, ik zou het idd lekker rustig aan kijken. En als het zo moet zijn, dan komt het vanzelf wel! Hoe zou het met Lkg gaan? Die heb ik al een tijdje niet meer gezien.
@Tamara en Ilona, ik hoop voor jullie beiden dat jullie goede gevoel uitkomt deze ronde.... mijn duimen draaien in ieder geval.... voor mij duurt het nog erg lang voordat de nod weer om de hoek komt kijken, dan is de kerst alweer voorbij.... ik zit dus wel net die dagen in spanning lol.... maargoed misschien heb ik nu wel weer een korte cyclus en ben ik al snel ongie.... ik ga iig proberen mezelf niet zo gek te maken als deze keer en echt niet te vroeg testen, beloofd!! @Tamara, laat staan laat staan die boom lol..... 1 feb dus de sleutel, dus nog alle tijd om in te pakken....
@ charpi: ik baal idd enorm van de sollicitatie. Had het zo gehoopt. Ben d'r ook behoorlijk door van slag geraakt. Ik ben trouwens ook enorm opgelucht dat de date zaterdag heel goed ging hoor. haha. moet nog lachen toen we gingen eten daar. D'r stond een hele grote schaal pepernoten. Ging hij naar het toilet, komt terug, legt me een pepernootje voor me neer: alsjeblieft je voorgerecht. hahaha @ kerstboom: Was hem gister aan het opzetten, maar de lichtjes deden het niet meer. Dus vandaag nieuwe gehaald, dan vanavond maar verder opzetten. Overige versiering staat wel al. @ tamaar: nou, ik zou dat ook hebben hoor. Ik hoop het zo voor je! Lekker dat je pas in februari naar de huurwoning gaat! @ Ilona: ik heb gelukkig nog het een en ander lopen kwa sollicitaties. Maar ik had hier zo op zitten hopen he.
@ tamara; oehh je maakt het weer spannend meid. Ik hoop dat het niet alleen de hoop van de laatste ronde zelf is, maar ook gewoon écht een terecht goed gevoel is. Ik ga heel hard voor je duimen dat je niet ongi wordt!!! En dan wachten we het maar af, tenminste, je wilde de eerste week ongeveer na je nod niet testen toch? @ Ilona: Dat zou mooi zijn, 2 roze erbij!! En liefst nog veeeel meer dan dat Lkg is trouwens paar daagjes geleden ofzo nog geweest, toen zei ze al dat ze voor de klusperiode zat en er dus niet veel was omdat ze weinig te vertellen had. En volgens mij zijn ze zo ongeveer nu een paar daagjes op klus-vakantie! Weet alleen even niet meer precies waarheen.. @ Djuke: hoe gaat ie met jou?! @ Charpi: pff saai he dat lange wachten tot de eerste dagen weer om zijn.. en dan weer wachten tot de spannende dagen haha. Hopelijk krijg je nog een verlaat kerst cadeautje! Ff vraagje trouwens, hoe lang moeten jullie de de clomid 50mg gebruiken? en moet je nog een keertje meer gaan gebruiken als het nu niet wil lukken? (sorry, heb geen idee hoe dat precies werkt) @ Zethu: haa wat leuk, een date gehad! Fijn dat het zo leuk geweest is!! @ Kerstboom: hmm die zal misschien dit weekend ook wel eens komen bij ons Moet alleen nog een plaatsje zoeken want de box neemt nu de kerstboom plek in!! @ Werk: nou..schiet mij maar lek. Vandaag mn baas gesproken (belde toen ik net 5 min. op het werk was of ik even wou komen) Eerst wat gezeur over de dingetjes waar ie aan de telefoon over zeurde, maar uiteindelijk begon ie dus over mijn contract en het was allemaal prima. ik moest maar even een mailtje sturen met het precieze aantal uren erin en dan zou hij wel een mutatie formulier invullen. Noujaa....wat was dan de vorige keer het probleem?! pff! Hij vond wel dat het hele team (6 van de 7 collega's hebben (of krijgen begin volgend jaar jonge kinderen) flexibeler moest worden want dadelijk als ook ik en mijn collega kinderen hebben en met opvang zitten, dan moet er toch ook iets mogelijk zijn als er ziekte is o.i.d. Sja, hij heeft makkelijk lullen; ik ben al blij als ik de dagen geregeld krijg die ik nu geregeld móet krijgen. Maar goed, maakt mij allemaal niet uit hihi, ik heb mn 20 vaste uren na mn verlof!
Thanks Charpi, de club kan wel weer eens wat goed nieuws gebruiken vind ik! Ik zie dat bij jullie de klusdagen er weer aankomen! Wanneer is je nod eigenlijk? Wie weet ga jij ook met goed nieuws 2010 in Zethu, ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je het niet bent geworden, het is toch weer een domper. Heb je bij die andere sollicitaties ook al uitnodigingen gekregen voor gesprekken? Nensi, je zei van de week dat je dacht dat je dacht dat het deze keer niet gelutk was. Waarom denk je dat? En heb je nog geen ongi gezien? O ja Lkg was op sex-vakantie, nou hihi ik hoop dat ze dr ontzettend zwanger van terug komt Linda, wat is je baas een drol joh hihi. Beter dat het nu allemaal geregeld is! En dat het strakjes 1 grote babyboom is, is op zich ook wel lekker, er kunnen voordelen aan zitten, want dan wordt het misschien nog wel flexibeler. Hebben jullie de kinderopvang al een beetje rond? Djuke, ook erg benieuwd hoe het met jou is! @ Kerstboom: Voorlopig heb ik er denk ik weinig tijd voor om hem op te zetten, bij mij begint nu de drukke tijd Van het weekend hebben we 2 verjaardagen en moet ik nog 1 taart maken voor mijn schoonvader. Dan voor dinsdag ook weer 2 taarten voor mn schoonvader. En dan later net voor de kerst ook nog een stel. Dus ik ben voorlopig zoet Ik denk dat mijn mannie de boom wel zal gaan neerzetten dan.
nee helaas nog niet. IN januari heb ik een gesprek met een gastouderbureau uit mijn woonplaats. We hebben voor nu de woensdag en donderdag opgelost en tzou goed kunnen dat we in juli als ik weer moet werken wel meer dagen opgelost krijgen zonder opvang, (heb wel wat opties die misschien wel willen, maar dus niets zekers..) maja, tkan ook dat dat niet zo is. Mn baas is inderdaad een drol.. en da's nog aardig gezegd, want hij is meestal gewoon best wel een botte eikel!
Linda, bedoel je dat hij een FLAPdrol is? Je heb tenminste de vaste uren geregeld en dat is toch erg voornaam. Leuke pakjes trouwens! Tamaar, gaaf dat jullie per februari kunnen verhuizen. Nensi mag morgen toch testen? Spannend.
Ook ik ben aan het duimen voor weer eens wat roze in de lijst. Zou leuk zijn zo voor de kerstdagen, een mooie positieve test. lin, lekker zeg van je contract. Vaste uren is toch wel lekker. Maar het blijft inderdaad een minder plesant persoon je baas . Om het maar even netjes te zeggen. Kerstboom ga ik donderdag halen met mijn moeder. Is zo'n beetje een traditie sinds ik op mijn zelf woon, ga ik hem elk jaar met mijn moeder halen. Hier, kan echt niet meer slapen. Heb afgelopen nacht denk maar 3 à 4 uur geslapen. Ben ook maar vroeg naar mijn werk gegaan, kan ik ook weer vroeg naar huis vanmiddag.
@Nienke, kan me voorstellen dat je buik en de beeb behoorlijk in de weg zitten nu met het slapen..... en als jij rustig wordt gaat de beeb natuurlijk net bewegen, dus veel rust krijg je niet.... Is het werken nog een beetje te doen? Behalve dan dat je eigenlijk niet meer zo gemotiveerd bent om die laatste weken daar uit te zitten? @Linda, fijn dat je het geregeld hebt op je werk voor na de bevalling..... dat is alvast 1 ding, nu de oppas nog rond krijgen... Lijkt me best wel een gedoe.... momenteel werk ik niet (ja vrijwilligerswerk) dus ik hoef als ik nu zwanger word geen oppas te regelen, maar als ik in de toekomst dan wil gaan werken zit ik met hetzelfde probleem natuurlijk.... Over je vraag wat betreft Clomid.... omdat de 50 mg Clomid gelijk aansloeg heb ik voor 6 cyclussen totaal meegekregen. Dus tot zegmaar maart mogen we het zelf thuis proberen met clomid en spoelen. Daarna moet ik een afspraak maken weer bij de gyn om te bespreken wat daarna het vervolgtraject is.... veel meiden gaan daarna spuiten, maar ik weet niet of mij dat dan ook te wachten staat, geen flauw idee.... @Ilona, mijn nod is 28 december gebaseerd op een cyclus van 30 dagen, dus net na de kerst.... maar ik wil zeker niet te vroeg testen weer, vind die negatieve testen zoooooo verschrikkelijk, dan liever nog wat langer in onzekerheid.... tenminste zo denk ik er nu over... Zooooo je mag lekker aan de bakkerij begrijp ik, wel leuk dat je taartenwinkeltje zo goed loopt meid! @Zethu ik kan me goed voorstellen dat je enorm baalde van je sollicitatie meid.... je wilt gewoon heel graag aan de slag.... Ik hoop echt dat je snel iets vind hoor, maar het is niet makkelijk in deze tijd om aan een baan te komen helaas.... Hier alles rustig, de klusperiode is weer aangebroken.... kunnen we tenminste weer actief iets doen i.p.v. alleen maar afwachten.... Momenteel kruipt de maand voor mijn gevoel voorbij.... het duurt nog zooooooo lang tot mijn NOD, bedoel na de kerst dat klinkt toch nog heeeeeeel ver weg.... Ok, einde gezeur
charpi, heb het op het moment ook niet erg druk op mijn werk en de concentratie is ook weg. Maak af en toe wel wat stomme foutjes. Volgende week gelukkig twee dagen naar de klant, dan gaat de tijd een stuk sneller en ben je tenminste bezig. Ga zo om drie uur naar huis, aangezien ik al om 7 uur ben begonnen met werken. Dat is dan weer het voordeel als je zo vroeg wakker bent.
Hai Meiden, @ Nienke: wat heerlijk zeg dat je dat zelf kunt beslissen. Ik zit vast aan het rooster van mijn werk. Wou dat ik ook eens kon zeggen ik kom wat eerder en ga ook eerder weg. Maar goed, zo is het nu eenmaal niet. Ik moet over een kwartiertje weer weg. Moet weer aan de bak tot 22.00 uur vanavond. @ Ilona: echt kwaaltjes heb ik niet. Alleen een soort spierpijn in mijn buik en pijn aan de boobs dus niet echt benoemenswaardig. Ik ga snel, kom vanavond natuurlijk weer effe loeren!
Spannend hoor meiden. Ben echt heel erg nieuwsgierig. Tamaar, heb altijd in de horeca gewerkt en daar heb je inderdaad ook roosters. Ben wel blij dat ik daar vanaf ben. Aan de andere kant is het ook wel lekker een rooster, want dan ben je doordeweeks ook nog eens vrij, in de horeca dan. Maar moet je weer werken in de weekenden. Er is overal wel wat.
Ja het is overal wel wat met het werk.... zelfs als je geen werk hebt (heb alleen 2 ochtendjes vrijwilligerswerk) is het nog wat, dan mis je het weer juist... Kan me goed voorstellen Nienke dat je kleine foutjes gaat maken door concentratieproblemen.... maar idd wel lekker over een uurtje al naar huis, dat is dan wel weer lekker, al hoop ik toch dat je vannacht wat langer kan slapen hoor! Tamara en Ilona, mijn duimen draaien....
@ Linda: tja, veel bedrijven vragen de werknemers om flexibel te zijn. Ze zeggen vervolgens ook flexibel te zijn, maar in de praktijk komt daar weinig van terecht... @ Ilona: bij de andere sollicitaties heb ik nog geen uitnodingen gehad. Maar ik heb nog een hele stapel uitgeprint liggen waar ik op kan reageren. Doe ik vandaag, morgen en overmorgen wel (vrijwilligerswerk gaat ook veel tijd in zitten) @ kerstboom: hij staat!!! Beetje weinig lichtjes vind ik. Maar ik krijg waarschijnlijk nog lichtjes opgestuurd van Mr. Utrecht Uitleg: ik heb hele mooie paarse gezien in het Karwei krantje, hier hadden ze die niet. Mr. Utrecht werkt in de plaatselijke Karwei... Dus hij gaat ze voor mij regelen... @ nienke: lekker dat je dan eerder naar huis kan gaan hoor. Ik heb er vandaag op vrijwilligerswerk aan gedacht om eerder te gaan. Maar toen vroegen ze me nog ff om mee te lopen om een patiënt naar de OK te brengen. Nou, dan ben ik de beroerste niet hoor. @ Charpi: tante zei me gister op msn dat het nog 2 weken en 6 dagen was dat ik naar haar toe ging. En laat dat net de dag na kerst zijn... En ik zie dat jij een dag later je NOD hebt... @ hier: vanmorgen eerste keer het project SEH (spoedeisende hulp) van het vrijwilligerswerk gedaan. Was enorm rustig. Kan je wel goed kijken wat je allemaal kan doen hoor. Heb de wachtende mensen fijn voorzien van koffie, mensen met bed en al naar de OK gebracht. Een paar mensen van SEH naar de juiste afdeling gebracht (trombose dienst en Eerste Hart Hulp) Best leuk hoor.
hahah ik kom jullie weer even lastig vallen met 2 foto's! Vandaag is namelijk ons gemaakte boxkleed + tas binnengekomen!! en tis zoooooo mooi!!! Bekijk bijlage 34542
En de bijpassende box tas Oehhh hij past (zoals je ook nog een beetje kan zien op de foto hihi) echt super mooi bij ons bankstel! Woehh ik ben nu verliefd op mijn box en wipstoel ahaha. Bekijk bijlage 34544 De slaap kindje slaap sticker is ook al binnen gekomen vandaag na een maand wachten! Ben dus helemaal gelukkig vandaag hihi. Maar die kan ik nog niet op de foto zetten aangezien die eerst opgeplakt moet worden op een soort schilderij.. en wanneer we daar tijd voor hebben weet ik nog even niet
Hai girls, Ik ben net weer terug van 'sex'-vakantie Ondanks dat ik wat ziek was het hele weekend hebben we wel 5 keer gelust in 4 dagen.. whahahaha.. normaal is 5 keer in een maand al veel.. maar goed, we hebben er erg van genoten. Dusseldorf is een hele leuke stad, hele leuke sfeer nu met Kerst enzo, dus heel leuk gehad. Alleen, volgens mij is m'n ei nog niet geweest whahahaha.. een beetje voor niets op 'sex'-vakantie geweest, maar gelukkig was het een hele leuke 'gewone' vakantie Kheb niet kunnen temperaturen.. naja, soms wel gedaan, maar niet echt zinvol. Ziek, slecht slapen, niet 3 uur slapen voor ik wakker werd, ander bed, andere deken.. alles bij elkaar maakte dat ik de temp toch niet vertrouwde dus dat ik er niet veel moeite voor heb gedaan. Wel wat ovu-testen gedaan, maar geen positieve gehad, maar 2 waren ook mislukt omdat ik ze te ver onder gedompeld had. En m'n slijm kon ik niet checken omdat er zoveel spul van vriendlief in me zat dat ik het niet uit elkaar kon houden hihi.. Nou goed, ik ga nu thuis maar weer verder in het ritme, en dan zien we wel hoe het loopt.. Zoooo.. lang verhaal geworden.. ik moet nu even snel verder werken, ik reageer vanavond thuis even op jullie allemaal Oh nog even snel: Linda.. wat doe je me aan.. ik ben echt stinkendddddd jaloers man.. zo onwijs mooi vind ik jullie boxkleed. Als ik eens zwanger raak, dan ga ik je het adres vragen van degene die het voor jullie gemaakt heeft